mp3 indir semti
Yeminler Olsun
 
Hacı Koca - Yeminler Olsun
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yeminler Olsun
Boyut
: 4.19 MB
İndirme
: 619 Toplam İndirme
21-10-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 619 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Hacı Koca - Yeminler Olsun )
  1. Emoş emoş Emoş

    Delisevdam gel. Yürek yaram gel😔

  2. Emoş emoş Emoş

    Delisevdam gel. Yürek yaram gel😔

  3. Erol Karınca

    hacı koca özgür kaplan sizingibi sanaççılara ihtiyacı var bu güzel yurdumun insanlarına

  4. Erol Karınca

    hacı koca özgür kaplan sizingibi sanaççılara ihtiyacı var bu güzel yurdumun insanlarına

  5. Şenel Çiçek

    özgür bey eğer okuyorsaniz bu mesaji bana lutfen doner misiniz

  6. Şenel Çiçek

    özgür bey eğer okuyorsaniz bu mesaji bana lutfen doner misiniz

  7. Burhan Bayram

    Helal olsun abime sesine kurban

  8. Burhan Bayram

    Helal olsun abime sesine kurban

  9. mesut koca

    Yolun açık olsun hacı koca 👏👏

  10. mesut koca

    Yolun açık olsun hacı koca 👏👏

  11. Umut Gizem Aras

    Baba Söylüyo , Ağzına Sağlık ..

  12. Umut Gizem Aras

    Baba Söylüyo , Ağzına Sağlık ..

  13. Ahmet katkan

    iyimiş abi gideri var süper olmuş beğendim <3

  14. Ahmet katkan

    iyimiş abi gideri var süper olmuş beğendim <3

  15. mcepe 12345 9546857

    Aslan yiğenim hacı koca

  16. mcepe 12345 9546857

    Aslan yiğenim hacı koca

  17. dilek karaman

    😢😢😢😢😢😢😢👍👍👍👍👍

  18. dilek karaman

    😢😢😢😢😢😢😢👍👍👍👍👍

  19. sıloşş reyhoşş

    Bu nasil ses yarabbim ❤😍👏

  20. sıloşş reyhoşş

    Bu nasil ses yarabbim ❤😍👏

  21. sende yalansinn

    Elbet birgun gelecek ✌

  22. sende yalansinn

    Elbet birgun gelecek ✌

  23. Hande Nur Öz

    Deeliii Sevdamm Gelll Gözü Karamm Gell Gôzlerim Arar Oldu Neredeysen Gel..

  24. Hande Nur Öz

    Deeliii Sevdamm Gelll Gözü Karamm Gell Gôzlerim Arar Oldu Neredeysen Gel..

  25. Emre Alver

    Ne zaman seni dinlesem aklıma öztürk gelir mekani cennet olsun kardaşımızın ağzına yüreğine sağlık kardaşım seninde canını yerim

  26. Emre Alver

    Ne zaman seni dinlesem aklıma öztürk gelir mekani cennet olsun kardaşımızın ağzına yüreğine sağlık kardaşım seninde canını yerim

  27. Kiraz Koca

    yiğenim hacı koca yolun açik olsun

  28. Kiraz Koca

    yiğenim hacı koca yolun açik olsun

  29. Hulya Cevik

    Abi sesine azına sağlık

  30. Hulya Cevik

    Abi sesine azına sağlık

  31. Coskun Kamis

    Here bavo here pır fena

  32. Coskun Kamis

    Here bavo here pır fena

  33. Berber Bayan

    yine başarılı yıne yürekten bir parça sesine yureğine sğlık kardeşim yolun açık olsun hacı kocaaaaa

  34. Berber Bayan

    yine başarılı yıne yürekten bir parça sesine yureğine sğlık kardeşim yolun açık olsun hacı kocaaaaa

  35. Karışık Wolfteam

    Ağzınıza salik çok güzel söylüyorsunuz özgür bey sizi uygar doganay düet bekliyoruz :)

  36. Karışık Wolfteam

    Ağzınıza salik çok güzel söylüyorsunuz özgür bey sizi uygar doganay düet bekliyoruz :)

  37. Sibel Kartal

    Helal size agzna saglk

  38. Sibel Kartal

    Helal size agzna saglk

  39. Melis Özcn

    Ağzına sağlık bu nasıl güzel bi ses böyle hakettiğin yere gelirsin umarım

  40. Melis Özcn

    Ağzına sağlık bu nasıl güzel bi ses böyle hakettiğin yere gelirsin umarım

  41. Emre Reis

    Agzina saglik

  42. Emre Reis

    Agzina saglik

  43. Mustafa Papur

    Anlatmak İstenileni Anlatmışsın Bize Laf Düşmez Hacı Koca Reis Helal Olsun Emeğinin Karşılığını Alırsın İnşallah.

    Yeter Demir

    Emir yeter.cok güzel olmuş

  44. Mustafa Papur

    Anlatmak İstenileni Anlatmışsın Bize Laf Düşmez Hacı Koca Reis Helal Olsun Emeğinin Karşılığını Alırsın İnşallah.

