mp3 indir semti
Benim Aklımdan Zorum Var
 
Şanışer - Benim Aklımdan Zorum Var
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Benim Aklımdan Zorum Var
Boyut
: 2.91 MB
İndirme
: 4532 Toplam İndirme
26-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 4532 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Şanışer - Benim Aklımdan Zorum Var )
  1. İbrahim Halil Ekinci

    2019 askerden kasımda gideceğim gitmeden son 1 kez dinleyip askere gideceğim. Seneye dinlerim

  2. ANKA KATİLİ

    Şanışerin yeni postuna yazdığı açıklama ahhhhhh

  3. Melis Yılmaz

    1:01 beğenin ki her bildirim geldiğinde bu kısmı tekrar izliyim

  4. Hades 567

    Zeynep'im diye şarkı yaparsın sonra şarkılarında Zeynep diyemezsin... Böyle hayatı sikim

  5. Mustafa Kemal Atatürk

    Beat ne kadar efsane lan

  6. BurIsm

    Zeynep bile beni sevmiyo nasilim derken zeynep'i kisik sesle soyluyo farkeden oldumu?

  7. Your Ground was my Sky

    1:01 günde bi defa burayı açıp gidiyorum. Huzur veriyorsun Sarp abi

  8. Numan Köseoğlu

    Allah yardımcınız olsun Zor günler geçiriyoruz

  9. Emirhan Karaağaçlı

    Abiii yaaa șu bașta çalan beatt efsanee değilmi nerden bulabilirim yaa

  10. Ethan Hunt

    ağlıcam lan

  11. Fatma Binici

    telefona indirdigim halde gelip burdan dinliyorum 😄😄🧡❤

  12. ally !

    Orijinalinden güzel bence

  13. bynogame türkiye

    Videoda black bar olduğunu şarkı bittiğince anca görmek seni seviyoruz be abi

  14. Emre Üstünbaş

    bu şarkıda az sagopaya kaymışsın sanki ama güzel olmuş kardeşim

  15. agost fere

    BİZ KULAKLIĞIMIZ YOK DİYE AİLEMİZE İSYAN EDİP KÜFÜR EDERİZ ADAM KIRIK KULAKLIĞI BANTLAYIP KULLANIR.

  16. twins gamer

    Anne derken o yüzün güzelliği

  17. C-OPS TÜRKİYE

    İyi ki yeniden 18 olmamışsın ...

  18. HOCA EFENDİ

    bu gece ben senden :)

  19. Medine Uymaz

    Böyle daha güzel yaa seni sürekli görüyorum şanışer live sessions

  20. uxopyz _

    keşke şarkı yapabilseydim en azından beat yapsam yeter

  21. CASTİEL VEVO

    Benim için çok anlamlı bir parça.

  22. Me Ef Ta

    Bölüm 1:Selam dostum, nasılsın? Yagmur var mı orada?Burada biriktirdiklerim sel oldu dün geceBir arkadaşım sol yanıma el oldu dün geceBen tek kişilik nüfusumla sen oldum ülkeceYirmi altım ölüm için bekledi Kasım'ıGaripsiyorum yaşıtlarımın evli olmasınıZeynep dahi artık beni sevmiyor; nasılımHayal et be dostum annem bile, çekmiyor nazımıDilimde pas tadı var, kalbimde bir kötü kokuKan istedikçe tanrılar ben yavaşça ölüyorum.Kabristan gömü dolu, cennetin önü yolumLütfen kalbini aç, eve dönüyorum.Nakarat x2Yar, yemin içtim acıma direniyorumAkan o kanı görüyor daha bileniyorumYine geliyor hüzün, benim aklımdan zorum varBölüm 2:Eskiden üzüntülerim gözyaşıma varmazdı.Eskiden güneş benimdi, ele güne yanmazdı.Eskiden bu şehirde ben yalnız kalmazdım.Bir insanın kapısı dostum, arada çalmaz mı?Eskiden şark yastı, yüzümü batıya asmazdımEskiden birisi rap deyince küfürü basmazdım.On yıldır verdiklerimin karşılıgını alamadığımdan,Yeniden 18 olsam; müzik yapmazdım.Şimdi göz yuvarlarımı parçalama saatiSanma devran döner, sanma hayat adil.O bir masal dostum,Burada cüzdan çalana hırsız diyolar; taht çalana fatih.Nakarat x2Yar, yemin içtim acıma direniyorumAkan o kanı görüyor daha bileniyorumYine geliyor hüzün, benim aklımdan zorum var

  23. görkem elmas

    Bu sefer standartının altında kalmış klip daha iyi

  24. mehmet piyan

    Beğenmeyenlerin aklından zoru var.

