mp3 indir semti
Uyan Okullar Açıldı (Parodi)
 
Komik - Uyan Okullar Açıldı (Parodi)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Uyan Okullar Açıldı (Parodi)
Boyut
: 3.42 MB
İndirme
: 374 Toplam İndirme
17-09-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 374 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Komik - Uyan Okullar Açıldı (Parodi) )
  1. bts_suga_jungkook_love Instagram

    Instagram hesabım👇👇yeni açtıminstagram.com/p/BbzM-82lHH7/

  2. BTS/Jungkookie A.R.M.Y

    Hakkaten bir düşündümde 1.sınıftan bizi hocalar eğitiyor suç onlardaaa!!!

  3. mira ya

    Mi ayrı!

  4. Jeon Jungkook

    Bizim sınıfın hergünü yaşam şekli bu

  5. Tayyip Bayazıt

    Adadsdassaaasaaaasadad

  6. derin cik

    ru-clip.net/video/g4HexTs-7qY/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html

  7. ASLIHAN Kahraman

    Hocayla çok pis isyan ediyorlar bide laf sokuyorlar ve çok ağır konuştuk galiba diye kabul ediyorlar. Bence bts bu kadar düşük notlar almıyordur

  8. Jungkook A.R.M.Y

    Abi yarın sınav var ben ders çalışmıyom bunu izliyom yha

  9. J-hope nin Kanatları

    LGS ye sayılı günler kala bu parodiyi yeniden dinlemek istedim 😭😭 malum ölüm gününe az kaldı LGS den sonra bir daha burda olamaya bilirim 😭😭

  10. Mustafa Yilmaz

    Harika olmuş resmen iç sesim yaaa😂😂

  11. Ebru Elik

    Bi an gerçek sandım baya iyi

  12. ngr tkm

    aa bakın ne buldum !!O dan sonra ök den sonra Lu dan sonra üL den sonra M😂😂😂HAKLI MIYIM HAKSIZ MI ?

  13. Taekookie

    Harikasın 😂😍

  14. Azra msp oynarsa

    Şarkının adı ne?

  15. Rümeysa Şahin

    Lan bi hajajajjajd gulmekten duramiyom aqqqqq jsbbldkdkdnns aaaaaaahahahahaahah ne zman izlesem karnim kasiliyo

  16. RM LOVE

    Okulda sıkılanlar varmı?

  17. BTS ARMY

    Ya sanki bazı yerler Türkçe gii deilmi ya

  18. Orhan Nalbant

    haklılar birşey söylenmiyor

  19. Alara Balci

    Biz sinavlara deil sinavlar bi ze giriyor djdbjfbf katiliyom namjoon

  20. onur arda

    yalanını sikiyim ingilizce çeviriden okudum bunların hepsi yalan orginalinden inanmayın

  21. Света Спиней

    Supeeeeeeerr👍👍

  22. Rumeysa Tamer

    Ben de okuldan. İsyan ediyorummmm 😲😲😲😲

  23. msp_ çikolata

    Güldüm geberdim ve haklılar biraz kopyadan ölçek misiniz biraz konuşsak geberecek misiniz biraz anlayış biz sizin eserinizzzz!!!

  24. g korea

    Bu arada parodi harika

  25. g korea

    Jin e doctor kıyafeti çok yakışıyor

  26. BTS / ARMY / KORE

    Bias im taehyung ama hepsini coooook seviyorummm 💜💜💜💛💛💛💛

  27. medibean msp

    3:15 çok 3:56 da sayın diyolar lan AQ

  28. ipek jimin

    BTS şarkının adı ne

  29. Yaprak

    02:39 bizim matematik hocası

  30. Pamuk Pamuk

    BTS muhteşem bir grup

  31. Nurdan Demirel

    😂😂😅 Sanki beni anlatıyor özellikle jungkookun dedikleri 😂

  32. Nisa Karabudak

    Suganın kısmı efsaneydi

  33. Nisa Karabudak

    Bayıldımmmmm

  34. Nisa Karabudak

    Çoook iyi olmuşşşş

  35. elnur qasimov

    bu ne lan ben gercekleri severim

  36. Alisami Cebeci

    Allahım bayıdım sana sarı izliyorum😍😍😍☺☺☺

  37. Mehmethan Temurtaş

    Army mı olsam acaba ajfjjsudjehd

  38. Saudade *

    Tae her zaman ki gibi çok düşünceli kxkdm haklı da parası olan var olmayan var kxkfmkc💖💖

  39. Saudade *

    Çok başarılı olmuş bir destur de dediğinde haykırdım ve namjoon’un bölümleri çok komik ☺️

  40. Melek Özgen

    Dansları süper degilmi

  41. EnesHaktan YT

    175 disslike hepsi Hocalar müdürler xd

  42. BTS ARMY

    Abi çok komik ve güzel olmuş tebrik ediyorum seniBiz koyun değil insanız hocam Abi koptum

  43. suga fanı army

    Süper

  44. Gacha kookie

    1:11 sanırım favorim ☺☺☺

  45. Efsa Kacmaz

    Suga ben heralde

  46. Melisa Gülbek

    Ya Müthiş Yapmışsııınn!!! AKLIMDAN GEÇENLERİ YAZMIŞSIN SDFGHJKLŞ

  47. Erkan Hamurci

    Namjoon💓💓💓

  48. MSP ipeknaz

    Bakin jungkook ordaki

  49. Ayçom Tv

    Şimdi düşünün onlar 1. Sınıfa giderken biri onlara çok çirkinsin dedi gerizekalısın dedi sesin berbat dedi öğretmen bundan hiç bişey olmaz dedi vs. Şimdi de klibi izlediler oradaki yüz ifadesini görmeyi çok isterdim aq

