mp3 indir semti
Abu Çi Çi
 
Mustafa Topaloğlu - Abu Çi Çi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Abu Çi Çi
Boyut
: 4.02 MB
İndirme
: 40 Toplam İndirme
23-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 40 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mustafa Topaloğlu - Abu Çi Çi )
  1. sentor yayla

    Space'li :DdDddDd

  2. Nuh Kurtsoy

    Akrabaları sermaye verseler de dükkan açsa şu adam.. Bu nedir kardeşim Çin işkencesi ya

  3. Murat

    Bu müziği yapanı ayrı klibi çekeni ayrı dövmek lazım. Şunu çekmek için set kurmuşlar...

  4. Cheryy Pie

    Yerli star trek :D

  5. senanur özdemir

    0:53 kızılderili kız zılgıt çekiyo

  6. Haydar Sevinçli

    sebebi neydi ki!

  7. Grover Jackson

    “Karşı beri seslen” diyen metalik gri adamlardan en soldaki adam ishal olmuş gibi aq.

  8. We Da West

    Senin gibi artvinli olmaz olsun ...

  9. çağatay odabaşı

    Yıl 2019 hala dinleyenler

  10. Prosew 7989

    Kendini uzaylı sanan topal

  11. Zerrin Çoksu

    o galaksileri teker teker sana sokayim puştt

  12. Görkem YACAN

    uy-zaylı

  13. özge seyhan

    21,08,2019 saat 11:32 aklıma geldi

  14. yzc3434

    Tam bir flaş tv klibi olmuş efso

  15. Satılmış Kazancı

    Müzik düşmanı bu ne akAnnayan varsa bana izah etsin

  16. Muhammed can YILDIRIM

    Babam odaya birden girince yan sekmedeyim pornoyu açtım onu açıklamak daha kolay amk

  17. B.G.T Uygur

    Hay eslen beslenini s.kiyim amk sanki marstan sürüldü

    İnsan Bir

    Obama var bide onuda öneririm. Amerikan kanalı geyik bile yapti onu. Hatta abd'ye kanal'ın programin davet ettiler milyon dolar önerdiler gitmedi bu ziya :)))

  18. kenan yenen

    neyse bi Neşet baba açayımda kulak yerine gelsin

  19. Selim KALIPÇIOĞLU

    space"li sfjsşajfsfas

  20. Van Hoenheim

    Bence bu müziği şaka amaçlı yapıtlar

  21. kaan ısık

    Artık hiç bişey eskisi gibi olmayacak

  22. Sistemli Store

    Ben ne dinledim ya evde abu çi çi diye geziyom kafayı yedim😛😜😝

  23. el ele Kaya

    Neye gülsem sasirdim başarılarınin dewamını sikim 😂

  24. blnd Shukri dohuki

    Anyone 2019 😂😂😂😂

  25. Baron Sero

    Türkiyedeki tek uzaylı bu sanatı ancak uzaylı olan anlar .Bülent ersoya bülent bey diyen uzaylıdır musti.

  26. Seren Cansu

    🥳😂😂😂

  27. Vedo5555 karadeniz

    Amk şuan birçok sanatçıdan iyidir simdikiler sesmi karga hepsi

  28. Ozkan Celik

    Matrix Yıllar sonra film oldu Adı Matrix efsane oldu .Adam eliyle ok durduruyor daha ne etsin

  29. Daha neler Artık

    Ne mal adam ya

  30. Sedat Karakaya

    Doz amaçlı günlük geliyorum..

