mp3 indir
feat Savaş Tancuay-Kavgalar
 
Smek - feat Savaş Tancuay-Kavgalar
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Savaş Tancuay-Kavgalar
Boyut
: 3.82 MB
İndirme
: 41 Toplam İndirme
24-08-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 41 İndirme
Sarkilar
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Smek - feat Savaş Tancuay-Kavgalar )
  1. Ахмади Султанов

    Ne zaman çıkar bu çok beklettin ya

  2. 12345 Sevinc

    Nasıl olurdu' dan gelenler +1

  3. Субхан Аллох Алхамдулиллах

    Bu dizi ne zaman YouTube cikagak

  4. nəci quliyeva

    Mükəmməl

  5. Roxana Arias

    Türkçe hakkında hiçbir şey bilmiyorum, yorumlarınızı salt bir tercüman olarak okudum. Sadece ikinci sezon yayınlarının ne zaman başladığını bilmek istiyorum.Teşekkürler ... Orta Amerika'dan El Salvador'dan.

  6. BEDOZAN TubE

    Bence filmin sonu böyle mutlu bitecek katılanlar like atsın

  7. Tek Yürek

    İyi ki Şampiyon dizisi 12 eylül perşembe günü başlıyor inşallah. Yoksa cuma günü hercai dizisi ile aynı gün çakisabilirdi !

  8. Tek Yürek

    Çok güzel bir dizi gerçekten.

  9. Yasin Aliyev

    Aga yeminle bu filmed bayiliyordum taki baş roldeki kiz Ermeni Bilene kadar

  10. María de los Ángeles Mendoza

    DIOS MÍO ¡ HALLA ¡ COMO PUEDEN ESCRIBIR ESTAS BARBARIDADES TAAAAAAAAAAN ABSURDAS APRENDAN LOS GUIONISTAS A ESCRIBIR Y SER SENSIBLES SIN LA MÚSICA DE LAS GALAXIAS QUE ESTA MUY TRILLADA AREMOS ORACIÓN POR TENER SERIES MÁS CREÍBLES APRENDAN DE SÚPER SERIES DE HACE MUCHOS AÑOS Y RECIENTE LAS CONOCIMOS EN MÉXICO POR EJEMPLO " ASÍ " GONULCELEN AMOR Y CASTIGO Y LA INOLVIDABLE "SÍLA OJO SEÑORES TALENTOSOS POR LO MENOS IMITEN 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 SUBAN LA PRIMERA PARTE DE ORGULLO EN MÉXICO ESTÁ INCOMPLETA Y UNCANAL LA TURCA QUE ES FALSO TE PROMETE VER LA SERIE Y PONEN OTRA POR CARIDAD NEFLIX PONTE LAS PILAS YCOMPRA SERIES DE TURQUÍA TENEMOS MUY POCAS 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  11. Eğlence TV

    Ne zaman başlıyor bilen var mı?

  12. Ülkü Doğan

    reyyan mumkunse ruya gormesin dehsetul vahset oluyor birinci bolumde bi ruyayla basladi

  13. Sara Kadrija

    ne zaman ya basliyor var mi fragment

  14. Beyza Güldalı

    Ya yeter artık bu beni tatmin etmiyo tanıtım değil fragman istiyoruzz!?!?

  15. محمد محمد

    Alahım ne zaman gerçekten böyle mutlu olurlar diyen kaç hercai sevenler vardır

  16. Dilan Elcicek

    Ilk bölümden beri izliyorum bu diziye aşığım ❤❤❤❤

  17. Dilan Elcicek

    Hayali bile cokkkķkkkkkkk güzel değil miiiii

  18. Dilan Elcicek

    Hayali bile cokkkķkkkkkkk güzel değil miiiii

  19. mirakani

    Where is the new teaser or fragman?? When are they announcing the official return date?? Admin are you alive??

  20. duygu özgül

    Reyyan ve miran sizi çok seviyorummm

  21. Sılanur Atay

    Fragmanı ne zaman vereceksiniz bilir azcuk erken verin

  22. Émilie bkt

    كاش وحدة من الجزائر 😂❤؟ ارواحو نحسبكم

    Jouri Fleurs

    Moi hhh

  23. Haktan Durak

    Bir kişi hariç herkes:Yeni sezonda ne olacak acaba?O kişi:Yeni sezonda ne kadar kazanacağım acaba?

  24. Funda Yavuz

    Hercai dizisi ne zaman basliyor yeni sezon?

