mp3 indir semti
feat Ömer Topçu-Dertli Dertli
 
Kanun Yıldırım - feat Ömer Topçu-Dertli Dertli
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Ömer Topçu-Dertli Dertli
Boyut
: 3.60 MB
İndirme
: 97 Toplam İndirme
02-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 97 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kanun Yıldırım - feat Ömer Topçu-Dertli Dertli )
  1. trie supardi

    Nice.. don't forget to visit my channel... Thanks

  2. Anıl GÜRSUN

    BERGEN'İN MEKANI CENNET OLSUN.. Ağzına, yüreğine sağlık #ömertopçu gayet başarılı. Sanattaki bu büyük karşılıksız vefa örneğini göstererek zaten kalitenizi göstermişsiniz başarılarınızın devamını diliyorum, umarım hakettiğinizin fazlasını yaşarsınız💕🌹

  3. Aleyna Kılıç

    bayılıyorum ömer topçu sana😍

  4. burcu yıldıran

    Harika olmuş 👍👍

  5. Crash-Boy xx

    Barmen abi niye sürekli aynı hareketi yapıyosun abi kanser oldum

  6. Çağdaş N**

    dalga geçiyo kaşar. dua diyo tanrı diyo dertli dertli yalvardığını belirtiyo ama arka planda içki şişeleri ve kadınlar var.

  7. Ebru Kral

    Bu gunlerde dinledigim en guzel sarkilardan birii cok basirili

  8. Nazik Altındaş

    Güzell güzell çokkk güzell...ömer topçu varsa olay bitmiştirrr...😊😊

  9. Sevinc Selvi

    Sûper emeginize saglık başarınız daim olsun inşallah 🙏🙏🙏

  10. Emine Alşihebi

    Love seni seviyorum😘🤩😃

  11. Gamze Akyol

    Bu nasil bir sey of bu nasil bir sey 🤩

  12. YUSUF ben

    Çok güzel ya bi oynuyom bi hüzünleniyom😕😁

  13. Onur F

    gözlerim ve kulaklarım kanadı, mümkünse ben bu reklamı görmeyeyim ama ayarı bulamadım böyle şeyler görmemek için...

  14. V8EXEvypÈ

    A HUGE DISLIKE

  15. Ömer Turun

    her bi halttın ardından reklam olm arak çıkması iticiliğin ötesi dinleyecek olan dinler zaten kardeşim

  16. Hakan Mahşer Aldemir

    Cıstık cıstık dertli dertli

  17. Driver Account

    Reklamdan gördüm mimiklere dislike atmak için geldim.Teşekkürler

  18. göker gökercix

    woouww süper hareket ♥️ ilk başta ön yargım vardı bergeennn ibooo dedim ama cover süper ses mükemmel emeğe saygı harika olmuş ellerinize emeğinize sesinize sağlık 😊🙏

  19. Eray ALTUN

    Yılmaz MORGÜL ?

  20. Nazlı Hilal

    Rober Hatemo 2019 modeli..

  21. Gökhan Tut

    Gayet iyi

  22. Phoenix

    of ne parça mest oldumyok yok gene şaka hortlamış biri daha

  23. ufuk rc

    Deeperise açmış raf dinliyorum. Kafayı ucurmuşum mayami sahillerinde geziniyorum. Sonra şarkı sonu reklamında bu şarkı. Hiç olcak işmi. Tamam anladık bastırdınız parayı aldınız reklamları da insanında bir tarzı bir zevki var da. Dinlemiyorum abicim dinlemiyorum.

  24. Olivia Faith

    Subscribe!!!!

  25. Yusuf Çelebi

    ses harika reklamda gördüm resmen sesine aşık oldum inşallah bu ses ilerler çok güzel tonu var.

  26. Kenan Canik

    youtube de video izlerken araya giren reklamlarda gördüm dinledim ve çok beğendim.başarılı

  27. El insaf

    İNSANLARIN NEDEN ARABESK DİNLEDİĞİNİ, DAHA DOĞRUSU NASIL DİNLEYEBİLDİĞİNİ, BUNA NASIL KATLANABİLDİKLERİNİ GERÇEKTEN ANLAYAMIYORUM.

  28. Mehmet Serman

    Çok güzel okumuş yine Ömer. Sesine kurban. Kanun da çok güzel aranje etmiş. Bravoo.

  29. Önder Cobanoğlu

    Dertli Dertli 😎😎

  30. sinan gumus

    allah rahmet eylesin bergen <3 ni hatırladık tekrardan teşekkürler .....

