mp3 indir semti
Çektir Git
 
Mavi Sakal - Çektir Git
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Çektir Git
Boyut
: 4.77 MB
İndirme
: 118 Toplam İndirme
29-05-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 118 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mavi Sakal - Çektir Git )
  1. Rio De Janerio

    https://www.youtube.com/watch?v=vJK74WtJspcYAT GELİYORUM....Muhteşem...

  2. Rio De Janerio

    Tibet AĞIRTAN bu şarkı ile birlikte Yat Geliyorum'u da patlatmıştı.

  3. Rio De Janerio

    Önce Mavi Sakal çıktı sonra Kesmeşeker...Efsaneydi.

  4. Rio De Janerio

    İzmir Fuar Açıkhava'da konserde bu şarkı ile inletmiştik heryeri.1996'da.

  5. Ahmed Faska

    Orjinali sikti sikti siktir git ...?

  6. T. Rex Gelin

    90'ları tekrar yaşamaya geldim...

  7. T. Rex Gelin

    90'ları tekrar yaşamaya geldim...

  8. İlayda İnce

    Şarkıya bak beaaa çok ii

  9. drjaykill mrhydee

    ilk aldığım yerli rock kaseti.ve en sevdiğim kasetlerimden biri.

  10. Ömer Topal

    DİRENCAN ABİ AÇACAĞIN ŞARKIYI EGFRWQEQWRSGFST

  11. Erdem ALBAYRAK

    Kaybedenler kulübünden geldim keşke çook önceden dinleseydim

  12. Black Cat

    yaş 7-8 Ezbere bilirdim sokakta söyleye söyleye koşardım .

  13. xxacde

    manyetik kasette vardı bu albümler bende , çıktığında almıştım birde bu albümden önce çıkardıkları "çektir git" albümü vardı oda iyidir

  14. mehmet nusret

    1997 de kıbrıs pirhan da bizi bu sarkıyla sabah kosusuna çıkartan MELİH İLİK komutanima sevgiler saygılar

  15. Merve Altıntaş

    Üzülerek belirtmeliyim ki Guns N' Roses - Mr. Brownstone

    Selim Dönmez

    Birde bu var-The Rolling Stones - Not Fade Away

    Burak

    Doğru lan fkkacmma

    JustGaming

    az daha geriye götüreyim; Buddy Holly - Not Fade Away

  16. Dinka XB

    İlke abla şimdi anladım seni😂💚

  17. batuhan eker

    Müziği eric claptonun got to get better little while ile aynı

  18. Göktuğ Şenyurt

    kasım 2245

  19. hako gg gg

    aman tanrım 2018

  20. Ata Berk

    Yıl 2019 olacak ben hala çektirip gitmedim selam

  21. Yetkin Çelik

    Ya abi 18 yaşındaki sevgili arkadaşlarıma sesleniyorum. Fotoya bakıyorum bıyıkları terlememiş (bayan erkek farketmez) 2017-18 hala falan yazıyorlar.. :) yapmayın amk.. nolur yapmayın.. amınıza korum yapmayın..

    H H

    Ahahahahha amk delisi 😂😂

    Yetkin Çelik

    @H H ama ne kadar haklı değilmiyim kardo.. darlıyolar insanı

    H H

    @Yetkin Çelik haklısın babuş 😂

    Özgür Çağlar

    Bayan değil kadın bayım

    MERT SERT

    @Yetkin Çelik ya gerçekten ha bu 2019-2018-2017 dinliyorsan dinle aq ne zaman dinlediğinden banane yeter ha

  22. MasterTurk

    Ekim 2018 ❤️

  23. Engin YılmaZer

    80 liyim bu şarkıyı 25 sene önce dinledğim için bilmem ne külübünden gelmedim ordan gelenlerde baya geç kaldınız

  24. Mahven

    çocukluğumun şarkısı tekrar hatırlartanlara teşekkür...

  25. serdar

    turkish country rock :)

  26. Molly's Lips

    Şarkı bomonti filtresiz kokmaya başladı.

  27. Anka Tümkaya

    ‘’Erkeklerden kurduğumuz ordumuzun hayat kaynaklarını kadınlarımız işletmiştir. Çift süren , tarlayı eken , kağnısı ve kucağındaki yavrusu ile yağmur demeyip , kış demeyip cephenin ihtiyaçlarını taşıyan hep onlar , hep o yüce, o fedakar, o ilahi Anadolu kadını olmuştur. Bundan ötürü hepimiz bu büyük ruhlu o büyük duygulu kadınlarımızı, şükranla ve minnetle sonsuza kadar aziz ve kutsal bilelim.’’ Atatürk

  28. Mouth of Bulut

    Bulut ben ibneyim

  29. Arjen Baran Karabakan

    İslami otelden dinliyorum dışarı atmazlar inşallah

  30. Roo DA

    " doksanlar "😍

  31. Ahmet Aykan

    Ne Şarkılar Demir Aldı Bu yıllarda...

