mp3 indir semti
Kalbimin Tek Sahibine
 
Komik - Kalbimin Tek Sahibine
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Kalbimin Tek Sahibine
Boyut
: 1.39 MB
İndirme
: 1137 Toplam İndirme
12-11-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 1137 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Komik - Kalbimin Tek Sahibine )
  1. Saba's Nail chaneel

    Ya muthişşşşş😍

  2. S A

    Bu tür kocalar dislike atmış qaliba 😂

  3. Fifi Caferli

    😅😅😅😄😄

  4. koray atak

    şahan bazen cok sacmalıyosunya olum ünlü olmak icin bukadar yırtınma dünya aslanada kalmaz kaplanada maymun olma yeter

  5. Berenin pembe dünyası

    çook komik

  6. Taha Coşkun

    Benim kocam tam bir hayvan o zaman niye evlendin hayvanla😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  7. Peyruze Aydın

    ÇOK ESKİ LAN BU KOPTUM

  8. Aysel Yucel

    Şahan Gökbakar kadın olmuş 😄😄😂😂😅😅

  9. Kenan Yılmaz

    Bu adam gerçekten muhteşem bir yetenek. Tiplemeleri hayatta olduğu gibi aynen yansitiyor. direkt aynisi. ve her tiplemeleri de gerçek hayatla cuk oturuyor. Ne zaman sıkıntım olsa açarım bu tiplemeleri çok komik stresten eser bırakmıyor😂

  10. Nisa Tukel

    Çoook iyi lan😃😃😃

  11. Panter Zehra

    bu şarkı şarkının orjinalinden bin kat daha güzel.

  12. Çılgın ADAM

    İyy bela , kara bela :DDDDD

  13. Emirhan Bozdemir

    2 Ö0 Z1 L9 E

  14. Ahmetyusuf Yusufahmet

    Cok komik ya

  15. GÜLSE

    Ya bu ne 😂

  16. şirin çocuk

    Ay senin şarkina

  17. Xanım Alıyeva

    martılar 😅

  18. Ahmet Eymen Tüysüzoğlu

    Boşan Bu Kadar Rahatsızsan XD

  19. Kuyt Qazmn

    2023 Den Selamlar

  20. Yagmur Ozkan

    Gercekten çok komik☺☺☺☺

  21. Betul Colak

    Yıl 2019 😂

    LEGAL

    Anan 2019 oc yeter lan primci götler

    LEGAL

    Aaa sen söylemesen haberimiz yok apdal

    Betul Colak

    @LEGAL ne diyorsun lan adam gibi konuş adam olmak küfür etmek değil şerefsiz

    Emirhan Kutlu CR

    @Betul Colak böyle IQ yoksunu arkadaşlarımız yüzünden Türkiye maalesef gelişmiyor 😊

  22. ümit Cag

    Güzel olmuş martılar sıçi versin kocana küfür ediyorsun şişko

    birkaç ikiz kardeşler

    Lan o kadın mı

  23. Gülbahar Beyaztaş

    şarkının içine etmişsin

  24. taş trolü

    2019...

  25. azra abay

    MAl konusamiyor daha bebek gibi konuşuyor konuşamayan kadin daha konusamiyorsun

    İsmail Armağan Beydoğan

    Dostum... Sen bir harikasın espirine gülmekte öldüm hahhahahahhaahha Şaka amk şaka beynine nitrik asit enjekte ettimin malı senin ben beynine sıçayım sike sürülecek aklın yok aq.

  26. turuncu gokyuzu

    Bunun filmi olsa manyak olurdu

  27. turuncu gokyuzu

    2019 😅😁😆

  28. Celi Eliz

    Cok tatli😂

  29. Neşe Kırmızı

    Yıl olmuş 2019 ve haziran ayındayız hâla izleyenler?

    yağız_ masterTR

    +1 zjxkjfis

  30. Pinar Dönmez

    2019 de izliyen?

  31. Twitch Moments

    İğğyyyy bela kara bela xD 😂😂😂

  32. Mehmet Tendik

    Bela karabela

  33. Mehmet Tendik

    Osturdurur

  34. Mehmet Tendik

    Osturu durur

  35. Mehmet Tendik

    Horlar osturur durur

  36. erkan TR 3

    2019 olmuş izleyen bunu yazsın "<3'+1'.2019.' Ben.E'Ben'*Ben*" kafadan attım qewwwqeqw

  37. erkan TR 3

    "Horlar Osurur" 2. komik gulduğum "Martılar sıçı versin o şaşkın yüzüne! Iyy bela karabela"

  38. DOCTOR EMRE

    Sene 2020 izleyen etf amk

  39. Emrehan Bektaş

    2019 WTF

  40. Gülhar Hekimoğlu

    Hfuhftjvgibgytu çok komik

  41. Hülya Karademir

    2019 oldu hala izliyom 😂😂😂

  42. Veli ibrahim Kara

    41 sahne ALLAHA NİYE KÜFREDİYON

  43. Who ***

    Vay amk 5 sene geçmiş

  44. Lena Lisa

    Martılar sıçıversin o şaşkın yüzüne 🤣🤣

  45. 『AKURA』 ๛ツ

    2019 ???