  50. merinette mariclus

    Vayy bizde sizi koyun zannediyorduk :D

  51. BTS DELİSİ

    Çok güzel lan ezberledim ksksksjsj bizi anlatıyo biasınız kim

  52. Derya Çiçek

    Krizlere girdim fjjskajdiwhdi

  53. Jeon Zühre Nazz

    Bunu yapan arkadaşın kafası güzel olmalı bende bu kafayı yaşamak istiyorum jsnshwjwh (güzel olmuş tebrikss)

  54. Ayçom Tv

    Bunu öğretmene/müdüre yapsalar adam kendini okuldan atar amk

  55. Haticed Dereozu

    ohaaaaaa çok güzel olmus eline saglıkk

  56. BTS RM KİM NONJOON

    I love you bTS❤️❤️

  57. ceren prenses

    helel olsun hocalara demek istediklerim burada tebrikler

  58. zeyno can

    çok güzel olmuş

  59. Özgür Kocaman

    Namjoon süper laf soktun he

  60. Özgür Kocaman

    Allahım bu kadar gülmem gerekirmiydi bide suga benim gibi kavgacımı olamaz çok zor ozmn 😂🤣😂😂

  61. nil öngüner

    Kötü okul , sınavlar ve dersler

  62. LPSEMerve

    Bu sarkidan hirslanip ogretmenlere hesap sorarim geldi

  63. BARBİE DÜNYASI

    Bu şark8yı sanırım ben yazdim

  64. BangTangSeong ve ARMY

    Resmen farklı bir dünyaya ışınlandım...Büyüleyici!

  65. BangTangSeong ve ARMY

    Çok güzel BTS

  66. Uğur böceği Kara kedi Rena Rouge Aqua gücü

    Şarkı bağımlılık yaptı 😂😂😂😂

  67. Yahya Aslan

    Gerçekten de öğrenci psikolojisini bts' e çok güzel yansıtmışsınız . 😂😂😂

  68. Fethiye Çolakoğlu

    BTS görse okuldan soğur

  69. Cafiye Karataş

    Valla bunu BTS 'e atarsak bence çok beğenirler

  70. bts hayrani

    Dikatt🚫

  71. Beren ÖZ

    Abi süper olmuş ve uymuş

  72. jejndd cjjxbdsdn

    bts'in bu sarkiaina bayiliyorum

  73. BİGHİT AŞKI

    160 disklike 3 okulun öğretmenleri😂😂😂

  74. Ayşe Betül Dursun

    Mükemmel ötesi, harika, efsane, çok güzel...

  75. BTS V JUNGKOOK

    Biz sizin eseriniziz :) haklı bizi 1. Sınıftan beri kim egitiyo yani ama güzel olmuş

  76. Nehir Topçu

    😂😂

  77. Ezgi Aydoğdu

    Yalnız bu mv de en tatlı Jin değilmi

  78. Ayperi Özcelik

    Şarkının ismini bilen varmı acaba

  79. Miray Dursun

    Başkada yapar mısın

  80. Miray Dursun

    Abi aşırı aşırı iyi ya

  81. jiminin güzel totosu

    Cok guzel lan mq

  82. Msp Zehra.

    Suga nın kısmında kendimi gördüm sanki slsjdjskdj

  83. Movie Love

    02:54 hayır tatlı koyunlarsınız 🍭

  84. xx_Greeny_xx

    AYY Tae nin oldugu yerler Cok sirrinnn

  85. eyüp yalçınkaya

    Yanlış yazmış ama güzel olmus

  86. sadece tiger moth

    Yas ortalamasi 12 yorumdakilerin

  87. Rojda Akan

    Bir an ciddi ciddi gerçekten böyle mi diye düşündüm tam oturtmuşsun

  88. Ceren ve DIY

    Yaa klibin adı nedir?

  89. nuh kazel

    o çok zor ve (şaşırdıkmı) hayı rkısmında cidden çok zor diyorlar ama kbgvgbhfghnbf

  90. forever A.R.M.Y

    Konuşulanları dans ederlerken pek ciddiye alamıyorum 😂😂😅

  91. oyuncaklar dünyası

    Çok güzel olmuşş

  92. kore hayranı

    Ben bu şarkılarını çok seviyorum.😍😘😗😙😚

  93. Msp Dabbe'nin Garısı

    *Abi ben bunlara hastayım ya saat gecenin 4.49 hatta sabah, ben uyumak yerine Bts dinliyorum çok beğendim süper olmuş Aşklarım benimm🍫💖😘*

  94. *Çizim Bağımlısı*

    Mükemmel

  95. ismail goncu

    Ya ben bunu hocaya göstersem , ağzıma sıçar ama çok güzel olmuş eline sağlık hemde rm haklı sınavlar bize giriyo armyler + 1 like

  96. BTS army

    süper olmuşş

  97. ilayda KOÇ

    Harika

  98. BTS Army

    1:35 taenin yerine beni koyun aynı işlevi görürüm *çünkü bende böyle yapdığım oluyo* :D

  99. Yagmur Baydemir

    yarıldım😂😂

  100. nisa preters.

    sugada kendimi gördüm snkwndlwms

Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Şarkı Sözü
Uyan Okullar Açıldı (Parodi) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Anahtar Kelimeler
Komik Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Mp3 İndir Dinle , Komik Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Şarkı Sözleri , Komik Albümleri , Komik Uyan Okullar Açıldı (Parodi) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Uyan Okullar Açıldı (Parodi) bedava mp3 indir ,Uyan Okullar Açıldı (Parodi) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.