  31. sinan gumus

    efsane ötesi harika bir ömer topçu remix i BAŞARILAR REİSSS !!! kanunun seside harika gitmiş bence güzel uyum best best !!!! 1.4 B az az dünden beri dınlıyorum en az 90 tekrar yaptım arka arkaya gecem dertli günüm dertli yaşadığım nerden belli ve her mikser olan elınde dj lık yapıyor ömer topçu abartısız şeffaf bır usta helal olsun <3 <3 <3 <3 <3 <3

  32. Koma Kendal

    Ebru Gündeşin Sesine çok yakın bir ses (:

  33. Ebru gursoy kavlakoglu

    olman gereken yerde olmanı dilerim bu sesle...sende hersey var sevgili Ömer.

  34. şevket YILDIRIM

    hahahhahahhahhaaahhhha hiç gülecem yoktu

  35. Bendy forstakenGB

    Sarkinin icine etmisler helalll size

  36. Emirhan MERDOCAN

    ŞARKININ İÇİNE SIÇMIŞSINIZ MALESEF. POPTİRKÇİLER ZATEN TÜRK MÜZİĞİNİN İÇİNE ETTİLER GENÇLİĞİN HAYATINI ZEHİR ETTİLER..ARABESKİ AL POP YAP BÜTÜN POPÇULAR AYNI..GENÇLĞİ TÜRK MÜZĞİ KÜLTÜRÜNDEN ETTİNİZ YAZIKLAR OLSUN

  37. Yunus Selci

    istemiyorum senin reklamınıalo

  38. Yunus Selci

    lan reklamına haahahahahahahhahahahahahaha

  39. Melek Cakmak

    👍👍👍👍👍👍👈 başarılı buldum super👍👍👈

  40. Nehri Ce

    Kanun Yıldırımın yakışıklılığı sanatçının da şarkının da önüne geçmiş guranıma :)))

  41. Ahmet Ertugrul

    patlar reis👍👏👏👏

  42. bugra Cetin

    Buram buram kekoluk kokuyor be

  43. KELEBEĞİN İNTİHARI

    BERGEN'in fotoğrafını koymanız takdire şayan mükemmelsiniz

  44. Dilek Keseroglu

    çok çok güzel olmuş

  45. HD9458

    Bayildim 😍

  46. Ozan Kartal

    O ses Türkiye' de elendiğinde üzülmüştüm. Tebrikler

  47. Öncü Aydın

    orjinalinin yarısının yarısı kadar bile olsa güzel bişeyler yazardım ama hiç olmamış

  48. hüma 34

    Çok güzel olmuş sesine sağlık ömer topçu..

  49. Muhammed Demirezen

    Eser zaten süper ama bu yorum bu esere yeni bir lezzet katmış 👍👍👍👍

  50. Birce Tv

    Şarkı süper aynen devam

  51. Türkçe Remix

    5 ağustos 3.000.000 geçmiş olsun

  52. Arabesk Eserler

    Arabeskin Kraliçesi Bergeni 30.Vefat Yıldönümde Saygı Ve Rahmetle Anıyoruz

  53. Murat Çaydan

    Aferim sana gerçekten güzel şarkı yakalamışsın

  54. Ebru Bulut

    Ömer Babaaaaaa

  55. MEHMET ÖZTÜRK

    Sevgili ömer kardeşim seni tüm raising star yarışmasından beri takip ediyorum ve daha önce de yorum yazdım kliplerinin altına yine yazayım. Gerek yarışmada gerekse burada sürekli hareketli müzik söylemek istiyorsun tamam ama senin sesin tamamen slowa yatkın. GEÇER isimli şarkıyı söylediğinde nasıl yıkıldıysa ortalık yine slowlarla ortalığı kasıp kavurabilirsin kardeşim. SABIRSIZLIKLA SLOW BİR ŞARKI BEKLİYORUZ...

  56. Hakan Hakan

    Harika olmuş Ömer. Helal be olan. Hemen paylaşıyoruz. Hemmen 👏

  57. Gülay Dinç

    Ömer Ömer süper 👍 Ebru gündem söylüyor gibi ve daha da iyi 👏🏻👏🏻👏🏻 Tebrikler 🎈

  58. Muhammed Ali Dirin

    Bir klip bu kadar mı mide bulantici olur. Şarkı söyleyenden tut sözleri herseyi çok itici!

