mp3 indir semti
Sen Düştü Gözlerimden
 
Enes Özkan - Sen Düştü Gözlerimden
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sen Düştü Gözlerimden
Boyut
: 1.99 MB
İndirme
: 1110 Toplam İndirme
10-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 1110 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Enes Özkan - Sen Düştü Gözlerimden )
  1. sıla çelik

    Hele ergenler nerdesiniz zmsmmdndndnmdmd

    şindar gg

    SLMDPSDKOSDKOSOSOD

  2. yasin toprak

    Kimse Yok Galiba..

  3. kadir yakman

    YİL OLMUŞ 2019

  4. Itx Cjv

    👍👍👍

  5. enes Albayrak

    Her gün dinliyorum

  6. Sumeyra Koral

    Enes aşk acısı çekenler buğdayda seni takip eder yüreği olanlar takibe

  7. nur{} Özdemir

    Saat 02 .45 dinliyorummm suoer bir ses😐

  8. denemehesabi aIIaH

    Senin haylaniyim

  9. fç fatih

    enes abi süpersin

  10. nagam elfaraç

    Merhaba sevdigim ben seni yurekden seven Her gece nedensizce ugruna aci ceken.Geçmişi düşünürken aklima geldin birden Ben seni cok severken terk edip gittin neden.Dun gece mektup yazdim o guzel gozlerineBak simdi sessiz ol ve sonuna kadar dinle Tukendi artik kalbim sigmiyor bedenimeSitemim sana degil sadece sensizligeHatirla demistim ya sakin unutma diyeUmudum vardi oyda terk edip gittin niyeKapildim amansizca sonunu bile bile Hapsettim inadina kalbini yuregimeUnutmus diyor herkez.gozlerin gozlerimiBaskasi tutuyormus o narin ellerini Kimlere verdin soyle vefasiz yüreğiniNe cabuk unuttun sen gecmeyem gecmisiniKeskelerim sen oldun ben ise senle doldumSen düştu gozlerimden eridim yudum yudum Vazgectim bugunumden yokluguna goz yumdumAklimi aldin ya sen benligimi unuttum. Hatirla demistim ya sakin unutma diyeUmudum vardi oyda terk edip gittin niyeKapildim amansizca sonunu bile bile Hapsettim inadina kalbini yuregime

  11. Emoşun Hayatı

    Çooooooookkkkkk seviyom lan seniii❤️❤️

  12. Eral Yuseinov

    Ahhhhhhhh kalbim

  13. SOKAK CANAVARLARI

    Çok aşığım beeeeeee.............

    SOKAK CANAVARLARI

    Helal leeeeeeeee

  14. Okan Levent

    Sevmek Sevmek nedir biliyımusnuz Sevmek Sonu Acın biten bir oyundur giden gelmiyor gelmicek yada gelemicek ulan sevmiyordun neden seni seviyorum dedinki he neden bu güzel kalbi neden ateşe atıp yaktın neden biliyomsuun çünkü beni yanlızlığa itmek içi sevdin bana yanlızlığın tadını yaşatmak içi sevdin ama ben ise SENİ YÜREKTEN SEVEN şimdi bak nedensizce uğruna acı çekiyorum ...

  15. Sahlnaallus 123456789

    YIL ölmüş 2910 diliniyenler layık atsın

  16. Bünyamin Kepe

    Adamsın sen😎😍🔫🔫🔫🔫🔫💣🔪🚬

  17. SessizEr

    Sonunu bile bile LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY LALAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY .......

  18. bilal demir

    ENES ABİYİ SEVEN +1

  19. bilal demir

    Abi süper şarkı yaşım 10 dinliyorum sesine kurban (: :/

  20. feramiz kablan

    Baba süper söyursun

  21. Mehmet Kockececi

    Dönüp dolaşıp buraya geliyorum amk

  22. Night angel

    İbommm seni çok seviyom ama ba bi dönup bakmiyon piç 😔😔

  23. umut sa

    Ses Efsane EfKarLandıM / SANA SESLENİYORUM EY KADIN ! NEDEN TERK ETTİN HEEE

  24. UMUT EREN

    dikat bağımlılık yapar

  25. king gaming tv

    emre özkan ile akrabalık bağıniz varmiydi

  26. Ali Bilgin

    Enes kardesim senin dehşet bestende aynı keza ❤❤

  27. Murat murat

    Abi seviyorsun 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  28. Melanie Depp

    ♥️♥️

  29. Yasin Demirez

    SENE OLMUŞ 2019 DAHA DİNLEYENLER ?

  30. Djsbwhh Jdejhhe

    Abe senin arkandayim

  31. süt kardeşler

    Enes özkanı sevmiyenler beyenmesin sevenler beyensin bu yotumu

  32. Dilek Cifci

    Broo efsanesin

  33. tuğçe ceren

    Ne ağlaması gözlerim şelale oldu....

