mp3 indir semti
Deli Gibiyim
 
Enver Yılmaz - Deli Gibiyim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Deli Gibiyim
Boyut
: 4.74 MB
İndirme
: 3725 Toplam İndirme
26-06-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 3725 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Enver Yılmaz - Deli Gibiyim )
  1. MEMOLANDIN

    2 gün önce senin köyündeydim hatta kapıda caddy vardı siyah

  2. Mehmet Cam

    Bu şarkıya gelince telefonun geri tuşu çalışmıyor mk

  3. Halil Tan

    Çok gzl dılıne yıregıne saglık

  4. Séfa Uzuntepe

    Harikasın abiiiiiiii 💋💋💋👍✋️

  5. AnGaRaLI TuFaN

    Reis iki parçanda mükemmel olmuş ağzına yuregıne saglık muebbet yemısımle bu

  6. Emre Ünvar

    VaroL Enver BABA allah'ına kurban ❤

  7. Ahmet abat

    Enver abim ölmeden önce seni göre bilsen çok iyi olur abim benim senin hayrannm abim 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗geçer lisin abim benim bir tanesini sen cansn can herdayim

  8. Serdar Mercan

    Sensiz bu şehri yakarım

  9. Serdar Mercan

    Ah ulan ahh

  10. ali örgen

    Yapma Enver abi yakarsın beni gerçekten iyi değilim 😏 onsuz bu şehirde harbiden deli gibiyim 😏

    ferdi yavuz

    Abi senin hayraninim seni çok seviyoruz hacı

  11. Kutlay Gülşen

    beğenmeyen 675 kişi popcu

  12. Osman Vanlıoğlu

    Sevgili Enver Abi,Sen benim hayatımın en yavaş anından en hızlı anlarında müziğinle sesinle ve parçalayıcı şarkılarında hep yanımda oldun. Gençliğimde askerliğimde her anında. Şuan herşeyden ırak sadece kendi işinde gücünde olan birisi olarak hala bütün parçalarını dinleyip hala o parçalarda hüzünlenip bi sigara yakan biri olarak sana sonsuz saygılarımı sunuyorum yüreğine sağlık.

  13. by. kral

    SENSİZ BU ŞEHİRDE DELİ GİBİYİM AKSU

  14. Mert Tekin

    Sesine kurban ağzına yüreğine sağlık abim cansın cann

  15. ROJIN Taş

    Bu şarkı beni bitiriyor

  16. Ömer Eglmz

    KAYBETTİM AKLIMI BAŞIMDA DEĞİL SONUM ÖLÜM OLSA UMRUMDA DEĞİL VURURUM BU CANA ÖNEMLİ DEĞİL SENSİZ BU ŞEHİRDEEE DELİ GİBİYİM 🚬🚬

  17. Samet Ünal

    Ölüm olsa gider kafa tutarım Enver Yılmaz #kralll

  18. kaan isbir

    Biziim düğüne getirtmiştik 6 bin paraa verdik 1 gün için bide hotel parasını istiyordu 500 tl gitmeö diyodu

  19. sordum sari çiçeğe

    Sonum ölüm olsa umrumda değil. Kalbim ağrıyor dayı.

  20. Yusuf Dag

    Sana yakısır

  21. Yavuzhan Özçelik

    Dinlemeyen çok şey kaybeder. Dinleyen ise çoktan birşeyler kaybetmiştir.

  22. Furkan Basan

    diline sağlık kardeş

  23. by. kral

    SENSİZ BU ŞEHİRDE DELİ GİBİYİM AKSU

  24. 出生日期, 付出,

    ANGARANIN GRALİ ADAMİN DİBİ ENVER ABİM 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  25. Yusuf Yaral

    Yaktın be yüreğimi enver abi

  26. Gökhan Dargıç

    Sensiz bu şehirde deli gibiyiiiimmm.

  27. Mehmetali Konukcu

    ENVER BABA AĞZINA SAĞLIK ADAMSIN SENİN TÜM ALBÜMÜN SES SİSTEMİMDE DİR YANI SENDE MÜSLÜM GÜRSES GİBİ DEĞERLİSİN

  28. Alimetin_fanclup

    Adamsın sen abim helal olsun bu kadar güzel anlatılmaz ki...♥Enver Abimizz hep burda✔💜

  29. şenol küçükdurmuş

    varolş

  30. Zeki Gülünser

    Kaybettim aklimi basimda degil sensiz bu sehirde deli gibiyim sonu ölüm olsa önemli degil zekooomm

  31. Azad Bildircin

    Sensiz bu şehirde deli gibiyimmmmm ❤❤❤🥂

  32. Vedat Acar

    Ölüm olsa bu şeuirde deli gibiyom canım annam benim

  33. Vedat Acar

    Sensiz bu şeuirde drli gobiyom canim annam zeliş

  34. bogachan mestan

    Bomba bomba Enver abi

  35. Muhammet Fatih Taşdelen

    Harbiden baba deli gibiyimm..