  25. tek sees

    Yeni sezonda olacaklar:Reyyan mirana guvenecek ve bir daha pişman olacak.Azat elif ile evlenecek.Nasuh yine zebanilik yapacak.Azize şeytanın midyattaki en büyük temsilciliği görevine devam edecek.

  26. Huseyn Huseynov

    Yani yonetmen demek isdiyor ki anca ruyanizda gorursunuz bu mutlu sahneyi 😂😂

  27. Fatma Arslan

    Biri gelir seni sen eder. Biri gelir seni senden eder. Bu hercai ye ben bağlandım. Süper bir dizi.

  28. Nazife Erten

    Hayaller gerçekler

  29. Memet Tayan

    Bence miran bu rüyayı gerçekleştirmek için elinden geleni yapar ama naso ağa ve büyük hanım gölge gibi durur mutlu kolay olan bişeydegil😔😔😔😔

  30. güneş aktaş

    Bazi yorumlarda dizide kadina siddet oldugu soylenmis. Arkadaslar yorum yazmadan once izleyin bir. Bu gercek hayatda yasana bilecek bi hadiseyi anlatiyo sadece . Onun icinki boyle seyler yapilmasin. Bilmeden anlamadan yorum yapmayalim . Sen anlat karadenizin de ismi cekilmis oda ayni sekilde siddet goren kadinlarin sesi olan guzel bi dizi. Lutfen farkli bi acidan bakin .

  31. İlknur Delioğlu

    Baslayin artik 3 eylul olduu sizi bekliyorum

  32. alim reqqas

    Azerbaijandan salamlar olsun Türkiyə

  33. meryem sara

    Baxanda parodisi aklima gwlr

  34. Alena Hizaroglu

    Ya eylülün kaçında onu da söyleyiverinn

  35. gang mood

    Miran yine bokladi

  36. SOLIHA qiz

    Hercai❤

  37. Анна Каренина

    Azad❤Elif

  38. YUSIF HEBILLAHOV

    Çok güzeldi reyyan

  39. Efe Yılmaz

    Gelinlik Miranın Reyyana verdiği değil

  40. Gsaray Ultra

    Hercai olmasa olmaz

  41. Elif Su

    Ya hadi ya fragmanı verin artık

  42. Aysu Agayeva

    Hic sevmiyorum bu diziyi😏😏😏

  43. Fhgdhjf Gffjgdhgr

    Reyyan ve Miranı sevenler burdamı?

  44. Azer Abbasov

    Qarşiliqli abune isteyen var?

  45. Murik Ezimov

    Sizi çoooooooooooooooook seviyorum bu sezon bomba gibi düştü

  46. Bilal Aydın

    Ya bu fragman değil ki 2. Sezonun tanıtımı fragman diye algılamanın mantığı yok

  47. Hills 21

    Böyle fragmanları yayınlıyolar saçma sapan sonra dızıde bu sahnelerı arıyoruz ama alakası olmuyor sadece heyecan yaratmak için cekılmış bı fragman bence

    Tolga Guler

    Bu fragman değil tanıtım tanıtımda böyle olur olacakları genel şekilde anlatır

  48. Akın Akınözü official

    Dizide tokat meşhur bir şey her kes bir birini tokatliyor

  49. Diamond

    Hiç birsey anlamadım.

  50. Kemale Hetemova

    Allahım inşallah geeçek deyildir yemin ederim ağlarım.Ya her kes her şey çok güzelken..

  51. Suzan Badikyan

    korku filmi

  52. Sinan Arslan

    Fragmanı cok güzel biran once başlasın 👀👀 bekliyorum bide aslında zehra hanım veya sultan hanım şal taksalar daha bi güzel olablr belkide

  53. dima ali

    Kotuu dizi

  54. Nicat Mansur

    En kötü dizi diyenler

    EMİRHAN ÖZTÜRK

    kötü olsa 12 13 reyting almazdı

    Nicat Mansur

    Ancağ ağlıyorkar zaten

    Tolga Guler

    Ya begenmiyorsan niye burdasın izliyosun ki yada amaç bilgim var diye gezinmek ama olmadığını bizler sergilemek işine bak

  55. Sena Ceren

    Bence Reyyan evlenme teklifini kabul etti akşam olunca uyuya kaldı ve bu rüyayı gördü

  56. Афиза Мамедова

    Ne gozel yuxu

  57. gulumse hayata

    😂😂😂😂😂

  58. Xumar Quliyeva

    Bu gerçək olsun diynler 1+

  59. FILLORETA FILLIRETA

    Ben kosova'dan seni çok seviyourum hercia dizi

  60. Sohret Semedov

    olee bee rahatladım yaaa az kaldı başlamasına

  61. Sumeyra Ala

    Hercai çok güzel bir filim

  62. Zeynep Mert

    Miranın bakışları ve arkasını dönüp gitmesinin sebebi reyyanin miranın annesinin başına gelenleri ve hazarin miranın babası olduğunu öğrenince mirana soylememesidir

  63. N Y

    diziyi izlemiyorsanız neden buradasınız ?

