mp3 indir semti
Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda
 
Yalın - Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda
Boyut
: 3.19 MB
İndirme
: 147 Toplam İndirme
28-06-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 147 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Yalın - Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda )
  1. Lara Ahmed

    Aleynada kaçtık burya geldik

  2. Лочин Лочин

    Ташаккурлар

  3. Jacinta Marino

    Súper 🎶🎶🎤🎤

  4. Elif Yaren Sağlam

    Ya arkadaşlar bugünün tarihi 25.08.2019 Ankarada Oran dolmuşunda bir çocukla aynı bu klipteki gibi şeyler yaşadık ama ne numarasını buldum ne sosyal medyasını belki yaşadığımız olay ona da tanıdık gelir girer bakar yorumlara üstte tutun görme ihtimali varsa görsün nolur saat 18.50-19.30 civarında oldu olay 🙏

  5. tel sur

    Cox ela cox beyndim☝👍👍👍

  6. Rüzgar Bayrakdar

    Eski Bege-Yeniden

  7. nusret menteş

    2.22 deki numarayı arayan abazalar varmı acaba :D

  8. Ылье Гурбанов

    👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍

  9. Eylül Acar

    Bu klip otobüsteki insanların birbirine aşık olabileceğinin kanıtıdır.

  10. nicatd. _

    1:35 o koltuk altı ne laaa

  11. roma roma

    Türkiye 🇹🇷 ben seni seviyorum 😘

  12. Google Kullanıcısı

    06.07.2019 Sakarya'da kaldı kalbim ❤❤

  13. / Melankolik \

    Berkcan ismi çaldı. Telif yicek jdjdjdjxj

  14. Zulfizar Juraboeva

    Çok güzel

  15. Ana Morales

    😍 lindooo

  16. Mohammed master

    From Iraq we love u 2019

  17. Hemze Memmedli

    Kiz resmen oqlananin dodaqlarina yapisdi kaldiya

  18. Sardor Royimov

    Uzbekistondan turkeya chok selam

  19. Kdhzno Jdkdn

    Yeniden 😆

  20. mustafa turgut

    2019 hala dinleyen var mı

  21. Zaur Berkut

    Bu şarkıyı her kes dinleyip güzel hissler yaşarken ben hep ağlardım. Yıl 2014 sevgilimden ayrılmıştım. Yıl olmuş 2019 ben bu şarkıyı dinleyip o seneni hatırladım. Amma mutluyum çünki biz bir birimizden kopamadık gidemedik evlendik. Kızımız var Banu. Evli mutlu çocuklu çok şükür. Bu arada kocamın profiliyle yazıyorum

  22. My Life K

    Senin yanindirr sarayiiiimmm

  23. Sasife İzli

    Bege -Yeniden'i dinleyip buraya geldim

  24. Fatma Demir

    Aleyna tilkiden buraya gelmedim çünkü ben hep burdaydım

  25. Séra .X

    Çok güzel yhhaaaaaaaaaaaa

  26. Aziz Can POLAT

    Ağustos 2019 hâlâ dinliyorum

  27. Diyoraxon Nosirova

    Çok güzel

  28. Suhrob Amanqulov

    🔥🔥🔥❤❤❤

  29. ÖGİLOY Isakova

    Bu şarqiyi çok seviyorum. Özbek ölsamda

  30. Farruhchik FaRrUhChIk

    Салам алейкум ТАДЖИКОМ

  31. Meryem ışık

    Cocuk cok yakisikli abi ya

  32. Hinata Hyuba

    Bana biri böyle baksa tacizci sanarım ZLSMXMDCLGŞVŞDXLSNXJDCKFKCLS

  33. Meryem Elif

    Klip ,şarkı ,yakışıklı oğlan ,her şey on numara

  34. Akperio

    Bege Yeniden dinlemek isterken yanlişıkla girenler +1

  35. Şule Ç

    Sağım solum yokuş ama yook yeniden yeniden 😂😂

  36. Sadik Altintas

    Hala arayanlar icin, cocuk Nicolas coronado ve kiz Alaina solinis yani turk degiller 😁

