mp3 indir semti
Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix)
 
Didomido - Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix)
Boyut
: 7.09 MB
İndirme
: 2399 Toplam İndirme
27-07-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 2399 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Didomido - Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) )
  1. Şirin Çetiner

    iIerde tutarsa burdan yerimi aIayım

  2. hanzorı hatto

    Yapıyosun bu işi Samet Reiss .')

  3. Taha

    Kral gene emek vermiş bizede dinlemesi düşer.

  4. Shadow Assassin

    Araba hazirŞarkı (Samet Yıldırım)Şimdi asfalt düşünsün ❤❤

  5. Yasar Kaval music

    Klasik alışılmış remix :) her zaman ki gibi işte. Ama fena değil

  6. ferdi yeşil

    cok basarılı kralsın basa belasın

  7. Batuhan Doğan

    Harbiden nüket şarkı olmuş abi

  8. beyaz ışık

    Çok iyi 👌

  9. ESENÇAY ORGANİZASYON

    hop hop ellerine sağlık abi

  10. Arif Şengül

    Kral eline sağlık be ❤

  11. Oğulcan Aşık

    Beğenmeyen salaklar galiba indirme butonu sandı onu.

  12. Kayra Karatas

    Yapıyorsun bu sporu

  13. Ramazan Efe HD

    Yapıyosun bu sporu REİSSSS

  14. Polat Köroğlu

    2020 yi bununla kapatıcaz belli oldu. d

  15. Ayşe Öğün

    Bu kadarda olmaz 👌

  16. SALİHHOFFİCİALL

    tr de ilk

  17. ahmet engin

    Samet agam eline sağlık ❤💢

  18. SALİHHOFFİCİALL

    yine çok güzeel

  19. Ashkan Tavakkoli

    Adamin dibisin

  20. รεɳα`

    Müqteşemm 👌🏻

  21. Sercan Uca

    Yapmış Yine brom eline sağlık :)

    Samet Yıldırım Official

    Eyvallah secoo 😊 Teşekkürler canım 🤣

  22. Android Oyuncusu

    Alırım bi galp

  23. Camal Calalov

    Cok iyi.Bunu hangi programla yapiyorsunuz?

  24. Furkan Akcan Official

    Çok başarılı 💥

  25. Batuhan Keskin

    Orjinali geçme vakti geldi

  26. Serhat Tosun

    1.000.000 da hatırlat 😉!!

  27. onur balyemez

    abi sen bilal sonses nefret e remix yaptın mı yaptıysan bi kanal çalmış kanalın adı music city bilal sonses nefret samet yıldırım remix yaz çıkar

    Samet Yıldırım Official

    Gereği yapılır kardeşim teşekkürler :)

    onur balyemez

    bişey değil abi eline emeğine sağlık çok güzel remixlerin var böyle devam abi reynmen leila ya da murda ezhel bi sonraki hayatımda gel e remix yaparmısın

  28. Muhammed Altınörs

    DEVAM KEEE

  29. Ugur Yavuz

    Liveeee

  30. Ugur Yavuz

    Yıldırım

  31. Yasin Aydın

    Samet Yıldırım : Alın size bombee 😂😂😎

  32. AKPINAR WORKS

    Her zamanki gibi kalite kokan bir remix . Yapıyorsun bu sporu reis...

  33. Ayhan Erdem

    vokali tam temizleyememişsin rahatsız ediyor üzgünüm ama olmamış kanka

  34. VZR ?

    25000000000 dinneyen +1

  35. Levent Kuru

    Kraaalll ❤❤

  36. Celal C.

    Aslan abim yapıyorsun bu işi krallll 💥🔥

  37. SAMET KALKAN

    Abi lütfen kalbim yaralı remix yapsanaaa

  38. Fedayi Ayanoğlu

    Abi neden samet yıldırım live sesi koymuyosun

  39. Arda Karaman

    Mükemmel olmuş 👌🏼

  40. Burak Krpz

    Eline saglik reis

  41. Samet Karabaş

    Bombalar patlamaya devam ediyor💣💣😎

  42. 100k izlenme

    KRALL BOMBEEEEE❤❤💥💥💥💥💥💥💥💥

  43. CNR YLMZ

    Abi kimse hakkını ödeyemez sen en iyisisin en iyi remix şarkılar senin remixlerin SEN KRALSIN

  44. Bedirhan Artul

    Samet yıldırım farkı 👑

  45. cok seven birisi

    aga bu bagımlılık yaptısabah son ses tok karnına..

