mp3 indir semti
Çare Gelmez

Reynmen - Çare Gelmez
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Çare Gelmez
Boyut
: 2.84 MB
İndirme
: 45419 Toplam İndirme
09-06-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 45419 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Dosyanın indirilmesi için İZİN VER butonuna tıklamanız gerekiyor
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Reynmen - Çare Gelmez )
  1. Ercan Yıldız

    Bu ikili efsane olmuş devamı gelsin

  2. Deniz UYSAL

    31 milyon olmus az daha dinleyinde 32 olsun bari adadadfafssd

  3. Ali Mert Gergin

    15 temmuz 2019 da dinleyenler like

  4. Samet Atalay

    cok guzel😭😔😊

  5. Hatice Kar

    Çare Gelmez Ağlamaktan ayrılır mı🍗et 💅🏽tırnaktan

  6. KaNkS Beyazit

    ⓇⒺⓎⓃⓂⒺⓃ 𝓇𝑒𝓎𝓷𝓶𝑒𝓷 尺乇ㄚ几爪乇几 ⱤɆɎ₦₥Ɇ₦ uǝɯuʎǝɹ

  7. İpek Adıgüzel

    Reymen sesın efsane bişeyyyy

  8. Hsjjs Jjsjs

    21. Yaş günumde böyle şarkılar dinliyorum 😕

  9. G G

    Daha iyi söyleyemezsiniz zaten ama çok dinlenebilirsiniz iyi iş çıkarmışsınız başarılarınız daim olsun 🙏

  10. Gülçehre Yılmaz

    Ela-Derdim Olsun-Çare Gelmez günlük rutin ;)

  11. abdulsamet ay

    bok gibi söylüyler bide 31 milyon izlenmiş ibrahim erkala özenmişler

  12. Esra Özdemir

    Siz nerde yaşıyosunuz

  13. cahillikten bilgeliğe

    KAHRAMAN HALKIMIZIN 15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE KURTLUŞ UN 3. YILI KUTLU OLSUN 💖💖💖💖 ( NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE) Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye YAŞASIN 15 TEMMUZ DESTANI , ÖLSÜN O ASKER KILIĞINA GİREN DÜŞMANLAR EMEĞE SAYGI 1 LİKE :)

  14. Arif Çulha

    15 temmuz şehitlerimizi rahmetle anıyoruz allahım birdaha yaşatmasın 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  15. İsmail Erdinç

    REYNEMN BONBA ŞARKI PATLATTI YEEE

  16. Ebrar ÇETİN

    Çare gelmez ağlamaktan . Ayrılır mı et tırnak'tan😭💔😇

  17. Ebrar ÇETİN

    İlk ela Sonra derdim olsun Sonrada çare gelmez e gelip tekrar başa dönenler burdamı?

  18. CottonCandy

    Muhteşemsiniz!

  19. Hulisi Yılmaz

    Erzuruma selmalar be İBRAHİM ERKAL nur içinde yat😟😟

  20. honey moon

    💔💔😭

  21. Ahmet Furkan Beyazツ

    Bugun 15 TEMMUZ..

  22. Trolcü Mustafa

    14.7.2019 burda olanlar begeni rekoru hadi

  23. Deniz Döğmen

    Reyn yine harika bilalide unutmamak lazım tabii

  24. Beytullah Kesen

    Ulan bu amına koduklarımın piçleri adam mı yaptınız lan reymeninde amına koyim amına kodumun koyunu kendini bişiy sanan orusbu çocuğu siktir git ananın sütüne

  25. Ayaz Şəfiyev

    Ela çıktı

  26. azad denge

    Reymen kral

  27. İko Aga

    dünyanın en güzel ikilisi ve şarkıları

  28. Furkan Balalan

    AYRILIR MI ULAN ET TIRNAKTAN 😢😢😢

  29. NefTah aşkk

    çok hoşuma gitti bu şarkı...

