mp3 indir semti
Gavat
 
Ekin Yelboğa - Gavat
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gavat
Boyut
: 3.93 MB
İndirme
: 22 Toplam İndirme
10-12-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 22 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ekin Yelboğa - Gavat )
  1. aleyna doğan

    Yem yiyen tavuğa benziyor amk

  2. Ruling Child

    Ekin abla şaka falan harbi özledik

  3. Samet Ka

    Bu duman baska duman tek kapakda pert eder hassiktir pic😀

  4. Ali Ugur

    yavaş ol ciyerimi söktün haqannnn

  5. Gershon Konuk

    hassiktir bok

  6. emine toslak

    😂😂nasil salliyo kafasini

  7. Lucifer

    Kulaklarım kanıyo amk

  8. x___dilom___ 7273

    NE O ARKADAŞLAR ERKEKLER RAP YAPINCA SESLERİNE KURBAN EDİYORSUNUZ KIZLAR RAP YAPINCA AMK Mİ OLUYOR SİZ ANCAK ERGEN GİBİ DALGANIZI GEÇİRİN ŞU DALGA GEÇENLER KUŞ GİBİ SESİNİZ LE BASİT BİR ŞARKIYI SOYLEYEMİYORSUNUZ. KIZ ORDA RAP YAPMIŞ HELAL OLSUN

  9. Yusufcan Akar

    Şaşırma ben geldim -DİPBOYAN :D

  10. Sibel Kaleli

    Instegram da takip attım kız orosbu

  11. bish you emotional

    Folyo delmek ne demek aq?

  12. Gökhan Harmancı

    Tek kelime ile müthiş bir eser nesilden nesile aktarılacak bir baş yapıt.

  13. Deus Vult

    SEND NUDES ! ! !

  14. Deus Vult

    Wat, wer bis duh denn?

  15. Ahiran

    Yazik sakat heralde

  16. Furkan Şen

    Kızın kafasındaki dip boyasına bakın amk. Kafada dirift yapmışlar heralde

  17. BMedia

    Yav herkes dalga geçiyor kızın eliyle ama gerçeği bilmiyorsunuz tabi.Kendisi küçükken eline kaynar su dökülüyor, ameliyatlarla ellerini zor kurtarıyorlar.Tabi kızın psikolojisi bozuluyor,ellerinin acısı geçmesine rağmen acısını dindirmek için sallıyor...Kaynak:G*tüm

  18. yok artik

    Sözleri güzel gerisi bosssş

  19. Emir Aksay

    Olum güldük eğlendikde hani diyo ya farkına fark attım belki birgün fark eder baya iyi punch dı

  20. Damla Duzgun

    Ail ozurlu sizing gibileridir

  21. Samet Ka

    Gavatları etiketleme postu😃😃😃😃

  22. Zeliha Meşe

    Ekin yelboğa ney yapıyorsun

  23. Muhammet K

    bu kız neden ağzından garip sesler çıkarıyor ?

  24. Barış korkmaz

    Kulağımdan kan geldi anam babam bu ne

  25. ADANA BİRLEŞİK DEVLETLERİ

    Sıkın dişinizi bitecek yada aıkın kafasına gidecek çüşşşşş

  26. ROT AİLE

    Bidahakine hem ellerini hem kafasını sallıcak sanırım.

  27. serns smile

    farkina fark attm haahahah salak bu kizya.

  28. İrfan GÖKTÜRK

    mc DiPBoYamM

  29. Elif Dalgıç

    Bugra kac tane folyo deldim nerdesin lan

  30. selen selen

    Geçen seferde ellerini sallamadan duramıyordu kızım niye bir yerlerin durmuyor

  31. me and god we don't get along

    spor yapıyor amk

  32. PUBG GÜNLÜĞÜ

    Arkadaki fon müzik ne bi sarkidaydi unuttum la

  33. Seafight Matres

    2:28 de içerliyor amk

  34. Ergün Diler

    Bence güzel soylüyo

  35. Karanlık Adam

    Bu duman başka duman tek kapakta pert eder 😳

  36. Mert Yilmaz

    Duygu köseoğlu sandim ilk seferde aq

  37. Zeynep Zeynep

    Ama öyle böyle değik😍

  38. Your Channel

    AGA BEE

  39. Gül Kılıç

    folyomu dayanır amk.

