mp3 indir semti
Derdim Olsun
 
Reynmen - Derdim Olsun
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Derdim Olsun
Boyut
: 3.34 MB
İndirme
: 17203 Toplam İndirme
25-01-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 17203 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Reynmen - Derdim Olsun )
  1. Ali Kıvrım

    Kimse sizin yorumunuzu gördü diye bir şeye sahip olmıyacak arkadaşlar!

  2. Burak Bahçe

    Allah için 1k like yapin Allahını seven +1

  3. müzik hocam

    Bu şarkıya Like Yerine Dislik Atana Kardeşlerim Bir doktora Gidip Kulak Tedavisi Yaptırın Adam Sölemiyor Her telini parcanın Ağlatiyor resmen Başarılı bir sesi Elbet cekmeyenler Olur Ama saygi duyun Bari....

  4. Emrullah Öncü

    Abi haklisin sen özel hayatini dami cekib atman lazim amk

  5. Şüheda Uluç

    Aq millet öylesine yorum yapıyor yorumu tutuyo. Ben mantıklı bi şey yazıyorum niye tutmuyo lan? Valla zoruma gidiyo he.

  6. Ahmet Polat Uçar

    518.707. yorum

  7. ÖSYM MAĞDURU

    Ya niye 300 e ulaşamıyoruz 😂😂

  8. Vusal Veliyev

    Dislike atanları anlamıyorum

  9. KUBİLAY

    hala dinlemeyende nebilim

  10. M_ Shadow _M

    Ela geldi ama Derdim Olsun'un tadı hala damağımda 🎧🍷

  11. FERHAT ALBAYRAK

    Bir sözüm vardı ne demiştim ; "reynmen in yükselişinde , arkasından düşmesini bekleyen mutlaka bir çakal vardır." aynen böyle demiştim ...👌👍

  12. Meryem Bukecik

    En sevdiğim şarkı ela

  13. Sait Saçma

    Tarih 18.09.2019 ağır Tofaşcılar butonu patlatın +1

  14. Meryem Bukecik

    Abi denen şarkının ezbaerledim

  15. Meryem Bukecik

    Hayır abi

  16. Vedat Aydemir

    Yusuf Bİ VİDEO ÇEK ARTIK YETER ŞARKILAR İYİSİN KARDEŞİM BİRŞEY DEMİYORUYZ AMA VİDEOLARA GERİ DÖN BENCE ARTIK #reynVideooGeldi

  17. Faiq Nesirov

    Her Kese Selam Arkadaşlar Halamİzleyenler varmı ? 😹

  18. Ruth ledge

    Haydi 250 MİLİONN AMEKEE

  19. Sercan Karlova

    Bu şarkı Muhsin Yazıcıoğlu ve Oğlu ile alakalıymış .. Doğru İse Respect !

  20. Aa Dd

    18.09.2019 hala dinlienler burdami felan demekten vazgeçin biz zaten hep burdayiz siz gittiniz el atin şu aleynayi geçmedi ona yaniyorum

    Sjjjs :D

    Aynen keçemedik olsun like de geçtik amma Bizim de tesselimiz bu olsun

  21. Abdullah Ceylan

    Hasretin beyaza

  22. şenol küçükdurmuş

    lokum tadında

  23. Salamat Taganowa

    Onca Kötü haberlere inat gelip dinlemek😂😂😂sjnchfhxjcnc onca yorumdan görülmeycek ama

  24. Yusuf Orman

    Hani bir sigara daha yaksak herşey bitecekmiş gibi paket bitti dertler aynı VAN dan selamlar

    elcin can

    Ooooooooffffffff

  25. Fırat Aladağ

    Kanalıma bi göz atın sağlam dis var😉❤

  26. Alima Bajrami

    Amin 😿

  27. Nese Joy

    245 milyonu hangi alan alacak

  28. AZAD AKIN

    518 bin yorumun içinden bu yorumu yorüyorsan gerçektende helal olsun bakayim kimler görücek .⚡⚡