  46. Dous Demiro

    🤭🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅

  47. Kerim Guven

    2019 hala izleynler

  48. Gamze Akyol

    yıl olmuş 2019 hala izliyorum....

  49. cycks mycks

    Geliyor cinnett ndksbxidjid

  50. Enes Kaya

    Sarki agzima sicti

  51. Enes Kaya

    SARKI AGZIMA AICTIIIII

  52. Derya Erol

    Başlar başlamaz güldüm gülmekten hiç bişey duyamadım

  53. ÖMER ACAR

    2019 👍🏻👍🏻

  54. Nuray Dinler

    KİRA vermemiş ev sahibi ne yatırmış

  55. Numan Köseoğlu

    Beni yanlış anlamayın kimsenin para kazanmasını engellemek istemem herkese selamünaleyküm Bu şarkı dinlememek daha hayırlı Günah sözler içeriyor uyarıyorum çünkü biz müslümanlar kardeşiz

  56. Ayşen Demirtaş

    2019 a ne demeli

  57. Mehmetemin Gutge

    2019!?!?!?!?

  58. Aynur Güneş

    Gülmekten ağladım

  59. Aynur Güneş

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  60. Isik Ebru

    Gülmekden ağlıyorum her izledimde😂😂😂

  61. Kerem2 Unal

    Hahahahahahahhahahahha😂😂😂🤣😂🤣😂😂🤣😂😂🤣

  62. Arda Aydoğan

    2019. ????

  63. üveys bilgic

    😂😂

  64. plselifxcglr çağlar

    Adam çok komik izleyin

  65. Zeynep

    Agaaa... ne konuşulmuştu, ne gülmüştük ya. Zaman çok hızlı geçiyor

  66. Evren Tosun

    Işte doğru müzik

  67. Çilekli Lolipop

    2019 hala dinliyorum çok komik ya 😂

  68. Güntuğ akgün

    Hey gidi

  69. Güntuğ akgün

    Hey gidi

  70. Büşra yldrm

    2019 dan selamlar 👋 Seneler önce arkadaşlarla izleyip gülerdik özlüyorum o günleri

  71. Cihat GS

    Iyyy bela kara bela 😂😂😂

  72. Şahin Öktem

    Çok komik

  73. haahahahahahha ahahahaahaha

    2019 oldu valla saka maka

  74. Meherrem Eliyev

    😂🤣😂🤣 halaldı qardaşş

  75. aysel ismailov

    ahahahahahah

  76. Gacha Jenny

    Bence martılar sıçıvermiş aşkın yüzüne dese daha iyiydi🤣🤣

  77. Malik Çelik

    2019 hala dinlemekteyim 😂

  78. kübra aksoy

    abi çok komik ya

  79. GİZEM

    *Martılar sıçıversin o şaşkın yüzüne**batuhan

  80. Mert Siner

    2019 hala izleyen varmı varsa like

  81. Unicorn Esma

    Ve söylesede gine dudaklar mal gibi olurdu 🐸:-\

  82. Unicorn Esma

    İrem derici bunu söylese olay olur jdchhdbdhhdf

  83. ibrahim Elmas

    2019 +1

  84. Tokki t.

    Gülmekten nefes alamayan varmı

  85. Gece gölge görünmez Ayşe demir

    Martılar sıçı versin o şaşkan yüzüne😂😂

  86. Nihan

    😂😂😂😂Olası erkek https://youtu.be/BY9Dmi09NK4

  87. Baş Belası

    şarkının maneviyatının içine etti. artık aklıma bu geliyo o şarkıyı dinlerken 😄

    Kurt Tv

    Baş Belası bu nasıl haykırmak aq

    Nuriye Yılmaz

    2 b benim

    Yagmur Ozkan

    Benimde aklıma geliyor

    geleceğin pöh'tı

    Aynn yaa benimde

Kalbimin Tek Sahibine Şarkı Sözü
Kalbimin Tek Sahibine İçin şarkı sözü eklenmemiş. Kalbimin Tek Sahibine Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Kalbimin Tek Sahibine Anahtar Kelimeler
Komik Kalbimin Tek Sahibine Mp3 İndir Dinle , Komik Kalbimin Tek Sahibine Şarkı Sözleri , Komik Albümleri , Komik Kalbimin Tek Sahibine Cep Telefonuna Mp3 İndir,Kalbimin Tek Sahibine bedava mp3 indir ,Kalbimin Tek Sahibine cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.