  37. hanım can kcbyk

    Facebookta olmasa

  38. Arzu Yesilyurt

    bu sarki niye eskimiyo ya 😊😊

  39. Hamiyet İpek

    Cornetto'nun 1.50 tl oldugu zamanlardi

  40. KARA OP YT

    Yalında ordan dikizliyor sjsjdjdnf

  41. Masal Prensesi Ezel

    Erkek Gökhan Keser’e kız Merve Aydın’a benziyor bana katılanlar +1

  42. Abdurauf Mamatov

    2019года

  43. Timur Tursinbaev

    har kuni 1 esiteyurom))

  44. will solomon

    gerçek yeniden budur aga

  45. Halime Topdemir

    o zamanlar dolar 1,5 TL

    Séra .X

    Az atta kuşlar yesin

  46. Abdulojonov Sheroz

    👏👍👍👍👏

  47. Beyzanur Özünal

    Çok mutluyum çünkü aşık olduğummmmmmpğ

    Juar Ex

    Emre ye mı?

    Beyzanur Özünal

    Juar Ex Emre kim

    İnsafsız hava Aracı

    Geçmiş olsun boku yedin

    Beyzanur Özünal

    İnsafsız hava Aracı ya yapma mutlu olmak istiyorum ben

    Beyzanur Özünal

    Séra .X sağol ama galiba o da beni seviyor(:

  48. AZRA Karaman

    Sağım solum yokuşşş amaa yoooooooook yenideeeeen yenideeeeğn

  49. Burak Güdük

    Berkcan Güven'den geldim

  50. ZoKe Graffiti

    Lan o değide bege çıkıyo lan yeniden yazınca artık :((

  51. yusupov y

    Ajoyib Ózbekiston

  52. İşsiz M.

    Sağım solum yokuş ama yoook yeniideen yenideen

  53. Eren

    Berkcan Güvenden çalmış

    İnsafsız hava Aracı

    Berkcan dan 5 sene önceki şarkı 🤔

  54. Orkay Koblaz

    berkcanın yeniden şarkısından sonra burdayım :D

  55. KA The Game of İncisive _YT

    Bege den gelenler

  56. Elif Nalbat

    O zamanlar Cornetto 1 tl

  57. Sünger Bob

    26.07.2019

  58. İlkşad İrem

    Abi bu kadar samimi ve dogal bi ses ve klipp

  59. Umut Can

    02:06 kız fbi mk

  60. Ayşe KARAKUŞ

    Bu şarkıyı dinleyince nedense mutlu oluyorum

  61. enes güler

    ulan bu adam ne zaman adam akıllı şarkı yapsa adam akıllı kız buluyorum

  62. ʙᴀʜʀᴏᴍᴄʜɪᴋ ᴀᴢɪ

    Selamlar Özbekistan'dan Türklere çok gozals tıklayın 😘😘

  63. Ihlosbek Karimberganov

    gap yoq

  64. Jemal Babakulyyewa

    Bence en iyi cornetto sarkisi bu sarki 😍❤🍦🍦🍦

  65. Murod Tojiddinov

    Очень красавица песня

  66. İlayda Yörük

    Ah be özledim

  67. ELMAR HD

    2013-2014 ne gunlerdi be cok yazik oldu o yillara

  68. Sıkıntılı Motorcu

    22.07.19💙

  69. pįņķ błåčķ

    2019= hala çok güzel bu ama

  70. steak house

    хуйло

  71. Fatima Gul Fatima Gul

    This is very famous in Pakistan on tv...great to know its from Turkey 🇵🇰🇹🇷

  72. SELEN ÇOLAK

    Olm harbi iyi klippp❤️❤️

  73. MLPS poniş

    Dondurmaya klip çıkaracağınıza gidin fiyatları düşürün daha çok satarsınız

  74. aranid •

    Where was it filmed?:) the city or the name of the place

    Türk [C*]