  29. aynur gezgin

    vallaha bu şarkı dünyanın en iyi şarkısı yalnız topraktan el çıkmasını yaptınız çok merak ettim😞😞😞

  30. Sıraç YavuZ

    Ela’dan sonra gelenler

  31. Bülent Aslan

    İLYAS YALÇINTAŞ SESİYLE TOKATLAR HER TÜRLÜ.AMA YİNEDE YORUMU, BİR ÇOK BENİM DİYEN UCUBE ŞARKICILARDAN DAHA İYİ

  32. Zula Gamer

    Vicdnsiz 1 milyon abomeyi bunda cikardi safsewsdddadsar

  33. Abdullah Atakul

    Yolda gecen 10 arabadan 15 inde bu müzik var 🤷‍♀️ nedense

  34. YasinDNZ

    Yusuf abi Aboneden çok like gelmiş0o___

  35. Ruh Adam

    Öğrencilerim bu şahısın şarkılarını açıp kulaklıklarını takıyorlar ve kafalarını masaya koyup efkarlanıyorlar , her öğrencimin duvar kağıdında bu şahısın fotoğrafı bulunuyor.Neden bu kadar çok seviyorsunuz , yaptığı icraatler ne ve size herhangi bir faydası dokunuyor mu ? diye soruyorum ve birbirinden saçma cevaplar alıyorum , sizi derslerinizden mahrum edecek kadar önemli değil , her gelişmesini takip etmek zorunda değilsiniz diyorum , fan olmak bunu gerektirir hocam diyorlar... Bahsettiğim öğrenciler lise 1 ve 2 ögrencileri (bazı 3.sınıflar). 4 sınıf öğrencilerimde bulunmuyor bu...Geçenlerde bir öğrencim (2.sınıf) şahısın 'Ela' adlı şarkısını hoparlöre bağlamış ve şarkı tüm okulda yankılanıyordu , dersine girdiğimde yaptığın hoş değildi , bir daha görmeyeyim dedim ve o da dedi ki : Hocam Reynmen için her şeyi yaparım.Adamın isminden bir şey anlamadım , isminde bir anlam yok. İcraat var mı ? Baktım , o da yok. E ses var mı ? Oynanmış bir sesten bahsediyorsak ,evet var...Gördüğü ilgiyi hak etmeyen , öylesine yaşayan bir insan ve bu insanı ünlü eden insanlar da fark ederseniz 9 - 15 yaş arası insanlar...Barış Manço , Fazıl Say gibi sanatçıları her daim dinletiyorum çocuklarıma ve umarım siz de aynısını çocuklarınız için , evlatlarınız için yaparsınız...Bir ülkenin gelişmesi sanata ; sanatın gelişmesi ise gençlere bağlıdır. Basit görünüyor fakat dikkat edilmesi gereken bir konu...Sağlıklı ömürler dilerim.

  36. BuBeDu TV

    1:06 poz mikkemmelmiş :)) kaç defa izledim yeni farkettim.17 Eylül 2019 Hala buradayız diyenler!!!

  37. Afiq Recebov

    Bir qara qepige deymez bu mahnı bunun neyin dinliyirler nilmirem men sevyesiz mahnıdı tesufler olsunki izlenilib

  38. Hasan

    17 Eylül 2019 burdayım

  39. nail bıcak

    Muhsin YAZICIOĞLU 🤘🤘🤘🤘Ccc

  40. Jimin Army

    Hâlâ dinleyenler var mı?

  41. ATOM ÇEKİRGE

    Abi Azrail ve TANRI NE ALAKA BU HİÇ OLMAMIŞ KÖTÜ

  42. Fediw Qasimoffa

    Hala kaç milyon oldu diye gelenler burda mı?🙃

  43. Selma Selma

    Deli saniyorlarrr

  44. M K

    Orospu ...