  30. ALİ DEMİREL

    Sabah:Ela Öğle:Derdim olsun Akşam:Çare gelmez

  31. burak gümüş

    KLİP İSTİYORUZ

  32. Eren HASAN

    abi sana sakso çekeyimmi yaşım 12 olurmu

  33. Nasra

    حبيت الاغنيه

  34. Zubeyir Arslantosun

    Mühtiş

  35. Fortnite 5860

    Reynmen in insta storyden buraya gelenler begensin

  36. Emir Tonev

    bilal abi seni pastaneci de gördüm hatırladın mi fotoraf çekmiştik hollandada

  37. Demir Çekçen

    reynmen ela dan gelenler+1

  38. Civan Erdoğan

    0:01 <_______________⚫__________________>3:06

  39. Nehir Baki

    Reynmen diyenler like atsın

  40. Ataha Perçin

    Çok guzel hareketlerden gelmedik biz hep burdaydık

  41. mehmet ali cevizci

    çokkk güzel

  42. Abdulla Abdullayev

    tüm şarkilari harika olan bir şarkici helal 😊☺🙂😗😙😘😍

  43. Ali KIZILKAYA

    Seni unutmayacağız İbrahim Erkal mekanı cennet olsun

  44. Eğlence Odası

    Bilal sonsesin sesi daha güzel

  45. Murat Dündar

    Keşke söylemeseydiniz hiç , Rahmetlinin eserinin seviyesi düşmüş bence 👀

  46. K kcz

    1.25 le deneyim

  47. Vartolu Saadettin Fan

    Klip nerede diyenler +1

  48. Emirhan Ceylan

    YAKINDA 31 MİLYON OLUR!

  49. ceyda kara

    Rernmen , Bilal Sonses ' e göre daha güzel söylüyor

  50. ali kara

    Ibrahim erkalin nekadar usta bi ses oldugunu birkez daha anlamis oldum yinede tesekkurler bu sarkiyi yeni nesile tekrar hatirlattiginiz icin

  51. Sevil Demir

    0:01-----------●------------------3:06 < || > Beğen Çalsın (Çare Gelmez) (OfficalVideo)

  52. Emre İleriok

    Yıl Olmuş 2019 hala Dinleyenler !!

  53. Barış Türkoğlu

    Sevdiği kişi hep uzaklarda olup her gün ağlayanlar + 1

  54. İsmail İşlek

    Demekki ayrılıyormuş 5 sene be amınakoyayım.

  55. Carrysay

    Aaaa baykuş baturay değil mi bu ya jlfjfjfjdkf

  56. Özge Özarslan

    İbrahim Erkal 💙

  57. İbrahim Dirhemli

    Siz daha önceden olmaliydiniz

  58. Abdullah İslam

    Abicim reynmen çok iyi nakarat söylüyo ya ne yanık sesi var helal beeeeee

  59. KelleKopartan Baba

    gerceginden bin kat daha iyi

  60. Muhammed Mustafa Öztürk

    Igrenc bu ne ya

  61. İsmail Dinçer

    Şarkının içine etmissiniz

  62. NESLIHAN USLU

    Beğendim

  63. ahmed osm

    👍❤❤❤❤❤

  64. Salih Arslanoğlu

    orijinali 20 milyonda kalmış yuh mk size

  65. Mehmet Kot

    Rica ederiz

  66. şarkı ve efsane video

    Bilal abi bana abone atarmısın

  67. gizli hesap

    Boktan iki tane şarkı yaptı diye, youtuberlığı sayesinde fazla izlenme aldı diye, ünlü yaptığınız kişiyle kaç tane albüm çıkarmış bir insanın düet yapması...aşırı saçma reynmenin yaptığı ne sanat ne düzgün bir şarkı. bu işlerle uğraşmayan bir insanın şarkı yapması gerçekten ucuz, yani cidden bu popüler kültür saçmalığı yüzünden haketmeyen insanları ünlü yapiyorsunuz, ne desem çok boş şu söylediği 'derdim olsun' 'ela' şarkıları asla ama asla sanata giremez. Bu adamın işi şarkı değil youtuberlık yani insanları eğlendirip güldürmek vs. Yani demek istediğim şu ki haketmeyen insanları ünlü yapıp onları televizyona çıkarmak, albüm yapmak ne sesler varken böyle birkac oynama yapılmış sesi beğenmek... sizin hicbir boktan haberiniz yok Sonuna kadar okuyan varsa tşk