    It not film

    Türk [C*]

    Turkish land

  75. Emrah ÇALIŞKAN

    Reis tahtını sallayamıyorlar.. yap bi kornetto şarkısı daha patlat ortalığı

  76. kara sevda 22

    20.07.2019...❤

  77. Timur Tursinbaev

    har kun 1 ret esitemen bul qosiqti zor

  78. Sen anlat Karadeniz tutkunu

    Aleyna dan sonra çok güzel olduu

  79. Séra .X

    Yalınovvvvv

  80. Suxrob Nazarov

    Ya uzbek zur

  81. Salmanli Nurlan

    Otöbüsde uer vermek bizden gelmiş azərilərdən bizə məxsusdur bu hərəkt ama kardeşsiz haaa

  82. O'KULU ÇOK SEVDİM

    Berkcan Güven ??? Yeniden çalıntımı :p

  83. Erdenay Baş

    Kaç sene olmuş sevdiğim kızı düşünürken bunu dinliyordum

  84. Сабина Сабина

    Assalomu alaykum😊. Uzbekistan. 🙆

  85. PRONES VEVO

    ALEYNA TİLKİSİNDEN KURTULUP BURAYA GELDİM ÇOK ŞÜKÜR

  86. purpleparts night_

    Yaaaa sen nesin benim karamelli kurabiyem kimse yerini dolduramaz

  87. Berat Ömer Karlıklı

    Güzell:)

  88. Camilo Herrera

    Arabes mks no entiendes este mensaje jjjjjj

  89. GULTORAEV BAHODIR

    Ya baliyorum bu muziye

  90. زهرة النرجس

    شكد احبه صار سنوات انتظر اسمعه

  91. Rıdvan Pak

    daha sesine dokunmadan dudağına dokunanan adamdan/kızdan hayır gelmez...Yazın denizden çıktığında kullandığın havludan pek farkı olmaz. ;)

  92. inci inci

    Agzim yumulmadan izledim sebebsiz gulucuk

  93. BRAWL- ĢĄMĘ

    Aleynadan sonra buraya gelip rahatlayanlar 😍😍

  94. Sedanur Alkan

    Berkcan'ın Yeniden şarkısını dinliyodum ne ara buraya geldim bilmiyorum ama mutluyum :")

Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda Şarkı Sözü
Gözlerim gözlerine açılıyor
Başka manzara istemem ki ben
Muhabbeti ruhumu bahara götürüyor
Aşk hikâyeme dur diyemem ben
Geceleri uyurken sen
Sabahı zor getiren ben
Şarkılar susuyorken
Şarkılar yazdıran sen
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Aklını alamıyorsam aşksın
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Yine de doyamıyorsam
Aşksın
Ellerim ellerine kavuşuyor
Başka mevsime yaz diyemem ben
Esiyor aşkın rüzgarı kalbime esiyor
Bir güneş düşün hiç gitmiyor
Geceleri uyurken sen
Sabahı zor getiren ben
Şarkılar susuyorken
Şarkılar yazdıran sen
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Aklını alamıyorsam aşksın
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Yine de doyamıyorsam
Aşksın
Geceleri uyurken sen
Sabahı zor getiren ben
Şarkılar susuyorken
Şarkılar yazdıran sen
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Aklını alamıyorsam aşksın
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Yine de doyamıyorsam
Aşksın
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Aklını alamıyorsam aşksın
Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Yine de doyamıyorsam
Aşksın
Keyfi yolunda, aşkı sonunda
Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda Anahtar Kelimeler
Yalın Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda Mp3 İndir Dinle , Yalın Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda Şarkı Sözleri , Yalın Albümleri , Yalın Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda Cep Telefonuna Mp3 İndir,Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda bedava mp3 indir ,Keyfi Yolunda Aşkı Sonunda cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.