mp3 indir
Harbiden
 
Serkan Kaan - Harbiden
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Harbiden
Boyut
: 4.27 MB
İndirme
: 229 Toplam İndirme
07-12-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 229 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Serkan Kaan - Harbiden )
  1. Ayfer Ates

    Sesi kadar huyuda güzel dilerim rabbim hep yardımcın olsun başarılar seninle olur insallah hayırlı olsun herzaman destekciniz teyzemm 😊👍

  2. Türk kızı

    ÜZÜLECEKSİN ÇOK BENZİYOR HATTA BAZI KISIMLAR AYNI

  3. Mücahit Akkaş

    Hasan danacı farkı 🌹 parça sağlam olmuş başarılarınızın devamını dilerim 👏🏽

  4. Muhammed Emin Pür

    👏👏

  5. Ahmet Demirel

    ❤🌼𝘈𝘙𝘒𝘈𝘋𝘈Ş𝘓𝘈𝘙 𝘋𝘜𝘠𝘎𝘜𝘚𝘈𝘓 𝘝İ𝘋𝘌𝘖𝘓𝘈𝘙 𝘗𝘈𝘠𝘓𝘈Ş𝘐𝘠𝘖𝘙𝘜𝘔 𝘚İ𝘡𝘋𝘌𝘕 𝘛𝘌𝘒 𝘉İ𝘙 𝘙İ𝘊𝘈𝘔 𝘖𝘓𝘈𝘊𝘈𝘒 𝘓Ü𝘛𝘍𝘌𝘕 𝘋𝘌𝘚𝘛𝘌𝘒𝘓𝘌𝘙İ𝘕İ𝘡İ 𝘌𝘚İ𝘙𝘎𝘌𝘔𝘌𝘠İ𝘗 𝘓İ𝘒𝘌 𝘝𝘌 𝘠𝘖𝘙𝘜𝘔 𝘈𝘛𝘈𝘙 𝘔𝘐𝘚𝘐𝘕𝘐𝘡 𝘝İ𝘋𝘌𝘖𝘓𝘈𝘙𝘐𝘔𝘈 Şİ𝘔𝘋İ𝘋𝘌𝘕 𝘏𝘌𝘙𝘒𝘌𝘚𝘌 𝘛𝘌Ş𝘌𝘒𝘒Ü𝘙 𝘌𝘋𝘌𝘙İ𝘔 🌼❤

  6. Dana ؟؟

    Noüldor getmi küçük gilen

  7. Ali Daşkapı

    10 numara olmuş başarılar Serkan kardeşim, Hasan abim, Ali abim :)

  8. Dana ؟؟

    اين هم الشعب العربي 😑هل انتم هنا

  9. Berkay Erdogan

    Muhteşem

  10. Burcu Midik

    Tebrik ederim muhteşem olmuş başarılarnz daim olsun🙏

  11. Duygu Sunal

    Murat boz üzüleceksin şarkısını armağan ediyoruz Serkancım sana

    Müzik Şehri

    Pop sanatı dar bir daldır ve birbirine benzemeleri normaldir🙏 tesekkur ederimm

  12. Gamze yldz

    Kalbi yorgun kadın🍃

  13. Efe Eren

    Hiç beklemezdim böyle iyiki tıklamışım videoya

  14. Burak Güçlü

    Murat Boz-Üzüleceksin'den esinlenilmiş gibime geldi.

    Müzik Şehri

    Pop muzikte eserlerin birbirlerine benzemeleri normaldir bunu bir cok sarkida gorebiliriz

  15. Çağdaş Dzl

    Harika ❤❤❤❤

  16. Muhammed Cetin

    Yasa len sadec

  17. جود ال علي

    2019 6 aralık ve bu şarkının patlacağını soyluyorum. Hadi bye

  18. Fatima El Hanouni

    💙💙💙🌸

  19. ahmet ünal

    Çok güzel olmuş başarıların daim olsun :)

