mp3 indir semti
Özlem
 
Nejat Alp - Özlem
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Özlem
Boyut
: 3.87 MB
İndirme
: 4 Toplam İndirme
24-07-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 4 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Nejat Alp - Özlem )
  1. film ve video Evi

    Offf bu şarkıda kimlerin kimlerin anısı vardır bizimde kendimize göre bir animiz var Nejat abimiz çok güzel okumuş müzik zaten harika veasil kelam güzel iste

  2. GÜNEŞİN KIZI.

    Sanatçının sesi dikkatimi çekmedi de, Şarkının müziği offf ki ne offfff..

  3. nihat ışık

    80 ler taverna bir başkaydı.keşke yine 17 yaşında olsam.yine aşk acısı yaşasam.

  4. İSMAİL UDUN

    Bu özlem bu hasret ne zaman bitecek

  5. Ergün Halis

    Dinlediğimden beri tutkunu oldum bu nasıl bir müzik yorum ve beste bayıldım

  6. ARABESK POP VE RAP

    🌹🌼🌸🥀🌹🏵🌲💮🌷💐🍃🌼

  7. ARABESK POP VE RAP

    Nejat ALP efsane dir NEJAT ALP aşktır tutku dur 💟💌💟

  8. Bekir Demirkol

    Vağroll

  9. Murat Ozcan

    Nejat abi senin bu güzel şarkılarına hastayım çok güzel bir eser mükkemel müzik harika söylüyorsun duygularıma çok güzel hitap ediyor

    DURSUN OYUNDA

    Murat Ozcan murat çok haklısın canım

  10. Melek Akgün

    Çilem dolmadi dolmadiiiiii........

  11. Emre Dogan

    Nejat Alp kendini cok ozletiyor. Sizin gibi degerli abilerimizin geri donup muzigin sesin ne oldugunu yeni nesile anlatmasini cok isterdim zira Turkiyede muzik bitmis durumda artik ses degil ciplak bacaklar milyonlar izleniyor...

    DURSUN OYUNDA

    Emre Dogan aynen de öyle emrecim

  12. Sinan Tuncel

    Çocukluğumdan beri bıkmadan usanmadan, severek, zevkle Nejat alp dinliyorum en güzelide, sabah saatlerinde Ford granada marka arabamızla sirkecideki işimize giderken tayibe Nejat alp kaseti koyup dinlemekti, hiç unutamıyorum... Sevgiyle kal Nejat alp..

  13. Kenan Ayaz

    Mutluluk gercekmi

  14. bergen başak

    Muzik harika

  15. Enis Ozay

    Geceyi muzigi çok sevmisimdir sanki geceler beni anliyo helede bu parcalarla daha bir baska oluyo geceler

  16. Melike Basaran

    Sizin Sesiniz çok farklı keşke bi albüm yapsanız

  17. GÖRKEM ERSOY

    Süper şarkı

  18. Omer Pak

    çok güzel çalıyor mükemmel bir müzik zevki

Özlem Şarkı Sözü
Özlem İçin şarkı sözü eklenmemiş. Özlem Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Özlem Anahtar Kelimeler
Nejat Alp Özlem Mp3 İndir Dinle , Nejat Alp Özlem Şarkı Sözleri , Nejat Alp Albümleri , Nejat Alp Özlem Cep Telefonuna Mp3 İndir,Özlem bedava mp3 indir ,Özlem cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.