mp3 indir semti
Benim Adım Elvan Dalton
 
Oyun Havaları - Benim Adım Elvan Dalton
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Benim Adım Elvan Dalton
Boyut
: 2.22 MB
İndirme
: 556 Toplam İndirme
31-01-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 556 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Oyun Havaları - Benim Adım Elvan Dalton )
  1. Yunus Emre Yıldırım

    Şu şarkının sözleri Reynmen dümbüğünün şarkısının sözlerinden daha güzel ona eminim amk

  2. Şerif Alper KESKİN

    Varooooo

  3. Fatih kendir

    Cam balkon işi yaparken dinlerdik vay be :)

  4. Ben Tümer

    AÇIN KIZLAR ARAYI SALIYOM ANAKONDAYI VAROOOOOOO

  5. s.v mama4kids

    Beterin beteri bu olsa gerek

  6. Metehan Tok

    Ben en son sahur yapıyordum buraya nasıl geldim amk

  7. Rocky1013 Tuba

    Arkadaslar salıyom cobrayı derken ne demek ıstıyo bu adam cobra mı beslıo yanı

  8. hepsi kafamda

    yılaaann korktun mu? :DD

  9. VATANDAS

    Takoz İrfan eski günlerine dönüyor :)

    Kübra Yiğit

    VATANDAS yeeeepp

    insan terbiyecisi

    Tarrak kafalı hasan silah alıcaz dedik adam oyuncakçı çıktı amığa goyum

  10. Can Güvenç

    Yıl 46747484747337 hala dinleyenler?

  11. Mustafa İçöz

    Argonot musun aq evladı

  12. Assiye Arslan

    ben Cristiano Ronaldo Messi junior

  13. Joker-lover- Harley

    Bundan sonra sınava girdim dünyamı güneşin etrafında güneş mi dünyanın etrafında döner diyordu cevabım:ne bileyim gidip elvan dalton a sorun jsxhwisjiws😂😂😂

  14. Muhammed Özdemir

    1 subat 2019 ben nerden geldim buraya amk agirsiklet boks maci izliyodum 😑

  15. reynmen berkcan

    Yıl 2019 ?

  16. Sude Balkan

    Best Greece song

  17. Sude Balkan

    Best Greece song

  18. Küba Haluk

    *2019 hala dinleyenleri görelim*

    Belinay Sürücü

    Beeeenn

    LİNÇ SQUAD

    kardş se niye hal izl yon bUnUU yab amlamadn uyani

  19. Faruk Aktaş

    AHA BENİM ADIM ELVAN DALTON BEN GEZERİM BALKON BALKON SARI TAKSİ BOYANDI CELİK JANTLAR TOZLANDI #ELVANSİNS

  20. Nurhan Sucaklı

    Sarı taksi boyandı,  Gelip te kapıya dayandı  Tam kaçıracağım o zaman,  Zalım da anası uyandı  Ama benim adım Elvan Dalton,  Ben gezerim balkon balkon  Gelirim de koynuna girerim ama,  Kobrayı dolarım boynuna  Aha benim adım Elvan Dalton,  Ben gezerim balkon balkon  Gelirim de koynuna girerim ama,  Kobrayı dolarım boynuna  Sarı taksi hızlandı,  Çelik te jantlar tozlandı  Kara kızı görünce,  Nazım nazım nazlandı  Ama benim adım Elvan Dalton,  Ben gezerim balkon balkon  Gelirim de koynuna girerim ama,  Kobrayı dolarım boynuna  Aha benim adım Elvan Dalton,  Ben gezerim balkon balkon  Gelirim de koynuna girerim ama,  Kobrayı dolarım boynuna

  21. ufuk celepoğlu

    suskunlar deli irfandan gelenler zaaaaaa

  22. eski çizgi filmler nostalji

    2019 a 18 gün var bekle 2019 biz geliyoruz 2019 da da burada olacaklar +1

    Berke Sırça

    biz burdayız kardeşim geride kalmışın :)

  23. Ahmet Durna

    Yıl olmuş 2018 hala dinleyenler +1

  24. Mehmetcan Akyol

    2018 dinleyen varmı

  25. Engin Kuşkovan

    Uras dan gelenler

  26. NARTAN BAYIR

    but my name is elvan dalton i went balcony balcony i come in your throat wrap your throat with my cobra

  27. 4JustıceTalha 26

    Gobrayı dolarım boynunaaaaaa vay vay vay dısdıkı dısdıkı

  28. Emre Çetin

    Angaralılar burda mı 🤣🤣

    LİNÇ SQUAD

    Hayır Ankaralılar burda

  29. ALWAYS HOPE

    sal gobrayııı.