  36. Ahmet Seçen

    Dilediğin herşey gönlünce olsun özüm , kardaşım süleyman olgun. bu parçayı sana armağan ediyorum ..

  37. FERIT

    Otoban kenarında bira içen aşıklardan gelenler 😁

  38. Elif Demir

    Sesine kurban be adam👏👏👏❤❤❤

  39. Hilal Arslan

    Rakı bardakları hazır bulunmakta 😏

  40. nasibe dag

    Deli gibi yim.deli yim zaten sana deli oldum müziklerin deli etti beni. tam benim müzik dertli.türkülerin dertli etti beni.

  41. Rahim Demircan

    Sensiz bu şehire inan zararım 👍👍👍👍👍

  42. salih bayram

    Deli gibiyim adana gülbahçesi Ömer MeMo ilhan isa sero şahin devran gülbahçesi çeteleri mafyaları adana seyhan 15:54 23 nisan

  43. Fatih Akyol

    Ağzına sağlık dayim

  44. Duygu Karadumam

    😥😥😥😥

  45. ramazan çoban

    Sensiz bu şehir E zararım .

  46. merve Sevir

    Ölüm olsa kafa tutarım😢😢

  47. Özgür Eyibaş

    Parçaladın beni bizi hepimizi Enver Abi

  48. Yagmur Kutlu

    Azina sağlık bira

  49. atakan eroglu

    Bu alem sana yakisiyor enver baba

  50. Isik Ogruk

    Agzina saglik enver baba cansin canini yerim senin adamsin baba

  51. Anan JK

    Adam belediye baskani adayi aq

  52. Nuri Aydın

    Eşi benzeri asla olamaz. Mahkumun. Morelisin abii

  53. Mustafa Krk

    Sudenaz. Çok. 🇹🇷

  54. ali fatih turkmen

    Ellerinize sağlık Arkadaşlar çok güzel şarkılar

  55. Nazmi Kırcı

    Keseyim kendimi en sonunda deli gibiyim

  56. musa ozden

    İnsanı sigara değil bu şarkılar öldürür...

  57. Murat Akpinar

    BBP ankara altındağ 31 mart 2019 yerel seçimi, belediye başkan adayımı oldu

    Tahir Can

    Evet Desteklerinizi Bekliyoruz

  58. Engin Köşe

    Ulan şu seslerin değerini bilmedikçe bizim bu ülke kalkınmaz mk... Anca aleyna orospusu bilmem kim dinlenir... Yüreğine sağlık usta

  59. Ozan Kbyl

    Her zaman duyamadığımız o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yağmur arkasında saklı olan toprak kokusu gibi ortaya çıksa keşke.

    Engin Köşe

    Öyle bir dünya yok be usta

  60. 333volkan

    Hani bazen öyle bir an olurki düğümlenir aldığın nefes bile ya sevgiden bahsediyoruz anlayan olsaydı şimdi oyun havası dinliyor olurduk ama nerde be öyle viraneye dönmüşki yüreğimiz bir tek tozu bile kaldıracak halimiz kalmamıs

  61. enes dede

    abe replay tuşu tamamdır bir sonraki replay tuşunu getirin.

  62. Deniz Çalışır

    Cigerimi söktü sanki nasıl bi yorumdur abim emeğine saglik😔😔😓😓

  63. Mehmet Aslantaş

    Helal be Enver baba emeğine yüreğine sağlık yolun açık olsun

  64. EFE KOCAMAN

    Ağzına yüreğine sağlık abi hastayım sesine

  65. ENES KUBİLAY

    Abi sesine yüreğine sağlık Allah seni başımızdan eksik etmesin ben Gaziantep liyim seç turizm firmasında çalışıyorum yollarda hep seni dinliyoruz allahına gurban abi

  66. Gamze Erel

    Ağzına yüreğine sağlık

  67. Ayla Dilekçi

    Suprrrr

  68. oğuz Kurtoğlu

    Sensiz bu şehirde deli gibiyim

  69. meczup

    İzmir T tipindeki dostlarıma gelsin...

