mp3 indir semti
Aze Bımrım
 
Erkan Acar - Aze Bımrım
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Aze Bımrım
Boyut
: 4.40 MB
İndirme
: 1651 Toplam İndirme
24-06-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 1651 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Erkan Acar - Aze Bımrım )
  1. kadir yeşil

    moralim bozuk kafam bulanık hayatım dagınık mutluluklar bize uzak ve dargın gitmek geliyor içimden uzaklaşmak kaybolmak geliyor sevmek en iyi becerdiğim şeydi artık sevmeyi bile istemiyorum yürümek istiyorum olmadığın yerlere gülmek istiyorum ağlattığın günlerin yerine yaşamak istiyorum öldürdüğün günlerin yerine oy sen yerin dibine batasın neyi nasıl istediğimi bile şaşırttın bela oldun çöktün içime ne hayrın var ne vefan sana nasıl açtım gönül kapımı açmaz olaydım bazaaaannn nefesim daralır yüreğim sıkışır gözümden yaşlar akar sen neymişsinn be böle beni deliii ettin gidecem artık olmadığın yere yüreyeceğim bulanmadıgın yerlere büktün başımı kırdın kalbimi aldın ahımı buldum belamı seni hiç üzmem hiç kırmam ağlatmam demiştin beni ençokta sen kırıp döktün bilimi sen bu nasıl aşkla nasıl lan bunun neresi aşk ley bu bu nasıl sevmek beter ettin sende ol beter gidecem leyy gidecem senden eser olmayan yerlere unutabileceğim yerlere yürüyecem bitirdiğin gibi bit sende ulan benki karıncaya eza etmezdim bak sana neler söylüyorum seni soysuz seni öle bir doluyum ki gözüme gözükme bakışımda yanar kül olursun uzak dur belanı bulursun kızgınım sana yakın olma çekkk git leyyy gittttt yazık yazık sırf seni seviyorum diye nelere katlandım ne şerefsizlere eyvallah ettim ben dedim ya kafam bozuk yakarım öteye dur benden ben gidiyorum bir daha dönmemeye senin olmadığın yerlere sende çık çıkkk çekkkk çek git ley git beni bana bırak

  2. Leyla Altintaş

    Are Erkan yüreğine sağlık 👏 süpersin valla

  3. زيزو بنت عفرين

    حلو😢😢💔💔💔😔😔😭😭😭

  4. Mine Bayram

    Harika bir ses hergün dinliyorum

  5. Evren Uludağ

    Bağlama notasını yazarmısınız?

  6. ayşe altin

    Çok güzel olmuş ağzına sagılık 😢😢😢😢😢😢

  7. Oktay Yasar

    Ah bide anlaya bilsem ama tek bildiğim şey huzur dolu parça full artı full acii

  8. goniajdine

    Ben sevdim eller aldı Erkan acar.. areyyyyy areyyyyy dart gıranayyyyy

  9. Mehmet Ekinci

    Sevata eze bımrıme keçe delal matu nızani eztite heztigim delalamı ❤️

  10. Yaşar Korun

    Ha erkan abi

  11. Şabettin Çalap

    Süpersin ağzina sağlık

  12. bass Xx

    Her hebi u her biji Hunermende heja u rumet tu saxbe ❤❤🙏🙏👍👍

  13. Nimet Uygun

    süper emeyinize hüreyine sağlses türkiyede tek ses seni seviyoruz

  14. Husna Sener

    👏👏👏👏

  15. Yüksel Kılıç

    Erkan acar ez mırım harika bir parça çok güzel azına yüreyine sağlık isanın içini yakan aşk yarası ne yapsan fayda etez

