mp3 indir semti
Kurdish Mashup (Betül Barkın)
 
Mashup - Kurdish Mashup (Betül Barkın)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Kurdish Mashup (Betül Barkın)
Boyut
: 3.85 MB
İndirme
: 1459 Toplam İndirme
10-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1459 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mashup - Kurdish Mashup (Betül Barkın) )
  1. eyyüp Erdem

    Îro mala bavê te kısmı süper. Ha birde baranê barané biraz daha uzatsaydınız!

  2. Betül Oğuz

    Süper helal olsun abla ve abi

  3. Shekho Hussein

    Har bijî kurdistan

  4. Ramazan Cansu

    Ben zaten kürdüm siirt kurtalan

  5. Rıdvan Bozyel

    her hebın xortne delal

  6. Talip Kantar

    İkinci mashup gelsin

  7. Ali Baran Pekin

    Ali abi, Kürtçe yerine kendi ana dilin olan Zazaca ile bir şeyler yapsan daha güzel olabilirdi. Sadece Zazaca ve videonun adı Zazaca Mashup gibi mesela :)

  8. Savaş Celik

    Cok güzel

  9. Aydogan Ezer

    Kurbana denge ue

  10. Rawa Sherzad

    Long Live Kurdistan ❤️💛💚

  11. Taner Cicek

    erkegin sesi tam bi kürt sesi 😀

  12. Andy stive

    Love Kurdish from 4 parts of Kurdistan

  13. EZGİ ANDAK

    ikisi de mi bingollu 😂

  14. ROBERTO FIRMINO

    Her biji KURDISH nice music ✌✌

  15. emily dam

    Kızın giyimii efsanee yaa

  16. gokhan tik

    1:50de baslayan sarkinin ismi ve hangi sarkici soyluyor lutfen

  17. Sinan Hergül

    şarkılar çok güzel iyi seçilmiş.

  18. Kokain ist keine Droge

    1400 disslike türklerden

  19. Ferhat İrenci

    Arkadaşlar bir Türk olarak dinliyorum yorumlarını yazmayın Allah aşkına. Rihanna ya da Bob Marley de dinlerken de yoruma yazıyor musunuz ? Türk’üm ama dinliyorum diye Müzik evrenseldir. Altına açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Dinleyin müziğinizi keyfinize bakın

  20. Hüseyin OkaN Aktay

    valla anlamıyorum ama ses uyumu klip ve şarkı gayet başarılı . :)

  21. Ya Allah

    AZƏRBAYCANDAN SALAMLAR.OPPPA 💃💃💃💃💃💃💃👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  22. salih sağdıç

    Çok güzell

  23. Burak Gönülalan

    Kız acayip güzel lan :))))

  24. Esra Acar

    Kadının sesi efso

  25. BaRan ÇİLTEPE

    mükemmell

  26. Esengül Daş

    veydi le le le veydi lo lo lo 😉

  27. Seda Güler

    tey tey agzniza yureginize saglik basarilarin devamini beklerim👏👏❤

  28. Murat Ünal

    ♥️♥️♥️♥️

  29. Erhan Dündar

    Şarkı sonlarda daha güzel ve daha canlı en başta onu söyleseydiniz daha güzel olurdu ama yinede başarılı.

  30. berxwedan tv

    👏👏👏👍👍👍✌

  31. Süleyman Özmen

    Amk rojbin den fehimenin eline su dokemezler.

  32. Kaptan Kusto

    Halil fesli ve ibocandan geldim simdi geri donuyorum daha iyiler. ☺

  33. Emrullah Örpek

    Gele xoşe

  34. TurkseHOllandiaa 123

    Bok gibi

  35. OYUNCU TV

    Irelema babiten diyorya adini bilen war mi sarkinin

    roj ava

    Hahahha djhdkdhdkdjjf orada (iro mala bavete gımme gımme) diyor knk ejejkdhdjrb

    Alan Hesin

    Zûke zûke çavreş zûkeÎro mala bavê te him e gum eEz ji rêyek pir dûr tê meAnê ne tî me, ne birçî meQewl û ûsilê Xwedê xwezgînî meAnê ne tî me ne birçî meBi emrê Xwedê, xwezgînî meZûke zûke, çavreş zûkeAgirekî dade, bila dûkeMin îşev xewneka xwe dîtEz bûm zava, çavreş bûk e