  45. ᎷᏗᏒᏰᏝᏋᏕᏕ

    çekerek izliyoruz efendim

  46. Tarafsız

    18 EYLÜL 2019 DİNLEYENLER VARMI LIKELEYINNN SAYIMIZI GÖREK

  47. Tutu Isayeva

    Kaç cehennem.sondu içimde bilmiyorum.

  48. batuhan arslan

    300 m lets go

  49. VOLKAN RUST AT

    518,000 yorumun içindeysen bunu gördüysen allah seni mutlu etsın NECATİ YUVANÇ ADLI KANALIM VAR DESTEK LAZIM ONA 2 SANİYENİZİ AYIRIP ABONE OLURSANIZ BELİRTİRSENİZ NE ATCAGIMI MUTLU OLURUM SAOLUN

  50. Eylem Oruc

    17 eylül 2019 18:20 izleyenler??

  51. Muhammet Gökhan

    17 eylül bugün kızım hala senin haranın

  52. ümit tükenmez

    kapak fotoğrafı değiştiktikten sonra gelenler+1

  53. منوعات عالميه

    vay be yine yaptğın gggggrllllllll

  54. Bernas Akin

    Eladan geldik bakalim bundan ne zaman cikacaz

  55. ramil oyunda

    Yeni şarkı gelsin

  56. adem tacer

    2019 17 eylul dinleyere allah uzun omurler versin❤

  57. gülayşe Koca

    Yrwwretggh,,,,,

  58. Yasemin Tepe ERKMAN

    518Bin yorumun arasında bunu görüyorsan hiç birşey değişmiyor.

  59. Nigar Cəbiyeva

    Hələdə dinləyənlər+1)

  60. Seymur Cafarov

    🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🎵🤩🤩🎵🎵🎵🤩🤩🎵🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  61. Feyzi :》

    Klipde efso olmus..Hala dinliyenler??

  62. SERHAT ARAS

    Bumu amk hayran oldunuz müzik adam ...soytarı bee

  63. Pınar Soylu

    Wshwjsigiyi iuikgl

  64. Alına Esenyel

    ne yani şimdi reynmen konser yapsa 245 milyon insan mi dinlemeye gelecek? aklımda deli sorular

  65. Ergün byx

    25 ocak deyince, aklınıza ne geliyor? :)

  66. Efe Mert Yiğit

    Kötü şarkı diyenlerin hepsinin telefonunda bu şarkı yüklü :D

  67. Ahmet Şeker

    Reynmen'e diss attım.Abone sayısi ile günden güne sayımızı artıriyoruz.Sizde bu grup içinde yer alıp beni destekleyebilirsiniz.Youtube kanalıma abone olup beğenir misiniz.https://www.youtube.com/channel/UCYJa5t5VANuopyben_BWbCQ?app=desktop

  68. Afra betul yılmaz

    Abi sana aşığlm

  69. Uğur 1453

    Bu tarz parçlar daha fazla üret Reyn

  70. HASAN YILDIZ

    ALLAH DESEM KAÇ KİŞİ BEĞENİR

  71. Ozan Bozkurt

    Dinledikçe van ktm geliyo aklıma ne günlerdi bee

  72. HASAN YILDIZ

    BU YORUMU BEĞENENİN ANNESİ BABASI ÖLMEZ İNŞALLAH

    HASAN YILDIZ

    +Hatice niye ölmüyoz biz-nE biliym amq .d

    Futbol Dəlisi

    Like benim annemi babami hayatta tutmuyor onlarda hayatini kaybetecek

  73. Eda Kök

    Yürü be yusuf abi arkandayim

    Sanal Arkadaş

    Eyvallah hacım

  74. szfrnlprn fşnndrn

    Hadi şarkıyı 300 milyon yapalım bu yazdığımı her gören 5 kere girip çıksın yeter...

