mp3 indir semti
Üvey
 
Revios - Üvey
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Üvey
Boyut
: 1.42 MB
İndirme
: 12 Toplam İndirme
17-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 12 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Revios - Üvey )
  1. BANKSY Asd

    Kaç sene olmuş hala sıkmadan dinletiyo

  2. Evin Er

    Şu boş rap kavgasından kaçıp Reviosa sığınanların sayısını merak ettim.... 31.07.19👊🏼

  3. Taner Taşan

    ünyeden uğur haşlamaya selamlar

  4. senem

    ben neler neler düşünüyorum devlet psikologları da kurtarmaz!

  5. Emre V

    Revios!

  6. Orbay barış yurtseven

    gör beni bulamıyorum seni

  7. Beren X

    hiç bi satır herşeyimizi anlatmaz'

  8. Evren748

    işte u firee

  9. Doğa Sevim

    Bence hakettiginden daha az izlenmiş..

  10. Alper Akkaya

    psikolojim sikildi.

  11. Beyza Gökçen

    👊Revo.lyrics👊 https://www.instagram.com/revo.lyrics/

    Serkan Erten

    tkd gökçen takipteyim yeni bi sayfa ama baya iyi 👊

    Beyza Gökçen

    Serkan Erten aynen

  12. BunyamnButton

    Ama bu tribi yıkıp atıcak biri yok, ya da varsa dâhi ben gibi içe kapalı

  13. Yarkın Sarızeybek

    Gerçek mi ya bu kişi ?

  14. nxia

    Çok kısa abi yaa... Efkara girmeden bitiyo şunun 100 yıllık verisyonu yokmu

  15. Ceydaau

    ben neler neler düşünüyorum devlet piskologları da kurtarmaz beni

  16. Yusuf Çetin

    Reis bu nasıl bir verse yahu. Efsane

  17. Stein Cohle

    amk bu 100 k bile değildi lan duygulandım

  18. Majesti ca

    Bak şu adamı keşfedin artık kendimi sikicem amk

  19. Semih

    3yıl olmuş;)

  20. InFlames ABRA

    klipteki göz yanılmasını gören var mı? 58.saniyede kareyi ayarlardan 0.25 alın ve izleyin

  21. suprisemadırfakır

    Hayallerini tut ve kafasına sık ben başladığım anda bitmiştim #rez

  22. Pallegra Official

    derin düşünen insanların yeri burası .

  23. Nazan Mencik

    hayallerini tut ve kafasınasıK 🔫 Ben ßaşladığım anda bitmiştim..

  24. E.G.M Youtube

    siktiğimin ergenleri reviosu bilmez

    Resul Kara

    E.G.M Youtube az ve öz :)

  25. Butimar

    hiç bi satır herseyimizi anlatmaz

  26. Gölge ve Dennis

    Hani derler ya" Yanlış yerde doğru biri" diye. İşte bu adamın başına gelen de budur.

  27. Jacki Sparrow

    En kaliteli verse yazan mc lerden bitanesi keşfedileceği ve patlama yapacağı günü iple çekiyor! ''REVO''

  28. Gri Onur YILDIZ

    Bi paket daha biter..

  29. Ceyda laaan

    çıkışım yok yine bok gibi vaziyetim

  30. Ömer FR1

    burda misiniz #TRK

  31. Alperen Enes B.

    Sözler; bi paket daha biter hadi geceleri duman edip üzerine huzur atalım ama bu tribi yıkıp atacak biri yok ya da varsa dahi ben gibi içe kapalı evimiz 2 odalı kapısı kana boyalı yarısı çin seddi kalanı berlin duvarı ve çıkışım yok yine bok gibi vaziyetim bunlara ilave derdim para mı? karaladın ama yine yaramadı bak adımı söyledin ama beni tanımadılar yolunu bulamadılar belki aramadılar labirentteyim farkına varamadılar ama memnunum halimden hiç bi satır herseyimizi anlatmaz ben kabuslarımla arkadaş oldum hiç bi uyku beni korkutmaz ama sigaram biter ve param olmaz elime tütün alırım ama o beni sarmaz ben neler neler dusunuyorum devlet psikologlarıda kurtarmaz beni siktigim hallerden boşverin oglum zaten hiç uğraşmam atmosferi geçeli cok oldu ve hala sinyal alamıyom dünyadan en gerceği metafor tabirlerin beynim mesken yeri katillerin kimse planlarıma da dahil değil daha küçücüktüm bana cani dedin şimdi de meyvelerini topluyosun topraklara fırtına ekmiştin hayallerini tut ve kafasına sık ben başladığım anda bitmiştim!

