mp3 indir semti
Deli Divane
 
Buray - Deli Divane
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Deli Divane
Boyut
: 3.60 MB
İndirme
: 751 Toplam İndirme
21-06-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 751 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Buray - Deli Divane )
  1. **HAYATIMIN** MENASI** SEN**

    👍👈

  2. ahmet ateş

    buray hayranları bir beğensin

  3. ALKAN ALKAN

    Bir kac sarkidan sonra anladim bu genc yeni Yaşar diye dusunuyorum.

  4. hanaa El bouzidi

    in love😍😘

  5. Tabiba Hashimova

    👏👏👏👏👏👏

  6. Buraymüzik Hoşsöz

    Tatlılık 100%

  7. Ayxan Abbasli

    Azerbaijandan selam TURK sarkilarina bayiliyorum HARIKALAR!!!!!!!!

  8. Ayxan Abbasli

    cook guzel

  9. Halime Ahmedova

    EN SEVDİĞİM ŞARKI TÜRÜ ❤️❤️❤️😍😍😍

  10. Furkan Mert

    Her şarkısı klas geçenlerde Gümüşhane de canlı dinleme fırsatı buldum çok enerjik birisi.

  11. Hakan Kaynar

    perfect...

  12. Mecit ORUC

    kız maraton koşuyo resmen

  13. Murat Gonca Deliağ

    Abi hep böle neşeli şarkılar yap bize ülke ekonomisi berbat zaten piskolojimiz bozuk en azın senin şarkılarınla moral buluyoruz başarılar 😂😃

  14. Ömer Dogan

    O kız adı ne? Deli diavane?

  15. Celeste Nayú Gamarra Paz

    Perú presente!! Me encanta tu música! 😊

  16. darfor 2007

    اغنية روعة

  17. Gulmira Akhmedova

    Какая прекрасная песня , голова закружилась

  18. Eylul Seben

    Yıl olmuş 2019 hala aynı şarkıyı dinleyenler +1)

  19. Ali Taş

    On Numara

  20. Snsea alkasim

    😍😍😍😍

  21. Tugba Karadeniz

    Muhtesem her gün dinliyorum

  22. Ahhaha Nsjsjs

    Buray abi koşa koşa artık bir 10 kilo vermiştir😀😀

  23. Kamera Bende

    deliolmayacaksın burayabim

  24. Buse özinan

    tek kusuru mükemmelliği

  25. Buse özinan

    sesi güzel kalbi güzel magazin bebesi değil tartışmasız en mükkemmel ötesi şarkıcı

  26. oyun günlerim

    BİR KIZ OLSA BURAY DAN KAÇAR MI SİZ CEVAPLAYIN

  27. Ergin Zarif

    Kız gibi koşarak o kızı yakalayamazsın Buray. Biraz daha hızlı koşmalısın. Bu arada; şarkı da güzelmiş.

  28. It'sKookieDough

    Kolyenin aynisi bendede var. Ben niye yok olamiyom amk. Yalan inanmayin sakın.

  29. Osman Dağlıoğlu

    Selamm

  30. Damla Eker

    Çok tatlısın ya ne yapsan yakışıyor seni çok seviyoruz

  31. Flower girl

    Adam olmayan kilosunu verdi koşarken 😂😂

  32. Hidayet Sahintekin

    😙❤❤❤Asya

  33. Deep Sleep

    Biraz koşsan yakalayaçan

  34. اهم الزوز زوزه

    Nice

  35. ayşecik gpjy

    Kediye sorması😆

  36. murat music

    ru-clip.net/video/kH4-qHg1xEM/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html destek amaçlı abone olabilirmisiniz. şimdiden abone olanlara sonsuz teşekkürler

  37. وليد الجميلي

    راح أموت قهر اريد أخذ صورة معاه😠😍

  38. SANEM SANEM BURAYA HAYRAN

    Azerbaycanada gelsene Buray

  39. SANEM SANEM BURAYA HAYRAN

    Ya benimde yorumumu👍 boyle tiklayin

  40. SANEM SANEM BURAYA HAYRAN

    Burayin her videosunda yorumum var cunki.........

