mp3 indir semti
Yalan
 
Serhat Durmuş - Yalan
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yalan
Boyut
: 3.08 MB
İndirme
: 27131 Toplam İndirme
06-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 27131 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Serhat Durmuş - Yalan )
  1. OYUN ÇÖPLÜĞÜ

    eskiden:https://www.youtube.com/watch?v=5J7OoSZ3nKgşimdi:https://www.youtube.com/watch?v=RqqYRon0sjE

    OYUN ÇÖPLÜĞÜ

    bayağı değişmiş olm

  2. Alp Çoban

    Sandım ki aşkımız...

  3. Vishal Singh

    Awesome song. Love from India

  4. Always On My Mind

    I Love You Istanbul. I Love You Turkey <3 Turks & Macedonians Blood Brothers!!

  5. Tuana Naz Teker

    Herkes sevdikelri için gelmiş ben ise kendim için geldim😒

  6. Yasin Yıldız

    AMK HAYATI 😔

  7. Agakisi Mensimov

    Sarki cok guzel ama insani uzuyou

  8. Deadpool kovboy

    0:19 OYNATMA HIZI 1.25 YAPIN EFSANE OLUYO İLERİ SARMADAN İZLE

  9. Rahoma T. V

    ALON 💔💔

  10. salih but dont have pc

    *SENI OZLUYORUM KARDESIM*

  11. Nutella .X

    Bu şarkıyı her dinlediğimde kardeşime çarpan arabayı hatırlıyorum..😔😭

  12. Exomly :D

    *1bi kızla tanış**2 sevdigini itiraf et**3 sevgili ol**4asla ayrılmayız der kız**5:/ ama kız senı abdatır ve acımdan**6bitiyorum**7aynındurumda olanlar benimle 1 like cok gormeyin*

  13. Oyun Oyna Tv

    Bu müziği dinleyince aklıma eski sevgilimin arkamdan beni bıçakladığı sozlwr aklima geliyor bunun acisi bi başka

  14. ŞANLI TÜRK ASKERİ

    kavuşacamıyacağımızı bile bile ....

  15. I like to yell hah

    Put this is 0.75×

  16. Kürşad Mehmet Baştuğ

    Sevdiğim tarih 26.09.2014 sevilmediğim tarih 04.03.2019

  17. Kürşad Mehmet Baştuğ

    seni 2. sınıftan beri seviyorum bana yüz vermemeyi bırak hazal küçük seni seviyorum

  18. reymir yuıronnie

    Umrumda değil dediği gün bu şarkıyı dindemek Evet yalaaan!😢

  19. Ferda zelal Koçak

    OLMAYAN HÜZNÜN AQ YETER YA BİZDE İNSANIZ SEVMİCEKSENİZ ADAM KULLANMAYIN

  20. King Hunter

    "Yalan" yalan ya tabi ki yalan koca dünya yalan be usta o mu doğru olacak🚬🚬

  21. LazAilesi GT

    GORUSURUZ CANIM ADOBE FLASHCIM SENI OZLEYECEGIM AMA UNUTMAYACAGIM (O benim Cocukluk anilarimi tamamen onunla olusmus simdi biz nasil cocuklarimiza Ates ve suyu gosterip oynayacagiz)

  22. BROKEN ツ

    Yeter ya her yıl okulmu değişir ah en sevdiğim kankam

  23. Kayra Buyukcanga

    Kötü bi şekilde kırıldığı için geliyom çok acıyo her saniye aciyo

    Kayra Buyukcanga

    Kolum kırıldı

  24. Shazab Ahmad

    Love from pakistan

  25. visually impaired Artist. Hs

    Love from Pakistan 🇵🇰

  26. Erenay Yıldız

    Benimde Dedem öldü 😪😪😪😪

  27. Ashish Mandal

    Im from INDIA... I can't understand your language.. but I listen to this song everyday ❤❤

  28. gülüşüm YALAN #yetmezhayat

    UNUTMAYIN MUTLULUK HERKESLE PAYLAŞILIR ,AMA ÜZGÜNLÜĞÜNÜZÜ HERKES DİNLEMEZ ARKADASINA DİKKAT EDİN VE (BEKARLIK SULTANLIKTIRRR)

  29. Aral Koçboğa

    Herkes sevgilisi için gelmiş amk ben ödev için geldim 😂😂 fanteziye bak

  30. Maria Alejrandra Gaitan

    Me Encanta Mucho Desde Colombia Se Escucha Y Es Lo Mejor

  31. day walker

    take me into the zone every time...😱

  32. 1000 Subscribers without any video

    This is the English comment you are searching for.Have a nice day :)

  33. Имам Мирзоев

    Есть русские?))