  20. Damla Mucur

    Kal desem kalır mısın🌷❤️

  21. Gazi mahallesi

    🤩HARBİDEN🤩 çok iyi

  22. Hüseyin Ünal

    Bu sarki patlar reis basarilarin devamini dilerim Allah yolunu acik etsin🙏

  23. Anarchy The

    Ağzına sağlık slower😀🔥

  24. Doğan Ertürk

    Ağzına sağlık amcaoğlu başarılarının devamını dilerim 🙂👍

  25. hislerin aynası

    ya şahane olmuş sözlerr anlamları tam hissettiğim duygulara ve dile getirmek istediğim hislere tercüman olunmuş tebrik ediyorum başarılar eminim çok tutulan şarkılar listesine imzasını atar tek kelimeyle bayıldım👍👏👏👏🌹🧡💜

  26. Mehmet Ali Ezal

    Çok güzel kardeşim ağzına yüreğine sağlık ♥️

  27. BARIŞ ÇALIŞKAN

    Kardesim ağzına kalemine Hasanım müziğine sağlık 👏👏👏

    hasan danacı

    BARIŞ ÇALIŞKAN teşekkür ederim kardeşim

    Müzik Şehri

    Tesekkur ederim abi

  28. Rüya Tabirleri

    Güzel şarkı başarılar

  29. Siyah Beyaz JK

    Çok Güzel bir şarkı Allah Bu Şarkıyı Tik tok ta akım olmaktan korusun 😇😍

  30. Emre Bilgen

    Öncelikle güzel şarkı ama bu şarkı murat boz'un üzüleceksin şarkısının melodisine çok benziyor.

  31. Feridun Ertürk

    Ağzına yüreğine sağlık amcaoğlu👍🏻Yolun açık olsun 👐

  32. Kadir Dügeroğlu

    Cok iyi lan

    Kadir Dügeroğlu

    Harbiden guzel

  33. Samet Miri

    Tebrikler Kardeşim Başarıların daim olsun

  34. Birgül Seven

    👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻♥️

  35. harun öztürk

    Tebrikler kardesimmm yolun açık olsun 🙏😊

  36. ömer kaya music

    On numara beş yıldız

  37. Ahmet Edis

    Başarıların Daim Olsun ❤️

  38. Siraj Ud-din Erhuma

    كأنه جديد الشخص هادا!!؟؟؟؟

  39. Yıldıray Alacık

    Güzel sesi var, melodi de eşlik etmiş

  40. Nur Çolak

    Çok iyi Serkan başarıların devamını diliyorum ☺️

  41. Bayan55 44

    يا عرب وينكم ؟؟

  42. İlhan Egemen

    Sesinde yüreğinde güzel kardeşim yolun açık olsun 😎😉👍

  43. KEN KANEKİ

    2 İZLENME 344 LİKE YOUTUBE SARHOŞ YİNE

    YOUTUBE GAMİNG

    yalan atmal lan daha 232 like de

    YOUTUBE GAMİNG

    Primcini twki

  44. Nasro Bakreti

    Hayırlı cumalar arkadaşlar Cezayir Cezayir

  45. hamza hamza

    Ben bu yorumlar her video da var Böyle yaziyorlarAllahını seven like atsın2,Bu yorumu begenen inşallah anne ve babası çok yaşasın3, ilk4, abi kalp at kalp at Lan yeter artık yazmiyin böyle saçma yorumları Bi gidin Amerika videolarinda bi yorumlara bakin lan bi bakım. Adamlar böyle yaziyorlar ,Güzel video ,çok komik video larin var

    Ramil Memmedov

    👍👍👍👍👍👍

    Ramil Memmedov

    Tamda mənim yazmak istedidiyimi yazmsan ❤👍👍

  46. Seda Kaya

    Tebrikler 👏👏

  47. Balıkçı

    Çok iyi lan

  48. Özay Alabaş

    Beğenildi

  49. Yunus Akpunar

    Tebrik ederim kardeşim muhteşem olmuş çok başarılı :)

  50. Tns K

    Gel gör ki ne haldeyim, sence bu eski ben miyim ? 🎼

    chicko

    Bu şarkı başka bi şarkının taklidi bi türlü çıkaramadım

    Ahmet Çetin

    Chicko murat boz un şarkısının

  51. Gülşen Coşkun

    Bu kadar olur .. tam onu nekadar çok özlediğimi düşünürken gözlerim dolu dolu ağlıyorum.....benim bu kalbimi icin de görsen yanıyor harbiden ...