  36. ALİ KARA

    //...helal olsun

  37. ALİ KARA

    şarkı efso ya 5 bin kez dinedim

  38. Bilal SALTIK

    En güzel kurdısh mahsup

  39. Masror Hassan

    جميل اغاني كردية 😍🇹🇯

  40. Esma inci

    Çok ama çok güzel olmuş yüreğinize gönlünüze sağlık başarılarının devamını dilerim 💞💞

  41. sedat güven

    2 dakka reklam olurmu Allah bu reklamların belasını wersin

    roj ava

    Bmjhfofidpfffg😂😂😂😂

  42. CELALİ AŞİRETİ

    Kanalima üye lütfen

  43. CELALİ AŞİRETİ

    Vay mala ve ava xortı delal

  44. Godiva vay

    Ji Rojbîn û Fehima'yê çêtir in, stran wekî eslê xwe gotîne, mirov dizane ku Kurdin

    Humanity Hero

    Godiva vay rojbas heval rojbin u fehime pir rindin betül ali ji rindin ez ji giska hazdikim mirov dizane ku wan jiwana pir nekirin welate u zimane xwe

  45. FATİH BaBa

    Müthiş ötesi 🤗🤗🤗

  46. ram akrey

    Nice song

  47. Mirza Karven

    Why turkish singers saying in Kurdish ? This absolutely bullshit. Great Kurdish Songs.Shitty turkish singers.

  48. Yek Sin

    Siz önce ananıza kayyum atayın...

  49. Game Tuning TR

    Sözleri varsa atabilirmisiniz?

  50. Sönmez Reyiz

    Bütün kürtlerin bacısını sikiyim siktirin gidin ülkeden orosğu cocukları cCc bOzKuRtlAr gEldİ cCc

    selehaddini eyyubi

    Açik adresini ver gelmessem kahpe evladiğim

  51. Menderes Yat

    Yürrübe Bingöl gençleri kim tutar sizi👏👏

  52. Serhat Altun

    Betül abla micudu yanmış haa çok güneşte duruyor ali abi zaten hep öyle 😂😂😂😂🖖🖖

  53. Hüseyin Altıparmak

    Süper ya çok beğendim kulağıma hoş geliyor betül barkın seni çok seviyorum ablam

  54. Yüksel Akkoyun

    GAYET GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ.EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

  55. Çiğdem Demirci

    Süper düet olmuş

  56. oBir Cimbomlu

    seslere bak ya günde 5sefer dinliyorum

  57. Yasin Calli

    Kizin ismi ne ya❤️

    Esengül Daş

    Betül Bargın

  58. Lauand Ibrahim

    we gelêk baş kêr Hevalno 👍🏻✌🏻

  59. Mukkis Kochkunst

    Dilnize saglik bu güzel sarkilarla ruhumuza gida veriyorsunuz tam tatil atmosferi olmus muzik ruhun gidasidir 😂😂😂😂

  60. Bar10 Tv

    https://m.youtube.com/watch?v=JeDak9xYeMk(İzle)

  61. galata 1980

    Kurt kizi bomba

  62. ALİ KARA

    şarkı evsane beeeeeeeee

  63. Cahit Akdaşçı

    çok güzel ve muhteşem olmuş elinize ve dilinize sağlık ama gördüğüm bir gerck betül hanımın eteği alibeyin gömleği ile aynı olabilirdi daha şık ve daha güzel görünürdü

  64. Ahmet KAYAM

    Kötu söz sahibinindir abi kim tutar sizi helal 👏🏻

  65. Kurdo Siamend

    Sêpas 😘😘😘

  66. PRM mert baran coşar

    Bir kerede yorumsuz dinleyin ya yok kurt degilim ama dinliyorum sene 2019 oldu cok yazık ki hala hu tur seyleri konusuyoruz ali ve betul basarilarinizi devami insallah

  67. Murat Gul

    Türkiye de mal cok agzi bozuk hepsi mal oglu mal guzel sarki yapmis kufure ne gerek var adam olsalar kufur etmez