  16. zubeyde yaman

    Supersın👍💖💖

  17. Gülay Teksin

    Super ses 👏👏👏👏✌✌✌✌✌✌

  18. esmer Ozturk

    Cansın 😎

  19. Emrah Öner

    dinledikçe ağlıyorum vefad eden nişanlım aklıma geliyor ağzına sağlık

  20. Gulcum Ozcan

    Hiç kimse için değmez

  21. Turkan Sakmuk

    Ezi bimrim

  22. Turkan Sakmuk

    Can can

  23. Mursel Demir

    işi işçilik çokx ç ha çok NJ ch h öf h y ş g kö ll ve ön. öfj n

  24. Sibel Çalışkan

    😂😂😂

  25. metin2 dodurga

    Ses mükkemel diyenler like 👍

  26. Engin Revanlıoglu

    Haymana için Erkan baba

  27. Şaplakla Beni Pakize

    urfadan selam olsun sie şarkı fenadır keko <3

  28. Zerya Demir

    Eze bimrim yare vare halemin bibine. Ez seba tê bume din.Denge te sax be heval Erkan tê pîr xaş gotuye wa strana.👏👏👏👏

  29. Cayda Kara

    Çok güzel parça

  30. Ölüm Var Adsız

    Süper bütün parçalarını beğenerek dinliyorum.💕Erkan Acar💕Birindaram😣😢😭

  31. Ibo Baba

    👏👏👏

  32. Aals Sjdj

    Cok huzel şarklar vsr

  33. Figen Guclu

    yare vere xa mıngine 💘

  34. Figen Guclu

    Ankaradan erkan acar kardeşim candan yürekten hic bıkmadan seni dinliyorum ALLAH yolunu açık etsin şarkılarında bazen ağlıyorum bazen de mutlu oluyorum

  35. Beytullah YILMAZ

    Ğamıngina kaçe.

  36. VAKKAS KAPLAN

    ya kürtçe bu kadarmı gider bu ses ya tek kelimeyle süper

  37. Süleyman Poyraz

    Eze bımrım eze bımrım 😏

  38. Mehmet Kocabey

    👏👏👏👏👏👏👏👏

  39. Zeynep Kaçmaz

    Gece-gündüz bikmadan dinliyorum ağzına yüreğini sağlık erkan acarrrr

  40. iso cergo

    Erkan abimin şarkıları benim dertlerime ilaç gibi sağbi şevbaş

  41. Rojo Uysal

    Yes kurban sozlere kurban... Deng xes bira

  42. Pazarcik 46

    Yuregine saglik

  43. burak karatoprak

    Ses kalite erkan abi. Supersin

  44. Zehra Kan

    Tam benlik çok sevrek dinliyorun yureğine salik

  45. jiyan can

    Kürtce anlamayanlar ìcin çevirildi iyi dinlemeler =) Ben ölürüm. Sen beni biraktin gittiğin o gün Geçe ve Gündüz inliyorum valla sebebim sensin Yar Gel, ((Sen gelmezsen)) Ben Ölürüm Ben Ölürüm Ben ÖlürümYar Gel, Ben Ölürüm Yarina kalmaz ÖlürümYar Gel Uygum gelmez Düşlerime geliyor aklimdan gidiyor Gönlümü ve Çigerimi yaraladilar Bende sevdim, eller aldiGelin ben ölüyorumBen Ölürüm Ben ÖlürümYar Gel, Ben Ölürüm Yarina kalmaz ÖlürümYar Gel Uygum gelmez Söz: Deniz  Erdogan Müzik: Erkan Acar Ceviri: Jiyan Can

    resat ozel

    Jiyan can harikasın cevime yaptın icin lütfen bütün parcalarını cevirirsen mutlu oluruz

    Müslüm Torun

    Yalnız güzel kardeşim, parçayı ben de dinledim. Nakaratlarda yani; "Ezê bimirim" dediği kısmlarda "Ben öleceğim" diyor. Bilgilerinize.

    metin2 dodurga

    Bari kürtçe yazsaydın ezberlerdim ama sesi mukkemel

    Ferhat Yalçın

    Bazıları doğru değil kardeşim..?