  31. Simge Yüksel

    Hayatımda izlediğim en iyi klip

  32. Mehmet memo

    Tolgahan dans grubu bu kliple yarraa yedi, dağılıp gitti

  33. pörschi neun 11 rs

    Senin yaptiğin şarkıya sıçsınlar 💩💩 rezil,,,,,,,

  34. Mehmet Cakan

    Turkiye gercekten zor zamanlar atlatmis

  35. Azamet Ozmen

    Sen soktun sen cikart ya rabbi

  36. Mete HD

    Uzaylı olsaydımda bu ginleri görmeseydim

  37. Tuğrul Çetin

    Bunu Yunanistan’a itelememiz lazım böyle gitmez

  38. Vladimir Lenin

    Adam Thug Life'ı bulmuş mk

  39. adem meda

    Yazık bu millete yapmayın saçmalıklar ne olur torunlarımıza ne diyeceğiz

  40. Mahmut Çelen

    Mustafa topaloğlu dinlediğinde utanmadı mi acaba

  41. musapiyanist

    Diyelim ki beni ritimci ve ya orkcu olarak çağırdı bu parçaya!!! Kimseye anlatamazsın ki 😂🤦🏻‍♂️😜

  42. Arda K. Tv

    Abi sen de haklısın

  43. Cosmos

    best greek song EVER!

  44. Berkan Kabayel

    SPACE Lİ ne lan fssfsfsf

  45. Hack Başlasın

    amk 2019 yılında bile buna gülüyorum üstelik yorumlara bakınça bir damacana boyunda cringe var aq

  46. burak karahan

    Ananı sikim🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  47. Sadece Enes

    Şüphesiz biz onları ibret alasınız diye yarattık... (Bakara - 103)

  48. et yiyen vegan

    UZAYLI kılipte SPACE'LI yazılmış ?

  49. BJK'FatihBey

    Evde haporlorde actim babam odama girince bune mq dedi 😂😂😂

  50. Murat

    Bana yorum kalmamış ibneler

  51. mustafa Dindar

    Travma..

  52. Yasemin Araz

    bu klibi şu an neden izliyorum bilmiyorumm..😞

  53. MalMısnOlmYa

    Ufo geçse sikine takmaz amq

  54. melisa özdemir

    Tek kelime ile muazzam bir şarkı ve klip bayıldımmm

    melisa özdemir

    Aynen süper olmamış mı

    melisa özdemir

    Bencede Harika olmuş tek kelime ile fişek

    melisa özdemir

    Very nice

  55. Cemher Karabudak

    Klip 1800 lerde çekilmiş galiba

  56. Seref Erdogan

    2019 bundan sonra uzayli filimleri izlemiycem

  57. d&h Çaldaş

    2019 ramazan bayramı. Gece gece nasıl buralara geldiğimi ah bir bilsemmmm💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️

  58. Frederico Dante

    Başta bu şarkı olmak üzere, Ajdar'ın da bir iki şarkısını klipleriyle birlikte akıl hastanelerindeki hastalara toplu olarak izletmek isterdim. Bir tür sosyal deney olarak onların tepkilerini ölçmek, şarkıların ruhsal açıdan olumlu-olumsuz etkilerini incelemek isterdim.

  59. shagrath

    area 51 de bu klibi incelemişler sonra 51. bölgeyi abd kapatmış amk

  60. Agop Agopyan

    dünyada neden ünlü olduğu anlaşılamayan adamlar arasında 1.sirayi alır bu adam...eslen beslen karşı beri seslen ne lan a.q. manyağı...yayında ve yapımda emeği geçen herkesin a.q.

  61. Ceren Erpek Schwarzgelben

    bune lan

  62. ali kurt

    Bu şarkının milyon izlenmesi mustafa topaloğlu nun ne kadar kaliteli bir sanatçı olduğunu gösterir tebrikler toprağıma

  63. Mehmet ERTÜRK

    Şöyle ortamı bir denk getiremedik gitti, geldi geçti ömrüm benim !

  64. El Prezidente

    flash tv'ye de bu yakışırdı helal olsun diyor saygıyla eğiliyorum.

  65. Kadir Ünver

    Space'li ne yaa:)Adanalı 2219'a kalsaydı bunları görecektik demek.