  30. Oğuzhan Ayran

    Bu adamın neden şarkıları belaltı :D açın gızlar arayı salıyom gobrayı bir de borusana girmiş çalışıyor

  31. Bilinmeyen Channel

    Sene olmuş 800027261717

  32. Suleyman Atabey

    Yıl 2018 daha Dalton

  33. Burak Kutlu

    Yargıç tony güzel söylüyor

    Musa TOPÇUBAŞI

    Linki var mı

  34. Soulfly ArtZ

    Sarı taksi boyandı, Gelip te kapıya dayandı Tam kaçıracağım o zaman, Zalım da anası uyandı Ama benim adım Elvan Dalton, Ben gezerim balkon balkon Gelirim de koynuna girerim ama, Kobrayı dolarım boynuna Aha benim adım Elvan Dalton, Ben gezerim balkon balkon Gelirim de koynuna girerim ama, Kobrayı dolarım boynuna Sarı taksi hızlandı, Çelik te jantlar tozlandı Kara kızı görünce, Nazım nazım nazlandı Ama benim adım Elvan Dalton, Ben gezerim balkon balkon Gelirim de koynuna girerim ama, Kobrayı dolarım boynuna Aha benim adım Elvan Dalton, Ben gezerim balkon balkon Gelirim de koynuna girerim ama, Kobrayı dolarım boynuna

  35. Osman Bulut Yüksel

    2018 ???

    Mithat Ersoy

    @Aleyna Karagöz 2020?

    Aleyna Karagöz

    @Mithat Ersoy sen biraz hızlı yaşıyorsun heralde😂😂

  36. ELOTRIX 233

    allahuackbar

  37. Erdal Erol

    Bu şarkıyı hep dinlerdim arabada dinlerken bile yorgunluğum gidiyor

  38. ILAF TURKMEN

    2018 de izleyenler

  39. Selim Altug

    Hala dinliyoruz😂😂

  40. konami S

    2019 oldugunda "yıl 2019 diyecek arkadaşlara burdan selam yolluyom"

  41. Adem Keles

    Açın kızlar arayı salıyom kobrayı

  42. ayşe arıkan

    5 Haziran 2018 22:13 hala dinliyorum

  43. ProGame

    2018 hayla izleniyo

  44. Şahin Tosuncu

    ülkemizin bu şarkının çıktığı günlere dönmeye ihtiyacı var :))

  45. TSK Mensubu

    Yıl olmuş 2018 ve hala bu şarkı ne güzel

  46. Taht Tavuk

    Kobra ne la 🤣🤣🤣

  47. YT ENES HD

    Her yıl gelip bi yorum bırakırıp

  48. Girl Black

    Bizim hocanın adı Elvan Dalton du sınıfa girince bu şarkıyı söylüyorduk 😂

  49. MoBiLGaMiNg

    2018'den yokmu

  50. Totemci 31

    MUAZZAM

  51. GAMER JOKER

    heyd heyd yandan yanda XD

  52. Enes Kıratlı

    Beni dinlemeyene ( Hoca geliyo) İşte onu yaparım. okulda söylerdik vay amk

  53. Umut Berkay Geçkin

    2018 hala dinliyorum

  54. ebru Yeşilkaya

    #ÇalgıÇengi'den gelenler +1

  55. CRINGE

    alıyo amunakoyum

  56. V-U-U-R

    cyber rulz dan gelenler + 1 lesin

    cemal cemal

    V-U-U-R primci

  57. KVP-DOĞUKAN SALKIM

    2018 AMK

  58. Pwarf Ptrosk

    Baris manco bal bocegini ne hale getirmisler

    Nurettin Sayın

    Pwarf Ptrosk Aynen kardeşim güzelim şarkının içine ettiler.

  59. HAKAN HOÇUR

    But name is Elvan Dalton

  60. HakkıAkyol144P

    Bizi yıllarca bir şarkı ile eğlendiren adam mekanın Cennet olsun

    Over Powered Alper

    öldümü lan ?

    daniel borg

    adam olmedi anamin akrabasi adam ne olmesi

  61. Buket Parlak

    Marul Kafadan Geldim #Antalya❤️

  62. Elvan Tik

    Benimde,adım ELVAN

  63. MemoreyizTR Wolfteam

    Yaw Amk Bunun karaokesini Yani fon müziğini nerden bulacam ben ya

  64. elif eser

    Benimde adım da Elvan

  65. Çay 698

    Olay yerine yakınız çekilin ben salarım

  66. YouTube zRescue

    Azəriyim ama izliyorəm abunə oldum

  67. Robin Nibor

    sene olmus 2017 Halen dinliyorum amk :D

  68. Adolf Hitler

    Açın Kızlar Arayı Salıyom Kobrayı

  69. Nağme Bulut

    My name is Elvan Dalton I walked balcony balcony.

