Teoman - Ayna ft Denizi Bulana Kadar Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ayna ft Denizi Bulana Kadar
Boyut
: 6.85 MB
İndirme
: 36 Toplam İndirme
08-05-2026 Tarihinde eklendi, Toplam 36 İndirme
Teoman - Ayna ft Denizi Bulana Kadar şarkısını mp3 olarak indirmek için aşağıdaki butona tıklamanız yeterlidir. Sitemizde yer alan tüm içerikler yüksek ses kalitesinde (320Kbps) sunulmaktadır. Teoman en yeni şarkıları ve hit mp3 listeleriyle her zaman güncel kalmak için Mp3 Semti'ni takip edin. Güvenli ve hızlı müzik indirmenin keyfini çıkarın!
Ayna ft Denizi Bulana Kadar Bio
Ayna ft Denizi Bulana Kadar İçin bio eklenmemiş.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Teoman - Ayna ft Denizi Bulana Kadar )
Ayna ft Denizi Bulana Kadar Şarkı Sözü
Bir nehirden geçti ruhum
Hamdı yürek, aşkta yoğruldum
Nice yoldan akıp geldim
Çok hırçındım, şimdi duruldum
Denizi bulana kadar akar sular
Geçer yürek duraklardan
Özünü bulana kadar akar yaşlar
Göçer yürek korkulardan
Yaşamak sevmektir
Sevemek ibadettir
Yaşamak sevmektir
Sevmek ibadettir
Bir nehirden geçti ruhum
Hamdı yürek, aşkta yoğruldum
Nice yoldan akıp geldim
Çok hırçındım, şimdi duruldum
Denizi bulana kadar akar sular
Geçer yürek duraklardan
Özünü bulana kadar akar yaşlar
Göçer yürek korkulardan
Yaşamak sevmektir
Sevemek ibadettir
Yaşamak sevmektir
Sevmek ibadettir
Yaşamak sevmektir
08 Mayıs 2026 Cuma Günü Eklendi Ayna ft Denizi Bulana Kadar Anahtar Kelimeler
Teoman Ayna ft Denizi Bulana Kadar Mp3 İndir Dinle , Teoman Ayna ft Denizi Bulana Kadar Şarkı Sözleri , Teoman Albümleri , Teoman Ayna ft Denizi Bulana Kadar Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ayna ft Denizi Bulana Kadar bedava mp3 indir ,Ayna ft Denizi Bulana Kadar cepten ücretsiz indir, Teoman Ayna ft Denizi Bulana Kadar Mp3 İndir Dur
Can Güney ile ne sorun varsa artık çözülsün lütfen, bu şarkıdaki gitarı kursa giden bir aylık öğrenci bile çalar.
Olmamış
Akmış ter damlaları mazgallarıma bacaklarından sevmek ibadettire.
Şarkının bide asıl versiyonunu dinleyin ondan sonra tekrar dinleyin bunu görün farkı
Teomanı çok seviyorum. Ama şarkı çok olmamış gibi. Zaten şarkının orjinal formatı rock . Uçurabileceğin bir parçayı konuşur gibi söylemiş. Daha önce söylenmemiş bir şarkı olsa yine anlarım. Şarkının orjinal halini söyleseydi keşke..
Hakikaten süper olmamış mı ya.. Erhan abi de kıskandım çok diyor zaten 😅
Fizik tedaviye giderken söylemiş herhalde baştan savma, olmamış.
Çok berbat bir yorum. Ses denen birşey kalmamış zaten. Sıfırı tüketmiş.
Bu şarkıyı çocukluktan beri dinler severim. Ama Teoman’dan dinlediğimde aynı tadı alamadım. Zorlayarak söylüyor gibi geldi. Cemil Özeren gittiğinden beri ayna grubunun çıkardığı hiçbir şarkıdan da tat alamadım. Hiçbir şey doksanlardaki kadar artık tat vermiyor. Olumsuz yorumum için özür dilerim.
Bu şarkıyı başkası tarzını değiştirse bir şeye benzemezdi, ama Teoman ve Alper Erinç yapınca şahane olmuş. Ellere gönüllere sağlık
Çok beğendim bu yorumu
Mahzen ve tozlandi hayalin de yapılır inşallah
Göçer yürek korkulardan.. dedi😮 ben yıllardır geçer yürek.. diye dinliyordum 😅
Olay budur, emeklerinize sağlık 😊
Teoman daha güzel okuduğu şarkılar var ama nedense bu şarkıda olmamış şarkının duygusu gitmiş gibi Erhan abi bu şarkıya duygu veriyormus
teom ağzına,yüreğine,sesine sağlık🤘🏻♥️🌹💫 senin için geldim,dinledim,beğendim,canımıniçi🧿
Ben beğendim ya. Çok tereddüt ettim olmuş mudur diye, Teoman tarzında güzel bir şarkı olmuş.Diğerlerini de sabırsızlıkla bekliyoruz 😎
Can güney solosu eksik. Teoman arkadaş ama şarkıyı 30 dk içinde halletmiş gibi. Al şarkıyı renkli rüyalar oteli veya kupa kızı sinek valesi gibi uçur gitsin arkadaş. Beklentiyi çok büyütmüşüm kendimde.aşağıdaki linkin stüdyo versiyonu bile daha iyi olurdu kanaatimce..https://www.youtube.com/watch?v=ThmqCraF-_8&list=RDThmqCraF-_8&start_radio=1
Soz muzik yorum sahane olmus teoman ve ayna farki❤
Farklı bir yaklaşım olmuş çokta güzel olmuş 🩶
Vaayy neler oluyo burda
Olmuş mu teo? Hemen göndermeyle olmuyormuş demi? Ayna şarkısı olmaz diğerleri olur belki ama Ayna olmaz kardeşim 😉
Ayna şarkılarının büyüsü var, Aynadan başkası güzel soyleyemiyor
Bende hem Ayna'nın hemde Teoman'ın birer şarkısını söylemek çok isterim.Aynadan Yalnız Kumru,Teoman'dan farketmez.Çünkü Her ikisi de favori müzisyenlerim.