  75. Erwin Rommel

    Normalde dinlemem böyle tarz yapımları ama müzik evrenseldir iyide söylemiş

  76. Aydın ÇİFTCİOĞLU

    Derdim olsun ela dan daha güzel

  77. Muhammad Osman

    احلا اغنية تركيا اسمعها . في عربي يسمعها 🙂

  78. Nermin Celik

    Müzik çok iyi olmuş ama ela daha iyi reynmen abi

  79. RR RÜZGAR ÖZER

    Beyler sa elayî izledim buraya geldim diyenler :D

  80. Kartal BABA

    Hala dinleyen'ler

  81. Umut Yağmur

    518k yorumun icinde bu yorumu görüyorsan allah seni mutlu etsin😊😊

    Yakup Çolak

    Allah yok

    Defne Doğan

    Allah üzerinde prim yapmak ne seviye ya 😒

    Yakup Çolak

    @Defne Doğan kanka vallaha allah yok 05535307322 ara kanıtlıyım

    Defne Doğan

    @Yakup Çolak yaw herkesin kendi inancı ben karışamam sana

  82. Sadece Ben

    Abi şey ela dinliyodum özledim buna girdim ha birde ben muzisyen değilim diyorsun yağ

  83. HBPCN7 zngldkk

    Hala dinleyen var mıdir ??+1

  84. Barış `

    Kac Milyon oldu diye bakmaya gelenler +1

  85. İçerden Bilgiler

    Allahım yarrabim çıldıracam sözlerin kalitesine bak

  86. Kadir Kaya

    Tipe bak Suriyeli amk

    Ömer K.

    SAKAKKK :D

    HR - HasanReiz_12

    sureyili deil suriyeli olsa turkiyede muslumanlik yapiyo bizde biliyoz musluman oldugunu belkide sensin.

  87. Samet Salvatore

    Diğerleri daha çok şarkı yapınca bu şarkının değeri daha iyi anlaşılıyor

  88. Rızkullah Satmaz

    245 milyon devam

  89. Hornets Gaming

    500k yorum içinde beni gördün ya helal mk <3

  90. Arda Ergune

    dislike atanlar din hocaları

  91. TÜRK GENCI

    Yorumlarin %70i 518 bin yorumun icinde beni gorursen felan %18i eladan buraya gelim diyenler felan %12 side diğerleri

  92. eray gökoglu

    Derdim Olsun Froflini Görüpte gelen varmı

  93. eray gökoglu

    Elayı dinleyip buraya gelen varmı ?

  94. Reynmen

    Yeni şarkım Ela'nın klibini izlediniz mi? 👉 https://youtu.be/zBAjrCc_6ws

    ramil oyunda

    👍🏻

    Musa Bulud

    Ya cok güzel olmuş 💜💜💜💜 ben beyendim 🇦🇿🇹🇷

    Birsen Altun

    İzlenmez mi ? 😍😍😍😍😍

    Kaan Ovacık

    Bıktım artık

Derdim Olsun Şarkı Sözü
Derdim olsun
Kadehler dolsun
Ben kaybederken Azrail seyre dursun
Dinliyorsun, görmüyorsun
Kurban ederler kimlerle geziyorsun.

Kaç cehennem söndü içimde bilmiyorum
Deli sanıyorlar
Beni arıyorlar
Görenler var mı?

Düşen bu yaprağım gençliğimin rüyasıymış
Kağıda yaza yaza
Hasretim beyaza
Kararı vermişim ben ellerimse kanlıymış
Tanrı vurdu saza
Ölmeden mezara
Derdim Olsun Anahtar Kelimeler
Reynmen Derdim Olsun Mp3 İndir Dinle , Reynmen Derdim Olsun Şarkı Sözleri , Reynmen Albümleri , Reynmen Derdim Olsun Cep Telefonuna Mp3 İndir,Derdim Olsun bedava mp3 indir ,Derdim Olsun cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.