    mila -

    sana zorla dinle demiyoruz izleme o zaman bu kadar basit :d ayrıca youtuberlar şarkı çıkaramaz diye bir kanun var da biz mi bilmiyoruz? zaten reynmen kendisine sanatçı demiyor şarkıcı da demiyor kötü de olsa iyi de olsa en azından bir şeyler için çaba sarfediyor sen napıyosun evde oturup kıç büyütüyosun :d

  68. Burak Şen

    12 Temmuz da bile dinleyenler 😂

  69. Emre Dereli

    Reynmen in sesi çok iyi la

  70. Derya Akgün

    Eee sıradaki şarkıyıda rep şarkı bekliyorum sana çok yakışıyor

  71. Ömer Faruk Koçyiğit

    Ela Burdamı ⚡️

  72. Emre Gündoğdu

    Sırf reynmen var diye like attım 😎

  73. Alikaan Oyunda

    Reymen daha güzel söylüyor

  74. Alikaan Oyunda

    Reymen daha güzel

  75. Sahib Abbasli

    Cok sevdim bu sarkiyi😊

  76. Fiat Marea'cı

    Reymen💕♥️

  77. İsmail Yk&Yıldız tilbe&Hande yener Fan club

    Reynmen döktürmüş ses var +Güçlü ses var

  78. İrem Arslanalp

    İkisininde sesi birbirine benziyor

  79. Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K

    Millet:Ela Sizdirildi Ne Düsunuyosunuz Reynmen:Çare Gelmez Ağlamaktannn 😭

    Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K

    @kendin ol hep ol adamin Emekleri Bosa Gittj

    kendin ol hep ol

    @Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K nasıl yani biraz daha açık olurmusun ?

    Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K

    Yani Kurtaramayiz Gitti Bu Sarki Sizdirilmasaydi kitlemiz sabirla Bekleyenlerimiz Cok Olacakti Sonra Cok Iyi Bi sekilde Piyasaya Cikacaktik

    kendin ol hep ol

    @Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K yav canini sağ olsun... o guzel canına bişey gelmemiş ya sen Allah a sukret ... bak benim mesela annemin amcasının oğlu dün değil ertesi gün kaza yapıp öldü... 😭😭 iki küçücük çocuğu ve gencecik bir karısı kaldı... ogretmendi... cokta zengindi.. herseyleri vardı... ama sırf gece yarısı olduğu için uykusu geldigi icin hakimiyetini kaybetmiş ve arabayla birlikte aşağıya yuvarlanmış..... cikartana kadar ölmüş.... :( :( o kadar iyi birisiydi ki karısına aşıktı.... çocuklarını çok seviyordu....

    kendin ol hep ol

    @Ömer Yahya Korkmaz Ö-Y-K eeee o suan yok.... Boşver üniversite sınavı için aglasan ki ben korkuyorum zaten açıklanacak artık eyvallah derim ... senin o guzel canına bişey olmamış... varsın sızdirılsın o şarkı ne olmuş.... 😔😔😔😔😔

  80. Murat TUBE

    Şarkıyı yeniden dirilt tiler ...

  81. Sena Çalı

    Sesleri. Aynı sanki 1 kişi söylüyor gibi 😂

  82. Handan Düzgün Düzgün

    Sen aldırma giderim buralardan.