Acaba " Garibim " i kim seslendirecek. Ayrıca albüm'de " Kurtalan Ekspres - Moğollar - Bulutsuzluk Özlemi ve Yeni Türkü " gibi efsanelerde olsa tadından yenmez hani. Kadin Rock'cılardan Aylin Aslım, Şebnem Ferah ve Özlem Tekin'de olsa keşke. Ah be ...
Aylin söylemez, o kesin de... 😂 Umarım o nesilden birileri olur ama, rapçi veletler falan okumasın da 🫣 bence Cenk Durmazel çok güzel söyler heavy şarkılardan birini.
@alper_balkanHayırlısı olsun
Tatlı bir gitar solo ne güzel gidermiş
Harika bir çalışma olmuş, emeği bulunan herkesin uğraşlarına tebrikler 🎉
Teoman şarkıyı kendisi seçmiş 🤩Sözleri nasıl uymuş ona🫠🫠🤟
AYNA VE TEOMAN BİR ARADA 30. YIL ALBÜMÜ BEKLEDİĞİMİZE DEĞECEK GİBİ DURUYOR..
30. yıl albümü sadece Teoman ve Ayna imzalı olmayacak.30 yıla özel 30 şarkı 30 ayrı sanatçı tarafından seslendirilecek ve ilk yayınlanan şarkı Teoman'ınki oldu 😎
Süper olmuş mükemmel olmuş 🤟🏻
Muhteşem 💙🥳🎉
Çok çok yakışmış sesi🎉🎉🎉
Ayna ile büyüyen bizim sokagin çocuklarina selam olsun.
oha denk gelmek ne kadar güzel
Teoman’ın yorumunu beğendim. Ayrı bir duygu katmış şarkıya.
Yani yapmış olmak için yaptığı anca bu kadar belli olur… dost acı söyler. 1/10 bile değil. Şarkının içinden geçmiş
Harika bir işbirliği olmuş
“ÇAYIMIN ŞEKERİ” ALBÜMÜ NE ZAMAN YÜKLENECEK?
Çok sıradan... Şarkıya hiçbir sey kalmamış Teo. Şarkı yine Ayna'dan dinlenmeli...
Teo'ya Fesleğen yakışırdı...kanımca...
Teo bambaşka boyut getirmiş şarkıya. Yol şarkısı olmuş.. 🤟
Erhan guleryuz hatrina dinlenir asla kotu deil ❤😊
90'ların o samimi havasını alıp günümüze taşımışlar. İki efsane ses, tek bir hüzün.. 🤍
Diğer şarkılar ne zaman
Böyle tam olmuş ama olmamışta gibi 🥹
Serdar Ortaç'a Tırtıl ne giderdi beee
Erhan abinin Hesap Sorunu şarkısıda yıllar önce Serdar Ortaç'a yakışmıştı.
serdar ortaç sevmem, ayna'nın tırtıl ve benzeri şarkılarından da çok haz ettiğim söylenemez. daha distortion'lı şarkıları ilgimi çekiyor... ama tespit gibi tespit be 😀 gözümde canlandı, kulağımda yankılandı 😂 uyardı ama olmasa daha iyi gibi...
@alper_balkandimi kanka Zakkum Çiçekleri gibi olur. Doğrudur saygı duyarım 🙏🏻
@envercanpolat2287Evet pop şarkılardan bir daha olabilir Bostancı Durağı vs. Yani ağır isimler okusun. Gidip Mela'ydı belaydı böyle saçma kişiler okumasın
dinledikçe bir şeyler oturur mu bende bilmiyorum ama sanırım bu şarkıyı Aynadan dinlemeye devam edeceğim
Çok haklısınız. Olmadı demek belki emeğe saygısızlık olacak ama bu şarkıya da yapılan saygısızlık benim gözümde
Aradığım yorum👏👏👏
20.1 deki Karakış şarkısı hala oturmadı bende, söyleyen yine Ayna olduğu halde..
Kulak eskiyi arar arkadaşlar çok normal 😊 bu da farkli güzel
@eferem_ecelo olmamıştı zaten hayatımda dinlediğim belkide en kötü aranjelerden biriydi.Şarkının orijinali hard rock aranjede içine kemanı geçtim klarnet falan eklemişler çok gereksiz işler yapmışlardı.
Teoman yorumu ile bence olmamış ayrıca bir düet bekliyordum hayal kırıklığı oldu 🥺
Ben her zaman söylüyorum AYNA şarkılarını mümkünse AYNA dan başkası okumasın diye. Yorumum bu maalesef. 😎
blues havasında olmuş
olmamış maalesef. Şarkının ruhu coşkusu tamamen gitmiş. Üzülerek kendi adıma fiyasko olarak görüyorum
❤❤❤🎉
"Çok hırçındım şimdi duruldum" Teoman sırf bu cümle için bu şarkıyı seçmiş olabilir 😎
Heyecanla bekliyoruz 🙏🙏👋👋
Hadi bakalım
Her zamanki yerimdeyim.
Heyecanla Bekliyorum 😎
Çocukluğumuz, gençliğimiz, yaşlanıyoruz herşeyimiz Ayna❤
Daha bildik şarkıları duymak isteriz elbette bu efsane bir şarkı ama Sen unutma beni, Severek Ayrılanlar, Gittiğin yağmurla gel
💯🤘
Fatih sıradaki ünlü hangisş ve ne zaman çıkar