mp3 indir semti
Leyla
 
Reynmen - Leyla
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Leyla
Boyut
: 3.64 MB
İndirme
: 163937 Toplam İndirme
13-02-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 163937 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Reynmen - Leyla )
  1. Sinem Büyüksürücü

    Bu gün kaçkere dinledim ben bile bilmiyorum 😊bayıldım

  2. serkan sert

    kralımısın

  3. Mary Ładyッ

    Adam 1 aydır bu video ile uğraşıyor,ama karşılığını alamıyor.Umarım 5 Mn Like gelir.

  4. Gamze Gökalp

    Sakalı kesmeyeydinn iyidii

  5. Eli sukurov

    👍👍👍

  6. Fathee Hussein

    أين العرب

  7. Halise Yerlikaya

    1.59 kanka sen nerenin kekosusun?

  8. Hikmet Dogru

    Adam iyi yapmış

  9. Halise Yerlikaya

    Bu adamın balıklarla alıp vermediği ne?

  10. Halise Yerlikaya

    BEN:Leila ne demek tdk TDK :Sözcük bulunamadıNaptın reiz jfjfjfjfjfjjfjfjfjfjfıf

  11. Halise Yerlikaya

    Gençler ben bu işi çözdüm adam imana gelmiş adam tüm videolarını tüm insanlar bir gün ölümü tadacaktır kafasıyla çekiyor

  12. 1Ben Sevilmedim

    Leila sevgilin mi

  13. 1Ben Sevilmedim

    Süper ❤️

  14. AVG

    Reynmen Yakında Evleniyor. Kızın Adı Leyla Göz Rengi Ela Derdi Çok Ve Milli Şampıyon. Görenler Bi Beğeniyi Çok Görmesin Ya

  15. nur neşrun

    Seni sevmeyenlerin gizlice şarkılarını dinlediğini duyuyorum çok saçma

  16. Emre Yilmaz

    Reynmen bütün Yorumlari okuyum dese 1 hafta hic durmadan okusa gene bitmez

  17. Hacı YÜKSEK

    çok şarkı gönderdin

  18. Emre Yilmaz

    102 bin begenmeyen hep yabancilar neden trendde diye

  19. maveraünnehir

    İLLUMİNATİ

  20. Hacı YÜKSEK

    nolur şarkı gönder

  21. my free world

    Bu soytarı şerefsizide Meşur ettin ya Türkiyem senden hiç ümidim kalmadı :(

  22. DCS TEAM

    Kelimeleri çok güzel söylüyor bağımlılık yapıyor Valla tebrikler çok başarılı ...😇

  23. Hacı YÜKSEK

    reynnn leila kimiş aşkınmı

  24. Derya Nurcin Ceylan

    Çok beğendim yaa bağımlılık yapıyo

  25. Ulker Aysenur

    Super masalahh alman yadan slm

  26. Mustafa ARSLAN

    2:09 TÜRK BAYRAĞININ O HALİ NE ? ÇEKE ÇEKE YIRTIK BAYRAĞIMI ÇEKTİNİZ ? BUKADAR VARLIK İÇİNDE PARANIZ YOKSA YOLLAYIM YENİ BİR BAYRAK ALIN ÇEKİN.

  27. Sait Aytekin

    Leyla aşkı buyudu eski den mecnun du şimci reynmen

  28. wtff*ck

    Rte & bahceli editi daha guzel hemde cok cok guzel bundan k.bkma reiz :)))

  29. Burcu Özder

    Bu şarkıda tek gözü dolan manyak benim galiba

  30. Berat Guner

    AQ ADAMIN MEMESİNE ELEKTRİK ÇARPTI

  31. melis yıldız

    Reynmen Her kilibinde ölüyor ya başına bir şeyler geliyor neden Dersim olsun: gömüldü Ela: boğuldu Leila: yıldırım çarptı Bir sonraki klib: yanarak oluyor Sanrım bu böyle devam edecek

  32. Leman Güneş

    Bu şey değil mi ya Peaky Blinders?😄

  33. Arda Turan İnan

    Yemin ederim videodamki kız benim

  34. Yüksel Altındağ

    Zabaha gadar leylaaaa

  35. video100 0

    Bu sarkı sındırgıdan gamzeye gelsin.. 😂😂

  36. Leyla AYKURT

    🤦🤦

  37. ALi Atiye

    Çok acayip klip olmuş kliplerin hep böyle..böylede devam etsin bence...❤️❤️❤️seni çok seviyorum reynmen