  66. Lupin is insane

    Matrix mustafa topaloğlu

  67. Hasan Gürsel

    Uzay böyle bir şeyse ben marsa çıkmıyorum aq

  68. KABİL 1

    Ne oluyola klipte beynim yandı 😂

  69. Ahmet Serhat Kart

    This is nice Greek Music, Mustaphos Topaloglou is nice singer in Greece!

  70. Gerçektede Var Mı ?

    şunu dinlerken sadece odayı annem basarmı diye düşündüm arkada açıcağım sevişme sahneleri var bunu görmesin amq BUNEEEE

  71. Serkan çoban

    Haha ulan varya çok değişik bir milletiz ama en iyisiyiz boşverin minare götüme teyyare s^kime yaşıyoruz işte

  72. Vasif Vasif

    bambılı

  73. Fatih Mogol

    Uzaylilar hastalanmış aq.

  74. Soner Tosun

    bu niye anasayfama düstü amk

  75. Aziz Akçakoca

    Tüm ülkelerin atom bombası var bizde mustafa topaloglu

  76. Erkan Akçin

    Salak bu 😀😀

  77. Hüseyin yayman

    Abi çi çi

  78. Fi mera

    aman aman nereye geldik bi anda neresi burası lan daha demin evdeydim eve götürün beni olum fenalık geçiriyorum lan harbi evde değilim lan daha demin evdeydim.

  79. AT ADAM

    Beni gelecek yüzyılın insanı anlayacaktır. (M.TOPALOĞLU)

  80. Hüseyin Şevki Topuz

    Bu klibin kamera arkasını düşünüyorum? 🤔

  81. Hatice Nur Cömert

    Tipik adam

  82. Fırat Özkaynak

    Hepinizin yerine ben utandim rahat olun.

  83. Eslemm mm

    Sana da hakkımı helal etmiyorumm ...

  84. RAZOR X

    İNANILMAZ YIL 2019 HALA DINLIYORUM!

  85. taetaeyes -

    sonra diyorsunuz ki neden beka sorunıu var doqnapandldnnck

  86. Coni Gitar

    Hey yabani yabani gel bu yani bu yani 😁😂😂 hahah

  87. Serdar Kocakoç

    Klibi izledikten sonra beynim yandı ag

  88. toygarcana

    The best greek singer. (İteliyoruz beyler)

  89. Umut Gökçe

    mustafa topaloğlunu ünlü ve şarkıcı yapanın anasını sikeyim

  90. İLKER

    Kendisi benim bdo daki upgrade şarkımdır daha bu şarkı çalarken 1 tane bile item yakmadım tavsiye ederim.

  91. Gökhan Öz

    Bende bu esrardan istiyorum. Böyle kafayi daha görmedim.

  92. Erdem Oylum

    Çok üst düzey bi şarkı

  93. Eda Bilim

    Yorumlar cok iyi ya wsjjsjs

  94. iTouch44

    Tam troll hahah

  95. Wiedzmn Efsanesi

    Yorumlara bak ya 😂😂😂

  96. Beyaz

    Eslem beslem garsi beri seslen diyo bizim sınıfta bir Eslem vardı ona soyluyodu bide hoca soyluyodu

  97. Tunahamza adıgüzel

    Kızıl derililer ile uzaylılar kwkwk2kwks

  98. Kambiz Kmbz

    Bir kere dinledim rüyamda gördüm kabus gibi )

  99. Bulent Pacaci

    Ulan bu got oğlanıni kim şarkıcı yapmış ajdar 2 bir neslin böyle ırzına geçtiler

Abu Çi Çi Şarkı Sözü
Abu Çi Çi İçin şarkı sözü eklenmemiş. Abu Çi Çi Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Abu Çi Çi Anahtar Kelimeler
Mustafa Topaloğlu Abu Çi Çi Mp3 İndir Dinle , Mustafa Topaloğlu Abu Çi Çi Şarkı Sözleri , Mustafa Topaloğlu Albümleri , Mustafa Topaloğlu Abu Çi Çi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Abu Çi Çi bedava mp3 indir ,Abu Çi Çi cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.