mp3 indir semti
Türbülans
 
Evren Besta - Türbülans
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Türbülans
Boyut
: 3.06 MB
İndirme
: 13 Toplam İndirme
16-03-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 13 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Evren Besta - Türbülans )
  1. Gökhan Kul

    abi cüzdanı nereye bırakıyoruz? bu kalite beleş olamaz..

  2. Beytullah Dev

    Mode xl geri dönün

  3. Yusuf Oral

    Yamać yüceli kovalarken çalar kesin

  4. Yusuf Oral

    2 ay sonra

  5. Je Vole Ce soir

    Şu zamana kadar izlediğim en iyi şeydi annskm

  6. m ̶ ̶ ̶ ̶ ̶ ̶ ̶ ̶ ̶ ̶

    Evrim abla çok güzel söylüyor

  7. Yanyataraküzümyiyenromaimparatorununhizmetçisi

    mode xl ye çok benziyor

  8. Swompy

    Gerçek rap...

  9. Orfe Delf

    Boş dünyanın kendi telinde gerçek kralı. 👍👏

  10. Pennywise

    Bu nasıl bir müzik ♥️♥️

  11. Serkan Til

    Evren’in sesi şuan en iyi ses tek de gitmiyor ama aralarda mükemmel bu adamın değerini bilin amk

  12. Yusuf Özen

    Bide hızı 1.25 yapıp dinleyin <3

  13. Muhammed Ali

    Yıllardır değişmeyen şeylerden.. ulan hastayım bu adama ya

  14. Günlük izle

    Klip beat sözler hersey üst düzey dostum harika

  15. Koray Karakaş

    Bu şarkı neden tutulmamış amk

  16. Serhat Sayın

    Ses çıkarmayın bu şarkıyı öğrenirlerse bizim özelliğimiz kalmaz sussun susunnnn ☝

  17. İsmail Cetin

    sanki bi yasin e gönderme var

  18. EpiQ

    Şaka yapıyorsun evrim bu Aman Allah'ım nerelerdeydin sen.

  19. Selahattin SUNA

    2019 turnelerine başlayın artık özledik

  20. Fatih Karacadağ

    hala rap bankası vede bi okadar hiphop zengini !

  21. Fatih Abay

    Illerde bir film de bekliyorum bu muzigi

  22. Fatih Abay

    Modelxl ??? Yasin degilmi

  23. YARKO RAP

    her şarkıda aynı kafiye cahilleri

  24. EFO

    iSTEMSİZ REAKSİYON..

  25. Diss Arşivi

    Fikirlerim için bulunamaz koltuk!

  26. osmanhamdinin askeri

    babadan bulaşmış yetenek

  27. Akın

    gemiyi çizen arkadaş çok güzel çizmiş

  28. Erhan ESİN

    Mode XL yi arıyor gözlerim

  29. MUOKEN MUOKEN

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  30. Diss Arşivi

    Kurmaca düzenin kurmaca yancısıKral okçusu kent koruyucusuKüçümseyerek baktığı herşeyin sahibi olamadıBu da onun sancısı

  31. Kara Bela 007

    2009 - 2019 tek değişmeyen favori seçimimiz..

  32. TeamK

    bu niye patlamadı

  33. Gecmisten Rap dinleyicisi

    evren besta Türkiye'nin en iyi 10 MC'si arasındadır. Bu adamların zamanında yaptığı müzik 20 yıl öndeydi. Mode XL Altın Jak şimdi çıksa piyasayı tek başına ele geçirir

  34. Miray Emre

    Beat Allame- vur kaç saklan a benziyor

  35. Baris Toptas

    Evren Besta kalitesi diye birşey var. Ve mükemmel bir feat olmuş.

  36. Murat Ege

    Basemode un en kaliteli şarkilarindan ve ayni zamanda en az izlenen şarkısı . Böyle kitleyi sikeyim !

  37. Ali Rıza MUTLU

    Klip çok eğlenceli güzel olmuş

  38. Musa Çelik

    Farkında olun ya da olmayın bu albümle birlikte Türkçe rapte çıta bambaşka bir noktaya gelmiştir

  39. Ahmet Ace Ebil

    Basemode'un gerçek sahibi

  40. Astronod

    evrim ablaaa

  41. Mazhar Doğukan Polat

    Besta burda Yasin nerede

  42. Emirhan K

    GÜNLÜK DOZ

    Emirhan K

    Günlük doz

  43. Joaquín Guzmán

    meksika biberinden fena

  44. mila leyla

    Sebepsizce bağlandım 😒

  45. Alperen Birkent

    Farklı bi eser degisik bi tılsımı var favorilerin arasinda yer almaya aday

  46. Kemal gül

    LoL'de şarkıyı öneren kardeşime selamlar

  47. Tugce yıldız

    Onuraliben’den gelenler 🕺🏼

  48. Betül Ce

    Onuraliben Bey meraba

  49. BARON_ B

    sözlerde gönderme var ama çözemedım

    aga

    Ampol Rebook bana da yasine var gibi geldi.....

  50. Barış Uyumaz

    Çok güzel

  51. Mücahit Kahraman

    EVRAN REİS BOYNUMA DOLA, BURAM BURAM KALİTE KOKUYOR BEE HER ZAMAN Kİ GİBİ

  52. cahil prefesör

    Mukemmel olmuş evrim disi evren süper ses

  53. İlkcan Deveci

    Nerede kalmıştık

  54. Gökçe Cihan

    evrim'in ses rengi besta'ya çok benziyor, kardeşi mi acaba merak ediyorum.