    Ferhat Felek

    @Belinay Sürücü dikkat et çocuğum... Ben senden büyüğüm

    Belinay Sürücü

    @Ferhat Felek ne alaka

    [м] ʀɛċʀօ

    walked değil walk olucak kanki

    Efe Polat Elagöz

    Ben senin balkon gibi amına girerim güzellik❤❤❤

    Muhit Abdurrahman

    @Efe Polat Elagöz ösdakdısaıda azgın domuz

  70. Orhan Ortataş

    13.07.2021

  71. xGokhanGO

    Ben gezerim balkon

  72. Zeref Dragneel

    19.06.2017 01:52

  73. Enes Yıldırım

    Hala dinleniyo bu şarkı demi

  74. Rümeysa Msp Oynar

    Yıl 2017

  75. Seda Işık

    Hayatımın dönüm noktası bu la qwgjdjeşğwkfjwkğxkqğ

    VATAN HAİNLERİ İÇİN YAŞASIN CEHENNEM

    KOBRA BOYNUNA DOLANDİKTAN SONRASİ Mİ 😀

  76. ebu ggaming

    2017 dinleyenler gelin sarılak sjssj

  77. ebu ggaming

    muratabigfden gelenler

  78. Gürkan Öz

    2017 izleyenler +1

  79. emirhan akgül

    abi süper yaaa

  80. Egrel

    Yıl olmuş 2017 hala dinliyorum

  81. atalay slayer

    yıl 2017 hala izleyenler

    Koray Kaya

    atalay slayer 2018 de dinliyorum

    AK-CA

    *Yıl 2020 hala dinliyorum*

  82. rögar kapağı

    muratabigf den gelenler

  83. Ulaş Arslantaş

    abi 2017 ye 8 gün var daha dinliyom

    Neslihan Özer

    Ulaş Arslantaş yıl 2024 :) hala dinliyorum

  84. ilayda Ceylan

    Hahhaha dün dügünde oynarakene caldi cok hosuma gitti :)

    AFTER BLUE

    Süleyman Şah benim annem de babam da belli sen kendine dönüp te bak ayrıca bu ahlak polisliği doğruyu ve hemcinsimi savunma gerçi senin gibi insan olmayanlar anlamayabiliyor hayvandan daha düşüksün yazık

    Süleyman Şah

    AFTER BLUE ya siktir git boş boş konuşma

    AFTER BLUE

    Süleyman Şah asıl sen boş konuşma bezelye tanesi kadar beynin cevap verecek güç bulamadığı için anca buna başvurursun zaten

    Happy new Face

    ilayda Ceylan Nasil bi dügünmüs o öyle 🙊

  85. FUTBOL DÜŞKÜNÜ

    AKLIMA LONCA SAVAŞLARI GELİYOR BUNU DİNLERKEN :D

    ÇılgınKrallar

    Muzaffer Tombul ayn bro Köyü basan Kırmızılar la falan Mavide kapışırken demirci arkası güzel gidiyordu bu şarkı

  86. Reyiz Taha

    Açın kızlar arayı salıyom gobrayı varoooooy

  87. Batuhab Yurtseven

    abi çok güzel 😀

  88. jack sparrow

    çok eski bir ankara şarkısı

  89. PLASTİK MANN

    yıl olmus 2016 hala bıkmadan dınlıom he

    卍 adolf hitler 卍

    2019 len mq

    Enes Çınardalı

    PLASTİK MANN Hedef 2023

    Umut Can

    2019 olacak hala dinliyorum

    Yusuf Çelebi

    2019dan sa

Benim Adım Elvan Dalton Şarkı Sözü
Benim Adım Elvan Dalton İçin şarkı sözü eklenmemiş. Benim Adım Elvan Dalton Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Benim Adım Elvan Dalton Anahtar Kelimeler
Oyun Havaları Benim Adım Elvan Dalton Mp3 İndir Dinle , Oyun Havaları Benim Adım Elvan Dalton Şarkı Sözleri , Oyun Havaları Albümleri , Oyun Havaları Benim Adım Elvan Dalton Cep Telefonuna Mp3 İndir,Benim Adım Elvan Dalton bedava mp3 indir ,Benim Adım Elvan Dalton cepten ücretsiz indir

Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.