  59. Dilara y

    Bu ne ya adam nargilecilere benziyo ahahahahaha

  60. Meltem Uzun

    Hakkettiğin yere gelmen dillegiyle çok başarılı yolun açık olsun

  61. Mohammad Gul

    Tek kelimeyle bayıldım 👍👍👍

  62. Selin Özbek

    Müzik kötü Ömer iyi

  63. Ozgur Can Oven

    Bayıldım muhteşem yorum daha iyisi olmazdı yaz ayların da omerin sesi içinizi açsın dert vermesin rabbim derman tabi 👍

  64. Nguyen Ngoc Vu

    what language is that

  65. Yigithan Alpay

    Offf nasıl bir şarkı yi bayilidim

  66. Seyma Adali

    Sesin çok güzel yakışıklısında ama son iki şarkın olmadı iyi aranjörlerle çalışmanı tavsiye ederim rising star geçer performansından kalite akıyor ama böyle olmuyor

  67. EMRAH ÖZDOĞAN

    Güzel olmuş

  68. Flex Gaming

    müziğin bazı yerleri çalıntı ama güzel olmuş

  69. yarali baykus

    reklam yüzünden dinlemek zorunda kalmak beni youtubeden soğuttu her şarkı yazan her sesi güzel olan müzik yapmasın be

  70. seher coşkun

    ömer topçu rober hatemonun sesi aynı çok güzel söylüyor

  71. Hatta Kal

    güzel olmuş. Tebrik ederim

  72. şenol küçükdurmuş

    süper olmuş

  73. yağmur ödemir

    Saçma yeni çıkanlardan sonra ilaç gibi sesin be 👍👍değerini bulsun umarım şarkı yine harika soylemissin🙋‍♀️

  74. Orhan DEMİR

    bence güzel olmus dinlerken içim kıpır kıpır oldu. bu sarkıyı böyle dınlemek daha zevklı bence :D

  75. Rüzgar Misali

    Allah allaaahh.. bu nasıl bir sesss.. 😱 derdi olmayanın bile dertli olası geliyo.. 🤩 yolu açık olsun bol kazanclar diliyorum.. 👏🏼👏🏼👍🏼👍🏼👍🏼

  76. kadir yılmaz

    yorum kötü adam sanki agır çekimde söylüyor müzigi için dinledim müzige yazık olmuş

  77. PİXXİU

    Klibi izlemeden dinleyince ebru gündeş ile düet aymış sandık

  78. batuhan soykan

    Alışılmışın dışında remix ile farklı bir tarz olmuş Aslında bazen kalıpların dışına çıkmak farklı seslerle bu unutulmaz şarkıları tekrar yorumlamak gerekli Ömer Topçu'nun bu şarkıyı seslendirmesi zaten isabetli bir karar Ömer Topçunun'da Hayranı olduğunu, çok sevdiğini bildiğim için klipte en can alıcı sahne duvardaki çerçeve, bu şarkıyı ilk seslendiren, Büyük bir ses Bergen'e karşı son sahne gerçekten Ustaya saygı ifadesi👏

  79. Damla Mucur

    Harika ❤️

  80. yonca zara

    Sarkici, dj, klip mükemmel 😍😍

  81. Bay Skull

    Renkler şahane

  82. ISTR HD -DSA

    Bergen 🥺

  83. Berzan Keskiner

    Efsaneee 🔥🔥

  84. Habnet vmcj

    Ömer Topçu ❤❤❤

  85. Turk WebAction

    Kanun Yıldırım 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  86. vine komik

    İbrahim Tatlıses neden hiç anılmadı? Neden sadece Bergen?

  87. Your Name Toprak

    Klip çok güzel olmuş 👍🏻

  88. emir dag 2

    Fena değil 😏

  89. Capoeira Bursa

    Arabesk cover da yeni akım oldu

  90. KADİRCAN KARADENİZ

    Arabeskciler beğensin

  91. Eray Aydoğan

    Klip iyi yapılmış emek var baya

  92. Emir Danışman

    Hadi toplanin dertlenelim

  93. GİZLİ SAKLI

    Yinemi dj yawwww

  94. Fatih GG

    Müziği beğendim

  95. Grow Team

    Takipe takip

  96. Arda Berk Kurma

    Hadi kızlar buraya

  97. Karpuz Reis

    Abone olun bende size olayimmmmm

  98. Kanun Yildirim

    Güzel yorumlarınız bizi sevindirdi, beğenen, dinleyen, izleyen ve paylaşan herkese içtenlikle teşekkür ederiz. Şarkımız artık size emanet. Sevgiler

    Zadiel Sasmaz

    KanunYildirimVEVO süper olmuş

    burcu yıldıran

    Harika olmuş 👍👍

feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Şarkı Sözü
feat Ömer Topçu-Dertli Dertli İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Anahtar Kelimeler
Kanun Yıldırım feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Mp3 İndir Dinle , Kanun Yıldırım feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Şarkı Sözleri , Kanun Yıldırım Albümleri , Kanun Yıldırım feat Ömer Topçu-Dertli Dertli Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Ömer Topçu-Dertli Dertli bedava mp3 indir ,feat Ömer Topçu-Dertli Dertli cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.