mp3 indir semti
50. Yıl Marşı
 
Trabzonspor - 50. Yıl Marşı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: 50. Yıl Marşı
Boyut
: 3.27 MB
İndirme
: 3606 Toplam İndirme
28-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 3606 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Trabzonspor - 50. Yıl Marşı )
  1. Mustafa Kır

    Bize her yer TROZON SPOR

  2. Murat Akgül

    besiktasliyim selam olsun trabzon selam olsun imamoglu

  3. Lhh Lhuo

    1:50 sahaya bakmayan koca yürekli abimiz

  4. Sevginar Adem

    Fanatik besiktasuum ama trabzonspor lu cok seviyom

  5. Erdal Yılmaz

    ÖLÜMÜNE TS ULAN ❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤TS

  6. Hakan Özbekcan

    Fb liyim ama mükemmel marş Trabzon demek Türkiye demek her ne kadar çekişsekte Trbzonsuz ligin hiç bir tadı olmaz

    Sude Veli

    Hakan Özbekcan Trabzonspor taraftarı ile Fenerbahçe tarftarı pek iyi anlaşamasa da bir TS’li olarak gözlerinden öperim be

    Hakan Özbekcan

    @Sude Veli teşekkür ederim yüreği güzel insan zaten olması gereken bu

  7. GARENA Taklacailari

    FB💛💙❤💙 TS

  8. Murat Aslan

    2029 hâlâ izliyor ve dinliyorum

  9. Nuray Topal

    Yaşarsam sebebim❤Ölürsem nedenimsin💙TRABZONSPOR sen bu dünyada teksin ❤💙OĞLUMDA SENİ SEVECEK ❤💙

  10. Samiye Yıldız

    Sini cok seviyorum trabzon

  11. JadoLive- Eren

    TRABZONSPOR 1967 DE KURULDU,İSTANBUL TAKIMLARI 1903 DEN İTİBAREN KURULDU AMA BEN TEK ŞİKE YAPMAYAN TAKIM OLARAK TRABZONSPORU TANIDIM..2019-2020 SEZONU BAŞARILAR TRABZONUM İNŞALLAH ŞAMPİYON OLURUZ Bİ FB YLE 1 1 KALDIK DİYE KUDURUYOLAR NE KOYDUK SİZE DİYOLAR BENDE NE SİZ GERİKAFALISINIZ AKLINIZ ZIT ÇALIŞIYO YANİ KOYULDUNUZ DİYOM

  12. SERDAR ÇELİK

    Hiç bir takım senin kadar sevilmedi be TRABZONSPOR um.DELİCE🔥🔥🔥

  13. adımı napcan

    Fbliyim ama çok güzel olmuş

  14. Enes Kusal

    Bosuna of li olmamisum

  15. Gülmeyi Sevenler

    bir TRABZONSPOR LU OLARAK ÇOK GURURLUYUM SENİN RENKLERİNE KURBAN BE

  16. Hilal Ayçicek

    Bu şarkıyı bi de Uğurcan klipli yapsınlar ♥♥

  17. SovenisTurk NKCVAS

    Oy oy trabzon şampiyonluk yakışmaz senin gibi yavşağa

  18. Cem Erşah SEVİL

    Bir Malatyalı olarak bende Dinliyorum... Malatya'dan selamlar

  19. Selman Çıvgın

    Ableminde türk bayrağı olan her takım bizim dir ver müziği ne mutlu türküm diyene

  20. Ecem Melek Sağlam

    Senden başka kimseyi sevemem sevemem sevemem

  21. TSli ömer miraç Kisaer

    şampiyon TRABZONSPOR

  22. Enes ve Eren kardeşler Şahin

    Trabzon Benim ailemin bir parçası

  23. İlyas DURAN

    colman CEMİL USTA şenol

  24. yiğit uçar

    serkandorudiyo

  25. berat arıgüloğlu

    3-1'den sonra buradayız

  26. ATAM IZINDEYIZ

    2010 2011 sezonu şampiyonu FENERBAHÇE 💛💙

    Miran Yılmaz

    Siktirol Git O Seneye Pıç

    Ahmet Kıran

    Sadece atamın adını kullandığın için sikmiyorum seni.hadi çöplüğüne geri dön😂

  27. Sahil Dadasov

    Bize Her yer Trabzon

  28. Fatih Yagici

    Helal olsun egeden selamlar hepsi bizim takimlarimiz. Keske dogudanda takim. Olsaydi super lgimizde