  40. Musa Savaş

    Kafam döndü amk bune

  41. Rüzgar Karacan

    Valla ben beğendim hoşuma gitti nedense

  42. Sait Sarıkaya

    Ses mükemmel .

  43. Gökçen Katun

    Aşkı bana anlatmayın ben kaç tane folyo deldim o ye 😅

  44. Resul yekta ay

    Elleri yanan kiz

  45. Melek ışık

    folyo delmek ne alaka?

    Milas ISWANGER

    ben de bilmiyorum amk QPGPÜNGĞHNAMĞF

    Cuma Ekiz

    Melek ışık yasiniz kucuk buyuyunce ogrenirsiniz acele etmeyin

    ceylin aydın

    Melek ışık uyuşturucu

    the amazing rte

    Cuma Ekiz herkes senin gibi müptezel mi amk nerden bilsinler

    deli baltalı

    Folyo meraklısı olmayın akıllı olun insan işi değil eti kemikten ayırır

  46. Cuma Ekiz

    Ulan dip boyanizida sizide sikeyim orospu çocuklari .adam gibi yorum yapipta alay etmeseniz makaraya almasaniz olmuyormu yavşaklar. Sevmediysen dinleme siktirin gidin.

  47. hasan özcan

    LAN İstanbul ORUSUBUSU BANADA DISS ATSANA SESİNİ SİKEM BEN REPİ BIRAK SENDE REPTEN SOGUTUM BANADA DISS ATSANA MALATYA REPÇİSİYİM BANA DA ATSANA YUOTBEDE BAK GÜRÜSÜN EKİN YELBOGA SESİNİ SİKEM REPİ BIRAK İZMİR ORUSBUSU SEN PRENSESİNİ SİKEM BEN

  48. piksel tube

    Mert oyunda nasıl böyle sapık bir yorumu sabitlersin herkes okusun diye mi eğer o yorumu silmezsen sana telif atarım

  49. Ali Can Paça

    ağzına sağlık❤

  50. Mustafa Kyncu

    Vay garibim kim aglatiyor bu kizida böyle efkarlaniyor bida soyleyinde efkarlanmasin ben hastalaniyom 😂😂😂😂😂😂

  51. Yahya Demir

    Çok üzmüşler yazık

  52. karışık oyuncu

    Ha siktir gavat

  53. ceza veren insan

    Arkadaki fon müziği adı ne ?

    furkan sanliturk

    bu tayfa bilmez bilocan nurettin rençber - söyle sunam

  54. Furkan Yaylali

    olmayan acını ızdırabını çekiyorum amk

  55. Sad Schizo

    Aşırı kekofesyonel

  56. dondu karaca

    Ekin e katılıyorum bu şarkı sevmeyi bilmeyen gavatlara gelsin

  57. Kubra Altun

    Dip boyasını yaptırsa çok güzel kız.

  58. Aw Şevval Bedir

    Yanlız abla güzel sallanıyor 😂😂😂

  59. Edibe Demirtas

    Emeginee sağlık seviyom bu kizi yaa 💕💕 ●ha siktirr ordan gavatt ● 👊

  60. Murat Akyol

    Transf giriyor galiba

  61. Army Mendes

    Şarkıyı tekrar etmeye başladıktan sonra HASSİKTİR ORDAN GAVAT kısmında söylerken içimden gelen ansızın bir anırış..

  62. Rayleigh Game TR

    daha kötü kamera bulamadın mı ?

  63. Ferhat Kara

    Babasına dert anlatır gibi söylüyor

  64. Furkan Hcp

    Beyler saksomu çekiyor lan bu kafayı çap çap sallıyor

  65. manyak oyuncu

    abi üzüldüm yaa ;d

  66. eren özçelik

    0:27 - 0:42 arasinda arkada adam var beyler

  67. Cayfrix ,

    her bi şarkısında bir yeri sallanıyor :D

  68. Furkan Furkan

    KAFASINI SALLAYA SALLAYA SAÇTAKİ BOYA AKMAYA BAŞLAMIŞ DİP BOYA GELMİŞ

  69. XSquanzy

    Dip boyan gelmiş abla

  70. Blood Red

    üzmeyin şunları amk :D

  71. Blood Red

    üzmeyin şunları amk :D

  72. Yasar Aydogdu

    Dalga geçmeyin beyler şarkı sözleri güzel olsa tam şarkıcı olacak bu kiz

  73. Adrian Mutu

    En son Hidranin acapellasını dinliyodum ne ara bura geldim amk niye folyo deliyon amk kezbani Hassiktir ordan Gavat ne amk burası nere lannn...