  32. Hakuno Matata

    Eğer bira içmiyorsan çekitir git

  33. Faik Gezen

    Madem ikimizde yatiyoruz neden beraber olmasin ? Sevdiğim kıza selamlar

  34. Mutlu Korkmaz

    Bu şarkıyı yeni keşfettim ama kaybedenler klübünden gelmedim.

  35. Serkan ÖZ

    27.5.18Nilsu Serkan

  36. Vedat Yalçınkaya

    Mayıs 2018

  37. DJ RACİ

    Burası değerlenir 1milyonda seslenin

  38. betaalp c

    canım erdem hocam

  39. kıpasor

    Şarkıyı yeni keşfettim..

  40. ser şimh

    O:Aleyna Tilki mükkemmel.Ben:çekti çekti çektir gittt.

  41. Baran Sineklioğlu

    2000lerin başlarında annemin arkadaşının arabasında dinlemiştim ilk ufacıktım yıllar sonra karşıma çıktı hala ezberimde duygulanmamak elde değil...

  42. Disney 11 Türkiye

    Az kişiyiz böyle kalalım...

  43. CANSU DEMİR

    95-96 ilkokula başladığım dönemde okuldan geldiğimde annem 28 yaşında bu albümü dinliyordu.Güzel müzikleri,müzisyenleri,filmleri ... bir sürü şeyi küçücükken annem sayesinde keşfettim. Şimdi ben 28 yaşındayım,hala o günki gibi severek dinliyorum.Ucundan kıyısından 90lara yetişmek güzeldi...

  44. Ashtray The Band

    şahane ve benzersiz...

  45. Burcu Baraz

    Tibet agirtanli

  46. Egemen Çamlıbel

    Kaybedenler kulübünden gelenler çektirip gitsin

  47. İnan Soyer

    Neden daha önce dinlememişim acaba

  48. Bilge Şavkın

    Bundan 16-17 sene önce dinliyor olmak ta ayrıcalık bee .. 😏😏

  49. Uğur Demirkapu

    Kaybedenler Kulübünden gelmiyorum, yıllardır bıkmadan dinliyorum...

  50. Spoo Ky

    al fotokopini çektir git

  51. Ali Sezer

    Şu Erol Egemen kimse bulun bi..birde sağdan soldan gelenler sizde geldiğiniz yere gidin..

  52. Onurhan Yasin Kal

    Tadından yinmiir valla

  53. Ramazan Yıldırım

    muzik zevkinizi sikiyim iki nota olusturup yerlere tukuruyorsan cektir git odev yapiyorsan cektir git diyip sarki yapiliyosa kralini yaparim amk djdjdkd

  54. cansel demirci

    sik bi sik bi siktir git:)) (eski sevgilim)

  55. Mehmet Keskin

    erol egemen yolda filminde hala işleniyorsa bu filmin üçüncü serisi de gelir sinyallarini veriyor zati.

  56. pürtaksir fakir

    Dinlediğimde 6 7 yaşındaydım dinleyip dinleyip elime oyuncak gitarı alır yatağımın üstünde zıplayarak söylerdim şimdi 30 yasına geldim amına koyim utanmasam aynı hareketleri yapıcam ama yatak kırılır.

    Uğur

    Atma ziya

    yusuf hızlı

    lan kalk zıpla ne olmuş 31 olduysak yatak kırılacak gibiyse de az kilo ver :D yoksa her türlü zıplanıyor yani :D

  57. Yiğit Dayı

    kaybedenler kulübüxd

  58. Anıl Marjinalche

    Bi yerden gelmedik marksistler buralardaydı zaten :)

  59. Bora Sunman

    Olum kaybedenler kulübü çıkmadı ki nerden geldiniz siz

  60. Emre Budak

    Bu şarkıyı daha önce dinlemediğim için beynimi sikiyim

  61. 12 C

    kaybedenler kulubunden gelmeyin amk

  62. PENTACI HİNDİ

    CHEER 1

  63. kani yasin şahin

    Şarkı benden 5 yaş büyük, bende şarkıdan

  64. Fleur De Lis

    Kaybedenler Kulübünden herkese merhaba

  65. gncarf1268

    buraya kaybedenler kulübünden gelmedim amına koyduklarım.

    Erdem ALBAYRAK

    Ben de dahil ordan gelmedim 😂

  66. Richard Dawkins' in torunu

    ben böyleyim kızım beğenmiyosan siktirgit

  67. Emre Ağırman

    Kaybedenler kulübüne o kadar iyi yakışmış bir müzik oldu ki..

  68. Sedef Dağlı

    *kaybedenler kulübünden geliyorum, böyle şarkıyı zamanında dinlemediğim için kendime kızgınım..*

    pürtaksir fakir

    Sedef Dağlı kardeşim bu şarkı benim çocukluğumun şarkısıdır. Böyle bir kaliteyi kaçırdığın için çok şanssızsın.