  34. Eda Gürses

    Abim çok güzel bir beste olmuş bu😍 Eline, yüreğine, sesine sağlık her besten tam benlik sanki bana göre yazmışsın gerçi kime sorsan bu beste beni anlatıyor der çünkü bestelerinin hepsi birbirinden güzel💗💗

  35. Oğuzhan yeşilkaya

    abi sesin tonu efsane

  36. Zehra Huseyin

    muhteşem bir şarkı

  37. Yıldıray Yıldırım

    ENES ABİ KALP ATARMISON KALP İSTEYENLER+1 LİKE:)

  38. Muhammed YouTube'da

    Abi sen cansın yaa.Hala dinliyorum şarkılarını <3 <3 <3

  39. HataySporlu

    15.10.2018 Terk ettigi Gün

  40. Hüseyin Salak

    Ben böyle şarkı görmedim

  41. İsa Kara

    Adamsın bee❤

  42. jsjcurjvhjrc jxjxndbdvxj

    Hatirla demistim neden unuttunki herkes unuttu diyor unuttunmu sevdigim ben hergece senin icin aci cekiorum neden birakip gittinki beni sevdigim yari yolda niye biraktin beni umudum vardi benim olacak sanirdim neden umutsuzlastirdinki beni ne diyeyim sana alllah var allah goruyo her gece nasl yandigimi ama emin ol beni yari yolda biraktn ya sen kimseyle tamamlanamayasn

  43. sehunyasemin

    kalbimizdesin ENES abi.

  44. efe ünsal

    2018 yıl dinleyen +1

  45. Bad - Boys

    Kral be

  46. Behçet Neçar

    Abi şarkı bizi anlatıyor

  47. Tuğba Altınözek

    Hem kalemine , hem sesine kurban olunur 🍁🍷

  48. Bass Boosted Tv

    hll sana ENEZ ÖZKAN bu şarkı en güzel şarkılırınan bir

  49. emirhan akdemir

    abi yeni şarkılar nezaman

  50. Berat Donmez

    Abi adamsin

  51. Kürşat Batmaz

    aynenadam hakkını alamıyor böle güzel bir ses varken gidip yabancı müzikleri beğeniyorlar

  52. ayaz ali gök

    ++++++++++1111111

  53. TUANA YILMAZ

    çok tatlı ve çok güzel sesin var enes abi

  54. hayal kaplan

    Yüreğine salık canım sın

  55. ilayda yıldırım

    hatırla sevdiğim ben seni yürekten seven 💞💞

  56. Elif Kandemir

    Yüregine saglik çok güzel söyledin

  57. Gul Gurses

    Adamsin yeni sarki at

  58. boş ver

    seni sevmemesi mi yoksa başkasını sevmesi mi daha acı

  59. Işıl Levi

    Tükendi artık kalbim sığmıyor bedenime sitemim sana değil sadece sensizliğe😏

  60. Işıl Levi

    Keşkelerim Sen Oldun Ben İse Senle Doldum...Sen Düştü Gözlerimden Eridim Yudum Yudum..."23.05.2018💔" /_/ "🌹🌼💔"

  61. hasan g

    Sitemim sana değil sadece sensizliğe

  62. قاسم العراقي

    diline sağlık

  63. Umutcan Akbulut

    Azına salık abim

  64. Ramazan Korkut

    çok güzel beste ya süper bişey şarkılarını beyeniyom

  65. Tuana Fidan

    Abi ''herkez'' yazmışssın ''herkes olacak o dfjkvcjkjfcv

  66. Aleyna Batmaz

    bayiladimmmmm❤❤❤

  67. Halil apık

    Düştün gözümden aleyna şimdi kiminle beraber mutlu oldun?bi gün bu sarkiyi seninle mutlu olduğum zaman dinlemiştim sensizde dinliyorum ama acı çekiyorum bee...

  68. Tugba Gunes

    Bayildim😘😘😘😘😘😘😘😘

  69. muhammed

    Bir insan böylemi güzel seslendirir herşeyi

  70. muhammed

    Bir insan böylemi güzel seslendirir herşeyi

  71. Gülüm عزاب

    Biz onları yurekten severken bizi bırakıp gittiler ...