  46. Solumdasenvarken06 Kaya

    Buda süper olmuş maşallah sese

  47. Ömer Sosa

    Ez hero dımrım bın heskır ğelkı bır

    Ömer Sosa

    Hertü hebi hevalı erkan

  48. Sonay Sonay

    Here heree hereee heyvaxx heyvaxx heyvaxx hahoo hahooo hahoo erkan ölmiyesen hep söyliyesen kurbanneee

  49. Melek Ersoy

    Severik dinliyorum isin den gelerek soyledik lerini

  50. Melek Ersoy

    Yureyine salik canim benim

  51. Pazarcik 46

    Yuregine saglik braaa

  52. Deniz Erdoğan

    Riyo ku ta az bardom çuyiŞav u roja az dinolimValla sababomi tuyiYare wara aze bimrimAze bimrim aze bimrimYare wara aze bimrimHato siwe az naminimYare wara xa mi ginaTey birami haşem darinDil cigerem birin kirinMi ji hezkir xalke bir çuHele warin az damirimAze bimrim aze bimrim Yare wara aze bimrim Hato siwe az naminimYare wara xa mi ginaSöz : Deniz ErdoğanMüzik : Erkan Acar

    jiyan can

    Deniz Erdoğan Ben ölürüm Sen beni biraktin gittiğin o gün Geçe ve Gündüz inliyorum valla sebebim sensin Yar Gel, ((Sen gelmezsen)) Ben Ölürüm Ben Ölürüm Ben ÖlürümYar Gel, Ben Ölürüm Yarina kalmaz ÖlürümYar Gel Uygum gelmez Düşlerime geliyor aklimdan gidiyor Gönlümü ve Çigerimi yaraladilar Bende sevdim, eller aldiGelin ben ölüyorumBen Ölürüm Ben ÖlürümYar Gel, Ben Ölürüm Yarina kalmaz ÖlürümYar Gel Uygum gelmez Söz: Deniz  Erdogan Müzik: Erkan Acar Ceviri: Jiyan Can

    Deniz Erdoğan

    Eyvallah kardesim benim yuregine saglik

  53. Sadet Karakaya

    Are are are tüm sevenlere gelsin 😉😉😉😉👏👏👏👏

  54. Emine Demir

    Süpersin şarkıların çok güzel 👍👍👍

  55. Burcu Demir

    Turkcesinide yazsaniz anlamiyoruz :(

  56. SERHAT GEDİK

    Adamsın adam adam bıray mın fıre dartliyim Bıra aci dangıt navini👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍

  57. Kemal Yelboga

    Eze bìmrim yare Rusya dan slm

  58. AF YOK

    MaşaAllah

  59. Doğan Bayram

    Minji Hezkır XeLke Bir Çu Ahh Ahh Yare Were Aze Bımrım Sebebamın Tuyi

  60. Yasin Kurt

    Denge pır xweş bu helal

  61. Ali Caylak

    Helal abim super olmus

  62. Ali Ekber öztaştan

    Erkan acar senden başkasını dinlemiyorum şarkıların türkülerin okadar güzelki hayatımın her yerindesin.

    Gulay Cin

    helal abi

    Ali Ekber öztaştan

    İyi bir erkan acar dinleyicisi olduğunuzu tahmin ederekten sizede helâl Gülay hanım.

    Esat Akyol

    Sen bitanesi erkan

    Dultan Koldas

    Ağzına yüreğine sağlık yolun açık olsun 👏👏👏👏

  63. Nursel Calisir

    Abi diline sağlık çok güzel bir parça

  64. Turgut Önal

    helal olsun kardeş kürtçe bilmem ama şarkı güzelmiş 4 5 yıldır dinliyorum erkan acar sizi

  65. Ahmet Birim

    Aze bımrım keçe ez nazewcim seweta

  66. Murat Cansu

    Erkan acarin nummarasi hic ykmu ya bi davet edelim türkü söylersin bize live ❤

  67. Yunus Emre Osmaniye

    İnsanın değeri ölünce anlaşılıyor yahu ölmeden sevemiyor musunuz ere bra eze bımrım

  68. Amed Diyarbekir

    Hahoo yav adam soyluyor 8 senedir erkan acari dinliyom .