    Yasin Akarsu

    evet kardeşi

  55. harunalperr

    Müptelası oldum 😎

  56. harunalperr

    Besta nın kızkardeşi de yetenekli ilkkez dinledim verin sırt sırta sizin kimseye ihtiyacınız yok

  57. koray demirci

    Fazlasiniz dostlar bu duzene

  58. Çağatay Kuloğlu

    Evrim-Evren kardeştir. Mükemmel bir düet olmuş...

  59. Yusuf GÜNGÖR

    Bır Angaralı #basemode 👏🇹🇷

  60. grand tr

    buralarin degerlenmesine gerek yok biz bize yeteriz kral. muazzam bir parça sabah aksam dinliyorum. evrim hanım ile daha cok ft istiyoruz.

  61. Mustafa Dilek

    Evren besta 👍👍

  62. νєl νєlα

    Evren besta mode xl den degilmi aq bole seyler de yapiyoms

  63. YALNIZ ADAM

    Mode Xl Dönse keşke bee

  64. Elif Eylül

    Hassiktir ya ne kadar özlemişim özellikle evrimin sesini

  65. Taner Saygı

    Video çok iyi aq

  66. Batuhan Yalçın

    BABA FİNGOOOOOOOO

  67. This İs

    Basemode’un büyük dişisi !

  68. Melek Arıncı

    besta tam devir

  69. İsmail Çelik

    Evrim, Besta'nın kardeşi değil mi?

  70. BenG

    Model xl sjsgjas

  71. KAMANA

    piyasanın belli ölçüde önemi olsa da nitelikli dinleyiciye kalması bana göre daha hoş :)

  72. YALNIZ ADAM

    Hosgeldin krall

  73. O K S İ M O R O N

    piyasanın kralları dönüyor vaziyet alın

  74. Livee Badness

    Kıymetlenecek diyorum buralar

  75. Black Shaman

    Devamı gelsin abi bu tarz işlerin ya, sıkıldık artık sikko sikko rapçileri görmekten

  76. Mert Poyraz

    UMUTLARI TAZE BAŞINI DİK TUT!

  77. Hiphop Usa

    batıkenti seviyorsak sebebi bunlar

  78. Can

    Evrim'in dönüşü çok iyi oldu.

  79. Berkay Berk

    Evrenbesta en yakin zaman da albümünü alacagim. Bastakileri yine güzel elestirmissiniz tebrikler.

    Berkay Berk

    Suan mevzu makamindan bir bilmecem var i dinlyordum ve kimse karismasindaki ilk sahneye gonderme var bkz. 1:30 bir bilmecem var. Bunu neden soyledim bilmiyorum.

  80. Baha Abaşlıoğlu

    kalite hat safhada

  81. Mustafa dönmez

    beat efsane besta veyasin damardaki toksin!gözler veyasini arıyor

  82. Rider MotoVlog

    çok iyi

  83. Yusuf Keleş

    Umutlarını taze başını dik tut.

  84. Ayyıldız TC

    saniye 42 adamın asına kaydım sigara var sandım sis

  85. Deniz Dağ

    Evrim beee

  86. favor312

    klibe cok para harcamadınız inşallah

  87. DeeJays Kadir

    BaseMode abiiii :)

  88. Eren ATK

    Evrimin sesi tanıdık geliyor sanki bi dizi de seslendirme yapıyordu

  89. Meithër

    Abi kardeş iyiler

  90. hopsin is back

    olum efsane amk şu zamanda ki autotone mainstream agucubugucu mclerden sonra ilaç gibi geldi

  91. cs. Twitch Highlights

    ne bu sea of thieves virali mi?

  92. Mert Atik

    Evrim abla bak yine feat atmış helal olsun sesin biraz daha kalınlaşmış evran besta yine serseri sesli :)

  93. fırat yetim

    Harika bu adam isi biliyor ne varsa eskilerde var

  94. PasaXL

    #BestaVEYasin #BaseMode #XL !!

  95. Rude Jawellins

    Model XL ye benzetenler ayben değilmi bu

    Ahmet Uzun

    Adidas Hardbass Mode XL gurubundan zaten Evren Besta

  96. L i L S E R O

    New School fena olmuş

  97. Ahmed Levent

    Niye bukadar az izlenme var!! Evren abi çok kaliteli sanatçı.

  98. Basemode Records

    * Basemode Records kanalına Abone ol! http://bit.ly/BasemodeEvren Besta #Babafingo albümü tüm müzik marketlerde ve dijital platformlarda yayında!Spotify: http://spoti.fi/2FMsiHSiTunes / Apple Music: https://apple.co/2oVk1ej

Türbülans Şarkı Sözü
Türbülans İçin şarkı sözü eklenmemiş. Türbülans Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Türbülans Anahtar Kelimeler
Evren Besta Türbülans Mp3 İndir Dinle , Evren Besta Türbülans Şarkı Sözleri , Evren Besta Albümleri , Evren Besta Türbülans Cep Telefonuna Mp3 İndir,Türbülans bedava mp3 indir ,Türbülans cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.