    Burak Ayday

    Alperen Enes B. n

  32. Eren Kuzucu

    Ben Kabuslarımla Arkadaş Oldum Hiçbir Uyku Beni KORKUTMAZ. 😍😍😍😍 #Respect

  33. RESMİ OFFICIAL YOTUBE SAYFASI

    helal lan sana aferim 😎😀

  34. Emir Gürbüz

    yarısı Çin Seddi kalanı Berlin Duvarı

    Ramazan Karanlık

    Eyoo Zenc kalanı berlin duvarı olcak :)

    Emir Gürbüz

    @Ramazan Karanlık :)

  35. Sadri Baba'nın Sigarası

    3 Adım Müzikten sonra buralar değerlenecek #Rez alalım yerimizi belirtelim şimdiden :))

  36. Sadri Baba'nın Sigarası

    Defkhandan sonra en iyi flow atan mclerden biri :))

    Gölge ve Dennis

    Abicim genelde defkhanıın dinleyicileri yaşı oldun insanlar oluyor flowdan mı kaynaklanıyor sence ?

    Sadri Baba'nın Sigarası

    kardeş defkhan çok sağlam mc ama kitlenin bazısı bilinçsiz dinleyici teknik olarak da flow olarak defkhan rota ceza şehinşah gelir.ha bunların dışında bu teknik allamenin ve hidranın bazı parçalarında oturmuş o kadar

  37. Emirhan Karaca

    reviossssssss

  38. vlog cu kardeşler

    ❤😄😘💕💖

  39. Selim Turgut

    Ben neler neler düşünüyorum devlet psikologlarıda kurtarmaz :)

  40. Taner Şimşek

    Frestyle gibi ama Nedense Tribe Sokuyo [email protected]

  41. Anancı Gürkan

    ULAN SENİ DAHA YENİ TANIDIM İÇİN PİŞMAN OLDUM AMK

  42. MRS BROWNİ

    ama memnunum halimdeeennn

  43. Müslüm Güngör

    taladro dinleyenlere . buradan kibarca kulagnızı s*kym demek istyrm...

  44. Farid Jafari

    benim simdiye kadar gormemem normal da bu adam harika...ben yeni tanidim boyle saglam lirikler flow her sey tamam...vallahi helal olsun

  45. Türkçe Rap Holiganı

    Ulan bunun milyonları bulması gerekirdi be

  46. Underground Rap

    bu adam, her parçasında beni anlatıyor

  47. Revios Fanı

    1 MİLYON OLMADAN ÖLMEK İSTEMİYORUM

  48. Furkan T

    Ama bu tribi yıkıp atacak biri yok ya da varsa dahi ben gibi içe kapalı

  49. ahmet üstün

    10 yıldır çevredeki insanlara piskolojimi anlatamadım ama adam 1 buçuk dakikada bütün piskolojimi düşünce sistemimi her bir bokumu döktü bu adamı anlaman için ruh hastası olman gerekir

    l!l fuu

    bende bunun gibi bişey yaşıyorum dile getirmekte ne kadar zorlansamda olsa bile anlayabilecek bir tane bile insan sezemedim çok kişi tanımış olmama rağmen .

    ahmet üstün

    Eşsiz ruh hastalarıyız kardeşim

  50. İkra Bayrak

    REVİOS KARDEŞİM FREDEN GELDİM Sigara sız daha iyi sesin olur

  51. TÜRKÇE RAP / DEFKHAN

    Hayallerini tut ve kafasına sık. Ben başladığım anda bitmiştim!

  52. proleteryadan reyhan

    saçma sapan duygularımı anlatan tek şarkı

  53. Hypospadias

    SİYAH VARKEN DİĞER RENKLERE NE GEREK VAR AMK

  54. Ramazan Karanlık

    bu adamın beyni açılıp incelenmeli

    Hasan Hüseyin

    Hakli valla

  55. RAP SEVER

    şimdi bir kaç birşey anlatıcam 4 senedir falan dinliyorum T-Rap gerçekten her rapcının sözleri mithiş kafiyelerle dolu ben ayrım yapmadan melanko acapella aklına ne geliyorsa her rapciyi dinledim elimden geldiğince herpsine kulak verdim 1 ay önce buldum reviosu bir insan evladı bu kadar sakin anlattığı gibi dünyadan uzak soğuk başarılarının devamını getirmen dileği ile

    Revios

    T-RAP Demeyi Bırakıp Türkçe Rap Yazsan Götün Düşmez Kardeşim (y)

    RAP SEVER

    +Süfyan Nar her yorumu bırakıpta T-Rap yazmamı algılıyosun Kardeşim sen çok Küçük düşünüyorsun be 🙂