  69. Adem Doruk

    Vallahi eze bimrim

  70. İBRAHİM HALİL KAYAR

    Offffffff offfffff offfffff . Parçaların hepsi bir birinden güzel. Emeklerine sağlık 👏👏👏😞

  71. Evin Demirbilek

    Helal olsun çok güzel seslendirmisin

  72. Tuba YILDIRIM

    O beğenmeyeler sesine kurban olsunlar

  73. Bayram Doğan

    Senin allah kurban ölürüm Erkan Acar inşallah yolun hep açık olur♥️♥️♥️♥️

  74. kaan kılıç

    BEN OLECEM

  75. Pazarcik 46

    Yuregine saglik erkan braa

  76. Pazarcik 46

    Teyy teyyy

  77. niyazi bakşi

    En çok dinlediğim biri oldun harikasın süper aynı şekilde devam.

  78. Derya Kozan

    Helal olsun kardeş;)♡

  79. Orhan Yilmaz

    Heee heeee erkan baba isviçireden

  80. Aliriza Angili

    yureyin saglik yureyim yaktin bukadar içten kouyorsun saygillar ❤🎻🌟😍🕊🌞🐞

  81. Ali Ayvaz

    Süpersin Erkan Acar

  82. Behice Dogruyol

    Severek diliyorum helal olsun 😍😍👍👍👍👏👏👏👏👂💕💞💓💕💞💕💓💞

  83. Behice Dogruyol

    Slm erkan acar agzına yüreğine sağlık süper yorumlamışın çok güzel olmuş allah ömrüne ömür versün inşallah allaha emanet ol kolay gelsün

    Hakan Karaoglu

    Kardesim agzina saglik bu ne afet bir turku hergun dinleyip agliyorum cigerlerimi parcaliyon bu sarki benim sonum olacak gece gunduz .oy yate oy ez kurbane dengite bira oy limin oy

  84. gfsdgfdgf fdgfdgfdg

    Aze bımırm çok güzel anlamlı ban gelsin ya bu şarkı birbide güzel şarkıların yüreğn sağlık

  85. Aysegul Oncu

    yürübe hevâl kim tutar seni sesinle dinleniyurum bütün derdimi onutuyurum bir an olsun

  86. Aysegul Oncu

    süpersin ya bayılıyurum sesine

  87. Devran Sevindirik

    Türkülerin yüreğine sağlık sesine yaktı👏👏👏ağlatır😢😢😢ağlatır sevda mutsuz mutsuzların ağlatır begendim🍀🍀🍁🍁🍁🍀🍀türkülerin çok güzel

  88. Sevda Su

    Çarşambayı sel almadı belki ama benim sevdiğim el aldı ☹️yüreğine sağlık çok güzel olmuş

    Yunus Emre Osmaniye

    Sevdiğini eller almaz o sadece gitmek ister ve gider hepsi bu...

  89. Zilan merdin

    Aheyyy aheyyy 😔😔😔

  90. gulay Dere

    ağzına sağlık sen cansın

  91. Roza Sede

    abonem ol karsilikli abiler

    Nur Kalmaz

    can can allahina kurban

  92. oyun kralı

    helal olsun böyle bir güzel ses maşallah

  93. sakir sakiri

    Ses harika kral her zaman kiraldir.

  94. Ali Alk

    Agzina guregine saglik abi

  95. Hatice Atak

    sen cansın seni cok ama cok seviyorum sana aşığım sesine hastayım 😚

  96. Murat Demir

    Canım kardeşim. Yüreğine sağlık. Keşke izmire gelsen. Seni çok seviyoruz

  97. erivan fadima

    Söz müzik birbirine uygun mükemmel emeyinize bereket sağlık

  98. Yüksel Temizbaş

    Ere ❤️

Aze Bımrım Şarkı Sözü
Aze Bımrım İçin şarkı sözü eklenmemiş. Aze Bımrım Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Aze Bımrım Anahtar Kelimeler
Erkan Acar Aze Bımrım Mp3 İndir Dinle , Erkan Acar Aze Bımrım Şarkı Sözleri , Erkan Acar Albümleri , Erkan Acar Aze Bımrım Cep Telefonuna Mp3 İndir,Aze Bımrım bedava mp3 indir ,Aze Bımrım cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.