  74. Sercandemir Demir

    Biraz Nefes al 😂😂

  75. Emir Oyunda

    Guzel sarki olm

  76. Sinan Altun

    Hasiktir ordan gavat

  77. Yasin bey

    yazık sakat galiba

  78. Yunus Emre Yılmaz

    Kızın kafa hareketi buğday yiyen tavuga benziyor aq

    Samet Ka

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  79. Eylem Gülmez

    Sözler yokmu ckckc

  80. desertaxe

    BU HATUNU BOYLE DERTLENDIREN HERIF TOPTUR TOOOP!BUNU SIKECEN SABAHA KADAR UYUTMIYACAN! BOYLE BOKTAN SARKILAR YAZMAYA DA YELTENMEZ MILLET RAAT EDER!2:10 YARAKSIZLIKTAN ILERI GERI GIDIYO VIDEODA SUREKLI BI YERLERE KERKINIYO!

    desertaxe

    SANA STAJIN KRALINI YAPTIRAYIM KUZUUU! IKI SAATTE PROF OLURSUN!

    piksel tube

    desertaxe bişey söylicem:sen birini sikmek zorunda mısın?!! anneni sikerim ne karını sikerim ne belki kavga ettiğin kişi kız karısı olabilir mi??orospu musun da sikmek istiyodun şarkıyı söyleyen kızında bir namusu var

    SeroReis

    amk beyinsizi ya herşeyi sikişmi sanıyorsun amcık agızlı

    Gülşah Özdemir

    Kimsenin namusu size kalmamış siz önce ananıza bacınıza sahip çıkın orusbusa da sizin için değil hesabını da size verecek değil utanın be Allah korkusudamı yok sizde

    CastieL

    simdi OROSPU OLmuştur aq ileri geri yapıyo temas istiyo

  81. ibrahim ethem Bora

    şaşırma ben geldim -DİP BOYA

  82. HYP-AdaXX

    *Hasiktir ordan gavat :e.QWe::*

  83. Alperhan Öz

    Shrek filmindeki Fionaya benzıyor Amq.

  84. QUEEN

    Kardeş dibin gelmiş cşoccçrkclklkglgmgmvlvk

  85. Msp tilki kız

    Biraz izledikten sonra bir baktım bende sallanıyorum amk sjdfkffdkxşkşl

  86. Yusuf Altun

    Bunları dinleyince Aleynayı daha çok sevdim

  87. Rat

    folyo mu delmiş ??😂😂

  88. Enes Yazar

    Limanda terk edilmiş oysa vardi hayaller farkına farkattim belki bi gün fark eder ...

  89. Emircan Çelik

    hahahahhahahaha

  90. Barış Bulut

    sinirlerim bozuldu mk kjshkjdshkjd

  91. melisa gny

    Ben şimdi bu kızın amınakoyucam

  92. Onur Kocaman

    Böyle bir kız varken Aleyna Tilki gibiashga şaka lan bu ne amk

    Mustafa oyunda

    Onur Kocaman aleyna gibi tilkiyi dinliceme ekin yelboğayı dinlerim daha iyi 😀😀😁😁

  93. Nil Hunt

    Sakat galiba

  94. Cund Ullah

    Kafa niye oynuo öyle

  95. pro oyuncu yiğit

    cok guzel sozler bravo ekin

  96. manyak oyuncu

    Orospu çocukları kız belki engelli piller kekp diyen kendisi keodur öçtür yavşadoğımdan değil internetten baktım sağ bacak tan engelli beyninde tümör var

    Musab Bulut

    Ya sallama amk git saf mal ve özürlü

Gavat Şarkı Sözü
Gavat İçin şarkı sözü eklenmemiş. Gavat Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Gavat Anahtar Kelimeler
Ekin Yelboğa Gavat Mp3 İndir Dinle , Ekin Yelboğa Gavat Şarkı Sözleri , Ekin Yelboğa Albümleri , Ekin Yelboğa Gavat Cep Telefonuna Mp3 İndir,Gavat bedava mp3 indir ,Gavat cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.