mp3 indir semti
Yan Cayır Cayır
 
Fatih Bulut - Yan Cayır Cayır
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yan Cayır Cayır
Boyut
: 5.26 MB
İndirme
: 4479 Toplam İndirme
20-11-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 4479 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Fatih Bulut - Yan Cayır Cayır )
  1. umutsuz kız

    Bedel ödeyecek biri olsaydı sevgimin karşılığını verirdi...Sende acı çek yan cayır cayır 😣😣😣

  2. osman akyüz

    FATIH BULUTUN ASIL ŞARKISI

  3. Volkan Ardiç

    Ben yeni keşfettim

  4. gül çiçek

    Çok güzel bi şarkı ya çok seviyorum bu şarkıyı bunu dinledikçe eski günlerim geliyor aklıma 😔😔

  5. Alperen Akgul

    3 sene önce adanalı torbacıdan görüp dinlemeye baslamistim Başarın daim olsun kral

  6. ömer asaf yazıcı

    2020 OLCAK HALA BURDAYIZ :d

  7. Mehmet Karadağ

    Benim çektiklerini bin katını ceket anla benim ne yaşadigimi

  8. Ahmet karadağli

    Ahhhh ulan ahhhhhhh kahbe felek

  9. Koray Çetin

    Bedelini ödeeee🚬🚬

  10. Berat Yaka

    1sene karşılıksız sevdim kusursuz sevdim onun için ölümü bile aldım haylada seviyorum ben şu hayatta herşey onunla olsun dedim ne yaşaayacaksam onla yaşamak istedim ama şu 1sene bana sanki daha fazla sürdü bir erkek ağlıyorsa boşuna ağlamaz benim sabahlarım olmadı be telefon yanı başımda bir msj felsefe mutlu olsam ama hiç bir zaman ona verdiğim değeri hiç kimseye vermedim ben onun için ailemi sildim bana yine deseler onun için herşeyi yaparım ya o kadar zor birşey ki karşılıksız sevmek ama mutlu olsun kimle olırsa olsun yeterki mutlu olsun şu yazıyı yazarken bile insan gözyaşlarımı tutamıyorum nediyim allahım onun hakkında en hayırlısı neyse onu versin haylada seviyorum sen kadınım 😓😓

  11. Çılgın Çocuk

    💖💖💖💖💖💖💖

  12. Çılgın Çocuk

    Nasıl bişey bu ya dinlerken çok uzaklara gidiyor insan😭😭😭

  13. Çirkin kral

    sene olmuş 2019 burda olanlar

  14. tuncay kartal

    Benim gibi adanali torbaciyi izleyip buralara gelen varmi :)

  15. Adem Acar

    Harika ilk kez dinliyorumm

  16. Berkay Secen Secen

    Goremeden selam tenekeyim bennn hadi bkam bedavasinizz

  17. mehmet ozdin

    Yıl 2019 hala devam

  18. Sabahcı Antalyalı

    Yan cayr cayr dünyada. Bi slm alnn slm verenin olmasn beni yaktn dünyada sende yan cyr cyr hiç yüzn gülmesin geri gelsende affetmem artk yan yanabildigin kadar. Umrumda degil ama bedelini öde krdgn kalbimin

  19. Ayca Maral

    2019 oldu Dinleyenler 🌿

    Ahmet Yılmaz

    👍👍

    Serdar Kayış

    On numara olmuş hemde şahane 😍😍

  20. Seyfettin Sahin

    Sende benim gibi yan cayır cayır

  21. Ayşegül Yalçın

    Bı tane daha yakın 🚬

    Mustafa Onay

    Paket bittiki

  22. Hakan Karakuş

    Ohaa bu nasıl bir yorum ebemi sikti bu şarki

  23. NO 1 ONE SHOT

    Kapak fotodaki benim bu arada :D

  24. Süleyman Çetinkaya

    Bedelini ödeeeeee laaaaan

  25. Fatih 1453

    vay mk şarkıya bak

  26. Hasan Akaydın

    Yan cayır cayır cayır yaaaaannnnn🙈

  27. Özkan Cetinkaya

    Bedel zor ödenmez ama rahime sığınırım

    Özkan Cetinkaya

    Ama rahime sığınırım

  28. Özkan Cetinkaya

    Herkez herşeyin bedelini birgün öder

  29. Cafer Cönk

    sende acı çek yan cayır cayır #vefasız

  30. Şaire

    Okuycagını bilsem neler yazarım da...Bu yazıyı yazanın ben oldugumu bile bilemezsin sen...Yaktığın yerden yansın canın...Şaire#

  31. kankalar 01

    hastasıyım benya

  32. Kubra Gul

    Kendin bitirdin kendin yıktın paramparça ettin. Şimdi bedelini öde kırdığın kalbin.