  41. SANEM SANEM BURAYA HAYRAN

    Keske ben isinlansam dunyana bana

  42. Marwa Chaalan

    Love it ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  43. Murad Memmedov

    Yandım nihayetBulsak bir abiAh onu görüyor yine BurayDeli buray abi iiiBuldum bi hayin Oldum buray abiAh onu görüyor yine Buray,buray,buray abi iii😂😂

  44. Çilekli Yastık

    Çoook tatlısın ya kadayıf kafalı kıvırcığımmm Sesini yesinler 😍😘💗💜❤💙

  45. oyun günlerim

    hala dinleyen varsa +1

  46. Yapay Hacker

    O kızı gerçekte görsem kovalamam jet packle uçarım lan arkasından

  47. ilknur

    Bunu dinledikce de olmayan sevgilime aşık oluyorum shsbhsjsbs

  48. arif demir

    Kızım ışınlanma gücün varsa başta niye kullanmadın

  49. Mikail

    Biz kovalasak sapık derler ; Buray koşunca romantik oluyor.

  50. Murat Kozan

    Şarkıyı insanı oynatıyor enerji güzel..Tebrikler Buray kardesim

  51. Çalıkuşu

    Klip çok güzel yaaa😍❤ şarkı da çok güzel tabbbbbiiiii😊

  52. Türk Pro YT

    Ezberleyenler

  53. Hüseyin Acar

    Bir insanın şarkılarının hepsimi güzel olur ya🤩🤗??

  54. Asan Zhorobaev

    Çok güzel olmuş.

  55. Belinay Sencer

    23 nisan şarkım 2019

  56. Züleyha Yılmaz

    süperrrrrr☺😊😀😃😄😄😄😃😀😊😄😄😄👍👍👍👍👍👍👍❤❤❤❤❤💙💙💙💙💜💜💜💜💛💛💛💛💚💚💚💚💗💗💗💗💘💘💘💘💝💝💝💞💞💞💞💟💟💟💟💟💟💓💓💓💓💓💕💕💕💕💕💖💖💖💖👑👑👑👑🗼🗻🗿🗽⛲⛲⛲⛲✅✔✅✔✅✔✅✔✅✔✅✔✅✔✅✔🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  57. maraxli games

    cok guzel sarki turklere azerbaycandan selam olsun

  58. زليخه المشاكسه

    اكو عرب بالطياره قصدي بقناة بوراي😕😛😜😝😂

  59. Zehra Dag

    kiz maraton yürüdü hahahahah

  60. Nader Saeed

    أفضل أغاني بوراي مترجمة للعربية على قناتي

  61. Nelly Spring

    Sanki eski türk sarkiları gibi guzel doyulmaz və unutulmaz.Yoksa banami oyle geliyor.😍🇦🇿🇹🇷

  62. kübra özgener

    Klip de güzel şarkı da güzel

  63. Senem Üstünsalih

    Çok güzel olmuş çok beyendim

  64. BURHAN ALTUN

    Hala dinleyen varmı ?

  65. Esma esiii

    1

  66. Danya Danya

    Красива мелодія. Класне виконання.

  67. gaming efe

    EGE EFE

  68. Elfin NUR Yıldırım

    Bbb ölbşŞik

  69. Elnur zzz

    Я любилься в эту музику 😍😘😍😘😍

  70. Tülay Şimşek Demirbağ

    Klipten çok ayakkabının rengine takıldım😁

  71. 1V1 OYUNCU

    2019

  72. ميمي البياتي

    منو عرب يحط لايك😍😍

  73. Ayse Gurcan

    💐buray💐💐💐💐🌼🌼🌼🌼🥀🥀🥀👨‍❤️‍👨✋💋💝💝💝💝💝💝💖

  74. yasin Özer

    Kadında at gibi ciğer varmış hiç durmadı 🤣

  75. sara deen

    Ben hiç anlamadım yaa neden bütün vidyo kiz koşuyor😅🤣

  76. erkenci. kuş

    Abi adam saçlarıyla bile çok samimi yaaağğ❣

  77. _Dream_YT

    1m olmuşuz.diğer sanatçılardan daha fazlasını hakediyosun ❤

  78. Dolunay Akarsu

    Merhabalar...Ya ne süper bir klip bh böyle ;);):):)

  79. Nadia Naceur

    😍😍😍❤❤

  80. erhan aydogan

    Bizim şarkımızdı ☺️ Unutmadım seni iki gözüm. Birgün tekrar birlikte dinlemek dileğiyle (C) 🤗