  64. Sevda Adıyaman

    Bindalli rüyasını anımsatıyor

  65. Reyyan_Miran

    Cok sevdiyim dizi

  66. xeyale_ yusubova _

    Siz kendinizi hangi hercai karakterisin de denedinizmi Ben denedim Reyyan karakteri çıktım. Lütfen sizde deneyin ne çıkdığınızı yorumda yazın😊 like atmayı unutmayın

    Bihter Ziyagil

    Bana da reyyan çıktı 😊

  67. Samir Qafarov

    Maraqli kinodu

  68. qween asoola

    فدوه شوكت تنعرض

  69. SDFighterSD

    Keşke Akın Akınözü kaşlarını aldırmasa idi, böyle bi garip olmuş :/

  70. Songül Başpınar

    Miran ve Reyyan sizi bekliyoruz 🔮

  71. Sevgisiz Dunyam

    Hercai Sevenler Bir Zahmet Beğenme Atsın 💜💙

  72. Nermin nurlu

    Axirki dizimiz basliyo:)

  73. Dilek Dilek

    Reyyan mirana mi bakiyo yoksa havayamiiii salakligin 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪bu kadarina pessssssss🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

  74. Mevlüde

    0:02 Azat Elif'e çiçek veriyor farkettiniz mi? 😃

  75. Tugba Özkal

    Gönüle çok acıyorum yazık ya

  76. Fatma Dag

    Miran yine kizi birak seni doverim

  77. Sara Abbaszade

    TECİLİ!!!YANLIZ XANIMLARAktiv kamandayla çalisa bilen,idareçilik qabilliyetine malik xanim əmekdaş axtariram.Yaş həddi:yoxdurƏmək hakki 300-500 arasi ve artandi -Evden online şekilde idare olunur. -Resmi şekilde  heyata kećirilir. Əlave melumat direkt ve ya whatsapp 0558897851

  78. Zeynep KOÇ

    Yaz tatilinde reyyan gibiyim hayaller hayatlar

  79. Shahnoza Xo'jaqulova

    Bu kezde Miran Reyyani tark edicek. Evlendikden sonra Azize Mirana onu Sadoglu oldugunu ve Reyyani kardesi oldugunu soyleyicek. Iste o zaman MIran Reyyani tekrar terk edicek

    Zeynep KOÇ

    Saçmalama

  80. Eğlence Gençlik Tv

    Arkadaslar hatirlatirim her yerde sen de cuma günleri

  81. Çimka Abbasov

    Ne zaman yayimlanacaq?

    Zeynep KOÇ

    17 gün sonra

  82. Zeynep Çelik

    Biri şu diziyi anlatabilir mi ya izlemeye üşeniyorum ama merak da ediyorum

    Zeynep KOÇ

    @fatma çelik hercaiyi izlemediğin için değil bence çomarsım çomar.

    fatma çelik

    @Zeynep KOÇ beyninin içi koca bi boşluktan ibaret çomar olanda sensin hem bu diziyi izlediğin için hem de bir dizi yüzünden bana sıçradığın için

    Zeynep KOÇ

    @fatma çelik hoşt

    Zeynep KOÇ

    @fatma çelik evet senin gibi bi şizofrenle kimse uğraşmaz

    fatma çelik

    @Zeynep KOÇ ya ALLAH AKIL FİKİR VERSİN bi dizi yüzünden ettiğin hakaretlere bak inşallah hercai yayından kalkar da sizin gibi gereksizler de ortadan kalkar hadi şimdi git işine

  83. Bahadir karsli

    Ne kadar mal bi dizi

    Zeynep KOÇ

    Sg o zamn

  84. Erdi Akkurt

    Sevgilim bunu izliyormuş alırım bi g.o

  85. woch

    Final pls annem i basindan alamioz

  86. Efsa Çiftçi

    Bence Miran hepsini öldürdü🤢

  87. hayrunisa kazdal

    o gelinliği gitmemiş bu kesinlikle rüya

  88. Büşra Dönmez

    Hercai nin yeni sezonu nun ilk bölümü nezaman bilen varmi

    Zeynep KOÇ

    17 gün sonra

  89. Nermin Bagirli

    Reyyanin fondatonun cildiyle uymamasi....