  33. Süheyla TEKAY

    Yıl 2018 hala dinliyorum😢😢😢

    Serhat Sırın

    Yil oldu 2019 bacim :)

    Uğur Davutoğlu

    Slm bende aynı dinliyom 😭😭😭😭

    YILMAZ EFE

    @Uğur Davutoğlu bendee

    AlperenATİK

    Sende acı çek yan cayır cayır 🚬

    Seyfettin Sahin

    Kimse bedel ödemedi ben gibi sonunda ihanet Etiler sevdama

  34. İhsan Pirçekli

    Yan çayır çayır varol dayı..!

  35. poncik hsn

    Sende benim gibi cayir cayir yan yanki bendeki acıyı yasa yasaki çekilmez acılar içinde oldugumu anla ben evlat acısı yaşarken sende en sevdiğini acısını yasa tek duam hayirisz

  36. Sermin Karagun

    Helal olsun

  37. Sozdar Temel

    Atmak isteyipte atamadığım çığlık resmen

    AKREPVE BEN

    😀😀😁😁😋😀😁😋

  38. Selim Gülhan

    bedelini öde kırdığın kalbin

  39. Huseyin Gunes

    Bazen yasadiklarin ruya olsun istersin bazen de ruya ların gercek olsun istersin atesler icin de cayir cayir diyo ya öyle yanasin

  40. ENGELLER YÜREKTEDİR

    gün gelecek buraya mutlu günlerimde de uğrayacağım YAN CAYIR CAYIR

  41. Bünyaminn_Bünü_

    YA TUT ELİMİ BIRAKMA YADA SİKTİR GİT UZATMA......

  42. Zübeyde Beden

    Allah allahhh😢

  43. Ararat Lee 丂1F1尺4

    çOk GüzeL OlmuŞ VALLA

  44. Delinin biri

    sende aci cek yan cayir cayir lannnnnnnnnnnnnnnnnn

    Aziz ASLAN

    en güzel yanıda çaresiz derde düş gez bayır bayır ;)

  45. Yusuf Şahin

    bağımlı oldum amk bonzaimi koydunuz icine guz3l olmuş rakı sesine sağlık

  46. Serdar Yılmaz

    sende acı çek yan cayir cayir ....

    video. time

    Serdar Yılmaz yanarmi oda cayır cayır

  47. Ugur Yazici

    Gözlerinin İcinde Kaybolup Giderken Ben Hasreti Yenik Düstüm (Sende Aci Cek Yan Cayir Cayir)

  48. Ulas Ulas

    süper olmuş valla

  49. Kadriye Kurum

    Ağzına yüreğine sağlık

  50. Kadriye Kurum

    Mahfettin bitirdin böyle bir ses yok bedelini öde kırdığın kalbin yok yok vefasizlara gelsin

  51. samil can

    ne söylemissin abicim agzina saglik sabaha kadar dinliyorum araliksız sende acı cek isallah:((((

  52. Ebru Şentürk

    abi ağzımız a sıçtı n bu ses ne

  53. Gökhan Doğan

    hep debel odeyen biz olduk

  54. Suleyman Sahin

    bilirsin güzelim ben bela okumasını sevmem Allah belanı değil imam selanı versin.. birgün pişman olup geri geldiğinde sana işte bu yorumu okutacam vefasiz

    Mehmet Erkuş

    aSuleyman Sahin a

    Oktay Kalender

    Suleyman Sahin yüreğin sağlam yanmış gardaş.

  55. Hakan Tokgöz

    Sende acı çek yan cayır cayırrr Bedelini ödeeee kırdın kalbii...

    Mert Görgülü

    Sende acı çek cayır cayır

    Mert Görgülü

    yan cayır çayır cayır cayir cayir

  56. Fatma Aybilek

    Sevmeyi bilenlere bilmeyen lere vefasiz lsra gelsin

    Ayhan Çoban

    Fatma Aybilek slm

  57. Fatma Aybilek

    Abii superrrrrrrrr sin yaa yaktin gene superrrrrrrrrrrr

  58. Ibrahim Ayaz

    yüregine sağlık helal olsun ve dilerim bukadrla kalmasın süper bir ses ve yorummm

Yan Cayır Cayır Şarkı Sözü
Yan Cayır Cayır İçin şarkı sözü eklenmemiş. Yan Cayır Cayır Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Yan Cayır Cayır Anahtar Kelimeler
Fatih Bulut Yan Cayır Cayır Mp3 İndir Dinle , Fatih Bulut Yan Cayır Cayır Şarkı Sözleri , Fatih Bulut Albümleri , Fatih Bulut Yan Cayır Cayır Cep Telefonuna Mp3 İndir,Yan Cayır Cayır bedava mp3 indir ,Yan Cayır Cayır cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.