  81. الكوافير حمودي الحلاق

    💕💕💕

  82. Esma esiii

    N

  83. Dürdane'nin Günlüğü mutfağı

    Benim bir kanalım var bakarsanız çok sevinirim bakmakla bişey kaybetmezsiniz 😊

  84. Esma esiii

    Eue

  85. carabudak carabudak

    ben hala dinliyom

  86. Zehra Bora

    En sevdiğim şarkı❤️

  87. Sevim Nazik

    Yandık kuruduk serkan nzk

  88. SİMGE'NİN MACERALARI

    Çok güzel bence

  89. Mohmmad moslam

    روعاتك

  90. ECRİN NUR GÜLER

    00:30 o ne ya 😂😂😂

  91. sinem

    AH ONU ISTIYOR GONUL DELİİİİİ DİVAAANNNEEEE

  92. sinem

    BULSAK Bİ CARREEE

  93. sinem

    YANDIM Bİ YAAAREEEE

  94. Serkan ŞAHİN

    soke

  95. İbrahimm Koçbaşı

    Seni çoooook seviyorum💕

  96. COMMENTMAN

    60 milyondan önce burda olanlar kimler. ??

  97. Bedriye Gedemenli

    Bedriye Yasemin Türkiye için Büyük önem taşıyor Dündar Genel Başkanı Deniz Baykal EZXCVBNM ERDOĞAN Çok önemlidir Çünkü. Çünkü 2 1. çünkü Erdoğan ERDOĞAN'I BİR ÖMÜR DİLERİM 😇.goo.gl TÜRKİYE'DE BİR ÖMÜR DİLERİM AMA FENERBAHÇE ÜLKER TARHAN BAŞKANI VLADİMİR ERDOĞAN BAŞKANI VLADİMİR BOZBEY Hamza Dünya Savaşı Türkiye için Büyük. Çünkü Türkiye'de Ülker Yasemin Türkiye için Büyük önem taşıyor. Çünkü Türkiye'de Ülker VLADİMİR Erdoğan Fenerbahçe VLADİMİR Bozbey Hamza Dünya Savaşı Türkiye için Büyük önem taşıyor. Bu? Eğer öyleyse Dr Erdoğan Çok güzel olmuş 21 Erdoğan Çok önemlidir Çünkü Erdoğan ERDOĞAN'I BİR ÖMÜR ERDOĞAN BAŞKANI VLADİMİR ERDOĞAN BAŞKANI MUSTAFA DÜNDAR! TÜRKİYE için Büyük önem taşımaktadır Dündar! TÜRKİYE için Büyük önem taşıyor. çünkü Erdoğan, şunları söyledi çünkü Erdoğan Başkanı Vladimir Yasemin Türkiye için Büyük önem taşıyor. çünkü ERDOĞAN Başkanı Vladimir Yasemin 😇.gBedriye 😇.goo.gl TÜRKİYE'DE BİR ÖMÜR ERDOĞAN ÇOK ÖNEMLİDİR ÇÜNKÜ ERDOĞAN TÜRKİYE'DE 😇.goo.gl BİR ÖMÜR DİLERİM AMA FENERBAHÇE ÜLKER TARHAN BAŞKANI MUSTAFA DÜNDAR GENEL olarak için Büyük önem taşıyor. çünkü Erdoğan Başkanı Vladimir Yasemin, şöyle 😇.goo.gl TÜRKİYE'DE BİR ÖMÜR ERDOĞAN ÇOK ÖNEMLİDİR ÇÜNKÜ ZAİM A 😊☺😆😇.gBedriye 😍 😎 😚 😘 💘 👀 👣 👃 💔 💕 👣 💘 🚪 📜 🎂 🎁 🎊 🎉 📱 📲 📟 💬 💭 🎡 🎢 🎮 🎧 🐩

  98. Asena AYDIN

    Deli divane

  99. Asena AYDIN

    BHFC

  100. Belinay Şahin

    Bu şarkı eskimezzz

Deli Divane Şarkı Sözü

Buray Deli Divane Şarkı Sözleri

 

Yandım bi yare bulsak bi çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Faydasız nasihatlar
Ne söylesem boşuna
Şu divane gönlüm rüyada
Sanki başka dünyadan

Işınlandı dünyama
 

O uzaydan ben alaturka
Yüreğime sorsalar, hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allahım daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında
Yandım bi yare bulsak bi çare
Ah onu istiyor gönül deli divane


Deli Divane Anahtar Kelimeler
Buray Deli Divane Mp3 İndir Dinle , Buray Deli Divane Şarkı Sözleri , Buray Albümleri , Buray Deli Divane Cep Telefonuna Mp3 İndir,Deli Divane bedava mp3 indir ,Deli Divane cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.