    Mehmet Keskin

    bu şarkıya bizim gibi daha çok gelen olur KAYBEDENLER KULÜBÜNDEN ;) mavi sakalı doksanlarda duymuşluğum vardı ama dinlemezdim nejat ile yiğit sevdirdi sağolsun

    samet erdoğan

    Kaybedenler kulübünü sadece filmlerden ibaret zannediyosan daha şanssizsinizZira orijinal kayıtlarda ne kadar güzel şarkılar bulunmakta

    Mehmet Keskin

    Sedef Dağlı nur yoldaş Mihrimah mesela

    Mertcan Çağlar

    bende kaybdenlerden geliyorum hala zevk veriyorsa vardır bunda bir güzellik

  69. Mira Kucukturkmen

    Mart 2018

  70. World Nature

    erol egemeni arıyorum da yok galiba bu taraflarda

  71. Recaizade Ferrari

    Standart

  72. Ali Atici

    Kaybedenler çoktan yerini almış bile 👍

  73. abdullah gümüştaş

    buralar değerlenır benden söylemesi !

  74. Sefa Köseoğlu

    Bira içmiyorum ve bu yüzden 2 dk olunca çekip gidiyorum

  75. Evren Eser

    mart 2018

  76. Özcan Büyükkartal

    Kaybedenler kulübü

  77. Disloyal Ether

    Kim lan bu erol egemen :) :)

  78. enesle herşey

    2018 ödevimi yaparken dinliyorum

  79. Abdulbaki Serhos

    KAYBEDENLER KULüBÜNDEN GELENLER ?

  80. Alican Mutlu

    Burası Kaybedenler Kulübü Şehrin kötü çocuklarına gelsin

  81. Hank Moody

    Veyting for 6:45 tayfa

  82. Berk YASAR

    KAYBEDENLER KULÜBÜ ''YOLDA''

  83. Efe Sarıbay

    Who the fuck is erol egemen!

  84. Kardelen Yilmaz

    Kaybedenler kulübünün kattığı en güzel şarkı 😊👌🏼👍🏼👏🏼👏🏼

  85. l BORSCORER l Thresh Montage

    Standart

  86. Ersin Suat Polat

    Kaybedenler kulübünden gelenler

    Yeni Hayat

    Ersin Suat Polat tabiya

  87. Jason YILMAZ

    6:45 KK Yolda.

  88. Tunahan Özen

    2018 kaybedenler kulubü

  89. Berru

    o kadar güzel ki :)

  90. murat aksoy

    Kaybedenler Klübünden gelenler? ;)

  91. Damla Karaca

    @silakaya i was here

  92. Ersin Can

    Kaybedenler kulübünden gelecekler çektirip gitsin lütfen

  93. YUNUS ALACA

    16 Mart sonrası buraları Kaybedenler Kulübünden gelenler doldurur.

  94. Alpan Kaya

    Abi ne varsa eskilerde var.. (03.03.2018) 🙄🤘

  95. Toygar Kodik

    Kaybedenler kulübü öncesi rez

  96. Fırat AYDİL

    Ne dinlerdik lisede, hey gidi yıllar agd olmuşuz artık!!

  97. Mert Sarıdallı

    Degerlenicek

  98. Jhinin Son Vuruşu

    Bilgehan b.can

  99. Tolunay Özer

    Kaybedenler kulübü trailer dan

  100. Burak Kozan

    Kaybedenler kulübü 2 fragmandan geldim baya iyi

Çektir Git Şarkı Sözü

Mavi Sakal Çektir Git Sözleri



Eğer beni sevmiyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Burdan bıktım diyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Bir kere daha denemiyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Al fotokopini çektir git

Çekti çekti çek çektir git


Eğer eğlenmiyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Eğer bira içmiyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Ödevlerini yapıyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Yarınını düşünüyorsan

Çekti çekti çek çektir git


Böyle alem olmaz

Böyle bağ bulunmaz Böyle adam olunmaz

Böyle yol bulunmaz


Yerlere tükürüyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Teşekkür etmiyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Ben ağlamam diyorsan

Çekti çekti çek çektir git

Onu bunu şunu istiyorsan

Çekti çekti çek çektir git


Eğer beni istemiyorsan

Senden bıktım diyorsan

Beni böyle kabul etmessen

Seni seviyorum demessen

Çekti çekti çek çektir git




Çektir Git Anahtar Kelimeler
Mavi Sakal Çektir Git Mp3 İndir Dinle , Mavi Sakal Çektir Git Şarkı Sözleri , Mavi Sakal Albümleri , Mavi Sakal Çektir Git Cep Telefonuna Mp3 İndir,Çektir Git bedava mp3 indir ,Çektir Git cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.