  38. Sesiz Türk

    Reynmen Sana Gelecem Az Kaldı

  39. mustafa babayev

    Enes için

  40. Bayram Polat

    Leila neden yazmislarki dogrusu leyla degilmi

    Arda Turan İnan

    Bayram Polat aynen çok haklısın o yüzden videoma bak

  41. Alax M44

    Hier ist der deutsche Kommentar den du gesucht hast

  42. ALi Atiye

    Allah bu şarkıyı tik tokculardan korusun çok güzel bir şarkı olmuş ellerine emeğine yüreğine saylik seni seviyorum ❤️🇹🇷👏👌

  43. Furkan PT

    Şu disslike atanlar fetöcü

  44. Mehmet can Bayındır

    Hevaal hevaaal

  45. Mesut Durgut

    Reyn efsanesi kral

  46. Inal Hamidli

    Leila Bu sarkiyi bilseydi Mecnunu atar Reynmene kaçardı +1 😂

  47. Tuncay Doğan

    NASIL BİR YORUM YAPSAM DIYE düşünen tayfa burdamı :D

  48. Georgi Kolev

    The best song ever 🖤

  49. Rauf Veliyev

    👍👍👍👍

  50. yan dellys

    Respect from algeria 💓💓💓

  51. Ka Özen

    Reynmennnnnnnnnn yine harikasınnnn 👍🏻🤦‍♀️

  52. Okan Can

    Çalarken müzik sesi yapanlar burdamı. 😉

  53. ahmet uyanik

    Tras olunca kekomen

  54. Ayşenur Erdem

    Handsome..

  55. Mehriban Aliyeva

    Ya ben niye her gün 103737 defa dinliyorum ya sjsjsj

  56. Meryem C.

    Çocuk yetenekli işte, neler diyorlar da..dünyanın çoğu yerinde reaction videoları yayınlıyorsa illa bir yetenek var demek ki, kabul etmek lazım. Ama sözlerde biraz daha anlam olsa derinden olsa tadından yenmez.

  57. Muhammed Ali Bulut

    sakali mi sakalsiz mi ?

  58. Hatice Nur

    Günde 3M 🔥

  59. Hatice Nur

    Her gün yorumlara ve izlenmeye bakmaya gelen tayfa..

  60. Yiğit Efe Akkoca

    abi şarkı güzel ama bence saçın kötü olmuş sen beyeniyiyosan

  61. Salih Çetinkaya

    Adaaaaaaaamsın

  62. Mustafa Boyaci

    Aşık adam normal ela şimdide leila

  63. yusuf can

    Efsane şarkı

  64. Haldun Şahin

    Gelecekte Sivasspor kulüp başkanı olarak, şampiyonlar liginde Barcelona ile oynanan maçta camp nou da başkan locasında misafir edilecek 👊🏼🔥👊🏼

  65. EGEMEN GEZGİN

    Reynmen abi başarılarının devamını dilerim helal olsun şarkıların efsane Bravo kendine iyi bak seni çok seviyorum canım abim

  66. özlem çiçek

    MÜ KEM MEL ❤❤❤

  67. Batuhan Kaya

    0:45-1:00 bağımlısı olan tek ben miyim nedense orası çok güzel geliyor

  68. Batıkan G.

    Layla got me on my knees, güzel şarkı hll.

  69. Kübradiye birisi

    Şarkı beni kendine bağladı

  70. sedat ibiş

    Varoş kitlenin(ben dahil) çıkardığı bir sanatçı. Entellektüellerin yadırgar tavrıyla karşılaşacak kesin. Ama şunun bilinmesi gerek, Müslüm Gürses nasıl proleteryanin sesiyle çıkıp ondan sonra da teomancı salaklarin da kulaklarına girdiyse yusufta öyle olacak. Dinlediklerinizi her zaman savunun, bu jack brel de olsa Hümeyra da olsa reynmen de olsa savunun.

  71. Ceylan Abak

    Adım leyla değil ama lakabımın leyla olması ve idolüm olan adamın şarkısının adının leyla olması Allahım sen büyüksün ⚡💙

  72. Aybars Saral

    şarkıyı açmadan etrafımdakiler sayesinde ezberledim

  73. Muhammed Bican Kaya

    Nerdesiniz alo Türkiye uyanınLike atsanıza

  74. Mrs. Saliha

    Çıkamadı trendlerden. Reyn neye borçlu bu kitleyi?

  75. Meryem Shafi

    Şarkıyı beğendim ama sonraki şarkı Meryem olsun lütfen lütfen

  76. Dilek Özkan

    Reynmen benim adima da bi sarki yap noooluuurrrr.