  25. isa isa

    70lik 200 tl nakarat beleş aç şu nakaratı dinle sabaha kadar rakıdan daha saglam kafa yapar

  26. Yağmur Özdemir

    Sesi, gözleri, baştan sona huzur. Zeynep kadar şanslı olabilmeyi isterdim.

  27. Emrah Gündüz

    Manşet Lütfen lütfen :)

  28. Yusuf Akdogan

    Live session neden spotify da yok? Asıl orada olması lazım dostum

  29. esma Turgut

    Ya sen nasil bir detaysin🌹

  30. Can D

    Lan bu adamın izlenmelerine ne zaman baksam aklıma şu sözü geliyor"10 yıldır emeğimin karşılığını alamadığımdan yeniden 18 olsam müzik yapmazdım."

  31. bir fani

    Arkadaki kitapların isimlerini okumaya çalışan bir ben miyim 😂😂 Sarp abi ne tür kitaplar okuyorsun bu güçlü söz argümanını nasıl geliştiriyorsun merak ettim

  32. Türkçe Rap

    Burda cüzdan çalana ''HIRSIZ''Diyolar Taht ''ÇALANA'' Fatih

  33. Büşra Yüce

    Efsane yaaaaaa efsane

  34. Alper Tür

    1:01 de ki gülmesi 😍

    Alper Tür

    vay aq yorumum önceden yapılmış dkdjdkdj

  35. ahmet davut kan

    zeynep derken sesinin kısılması ... :(

  36. Ahmet Karaman

    En güzeli

  37. Oktay Kılıççeken - Videoları

    en sevdigim albüm

  38. Ceren Cik

    Başarılı Olmuuuuuş

  39. Şule İşpak

    Ya süperdsin ya en sevdiğim t-rapçılardan biri hayatı o kadar iyi tarif ediyor ki şarkılarında anlatamam,dinlemekten bikmiyoruz seni abi😍😍😍❤️💕👌

  40. Furkan Dal

    abi şarkının seviyesini düşürmüşsün ya :/

  41. Mehmet Can

    abi nike gibisin kotu yaptigin sey yok un yaptin gonlumuzde adamsn :)

  42. Emir ARSLAN

    Bu adam muzik yapmak icin dogmus

  43. JustForGamers JFG

    beğenmedim ama beğendim

  44. Enes Gülpınar

    Ah be Şanışer Zeynep diye bir kızla tanınıcak dediğin günün ertesi hayatıma bir Zeynep girdi herşey mükkemelken bile bu kadar mükkemmeliğe inanamıyorum her an uçup gidicekmişcesine korku kaplıyor insanlara çocukca geliyor bazı şeyler ancak bilmiyorlar ki hayatımızın en güzel şeyiydi çocukluk ve hala ordan çıkmak istememe azmi sevmek çocukluksa öyle olsun neden gocunasın ki hayatıma girdiğinden beri çocukluğa döndüm zaten eski gülüşüm geri geldi ve yeniden başladı herşey adeta, herşeyin bu kadar mükkemmel olmasına alışkın değilim bir anda herşeyin alt üst olmasından korkuyorum.... ancak ki dostlarım umudumunuzu kaybetmeyin ...

  45. Çelişkili kötü insanlar

    Sanma devran döner, sanma hayat adil.O bir masal dostum.Burada cüzdan çalana hırsız diyorlar; taht çalana fatih! 🌹🌹

  46. Ulker Akkurt

    Olmeyennnnn canlarima sarki soylemisin nasil unuturummmmmm be serimmm

  47. Bisiklet Günlükleri

    Bu seri ve bu adam bi efsane dostummm

  48. şanışerin kalemi

    ya bu zeynep gerçekmi yaa

  49. Ayşe YİĞİT

    Sen mükemmelsin 😍

  50. Shocke

    eyw hemen edit yapıcam bununla

  51. Muhammed YILDIRIM

    Aga kulaklığı bantlayacağına mobilya yapıştırıcı ile yapıştırsaydın :D

  52. Ali Enes Balcı

    0:19 <3

  53. YAĞIZ

    En sevdiğim sözdür. Open your heart, I'm coming home… (PF) 👍👍

  54. AZİZAO

    Üstad harikasin ya tam benim tarzimsin MATEMATİKÇİ AZİZAO

  55. Recep ÖZBEK

    Sen harika bi detaysın bro

  56. Lacivert Daktilo

    Kalbinizin ferahlamasını dilerim

  57. MrMikopi

    Hocam bu autotune'lu sarkilara bulasmayi dusundun mu hic? Bence sesinin rengi filan cok guzel olur, bu drake-vari sarkilar icin?