  29. Asiye Oguz

    Şeker Sevdamız Eker fırtına her yerde Yolları Akar her yere Trabzon Anadolu efsunu Karadeniz fırtına anı Trabzon Anadolu Efes Bize Her Yer Trabzon

  30. Salimcan Bülbül

    2019 Ağustos hâlâ dinleyen var mi (hergün)

  31. Zeynep Arslan

    Sonsuza Denk TRABZON

  32. Zeynep Arslan

    ' Bize Her YER TRABZON

  33. Fatma Kulkul

    Efsane olmus

  34. Eren Kuriş

    Trazonludodu tırabzolu öldüm

  35. Arda Baba

    Geliyoruz yunanistan sizi orada denize dökmeye aek bkle

  36. Muhammed Emre Aksay

    Şampiyon fb

  37. Mehmet Turan

    kaptan onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrr

  38. Serkan Can Göçmen

    TRABZONGULDAK

  39. B K.

    Bordo-mavi TrabzonAnadolu destanı 💪❤️💙

  40. Emre KUL

    marş budur diğerleri çöp

  41. BTS A.R.M.Y

    Ben bursasporluyum ama trabzonun da hastasıyım #BursaTrabzon

  42. YGFB- GÖRKEM

    Fenerbahçeliyim süper şarkı

  43. Nail Altan

    1:38 düşmeyende ne bileyim

  44. Hakim Köpekk!

    61 61 61 hayatın tek anlamı 61 61 61 trabzonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  45. Mehmet Avcı

    💙💚💞💜💙

  46. Oguz Demir

    Herkez yenilir kaybeder ama TRABZONSPOR asla ama asla kaybetmez ve hep kazanırız Buda böyle bilinsin

  47. NEYMAR

    Yusuf yazıcı elden gidiyeah

  48. KARIŞIK OYUNLAR KARIŞIK

    SEN BORDO BEN MAVİ

  49. Gülsüm Şahin

    Fener bahçeliyim ama Efsane Helal TRABZONSPOR

  50. Emir Hifa

    Bize heryer trabzonspor❤❤❤💪

  51. Esin Çoban

    TrabzonKral.sın

  52. Murat Şahin

    Sen olmazsan hayat yasanirmi

  53. EEO 3510

    Beşiktaşlıyım ama helal olsun hayla dinlerim güzel bir marş

  54. Efekan Akyüz

    Tüyleri diken diken olanlar ooooowwww

  55. SOLO TURK

    YIL OLMUŞ 2019 IZLEYENLER BEGENSIN

  56. Gerçek Kanal __LazNuraydın_61

    SENI SEVDIK TRABZON HEP SEVICEZ

  57. ertürk mirşat gursoy

    gelecekte dönün sturridge geldi mi?

    Adnan Erdinç Bulut

    ertürk mirşat gursoy Geldi :)

    ertürk mirşat gursoy

    @Adnan Erdinç Bulut VALLAHA geldi :D

  58. ercan öney

    Güzel trabzon

  59. Amar Sports YT

    Ben bir bjk li olarak çok güzel şarkı olduğunu düşünüyorum

  60. FOOTBALL HD

    Bjk liyim ama ts yi çok severim

  61. ANIL MURAT

    TRABZONSPOR TRABZONDAN İBARET DEĞİLDİR

  62. iDark Grave

    Memleketim trabzon takımımda ts ama doğma büyüme istanbulluyum

  63. APG AvvachiPVP

    HAYATIMDA DİNLEDİĞİM EN KÖTÜ MARŞ ARKADAŞIM İSTEDİ BOK GİBİ ...