  77. Fikret Aktas

    Sarkini beğenmeyenler tasagini yesin 🚬

  78. free fire candır

    DERDİM OLDU ELA GÖZLÜ LEİLA BOĞDU

  79. Celal Kayalık

    Yaratıcı bir klip olmuş. Emeği geçen herkesin eline sağlık👏👏👏

  80. fatih mehmet Çakrak

    Her seferinde videoyu açıp acaba dolunayı geçermi diye bakan lar +1

  81. Mert Bozkurt

    Şu adamı bii 6m yapamadınız

  82. LORD OF GAMER

    Yak aga yakkkkkkkkkkk bee

  83. Okan Bayazit

    Bundan sonraki parça lale ahanda buraya yazıyorum😀

  84. yakup king

    Abim damat oluyor sırada bana geliyor

  85. Emre Hussain

    o değil'de terzi class adam bro kendi söküğünü dikemeyenlerden değil yani .. Ben gördüm mü tanırım

  86. Emine İrem Tosun

    Yalnız şarkıdan çıkamıyorum

  87. Nazlı Güncan

    hep bir yarım kalmiş aşk hikayesi ela gözlü leyla sen neler ettin reymene bak şimdi durudramıyoz adamı😆😆😆

  88. yoo yee

    Bol bol yorum bol bol like devammmmm:)))

  89. Gizem Can

    Dünyadaki dinlediğim en güzel şarkı yusuf abimin leila şarkısı❤❤❤❤

  90. Fatme Hasan Oglou

    Acayip😎😎😎

  91. new now

    ⚡Halen dinleyenler burdamı⚡

  92. hatice lita

    Süper süper 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👑💕💫💕

  93. Ne Olursa

    Abi MAŞALLAH sesin her türlü şarkıya uyuyor. Nazar değmez İnşAllah

  94. Paşa Beyi

    Lamborghini yerine halkın içinden basık bi arabayla klibi çekebilirdin.

  95. Reyhan Karlı

    Beklenen olay gerçekleşti hadise reynmenin leila sarkisıyla story attı yine yanılmadık⚡😂

  96. polatalemdar1905

    Rahatliyorum dinledigimde super olmus 👍👍

  97. Ege Atak

    1:32 Brawl starsta savas topu oynarken rakip takımın full efso oldugunu gorunce birde bizim kupa yolu olduğumuzu dusununce

Leyla Şarkı Sözü
Leila ah Leila ah
Eyvah Eyvah
Leila ah Leila ah
Sana mecburum ama geri dönemem
Eyvah Eyvah
Ona yine geceleri zehir edemem
Leila ah Leila ah
Sana mecnunum ama seni bilemem
Olmaz olmaz
Zorla yine sana beni sev diyemem

Ne yapsam nafile,
Bomboş,
Bir görsen halimi
Keşke
Yaşansa bir mucize
Çok zor
Anlatsam derdimi
Yok yok,

Düşüyorum dara beni geri verin bana
Arada bir geliyor üzerime ama
Sakladım acının en güzelini sana
Dünya bir yana sen bir yana
Sonu boş ama yine anı çok
Bana geri gelip hadi yamacıma koş
Yine sor yine gelip bana sor
Bulamazsın beni,

Yalnızlara sor Leila
Beni bana sor Leila
Anılara sor Leila
Ama çok zor Leila
Kurtar beni Mevla

Leila ah Leila ah
Sana mecburum ama geri dönemem
Eyvah Eyvah
Ona yine geceleri zehir edemem
Leila ah Leila ah
Sana mecnunum ama seni bilemem
Olmaz olmaz
Zorla yine sana beni sev diyemem

Günahı boynuma
Kaç gel geri bana
Acıma ruhuma açtığın yaralara
Ağlamam asla yok
Ama bağışla beni bak zor

Sor Leila
Beni bana sor Leila
Anılara sor Leila
Ama çok zor Leila

Leila ah Leila ah,
Sana mecburum ama geri gelemem,
Eyvah Eyvah,
Leila ah Leila ah,
Sana mecburum ama geri dönemem,
Eyvah Eyvah,
Ona yine geceleri zehir edemem,
Leila ah Leila ah,
Sana mecnunum ama seni bilemem,
Olmaz olmaz,
Zorla yine sana beni sev diyemem,
Leyla Anahtar Kelimeler
Reynmen Leyla Mp3 İndir Dinle , Reynmen Leyla Şarkı Sözleri , Reynmen Albümleri , Reynmen Leyla Cep Telefonuna Mp3 İndir,Leyla bedava mp3 indir ,Leyla cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.