  58. UMUT GÜMÜŞSOY

    Gerçekten mükemmel :)

  59. Gezi Cadısı

    ❤❤💙

  60. SEYFFF BSR

    Burada cüzdan çalana hırsız taht çalana fatih diyorlar ne demek

  61. A. Erdem GÜLER

    Barış özcandan gelenler :)

  62. Emir Bilgin

    00:42 Aleykum Selam Reis 😘

  63. I Serbest

    BARIS OZCAN VIDEO su ile buraya geldim. iyi ki de gelmisim. cok basarili buldum sizi ve sizleri. tebrikler arkadaslar

  64. FalcoN

    *Dünyanın 8. Mucizesi*

  65. Pitimat Gazakhova

    Barish Ozcan-a teshekkurler/ Harikasiniz!

  66. can keys

    barış özcandan geldik sa

  67. berkant aydın

    meğer ben müzik dinlemiyormuşum barış abi sağolsun bu nadide abiyle tanıştığım için teşekkür ederim

  68. ATAKAN TETİK

    Beat çok yoruyo

  69. Kubilay Turan

    Abi manşet lütfen :)

  70. sehabe fan

    Nakarat en fazla bu kadar iyi olabilirdi

  71. Furkan Ferhat Sarı

    Yemin içtim acıma direniyorumAkan o kanı görüyor daha bileniyorum...

  72. Hakan Sen

    Peygamber efendimizin övdüğü Fatih’e laf mı söylemeye çalıştın sen hayırdır çözemedim umarım öyle değildir...

  73. Woo!

    Geçmiş olsun abi sesin kötü geliyodu

  74. Cirilla Fiona Elen Riannon

    1000.nci yorum benden.

  75. Vaveyla 2

    Ben neden bunu keşfettim bırakamıyorum 😭😭

  76. Muzaffer

    Karşıt görüşlü oluşunuz bu adama dislike atmayı gerektirmez.

  77. Svd gnCr.

    Yeniden 18 olsam rap yapamazdım diyorsun ya emeklerinin karşılığını alamadın yeterince ama seni sevenler gerçekten yürekten seviyor. İyi ki geldin bu dünyaya harikasın şer 🙏🌸💎💓

  78. Ulker Akkurt

    Benimmmm sevdiklerime zarar vereni aslaaaaaaa sevmem cunku ben solcularimmm aslaaaa

  79. Gülay Arabacı

    Seni çok seviyorum Sarp abi dosyamda senin fotoğrafların var ❤❤❤

  80. Onur Kaya

    1:01 gülüşü bağımlılık yaptı amk

  81. Batuhan Öksüz

    Zenne cevabııı

  82. Only Mucıs Zebani

    Ölümume Sahit oldu bu sarki

  83. Yakup öztürk

    abi şarkı buga girmiş gibi ne yaptın şarkıya çzöxmcçvömzxcv şarkı mükemmel normalde ama arkadaki müziğe ne deniyorsa o saçma olmuş.

  84. elif ibar

    Şu 111 dislike kesin eski sevgililer başka bi açıklaması olamaz 😀

  85. Ali Caran

    beat kokusu

  86. Ekrem Gurdal

    Sakladım gözlerimi, o gece ben senden, veda ederken ..

  87. Hüseyin Bozkurt

    1:01 Öyle güzel gülünmez be abii 😍😍

  88. diana

    sana elimden geldigince destek olmak istiyorum ve destek olmaya çalışıyorum şarkılarını çok seviyorum her ne olursa olsun devam et lütfen daha iyi yerlerde görmek istiyorum seni reis yolun açık olsun yanındayım adamsın sen

  89. Doğu 1880s

    Ben hiçbir müzisyeni bu kadar sevmedim.