    Revios

    @RAP SEVER Ha

    Gölge ve Dennis

    Moruk bu adama cevap vermene bile gerek yoktu

  56. By Nigga

    https://www.youtube.com/watch?v=zvr3HZ87sHs sözler ekranda video yapmıstım indirip ezber çalışabilirsiniz

  57. Stüdyo Anka

    coverlandı https://www.youtube.com/watch?v=2CBVuWDWPbY&sns=fb

  58. GANİ Teneke

    Replay o***PU OLDU AQ

  59. Stüdyo Anka

    abi yol ver coverlayayım şunu çok canım çekiyor bak -militan

  60. Sevgi Tunç

    ben neler neler düşünüyorum devlet psikologlari da kurtarmaz

  61. can kazkurt

    Revios- Üvey Sözleri bi paket daha biter hadi geceleri duman edip üzerine huzur atalım ama bu tribi yıkıp atacak biri yok ya da varsa dahi ben gibi içe kapalı evimiz 2 odalı kapısı kana boyalı yarısı çin seddi kalanı berlin duvarı ve çıkışım yok yine bok gibi vaziyetim bunlara ilave derdim para mı? karaladın ama yine yaramadı bak adımı söyledin ama beni tanımadılar yolunu bulamadılar belki aramadılar labirentteyim farkına varamadılar ama memnunum halimden hiç bi satır herseyimizi anlatmaz ben kabuslarımla arkadaş oldum hiç bi uyku beni korkutmaz ama sigaram biter ve param olmaz elime tütün alırım ama o beni sarmaz ben neler neler dusunuyorum devlet psikologlarıda kurtarmaz beni siktigim hallerden boşverin oglum zaten hiç uğraşmam atmosferi geçeli cok oldu ve hala sinyal alamıyom dünyadan en gerceği metafor tabirlerin beynim mesken yeri katillerin kimse planlarıma da dahil değil daha küçücüktüm bana cani dedin şimdi de meyvelerini topluyosun topraklara fırtına ekmiştin hayallerini tut ve kafasına sık ben başladığım anda bitmiştim!

  62. Umut Mocer

    böyle adamlar harcanıyo ya türkiyenin müzik dinleme zihniyetini sikeyim

  63. Sıla Karayol

    Ben kabuslarımla arkadaş oldum hiçbir uyku beni korkutmaz 🔫

    Sıla Karayol

    +Pata Tez ;)

  64. Dj DiKkaT öLüMsüZdüR

    devlet piskologlarıda kurtarmazzzz !!!!!

  65. Semih Kurugöl

    Bir paket daha biter,hadi geceleri duman edip;üzerine huzur atalım...

  66. Muaz Bey

    naptin usta naptin siktin belami

  67. Elanur Cengiz

    cok guzel agzina saglik ama keske daha uzun olsaydi

  68. Seyh Kaa

    Hiç bir satır herşeyimizi anlatmaz. Cümlesinde herşeyimi anlattın be abi

  69. Emir Yıldırım

    Bu aralar sadece Revo.

    Emir Yıldırım

    Aynen voltacim

    Emir Yıldırım

    Face varmı face asjkdhsj

    Emir Yıldırım

    Güzel :dd

    Atilla Topcu

    Emir Yıldırım adam.kizi youtube youtubetan düşürdü amk majwbejsnehr

  70. Beyaz Toros

    Abi sen harika bi sanatçısın kesinlikle daha iyi yerleri hakediyorsun bazen hakkını al diye dua ettiğim bile oluyo bide daha sık şarkı yapabilsen

  71. Anil Cavunt

    10.000 di lan ne ara 100bin oldu

  72. Majesti ca

    Sonunda 100 bin oldu 200 bin için #rez artık şu adamı keşfedin amk

  73. Sa Do

    Milyonları hak ediyor ama 100 bine doğru... Bu arada niye bu kadar kısa yazanlar olmuş. Emin olun parça 3-4dk. olsaydı hepiniz dinlerken kalpten giderdiniz.

  74. Seyfullah Şahin

    beat lazım :(

  75. halk eylemde!

    Bu adam ın değeri bilinmesin bu adam Ados Saian gibi kalsın bu adamın şarkılarının altına veled dolmasın.

  76. İsmail Yönt

    Aga mükemmel be

  77. yusuf g

    neden 89 binlik harika bı sarkıda hıc yorum yok şaşırdım şuan

  78. peter jack

    Bu parça bildiğiniz baş yapıt umarım Revios hakettiği değeri geç olmadan alır...

  79. Hamza Güzel

    0:09 sol elinde mouse imleç :d

    halk eylemde!

    @Hamza Güzel :c

  80. xShuff

    Malesef çoğu kişi tanımıyor ..

    halk eylemde!