  70. Umut Çakır

    Varolllllll🍷🍷

  71. Mehmet Aslantaş

    Enver abi süpersin Allahım yolunu bahtını açık etsin helalllllllll

  72. Ali Abuşka

    Sağlam bi parça

  73. ömer TÜRKDOĞDU

    öldürdün bizi ciger öldürdün çıkıp vuracam şimdi kralını girecem içeri :D

  74. süleyman kuyucu

    ağzına yüreğine sağlık iyki varsın abi

  75. süleyman kuyucu

    yüreğine ağzına sağlık

  76. Lomera buste Tu

    Sensiz bu şehire inan zararımmKoymuşum aklıma yakar yıkarımmmSensizz bu şehirde deli gibiyim..

  77. Gökhan Gultekin

    Boyle adamların şarkısı meşur olmuyor su sebeble bir reymenmi neyse tıklanma rekoru kırıyor oda çok anlamsız bir şarkı kral adamlar Enver Azer Müslüm Baba nerdesin Azer Baba

  78. Rıdvan Alioğlu

    YaşanMamış günlerimize içiyorummm ulannn..

  79. Bunyamin Artik

    Çatarim belaya takmam kimseyiKararir gozlerim gormez birseyi biranda silerim inan herseyi Sensiz bu sehirde deli gibiyimÖlum olsa gider kafa tutarimSensiz bu sehire inan zararimKoymusum aklima yakar yikarim Sensiz bu sehirde deli gibiyimKaybetim aklimi basimda deilSonum olum olsa umrumda deilVurum bu cani onemli deilSensiz bu sehirde deli gibiyimOlum olsa gider kafa tutariSensiz bu sehire inan zararimKoymusum aklima yakar yikarimSesnsiz bu sehirde deli gibiyim

    sibel celik

    Yok böyle bi ses ya abi emeğine yüreğine saglik

    Bunyamin Artik

    @sibel celik saol

    Ydydd Ye7r

    nerde ne kadar varsa hepsini sikerim

  80. Enes Demir

    DELİ GİBİYİMM ..

  81. YF Taşer Offical

    (DİKKAT) keşf edilmeyen sesler benim kanalımda tavsiye ederim destek olup abone olursanız çok sevinirimhttps://www.youtube.com/channel/UCTYfqEBrPyOU3eduqkL6n4A?view_as=subscriber

  82. müge demirbas

    Ben bir zamanlar hiphap dileyen arabanın içi zıp zıp remixler dinleyen ben şimdi öyle bir aşk acısı çekiyorumki öyle pişmanlıkki yaşıyorumki kendimi bu şarkılarda buldum😢😢😢😢

  83. Hasan Uyman

    abi çok güzel söylemişsin ağzına sağlık adamsın ENVER YILMAZ :) abi türkücü etkin abimize çok benziyor sesin..❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤siz olmasanız bizim halimiz ne olur abii ağzına sağlık okadar güzel içten söylemişsinki.. anlatıcak kelime bulamıyorum..

  84. son asama

    😢😢😢😢😢😢

  85. Bahtsız AySeL

    Allah allah

  86. HEVESLİM

    Herşey yalan dünya yalan insanlar yalan sevgi yalan herşey çekilmez hâlâ geldi insanlar iki yüzlü olmuş 😥

  87. saatcioglu insaat

    ferdi turgutan bursadan selamlarolsu cansın can enver abim <3 <3 <3 <3 <3 <3

  88. saatcioglu insaat

    enver baba bursadan herkese selamlar olsun

  89. Nazire Kaplan

    Kurban olurum sesine caneee beni bitiriyor bu şarkı

  90. Cooo Loko

    Hayat bize birkere gül şeydi inan bizde ona göz kırpardık

  91. Nihat Yildirim

    Sabahlara kadar 1000 lerce kez dinledim Allahina kurban olduğum yolun her daim açık olsun Abim ❤

  92. Sercan Gok

    Çok Seviyorummm Lannnn Seniiiii Sensizzz DeLiiiii Gibiyimmmm BatmanLımmm ❤

  93. Fatma Kaya

    Senin ben allahina kurban enver abem benim herseye herkese inat bu kardes kavgasina inat guneydogunun parisi amet diyarbakirdan selamlar sevgiler sana ve herkese allaha emanetimsin enver abem benim ❤

  94. şenol küçükdurmuş

    gözlerin nemli nemli...

  95. Elanur Gullu

    abi yüreğine salik harbi roman tarık

Deli Gibiyim Şarkı Sözü
Deli Gibiyim İçin şarkı sözü eklenmemiş. Deli Gibiyim Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Deli Gibiyim Anahtar Kelimeler
Enver Yılmaz Deli Gibiyim Mp3 İndir Dinle , Enver Yılmaz Deli Gibiyim Şarkı Sözleri , Enver Yılmaz Albümleri , Enver Yılmaz Deli Gibiyim Cep Telefonuna Mp3 İndir,Deli Gibiyim bedava mp3 indir ,Deli Gibiyim cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.