    Yeter Demir

    Emir yeter.cok güzel olmuş

  45. efe kilic

    https://www.youtube.com/watch?v=UTHgRQ0IHZo

  46. efe kilic

    https://www.youtube.com/watch?v=UTHgRQ0IHZo

  47. HD GameTM

    Abi siz olduğunuz sürece arabesk dalı hep yaşar adamsınız siz

  48. HD GameTM

    Abi siz olduğunuz sürece arabesk dalı hep yaşar adamsınız siz

  49. Enes Koca

    Allahına kurban amcaoğlu 😍

  50. Enes Koca

    Allahına kurban amcaoğlu 😍

  51. ARDA AKGÜL

    justin bieber mı yoksa özgür babamı? bence özgür

    Murat Çetinkaya

    ikisini karşılaştırman bile hata

  52. ARDA AKGÜL

    justin bieber mı yoksa özgür babamı? bence özgür

    Murat Çetinkaya

    ikisini karşılaştırman bile hata

  53. Meric İşli

    insana en çok bırakıp gitmek koyuyor buna emin olun ve o size ne kadar değer verdi ne kadar sevdi ve ağzımızda bi kelime bitti ayrıldık ama olmuyor be abi yeter artık

  54. Meric İşli

    insana en çok bırakıp gitmek koyuyor buna emin olun ve o size ne kadar değer verdi ne kadar sevdi ve ağzımızda bi kelime bitti ayrıldık ama olmuyor be abi yeter artık

  55. Emel candr

    Deli sevdam gel lan yürek yaram neredeysen çık gel 👏👏 geçerli

  56. Emel candr

    Deli sevdam gel lan yürek yaram neredeysen çık gel 👏👏 geçerli

  57. Asiye Yaşam

    Abi seni çook seviyorum instargamdam paylaşiom zaten seni muratkvk02 krallll👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

  58. Asiye Yaşam

    Abi seni çook seviyorum instargamdam paylaşiom zaten seni muratkvk02 krallll👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

  59. Mumammet Taşdan

    Cansın abem 👑 Allah ina kurban senin isin gucun rast gelsin insallah HACI KOCA 💕

  60. Mumammet Taşdan

    Cansın abem 👑 Allah ina kurban senin isin gucun rast gelsin insallah HACI KOCA 💕

  61. Enes Cetin

    Şarkıya hipnoz olanlar?

  62. Enes Cetin

    Şarkıya hipnoz olanlar?

  63. Yusuf Can Yılmaz

    abi sen bir adamsın seviliyorsun G.antep selamlar 😂😙😙

  64. Yusuf Can Yılmaz

    abi sen bir adamsın seviliyorsun G.antep selamlar 😂😙😙

  65. Münevver Akgül

    Ağzına sağlık güzel tam da istediğim gibi 😍😍😍

  66. Münevver Akgül

    Ağzına sağlık güzel tam da istediğim gibi 😍😍😍

  67. Alperen Hallı

    Azer bülbül misali sesine kurban

  68. Alperen Hallı

    Azer bülbül misali sesine kurban

  69. ferhat güzel

    Hacı koca sonunda hak ettiği yere gelicek

  70. ferhat güzel

    Hacı koca sonunda hak ettiği yere gelicek

  71. Ozan Evet

    Adam da ses varya var abi bi sana bide haci kocaya hayranim eser süper olmuş

  72. Ozan Evet

    Adam da ses varya var abi bi sana bide haci kocaya hayranim eser süper olmuş

  73. Volkan Derya

    ağzına sağlık hacı 😗😗

  74. Volkan Derya

    ağzına sağlık hacı 😗😗

  75. Çarşıı Candırr

    Cann cannnn....❤❤❤❤❤❤❤

  76. Çarşıı Candırr

    Cann cannnn....❤❤❤❤❤❤❤

  77. KraL AntepLi

    bremmm yine döktürmüşsünüz ha ;)

  78. KraL AntepLi

    bremmm yine döktürmüşsünüz ha ;)

  79. MÜZİKLİ GÜNLER

    Bu çocuğu seviyorum

  80. MÜZİKLİ GÜNLER

    Bu çocuğu seviyorum

  81. Fatos Demiray

    Abi seni çok seviyorum ♡

  82. Fatos Demiray

    Abi seni çok seviyorum ♡

  83. Murat Tümer

    Ağzına sağlık abi cansın

  84. Murat Tümer

    Ağzına sağlık abi cansın

  85. Özgür Kaplan

    Kanala Abone Olmayı Unutmayın;)

    Ahmo

    Özgür Kapla

    Ahmo

    Özgür Kaplan

  86. Özgür Kaplan

    Kanala Abone Olmayı Unutmayın;)

    Ahmo

    Özgür Kapla

    Ahmo

    Özgür Kaplan

  87. Ezgi Uslu

    ikisinizdeee bir efsanesinizz başarılarınızın devamı olsun😊 abii kalp

  88. Ezgi Uslu

    ikisinizdeee bir efsanesinizz başarılarınızın devamı olsun😊 abii kalp

  89. Berkay Yıldız

    Agzınıza Saglık :D

  90. Berkay Yıldız

    Agzınıza Saglık :D

  91. Mesut Güneri

    OLAY YERİNE YAKINIZ

    Halil Topal

    Güzel olmuş

  92. Mesut Güneri

    OLAY YERİNE YAKINIZ

    Halil Topal

    Güzel olmuş

  93. berivan

    Kalppppp

  94. berivan

    Kalppppp

  95. Emor Mor

    seni yaratana kurban 😢😢😢

  96. Emor Mor

    seni yaratana kurban 😢😢😢

  97. Mehmet Arca

    Basarilisin kardes😊

  98. Mehmet Arca

    Basarilisin kardes😊

  99. Filiz Şanlı

    Kızıyorum kendime...

  100. Filiz Şanlı

    Kızıyorum kendime...

Yeminler Olsun Şarkı Sözü
Yeminler Olsun İçin şarkı sözü eklenmemiş. Yeminler Olsun Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Yeminler Olsun Anahtar Kelimeler
Hacı Koca Yeminler Olsun Mp3 İndir Dinle , Hacı Koca Yeminler Olsun Şarkı Sözleri , Hacı Koca Albümleri , Hacı Koca Yeminler Olsun Cep Telefonuna Mp3 İndir,Yeminler Olsun bedava mp3 indir ,Yeminler Olsun cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.