  83. Muhsin Tugra Isikli

    bugün benim doğum günün bi beğeni atın hatıra kalsın💕💕😘😘😘🎂🎂🎂

  84. İbrahim Demir

    Reyn için gelenler✌

  85. tuğra nişanci

    Canısıyı çok kötü yapmışsız

  86. Emin Kocaman

    👑[ * R E İ S *]👑 adam sin valla

  87. Xanım Mirzeyeva

    Süper bi şarkı bayıldımmm❤❤❤❤

  88. Memo Zib

    Sabah: Ela Öğle: Derdim Olsun Akşam: Çare Gelmez

    Kemal Güneş

    Veletler ordusu

    Kemal Güneş

    Bune aw

    ÖmerGSYT

    @Kemal Güneş ayn knk 25m ve 220m kesin velet

    Emirhan Canbaz

    @ÖmerGSYT şu yorumlara bakınca insanın miğdesi bulanıyo

    mellayozgat66

    Memo Zib ikidiyle yatsti ???

  89. MustafaKardesGT

    🍔 Bu Hamburger Fiyat=1 Like

  90. Yegane Hesenli

    care gelmezz

  91. arif çevik

    Ela dan sonra gelenler 😎

  92. Bilal Sonses

    ‪#SenAldırma’ya ilginiz için teşekkürler. Bu eseri İbrahim Erkal’dan daha iyi söyleme gibi bir gayemiz olmadı, olamaz. Sevdiğimiz bir şarkıydı, yorumladığımız için çok mutluyuz. Bu vesileyle yeni nesile İbrahim abiyi tanıttığımız, unutanlara da hatırlattığımız için çok mutluyuz. ‬

    Öznur Cinar

    ERTYUiÖPAŞDFfGHhjKLZÇVBNMERTYUiÖPZÇVBNM ERTYÜ ZÇVB ERTYUiÖPZÇV BNM ER ETYUi ZÇ ÖPAŞDFFGHHJKLZ ERTYUİÖPP ERTYUiÖPZÇV BNM ER TYUiÖPAŞDFfGHjKLZÇVBNM YUiÖPAŞDF ERTYUiÖPZÇV BNM ER TYUİÖPAŞDFFGHJKLZÇVBNM YUiÖPAŞD

    Öznur Cinar

    🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦

    Nejkf Kxkfm

    Önemli deil abi

    Öznur Cinar

    ERTYÜiÖPAŞDFfGHhjKLZÇVBNMERTYÜiÖPAŞDFfGHhjKLZÇVBNM 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Çare Gelmez Şarkı Sözü
Sen aldırma, giderim buralardan
Bir pantolon bir ceket
Sen aldırma giderim
Uzaklarda yaşadığımı farzet

Anan senin anan yarim
Baban senin baban yarim
Bana düşer çekip gitmek
Farzet dünya yalan yarim

Çare gelmez ağlamaktan
Ayrılır mı et tırnaktan?
Çare gelmez ağlamaktan
Ayrılır mı et tırnaktan?

Başka yol yok ayrılmaktan
Farzet sevgi yalan yarim

Saçlarından tel kopar ver
Gönül nazlı bir şey ister
Beni sevdiğini söyle
Bu bana bir ömür yeter

Çare gelmez ağlamaktan
Ayrılır mı et tırnaktan?
Çare gelmez ağlamaktan
Ayrılır mı et tırnaktan?

Başka yol yok ayrılmaktan
Farzet sevgi yalan yarim

Reynmen'in Bilal Sonses ile yaptığı, İbrahim Erkal'ın şarkısı Çare Gelmez 2019 hemen indir!
Çare Gelmez Anahtar Kelimeler
Reynmen Çare Gelmez Mp3 İndir Dinle , Reynmen Çare Gelmez Şarkı Sözleri , Reynmen Albümleri , Reynmen Çare Gelmez Cep Telefonuna Mp3 İndir,Çare Gelmez bedava mp3 indir ,Çare Gelmez cepten ücretsiz indir

Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.