  68. Miraç SERTKAYA

    Hiç bişey anlamasamda bağımlılık yaptı her gün 3-4 kere dinliyorum

  69. Salih Merkit

    Kız çok güzel laann

  70. SİVASSPOR Nostalji

    Altyazı gelse süper olur Çünkü kürtçe bilmiom ama severek dinlio m

  71. Hüseyin İlhan

    0:11 betül - Biz neden böyle bi giriş yaptık

  72. Cansu Apak

    Çok iyi yaaa 💕💞💕💞💕

  73. Yasemin Düzgün

    Cok güzellll

  74. Abdulkadir Tursun

    Betülün video başında sanki hiç klip çekmiyormuş da öylesine denk gelmiş gibi bi gülmesi var ya... Daha video başında bittim ben. Çok doğal olmuş. Ağzınıza yüreğinize sağlık süper olmuş 😄

  75. Muhammed Caprak

    Agziniza saglik dostlar 💥👏🏻

  76. Mehmet Bozer

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ROJ BAŞ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  77. Derya Duman

    Cok begendim emeginize saglik weiterhin viel Erfolg ihr habt die lieder so gut gesungen und ausgewählt hammer Stimmung👍❤️

  78. Rabiya Kaya

    Kadının sesi harika

  79. Barıs Demir

    Kürdüm kürtçe biliyorum çok güzel hahahahahah😂😂😂

  80. film director

    Bzhi kurd

  81. Hakan Uçak

    Tek lelimeyle (HARİKA)👏👏✌👍👍👍👍👍👍

  82. 4. Murad

    Amina koydumun pkk dölleri sarkinizi sikiyim sizin amk vatan hayinleri

    Dil gêrm

    Gülúlü ölü sülü arbeitsamt

    Dil gêrm

    Gölülü gözdecü lümüsen

  83. ali Yildiz

    Ti bachi

  84. rbiş gül

    Tek kelimeyle süper👌 her biji✌️💛💚❤️

  85. Danar Dyar Xoshnaw

    dast xoshhhh

  86. samir naef

    Çok iyi 👍

  87. Ahmet Kalan

    Sese bak be maşallah

  88. A T

    Warum schreibt ihr fast alle türkisch die Kurden aber auch egal

  89. Ali Avci

    Süper bir calisma … basarilarinizin devamini dilerim, bazi fasist insanlik düsmani yaratiklarin küfürlü yazilari onlarin seviyesini gösterir bosverin hevalim bu topraklarda insanlik , kardeslik kazanacaktir böyle karaktersizlerde hakketikleri yeri boylayacaktir ...

  90. Mehmet Arat

    Amk böyle kurt bayan olmaz aynı eskortlara benziyor😤😤

    Mehmet Arat

    @Tulay Urakprofiline baktım sende aynı boksun ,neden zoruna gittin anladim, kürtlerin bir geçmişi var birde ürf adedi var biz ,ne dinizime nede ırkımıza böyle birşey yakışı bulmuyoruz, sen avrupalı kafirlerin kanunlarıyla hareket edıyorsun, biz allahın kanunlarıyla hareket ediyoruz ,dinimizde ,kültürümüzde bunlara yer yok ,sen her tarafını göstermek zorunda değilsin.

    Tulay Urak

    @Mehmet Arat sen daha yazmayı bilmiyorsun burda bos konuşuyorsun. para ve imanın kimde olduğu belli olmaz dıs görünüşle kimseyi yargılayamazsın. Sen kendi hesabın için uğraş başkalarına karışma. Bu arada ALLAH küçük değil. Büyük yazılır. Zaten hiç birşey bilmeyip bos konusan cahille uğraşmak zordur. Özür dilerim seni kendimle eşdeğer görüp cevap verdiğim için

    Mehmet Arat

    @Tulay Urak Bak canim gözünde cahil olabilirim ,lakin bir harf kaymasıyla beno cahil görüyorsan bende senin felsefene aşığım, 2dk da cahil ettın bizi olsun canın sağ olsun yeter ama öz dilemende gerekmiyor, sadece egolarını tatmin etmek için ön yargılı olma bu yeter.Ben sadece ne dinimizde, nede kültürümüzde böyle birşey olmadığını söyledim ama sen bizi cahil ettın .