  34. Main Uddin

    too good and too nice song. love and respect from Bangladesh..❤❤❤

  35. Onur Şen

    Aşkı boşverin ayak serçe parmağını çarptırdınmı duvara? Ahsjsjsn

  36. nazlı deniz Aygen

    Hayat sadece bir yalan

  37. MR. TENCERE

    benim derdim başka be benim çıkma teklifim anlamsız ve acı bitti be kız 6.sınıfta bana çıkma teklifi etti cevap veremedim kaldım öyle 7.sınıf geldi ben ona ettim cevap:HAYIR

  38. Dandy Harjana

    Can someone translate me what's the tittle mean? Thx

  39. Fatmah Asiry

    ⁦❤️⁩.

  40. Enes Özkan

    *Beyine mutluluk yükleniyor %1**Gerekli mutluluk yüklenemedi gittikçe daha kötüleşiyorsunuz*

  41. Enes Özkan

    *Herkes Buraya sevgilisi için geldi sizinki acımı lan! İkisini birden kaybettim daha 11 yaşındayım Mekanınız cennet olsun annem ve babam*

    Vuslat Metin

    Başın sağolsun nasil öldüler ?

  42. SİYASİ OYUNCU

    Sizin sevgilinizi sikeyim okul açıldı amk

  43. Haktan Duran

    Sandimki aşkımız engel tanimaz

  44. Servet Altintas

    Yalan yalannnn yalaannn yalaaaann

  45. Skycraft

    thise was the original https://youtu.be/gRUrOOR3qOU have a look

  46. Tashbalta Islamkulow

    Abi cok guzel bir vidio 👍👍👍👍👍👍👍👍. Abi remixli sarkilaridanda olsun.

  47. Musab Akgündüz

    Like Atında Unuttuğumda Tekrar Gelip Dinleyebileyim

  48. Emre OF Bugra Winner

    *Herkes Buraya Sevdigi İçin Geldi Benim Yok Sap Varmı Bakmaya Geldim :(*

  49. oyuncu1752 nah ceken

    Eger melek bu yorumu okuyosan hala seni seviom tuncay senide unutmadim

    Husna Arslan

    oyuncu1752 nah ceken kaç yasındasın

  50. Yakup Şener

    Seni çok seviyorum:)Ama çok...

  51. Esmø mu ne

    Gözler kapalı..🙏 Muzik Son Ses..🎧 Hayaller açık..🍃

  52. Gamer pro Can

    seni sevmek ölümse götüme gülümse

  53. Gamer pro Can

    aga beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  54. Arda Tekin

    Hakan Yıldız'dan gelen +1 lesin

  55. Umut Özduygu

    çok iyi aqBaşlarım ezhellerine

  56. Alp Kardeş

    *YALAN😔*

  57. Shamroz Bhatti

    Finally you have got an english comment you are looking for. 😆

  58. Dertli Lox

    Sandımki Aşkımız Ömür Boyunca Yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  59. TrOL? STARS

    Hayat bana küs sizedemi :(

  60. Rukiye Yavuz

    Aldattilar beni karaca tam bir yalanci aşkmışsın

  61. fATİH kİNG

    sevgilim:ben ölürsem tabutumu taşıyan 4 kişiden birisi olurmusunben:hayırsevgilim:o zaman sen beni sevmiyosunben:sen ölürsen senin tabutunun arkasından benim tabutum gelir

  62. Vuslat Metin

    Hayat zor değil insanlar şerefsiz

  63. ms omar sherko kashlo

    روعة

  64. Baban Bauri

    Nice music

  65. BTE EGE

    hiç görmediğim amcxamın acısını çektim

  66. Yusufkkayra İbrahim

    İmkânsız olan aşkın boşluğunu ve acısını çekiyorum

  67. Ali Dağlı

    Bu şarkıyla tanıdım onu ;(

  68. Rüzgar

    hayat yalan yaşamaya gerek yok

  69. LenazMA

    aleyna tilki twerkden nereye geldimn aq

  70. islamic force

    Kim derdi ki bu müziği dinleyerek intihara kalkısacagımı

    LenazMA

    götünü sikmim otur yerinde

  71. Asosyal Aze ツ

    Yalamam

  72. Muharrem Akış

    1 YIL ÖNCE BURDAYIM HALA BURDAYIM AMK HAYATA BAK YARRAK GİBİ

  73. Çılgın Buğra

    Sevipte sevilmeyenler burdamı burdaysa +1 leyin sayımızı bilelim

  74. •Čậʉ๖Vàŋɠ๖Đẹρ๖Ťɾαї๖ɮố๖Đờї๖Qʉá•

    Hay lắm đmm t đã khóc vì 1 ng nào đó...