  64. Abdulhamit sevdalısı

    Tek yıldızımız olabilir ama tek bir güneş tüm dünyayı aydınlatır güneş çıktığında diğer yıldızlar söner

  65. Yusuf Barutçu

    ❤️💙

  66. Fatih Bedir

    Bir van ercişli olarak trabzonsporlu olmamama rağmen bu marşını çok seviyorum. Ve ilçemizde spor okulu olmasından şeref duyuyorum Gerçektende anadolunun gururu. Van ercişten selamlar

  67. can 7

    Tüyleri diken diken olanlar+1

  68. Gülten Keleş

    Renklerine Aşık Olduğum❤💙

  69. Bts_army_jin_ 4

    Kim oflu

  70. sevde nur

    Baştaki söze öldüm zaten yağ herkezin yıldızı sarı bizimki beyaz olur çünkü emektir alınteridir ve TERTEMİZDİR

  71. Elif sena Şengün

    Yürü Trabzonum arkandayız

  72. Anan JK

    Amk adamlardan nefret eden yok

  73. Kayra Ekim

    Yarrak Trabzonspor yarrak

    Mami ile Oyunlar

    Siktir amk kediciği nwakaemenin attığı goller sadece kaleye girmemis

  74. Eda Bal

    Trabzon, dan ayrılmak zordur

  75. Sema Güneş

    Bize yer tırabzon

  76. Osman Küçük

    Trabzon tek aşkı olanlar

  77. Tuba Osmanpaşa

    💙👬

  78. Deniz Karabatak

    Dünyada en sevdiğim kişiler 1 Allah 2 Peygamber Efendimiz3 Ailem 4 TRABZONSPOR VE TRABZONSPOR TARAFTARLARIKIBRISITAYIM BURAYIM BİLE ÖLÜMSÜZ SEVDAM VE TEK BİR YILDIZ AYDINLATIR

    KazımKagan

    @Esra Aydan *buna mı takıldın taraftarlar demek istedi belki?*

    Deniz Karabatak

    @KazımKagan Aynen oyle

  79. Fanatastik Kardeş

    Of tan selamlar Ölümüne Trabzonspor Emrindeyim!

  80. Kadir Çomçalı

    Besiktasa ezik diyolar ben galatasaraya ezik fenerbahceye ezik demiyom :(

  81. Kadir Çomçalı

    Ya ben besiktasliyim ikinci takimim trabzonspor

    Mami ile Oyunlar

    Bende tsliyim ikinci beşiktaş

  82. Bertan Emir

    İYİ Kİ

  83. emirhan aksoy

    2019 2020 şampiyonu Trabzonspor

  84. Levent Tugertımur

    Sikerim bacağana şampiyon Galatasaray

    KazımKagan

    *o zman yürü git videodan*

  85. Ahmet Koroglu

    Enbüyük TRABZONSPOR

  86. Ahmet Koroglu

    Şampiyon TRABZONSPOR

  87. Ümit Soytürk

    19,06,2019 EFSANESİN TRABZON

  88. Meral ile Erkan

    Laz çiftin Eğlenceli hayati için kanalımıza bi göz atın buyrun arkadaşlar 😊

  89. Gökdeniz Ay

    *OĞLUMDA SENİ SEVECEK*

  90. Muhammed Dikdas

    Adamsiniz

  91. POYRAZ SARGIN tr

    hay rengine kurban

  92. eylul. ve. irem. su Karagoz

    İrem. Su. Karagöz. 61. Ts

  93. Emine Akcay

    💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Şampiyon Trabzon

  94. Emine Akcay

    Yusuf yazıcı, Abdulkadir ömür , ve kaleci uğurcan çakır varken Trabzonu hiç kimse geçemez

    Yılmaz Taktik

    Bence eskiden onur recep kıvrak daha iyiydi aga

  95. Furkan Ateşi

    Onur Recep Kıvrak yuvana dön

50. Yıl Marşı Şarkı Sözü
50. Yıl Marşı İçin şarkı sözü eklenmemiş. 50. Yıl Marşı Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
50. Yıl Marşı Anahtar Kelimeler
Trabzonspor 50. Yıl Marşı Mp3 İndir Dinle , Trabzonspor 50. Yıl Marşı Şarkı Sözleri , Trabzonspor Albümleri , Trabzonspor 50. Yıl Marşı Cep Telefonuna Mp3 İndir,50. Yıl Marşı bedava mp3 indir ,50. Yıl Marşı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.