    @xShuff Şunu diyenlere yanıt olarak hep bunu yazıyorum bu adamı çok kişi tanısında buralar veled mi dolsun kardeşim ??

  81. Cengizhan Bozkurt

    Hayallerini tut ve kafasına sık,ben başladığım anda bitmiştim !

  82. Tyler Durden

    şarkıda çok 25. kare var

    Nefer 23 23

    @Tyler Durden he tabi illuminatinin üyesi o yuzden şarkıları 100 binlerde la olm bi siktir git amq

    Nefer 23 23

    bak güzel kardeşim subnımınal mesj veren boş bi adam olmaz keyfinden subnımınal mesaj veremez insanlara iyi yonde veren zaten anlarsın ıyı yonden verdigini kotu yonden de verenın arkasında birileri var demektir ben mısal şarkı yapıcam ona subnımınal msjlar eklıcem kotu kotu bılınç altını zedeleyen msjlardan ee keyfine verdim yok boyle bişey onu bı hızmet için kullanıyorsun sen bi kuruluştan yola çıkarak tabı bunu kendı ısteğinle değil buna sen karar vermıyorsun tasmanı tutanlar karar verıyor yanı derin devlet illuminati hatta bazı unlu sanatcılar bu msjları verırken aslında uzak durulmasınıda soyluyor şarkılarında ben kotu bır orneğim diye şımdı gelelım revios'a kardeşım bu adam kendı studyosunda dinleyicilere hizmet sunan bi sanatcı bi çok mc gibi ama bu adamı şımdı bırılerı kolundan tutarsa ünlü yaparsa tmm ozaman bak işler değişir bılınç altını zedeliyecek şeyler gosterir klipte şımdı anlıyormusun dediğimi küfürüm için özür dilerim kusura bakma

    Tyler Durden

    @Nefer 23 23 siksen okumam bro bb

    Nefer 23 23

    sen bilirsin ama subniminal msj hakkında bişey öğrenıcek olursan dönersin buraya bb

  83. Polo Music

    Tek kötü yanı çok hızlı bitmesi be abi

    halk eylemde!

    @Gizli Gamer Çünkü güzel şeyler hep hızlı biter be abi.

    Polo Music

    +Freljord'un Yüreği Braum +1

    halk eylemde!

    @Oğulcan Oyunda :)

    Polo Music

    anında cevap verdin amk ben 2 hafta sonra :D

    halk eylemde!

    @Oğulcan Oyunda :d ben böyleyim

  84. fatih kaya

    HARİKULADE AQ

  85. Yasin Uçarlar

    Bence revo illü, bi adam bu kadar psikolojimi sikemez ya

  86. Furkan Ünal

    Her şarkına yazıcam bunu seni geç keşfeden beynimi sikeyim

  87. BARAN

    Ben Başladığım Anda Bitmiştim  çok sağlam  aq

  88. AVC RAP

    Abi bu adam neymiş lan yeni dinledim diye kendime kızıyorum

  89. oldiess

    bu adamı yeni keşfettiğim için kendime sövüyorum ama keşfettiğim içinde aferin kız sana diyorum.. valla bu adam gibi bi ruh hastası moduna girmişim ben oldu benden hadi eyvallah !

  90. Sogan Kesen

    Beynim mesken yeri katillerin.

  91. Ali Akin

    hayalleri tut ve kafasına sık ben başladığım anda bitmiştim !

  92. Efe Halil Yaz

    Ugur reyiz

  93. Muhammed Aykut

    abi git birisine diss at valla bak o kadar adam bi şey yapmadan üç beş diss atıyo hemen gündeme oturuyor sen bu kadar içten yazıyosun bu kademedesin.Yazık valla bu dinleyicilere

  94. taha budak

    daha yeni dinlemeye başladim Revios çok iyimiş aq 

  95. Sauron AB

    ilk defa revios dinledim çok sağlam biriymiş

    Emerick YOUNG

    kardeş al dinle Hidra Revios-Ardinal(perfect touch) tam sana göre

    Sauron AB

    @Emerick YOUNG 2 ayda çoğu şarkısını ezberledim bile :D 

  96. The Rappers

    Ama sigaram biter param olmaz elimde tütün olur oda beni kurtarmaz...

Üvey Şarkı Sözü
Üvey İçin şarkı sözü eklenmemiş. Üvey Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Üvey Anahtar Kelimeler
Revios Üvey Mp3 İndir Dinle , Revios Üvey Şarkı Sözleri , Revios Albümleri , Revios Üvey Cep Telefonuna Mp3 İndir,Üvey bedava mp3 indir ,Üvey cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.