    Tulay Urak

    @Mehmet Arat siz bir yazdıklarınızı okuyun sonra ne demek istediğimi anlarsınız. Bana da Canım demezseniz sevinirim. İyi akşamlar

    Mehmet Arat

    @Tulay Urak canımın altında bir kötülük arama ,ben yazdıklarımı iy okuyorum iy aksamlar canım

  91. Mihriban U

    Türk ün Kürtçe dinlediği Kürt’ün Türkçe dinlediği muhteşem bir camia Türkiye 🙈❤️

    Seda Şengel

    Çok hoş bir yorum ya ✌️✌️

    Mihriban U

    Seda Şengel çok teşekkür ederim ☺️

  92. Alper Tanatar

    Ben kürdüm Kürtçe biliyom şarkı güzel 😋✌✌✌✌

  93. TIMUR han

    Guzel olmus reis

  94. Hasgül Caz

    Süper ikili başarilar😉😊

  95. Nuran Yum

    Düğünlere geliyor musunuz?

  96. ewrin zizan

    Ihr hört kurdisch nennt euch Kurden dann schreibt bitte auf kurdisch! Bi xera xwe bi kurdî binivîsînen 🙏🏽 mashupa we gelek kêfxweşî çê bûye! 💚❤️💛

  97. KyrMusic

    Selam Arkadaşlar, bizi motive eden çok güzel yorumlar aldık, aynı andada ne yazıkkı küfürlü yorumları okuduk. Her türlü eleştiriye açığız, ama bize ve ailemize küfür ettirebilecek hiçbirşey yapmadık. Bizim amacımız, elimizde olan imkanlarla, sizlere güzel projeler sunmak. Cümlelerimizde belirttiğimiz gibi, eleştiriye kesinlikle sonuna kadar açığız. Bu arada, ilerleyen zamanlarda başka projelerde yapacağız, yeni projeler için önerilerinizide bekliyoruz. Hepinize bu güzel ilgi, alaka ve desteğinizden dolayı çok teşekkür ediyoruz. Ali & Betül

    L.G.D Kazimova

    Kufr edene kufrun kotusu olsun Kurt Insani merd ve iyi insanlardir biz sizi seviyoruz cunki bizde de kurtler var ama cok malesefki cogu kurt Karabag Lacinda ermeniler tarafindan oldurulduler esir alindilar ...ama yinede kurtulanlar var 😢🤘🏽Azerbaycanda yasiyoruz ve Turk Kurt ayrimciligi yok burda cok mutluyuz ve ayni millet gibiyiz♥️♥️🙏

    zeynep celal yaşama sebebim

    Ailesini düşünen bir insan karşı tarafa küfür ederken onları da göz önüne getirsin burda emek var şarkı var ona göre yorum yapın bu arada süpersiniz ikinizi de çok seviyorum😍😍✌✌👏👏👏

    Ümran Karayel

    Her şeye rağmen saygınızı koruduğunuz için biz teşekkür ederiz

    FIRAT AKALAN

    Sakın ha aldırış etmeyin kendini bilmez asalak yorumlara.Onlar ya bizim kültürü ve dilimizi inkar edenler yahut müzik'in ruhundan bihaberler.Serkeftin ji were.Ez Kurdim.

    Kado Alp

    Şu küfürü bi kenara bıraksınlar artik işin hakkını vermişsiniz ALLAH utandırmasın sizi

Kurdish Mashup (Betül Barkın) Şarkı Sözü
Kurdish Mashup (Betül Barkın) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Kurdish Mashup (Betül Barkın) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Kurdish Mashup (Betül Barkın) Anahtar Kelimeler
Mashup Kurdish Mashup (Betül Barkın) Mp3 İndir Dinle , Mashup Kurdish Mashup (Betül Barkın) Şarkı Sözleri , Mashup Albümleri , Mashup Kurdish Mashup (Betül Barkın) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Kurdish Mashup (Betül Barkın) bedava mp3 indir ,Kurdish Mashup (Betül Barkın) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.