    Zeynep KOÇ

    Bi saçmalama yazın tatilde yanmış

    Nermin Bagirli

    @Zeynep KOÇ gerizekali olmak icin fazla caba ediyormusun?zaten biliyoruz fondatonu cild rengine uygun kullanabilirlerdi

  90. Ibra gaming

    Ne zaman basligak

    Zeynep KOÇ

    17 gün sonra

  91. Sevgim Tv

    Səbrsizliklə gozduyurk 😊😊😊😊😊😊😊😊🙏🙏🙏🙏

  92. lalin yusuf

    Hadi bee

  93. Pelin Bulut

    Bu kadar saçma kadını aşağılayan bir diziyi nasıl izleyebiliyorsunuz ya sorsak hepiniz kadına şiddete karşısınız ama izlediğiniz şeye bak erkeğin cinsel organını intikam aracı gibi kullanmışlar gerçekten iğrenç hiç sorgulamıyormusunuz ya ben ne izliyorum diye bunun mantığı ne diye lütfen sorgulamayı öğrenin size öğretebilecek bir kanal öneriyorum ismi neo & toprak ve barış özcanda izleyebilirsiniz sizden tek ricam sorgulamayı öğrenmeniz şimdi yorumu bırakıp bu videoya dislikemı atıp gidiyorum lütfen kimse bana o diziyi savunmasın kimseyle tartışma başlatmak istemiyorum

    sakit okean

    Katlyorum

    Tolga Guler

    Bu kadını aşağılamak değil ne olursa olsun kadının ayakta duracağını gösteriyor begenmiyorsan saçma buluyorsan niye burdasın saçma insan

    Pelin Bulut

    @Tolga Guler buraya gelmem dislike atmak ve dalga geçmek ve halkımizın neleri izlediğine bakmak için ayrıca gayet saçma bir dizi hem sanane fikrimi belirttim nasuh mudur nedir o kıza vurup duruyo falan bide bu masumlaştırılıyo kadınsın sen konaktan dışarı çıkamazsin diyiliyo halkimızda bunu izliyor genç kızlarımız Miraaannn diye ortalıkta geziyor sadece komik.

  94. Zeynep Baydoğan

    Arkadaşlar gelin her yerde senin moralini bozalim büyük ihtimalle gununuz değişmezse hercai size final yaptıracak diyelim

    Zeynep KOÇ

    Aynen ğslsmşzöslöws

  95. Magellan Aliyev

    Yine basliyor bagrik cagirik mirannnn Reyannnnnn aaaaaaa bbbbbbbb haaaaaaaa howwwwww😂😂😂😪

  96. MELEK BİLİR

    Yaaa bu ne 19 neeeee trentlerde 19 yuhhhh🤯😠

  97. Bakcell Bakcell

    Hercai sana bakınca kızım dizisinin acısını hatırlıyorum 😭😭

  98. Seda Akman

    Emine Bulutla böyle şiddetli dizilerin bir arada olması da garip. Millet bakacak ya umurunda değil dizide kadına şiddet varmış yokmuş. Devam edin böyle.

  99. Deniz -Deniz

    HERCAİ ailesi xos geldiniz evlerimize...sizleri cokk ozledik!!!Hadi kaldigimiz yerden devam edelim...NEFESLERIMIZI KESIB KALBIMIZI FET EDECEYINIZE INANIYORUZ!!!,😍😍😍♥️♥️♥️

  100. yalnız kedicik

    Benim anladığım şu:1.sezon tanıtımı: miran gözyaşı dökerek reyyan çekip gitmişti2.sezon tanıtımı: reyyan ona seslenirken miran çekip gidiyor

feat Savaş Tancuay-Kavgalar Şarkı Sözü

Smek feat Savaş Tancuay-Kavgalar Mp3 İndir, feat Savaş Tancuay-Kavgalar Müzik İndir Dinle

feat Savaş Tancuay-Kavgalar İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Savaş Tancuay-Kavgalar Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Savaş Tancuay-Kavgalar Anahtar Kelimeler
Smek feat Savaş Tancuay-Kavgalar Mp3 İndir Dinle , Smek feat Savaş Tancuay-Kavgalar Şarkı Sözleri , Smek Albümleri , Smek feat Savaş Tancuay-Kavgalar Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Savaş Tancuay-Kavgalar bedava mp3 indir ,feat Savaş Tancuay-Kavgalar cepten ücretsiz indir

İLETİŞİM
  • mp3semtigmail.com

Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.