mp3 indir semti
Bitmesin Bu Rüya
 
Oytun Karanacak - Bitmesin Bu Rüya
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bitmesin Bu Rüya
Boyut
: 2.57 MB
İndirme
: 7 Toplam İndirme
18-02-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 7 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Oytun Karanacak - Bitmesin Bu Rüya )
  1. Alparslan Demirel

    Neden her yerde pınar pınarlar kapatılmalı buda kalp

  2. Arda Efe

    pınar iyi düşün :D

  3. Sıla Kılıç

    Hocam sizi özledik 😍😍

  4. çağrı emre akgül

    BAYANDAKİ SES ÇOK KÖTÜ JAZZ ŞEKLİ VAR POP UYUMLU DEĞİLDİR GELİN KAPIŞALIM OYTUN BEY.

  5. Ahmet Gül

    benim abimin müzik hocası

  6. serap serbetci

    Çok yakışıyorsunuz inşallah sizin de sonunuz evlilik olur

  7. Kral Kuşcu

    Arkadaşlar çok güzel bir şey çıkmış ortaya sizi Harika buluyorum eğer ücretli mini konser verecek olursanız sizi zevkle dinlemek isterim başarılı olmanızı istemiyorum çünkü zaten muhteşem siniz kardeşlerim benim

  8. Emine Bahar

    Çok tatlisiniz lan

  9. Mrat Mrat

    😊👍👍👍👍

  10. Ezgi Koyun

    Cok güzel söylemişsiniz ama Cok HIZLI. Okumuşsunuz !!!

  11. mustafa Şeyma

    bağımlılık yaptı

  12. Feride poyraz

    yaaa❤

  13. 펠린Pelin

    Adam çok kötü detone oldu ama kızın sesi mükemmel

  14. Leyla Sard Başkapan

    Şarkının sonunda evlenme teklifi bekliyodum lan

  15. dlr esmer

    ALLAH ım bitmesin bu rüyaaa

    dlr esmer

    dedi ve bittik 24.02.2010 before .......... 25.02.2017 after

  16. Nisa Uzun

    çok tatlısınız yaaaa 😍😍

  17. BATIKAN ZORBEY AYDIN

    Tebrikler devamlarini dileriz

  18. berfın kasacı

    Höre "Bitmesin Bu Rüya"auf Apple MusicBitmesin Bu Rüya SözleriBirgün yatsam sonra rüyaya dalsamHiç uyanmasamSonra birdenbire sevgilim gelseBana sarılsaYürüsek sahildeDolaşsak kırlardaSonra birden banaO lafı fısıldasaYürüsek sahildeDolaşşsak kırlardaSonra birden banaAa! Aa!Allahım bitmesin bitmesin bu rüyaSonunda evlilik olsun ne olur uyandırmaAllahım bitmesin bitmesin bu rüyaSonunda evlilik olsunSöz : ERCAN SAATÇİMüzik : OZAN DOĞULUDüzenleme : OZAN DOĞULU Höre "Bitmesin Bu Rüya"

  19. Öykü Demir

    kafa sesleri on numara

  20. Nisa Ünal

    cok tatlisiniz baska sarkilarinizi bekliyorum...

  21. ALİ AKTAŞ

    ooo 90'lar..... harika...

  22. Dirican Official

    adam batırmış

  23. byefe1453 xx

    0.47 -2.04 izleyin derim başka bişey demem.

    bilinçli tüketici

    byefe1453 xx ne diyon birader açık konuş

  24. iki cici kiz

    çok tatlılar beee😍

  25. Angaralı Kız

    bitti rüya masef ben değil sen bitirdin

    Üzgün kurbağa

    bazı şeylr kızların bokudur ama :)

    Angaralı Kız

    bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma ne dersin :)

  26. Büşra Kartal

    Bagimlilikk oldu superr 💟

  27. Hulya Cacan

    Çok tatlislar bunlar be

  28. Veysel Sağıroğlu

    Ne bu tatlılık kızım yaa

    Merve Karagöz

    Veysel Sağıroğlu? sevgililer 😒😒😒

    Veysel Sağıroğlu

    Merve Karagöz o zaman Allah mutluluklarını bozmasın 🙏☺️

  29. Leyla kaya

    evli bunlar😀

    bilinçli tüketici

    Leyla kaya nasıl ?

    Brawler xMncyy

    Benimde sevgilim var adı ecrin inşallah bizde evleneriz ama 4e gidiyorum ama çok piz seviyorum

  30. sema nur

    tek kelime ile harika ❤

  31. Değişik

    adamın sesi çok güzel değil bence kızın süperrrr

  32. xAkrepp

    abi çokkkk güzellllll lannnnnnnn

  33. Elzem Aygün

    çok güzel söylüyorlar bayıldım ❤❤

  34. bilal Çelebioğlu

    bayıldımmm

  35. pet richor

    çok hoş olmuş <3

  36. Gündem Ayaküstü

    Bunlar olmamış

Bitmesin Bu Rüya Şarkı Sözü
Bitmesin Bu Rüya İçin şarkı sözü eklenmemiş. Bitmesin Bu Rüya Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Bitmesin Bu Rüya Anahtar Kelimeler
Oytun Karanacak Bitmesin Bu Rüya Mp3 İndir Dinle , Oytun Karanacak Bitmesin Bu Rüya Şarkı Sözleri , Oytun Karanacak Albümleri , Oytun Karanacak Bitmesin Bu Rüya Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bitmesin Bu Rüya bedava mp3 indir ,Bitmesin Bu Rüya cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.