  72. yudum yudum

    Her gece nedensizce uğruna acı çeken..☹

  73. aslşkdlşaskdşlsad şlsakdlşsakdşsakdlş

    *Her Gece Nedensizce Uğruna Acı Çeken*

  74. Sezar !

    Abi benim bir sevdiğim.var o da beni seviyor el ele falan tutustuk ama acilamiyoruz kavga ettiğimizde ağlıyoruz amk bu gün acayip derece de kavga ettik o olmadan ben yapamıyorum.be hiç affetmiycek gibi duruyor benim ilk omuzuma yatış tarifini bile biliyorum abi ya o olmadan ben yapamıyorum hatta arkadaşıma söyledim abi yazana diye özgür seni seviyor falan filan ben onu sevmiyormuşum.kavga da şöyle çıktı şimdi biz çok samimiydik kalp falan atıyoruz birbirimize sonra bu bana sarahah aç dedi ben de açtım benim kız kankam hikayeme yazmış ben mi o kız mı diye aslında o kız ama kankami da seviyorum.abi ya o olmadan yapamıyorum sonra kanka tabii ki sensin dedim kız da küstü amk ben sana fazla değer vermiştim.dedi ama kaç oldu ben hata yapıyorum.hep kız affediyor bu sefer haklı da abi ben o olmadan yapamıyorum.be bu besteyi dinliyorum.direk ilk cümle de gözümden 4 yaş damla geliyor tüylerim.diken diken oluyor o gitti ya abi kendimi a sosyal orospu gibi görüyorum abi nabiyim sizce ya kız kankam da diyor sen onu seviyorsun falan açıl işte bende sevmiyorum.dedim.ama abi cidden kızı seviyorum sonra kankam o kızı seçiyorsun yalan atma dedi abi hayır sensi seciyorum.dedim.abi sonra sevdigim kiz gitti 4 tane hesap kurup yazdım amk hepsinde de engelledi nabicam.abi ya

  75. Zeynep Bölek

    Taylan kaya ve onur bayraktardan bile iyisin beeee Abbi😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  76. Elif Nur

    Her besten ağlatmak zorundamı?😏

  77. okan Baş

    Ne yaşadın kardeşim sen bunları yazacak.

  78. Emirhan Araç

    Hatırla demiştim ya sakın unutma diye Umudum vardı oysa terk edip gittin niye...Abi yüreğine sağlık be helal oldun sana beğeniler 😊😊

  79. Fetiye Kılıc

    Aşkıma gelsin sen düştü gözlerimde

  80. Busra Sultan

    Sesin mükemmell be abii😉😉

  81. Meral Akkaya

    Ay tam benlikk dimi taham o beni hic sevmedi neyse iyi geceler herkesi 😊

  82. İNADINA ?? YAŞA

    kimlere verdin soyle beer

  83. Eda Tolumoğlu

    süper beste

  84. meçhule giden yolcu

    Süperrrr yaaaa helal olsun sana bakın ben madde kullanıyorum alıyor ken bunu dinliyorum👍👏👏

  85. Berkay Berat

    Gene bir 14 subatt

  86. AEME BESTECİ

    kanalıma bir göz atarsanız sevinirim ♥

  87. Baran Bakan

    ve 1 milyon

  88. Yakışıklı Çocuk

    07.02.2018.

  89. emirhan copur

    buda iyi reis

    emirhan copur

    begenin amk 👌

  90. Şükran Benek

    Adam kral ya ❤️ilk kıta süper ya başa sarıp sarıp dinliyorum

  91. Melek Nur Gürsoy

    Ağzına sağlık be mükemmelsin tam bana göre 💜💜💜

  92. Cigdem Toprak

    Adamın bogazinda sanki görünmeyen bi yüz var gibi

  93. Melike Gediktaş

    Yüreğine helal be👏

  94. Zem Kar

    Çok güzel olmuş

  95. koreli melek

    Dislike atanlar kudurun köpekleeeeer

  96. Azime Yılmaz

    😻her bestesi çok güzel ❤👏👏👏👏👏👏👏

  97. sevimli panda

    Her sarkin tek kelimeyle muhtesem be abimmm

  98. Enes Özkan

    BEĞENI BUTONUNA BASAN ELLERINIZE SAGLIKKK ALLAH RAZI OLSUNN :)

    Eminru emk, emk, emku Amku. Emkui mku,

    ENES ÖZKAN u. Mku,

    Eminru emk, emk, emku Amku. Emkui mku,

    ENES ÖZKAN emku

    lisa 357

    sesin cok guzel ıyı trıbe gırılıyo bişe diycem insan sevdini unuta bilirmi olmek mantıklı demı

    setla şıh Amhet

    😙😙😙😙😙😍😍

    Ahmet Ali Ali

    Canım ya

Sen Düştü Gözlerimden Şarkı Sözü
Sen Düştü Gözlerimden İçin şarkı sözü eklenmemiş. Sen Düştü Gözlerimden Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Sen Düştü Gözlerimden Anahtar Kelimeler
Enes Özkan Sen Düştü Gözlerimden Mp3 İndir Dinle , Enes Özkan Sen Düştü Gözlerimden Şarkı Sözleri , Enes Özkan Albümleri , Enes Özkan Sen Düştü Gözlerimden Cep Telefonuna Mp3 İndir,Sen Düştü Gözlerimden bedava mp3 indir ,Sen Düştü Gözlerimden cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.