  75. Mert Cengiz

    Bende Birisini Sevmiştim Ama Sonra Başka Bir Okula Gitmek Zorunda Kaldım Ve Artık Onu Göremiyorum Ama Eğer bu Yorumu Okuyorsan Seni Seviyorum Işıl

  76. JBK - Berkay

    *YALAN SÖYLÜYORSUNNNNN* absdhagsdhasdegv *ANLAYANLAR +1*

  77. Iam a cow

    Warga *+62?*

  78. Ghulam Mustafa

    Damn good

  79. Yusuf taha Dalgin

    Fenerbaceliyim

  80. sheikh shujaat

    awesome

  81. Açelya .A

    Eski sevgilim seni sevmek ölümse koyam götüne gülümse :)

  82. Juliana Wijaya

    Hello im from indonesian good music turkeu 💯

  83. Taekook Babalarım

    Arkadaşım gondola binmiş ve aşırı korku ve heyecandan kalp krizi geçirdi. Bunu duyunca kendimi tutamadım ağladım. Hatırlayınca dua ediyorum. Mekanın cennet olsun Kübra'm

  84. Nora Little Mix

    👍👍👍

  85. Arda Abi Kayıp

    Bende okullar açıldı zaman kıza çıkma teklifi edicem birde 27 ocakta doğum günümü kutlarmisiniz

    Arda Abi Kayıp

    @Kayra ve Oyunları okullarin ilk acildigi gun edicem ama kabul rtmiycek gibi bir degisik hissediyorum kiz yuzunden bi mutlu bi mutsuz

    Kayra ve Oyunları

    @Arda Abi Kayıp sıkma canını senin için başka kız mı yok :d

    Arda Abi Kayıp

    @Kayra ve Oyunları saolda o benim icin ayri guzel yada siktir et baska kizmi yok bana

    Vuslat Metin

    @Arda Abi Kayıp kabul etmezse ümidini kaybetme başka kızmı yok 😊😉

    Yiğit Kral

    @Arda Abi Kayıp aga yavaştan al biraz zaman geçsin kalbini kazan kesin kabul eder

  86. Rumeysa Özün

    Mutluyken şarkıyı mutsuzken de sözlerini dinler siniz...

  87. Lively.x

    duygusuz biriyimdir bu şarkıyı diinleyince herkesden özür dileeysim geliiyo

  88. Enes Bilex

    Kulaklık :TakılıSes:FullEv:SessizBen: KimsesizHayaller: Açık

  89. Musa Awan

    Here is the english comment you’re looking for...

  90. زكـــسـو 『LQ』

    Çok güzel 🙅🏻‍♀️💙. ،

  91. Zafer Karadeniz

    bir kişiyi çok sevmiştim onlar kusken kankam oldu ben kızım o erkek sevmiştik olmuştuk ama..GITTI GE

  92. Satanist Kesen Kedi

    Aşk diye birsey yok amk s3vgilerin düşmanıyımdirDeğerli sevgililer gününüzü sikem

  93. Satanist Kesen Kedi

    Amk ben aşka inanmıyom ama burdayim ask yok aşk yalan gidin fortnite oynayın benimgibi aşka inanmayan gamerlar aşka inanmamamın hikayesi var kaç kiş sevdim biri beni sevmedi

    Satanist Kesen Kedi

    @Arda Gelemerye ne diyon aq

    Arda Gelemerye

    Fort isim ver

    Satanist Kesen Kedi

    @Arda Gelemerye fortnite? Tamam ps4den oynuyorum :) bubblegum99rarr

    Arda Gelemerye

    Yaş kac

    Satanist Kesen Kedi

    @Arda Gelemerye 12

  94. Satanist Kesen Kedi

    Platonik işte mk

  95. Ewp 32

    yıl 2019 dinleyenler bi +1 lesi sayımız belli olsun beyler

  96. Leyla Karaaslan

    Muhteşem bir şarkı bravo alkışlıyorum vallaha 👏👏👏

  97. ZAH

    hiçbir şeye bağlanmıycaksın eline koluna bile...

  98. Serhat Durmus Music

    Spotify üzerinden dinlemek için : https://sptfy.com/yalan

    Mamed Mamedov

    @Bill Zain https://www.youtube.com/watch?v=N52gUQSeb28

    JAYA PRADHAN

    Thanx for the english subs

    Kübra Çekirge

    Serhat Durmus Music güzel 🎧🎧🎧🎶🎧

    BABANIZ İBO

    Evet be abi

    yalçın sevim

    ömrüm boyunca yalaaan

Yalan Şarkı Sözü

Serhat Durmuş Yalan Sözleri



Gözümdeki ateş kalbimi yakınca
Sandım ki aşkımız ömür boyunca
Yalan


Yalan
Yalan
Yalan
Yalan

Ayrılık yok artık
Öyle söylemiştin
Bilsen seni nasıl

Gözümdeki ateş kalbimi yakınca
Sandım ki aşkımız ömür boyunca
Yalan
Yalan
Yalan

Yalan
Yalan
Yalan
Yalan
Yalan

Ayrılık yok artık





Yalan Anahtar Kelimeler
Serhat Durmuş Yalan Mp3 İndir Dinle , Serhat Durmuş Yalan Şarkı Sözleri , Serhat Durmuş Albümleri , Serhat Durmuş Yalan Cep Telefonuna Mp3 İndir,Yalan bedava mp3 indir ,Yalan cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.