  90. Abuzer komurcu

    Sarp abi BENIM ADIM SANISER please :)

  91. zeynep k.özkn

    Harikasın

  92. Bugrahan Taylan

    Beatleri değiştirmeden yap abi.

  93. Reงคຖ '

    Kulaklığın olam tak beni.😖

  94. Fatih Ayaz

    Türkçe rapin halifesisin amk

  95. Mehmet Ali KAYMAK

    Bir rapi ver bana

  96. Engin Dilmaç

    2012 den beri yanindayiz Şer. 🙋

  97. Ulker Akkurt

    Rapciyimmmmm kucukten dedikkkkkkk yine anlamadinizzzzzz solummmm hep sordum sizzzzzzz neden anlarsiinizzzzzzzz yoldasimmm serimmmmm karsimdaaaaa bir yilmazimmmmmmmm bi dusununnnnn dedim

  98. Şanışer

    Selam arkadaşlar😍Yorumlarınızı okuyorum, güzel dilekleriniz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Önümüzdeki performanslarda biraz daha eskilere gideceğiz, çok istek alan eskileri okumanın vakti geldi artık 👊🏿 Bu arada yine çok istek alan Yalan tshirtlerinin kışlık kapşonlu modelleri nihayet çıktı❗️Göz atmak, satın alıp destek olmak isterseniz şöyle buyrun; www.hollyhood.com.tr/saniserHaftaya görüşmek üzere, peace ✌️

    Ada Bahtiyar

    Beyza Nur DEMİR her hafta pazartesi saat 20:00

    Beyza Nur DEMİR

    şanışer fan teşekkürler

    Ada Bahtiyar

    Beyza Nur DEMİR rica ederim

    cafer yüksekyayla

    sarp abi tshir biraz sözler olsa daha cazip olur sözler efsane çünkü

    Mert’in Videoları

    Barış Özcan ile yeniden şarkı yapmayı düşünüyor musunuz?

Benim Aklımdan Zorum Var Şarkı Sözü

Şanışer Benim Aklımdan Zorum Var Sözleri



Selam dostum, nasılsın? Yağmur var mı orada?

Burada biriktirdiklerim sel oldu dün gece,

Bir arkadaşım sol yanıma el oldu dün gece,

Ben tek kişilik nüfusumla sen oldum ülkece.


Yirmi altım ölüm için bekliyor Kasım'ı,

Garipsiyorum yaşıtlarımın evli olmasını,

Zeynep dahi artık beni sevmiyor; nasılım?

Hayal et be dostum annem bile, çekmiyor nazımı.


Dilimde pas tadı var, kalbimde bir kötü koku,

Kan istedikçe tanrılar ben yavaşça ölüyorum,

Kabristan gömü dolu, cennetin önü yolum,

Lütfen kalbini aç, eve dönüyorum.


Nakarat (x2)


Yar, yemin içtim acıma direniyorum,

Akan o kanı görüyor daha bileniyorum,

Yine geliyor hüzün,

Benim aklımdan zorum var.

Eskiden üzüntülerim gözyaşıma varmazdı,

Eskiden güneş benimdi, ele güne yanmazdı,

Eskiden bu şehirde ben yalnız kalmazdım,

Bir insanın kapısı dostum, arada çalmaz mı?


Eskiden şark yastı, yüzümü batıya asmazdım,

Eskiden birisi rap deyince küfrü basmazdım,

On yıldır verdiklerimin karşılığını alamadığımdan,

Yeniden 18 olsam; müzik yapmazdım.


Şimdi göz yuvarlarımı parçalama saati,

Sanma devran döner, sanma hayat adil,

O bir masal dostum,

Burada cüzdan çalana hırsız diyorlar; taht çalana fatih.


Nakarat (x2)


Yar, yemin içtim acıma direniyorum,

Akan o kanı görüyor daha bileniyorum,

Yine geliyor hüzün,

Benim aklımdan zorum var.

Benim Aklımdan Zorum Var Anahtar Kelimeler
Şanışer Benim Aklımdan Zorum Var Mp3 İndir Dinle , Şanışer Benim Aklımdan Zorum Var Şarkı Sözleri , Şanışer Albümleri , Şanışer Benim Aklımdan Zorum Var Cep Telefonuna Mp3 İndir,Benim Aklımdan Zorum Var bedava mp3 indir ,Benim Aklımdan Zorum Var cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.