  52. Murad Semedzade

    Cox guzel

  53. Lara Aydoğdu

    1:49 şu kısım murat boz üzüleceksin melodisi gibi sksksjs

    LM10GOAT

    Şarkıyı varya harbi murat bozun şarkısı gibi söyledim içimden yani söylerken o şarkıya gidiyor dilim sjsjsjs

    Alfaosman Bilgiç

    Ama müzik güzel olmuş

  54. Hayatın İçinden

    Güzel şarkı 👍👏👏

  55. Esra Akgün

    Başarılarınız daim olsun 🙏🏼

  56. vusal gideyev

    2019 6 aralık ve bu şarkının patlacağını soyluyorum. Hadi bye

  57. Mert Birinci

    Ya ben bu adamı beğendim on numara şarkı çıkarmışş 😍❤️

  58. Fadumo Mohamed

    😥😥😍😍

  59. HALİL KARAMAN

    Muhteşem

  60. oyuncu baba

    Youtube seven like❤❤❤💟

  61. Mina samara

    Super 👍❤🎶🌹

  62. Fatma Yılmaz

    Gel Ki Gör Ne Haldeyim, Sence Bu Eski Ben Miyim? Benim Bu Kalbimi İçinde Görsen Yanıyor Bu Kalp Harbiden.Ölümle Baş Başa Yüreğim Elveda, Nefes Almak Zor.*21.04.19..* *Gel İki Gözümün Çiçeği...* 💔🥀

  63. Fadumo Mohamed

    😢😍😍😍

  64. Deniz güzel

    Bu şarkı patlar söylüyorum

  65. aşkin Resmie

    super olmuş

  66. Irem Alp

    Guzelll

  67. Ali Eren Yazıcı

    TikTok izleyen varmı👉♥️

    oyuncu baba

    Ali Eren Yazıcı ben

    Furkan Ekinci

    İZLEYENİN DE ÇEKENİN DE BEYNİNİ

    KEN KANEKİ

    @Furkan Ekinci AKLIN YOLU BİR DERLER...

  68. ZENAH ELGHN

    Çok Güzel 😘😘

  69. Esra TV

    ilk like de benden olsun bakalım

Harbiden Şarkı Sözü

Serkan Kaan Harbiden Mp3 İndir, Harbiden Müzik İndir Dinle

"Harbiden" şarkı sözleri ile...

Bir sabah uyandığımda bir boşluk var sol yanımda
Aynanın karşısında gözyaşlarım yanaklarımda

Gel ki gör ne haldeyim sence bu eski ben miyim?
Gel ki gör ne haldeyim sence bu eski ben miyim?

Benim bu kalbimi içimde görsen yanıyor bu kalp harbiden
Ölümle baş başa yüreğim elveda Nefes almak zor harbiden


Kal desem kalır mısın beni sev desem duyar mısın?
Sen sevda yollarında kalbi yorgun bir kadınsın

Gel ki gör ne haldeyim sence bu eski ben miyim?
Gel ki gör ne haldeyim sence bu eski ben miyim?

Benim bu kalbimi içimde görsen yanıyor bu kalp harbiden
Ölümle baş başa yüreğim elveda Nefes almak zor harbiden
Harbiden Anahtar Kelimeler
Serkan Kaan Harbiden Mp3 İndir Dinle , Serkan Kaan Harbiden Şarkı Sözleri , Serkan Kaan Albümleri , Serkan Kaan Harbiden Cep Telefonuna Mp3 İndir,Harbiden bedava mp3 indir ,Harbiden cepten ücretsiz indir

Mp3 indir Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve Mp3 indirme butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.