  46. Osmanemir Adışen

    Bugün canlı da açtığın şarkımıydı abi

  47. sude özdemir

    Suan araba da dinliyorum efsane olmuş herzaman gi gibi 👑👑❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  48. Burçin Daştan

    Sonunda kaç gündür bekliyorum çıkarmanı😍

  49. Samet Yıldırım

    Orjinalinden daha bi hareketli ve güzel olmuş 👌🏼 eline sağlık adaş abi 👏🏼😄

  50. Mustafa Arı

    Kral emeğine yüreğine sağlık rabbim daim eylesin

  51. Mehtap Kılınç

    genelde şarkıları burdan duyup sonra orijinaline bakıyorum sonra tekrar buraya geliyorum 😂😂

  52. Dilara sevgi

    Harikaa🌼🍃

  53. Emre Kantar

    Yerimizi aldık 😀

  54. Beren Gündüz

    *On Numara 💯*

  55. Chester Wild

    İlk yorum şimdiden yerimizi alalım Like atın

  56. Tanju. . .

    🤝🖐️🖐️🖐️

  57. Batuhan Kolagasi

    Fena yine patlatmissin ortalığı Samet abi :))))

  58. Samet Sari

    Nimete saygı lütfen beğenelim 😘❤

  59. FURKAN ŞENTÜRK

    DEDİĞİM GİBİ YAPICAGIM TESİSATTA İLK ÇALICAK MÜZİK BU <3

  60. VZR ?

    Paylaşmısın abi yarın demişdin

    Samet Yıldırım Official

    Bekletmeyi sevmiyorum :)

    VZR ?

    Abi biliyoruz

    VZR ?

    Abi sayande sabırı oğrendik <3😘😘😘😘😘😘

  61. Zehra Yenel

    Mükemmel 🌼

  62. serkan tezcan

    emeğine sağlık abim böyle dewammkee

  63. Samet Ervas

    İNŞLLH TİKTOĞA DÜŞMEZ

  64. rizeli 53

    Yine patlattın piyasayı reis👑

  65. R.d Music

    Hızlı yapan değil kaliteli yapan kazanır 🔥

  66. ÖZNUR YILMAZ

    Manitle uzun yolculuk arabada çalan Samet Yıldırım remixli şarkılar...Var bir hayalimiz 😍

  67. BATUHAN KÖSE

    Bombaaa 🧨Başarılarının dewamını dilerim ☺️

  68. Cem Kayikci

    Bu adamın üstüne dj tanimiyorim kralsın

  69. duru

    Mükemmel

  70. Mahsum Aktağ

    Yüreğine sağlık harika paylaşım olmuş abim 🤗🤗🤗😍😍☺

  71. TR Arda /

    Yarın atmıyacakmiydın abi

  72. Fatma Aslan

    Ateşliyor 🔥👍

  73. Erkan KILIÇ Official

    Kanka Harika Olmuş Ellerine Sağlık :)

    Samet Yıldırım Official

    Eyvallah kanka teşekkürler :)

  74. Ayşe Gokdemir

    güzel olmuş

  75. Adem Eymen Başer

    Canlı yayına gelio dinleyen kaç kişiyiz

  76. Mahsum Aktağ

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯★🐞🌼🐞★ • ───✦❴✤ ☆ ✤❵✦= ❥ ♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡mükemmel paylaşım✔ yüreğine sağlık✔ sağlik✔★★★★★= ❥ ♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡♡´・ᴗ・`♡mükemmel✔ paylaşı✔★★💯💯💯ᴍᴜᴛʟᴜ VAKİTLERツ ★🐞🌼🐞★ • ───✦❴✤ ☆ ✤❵✦💯💯💯💯💯💯💯💯💯

    Bro Gaming

    Bune olm atom tost gibi her sey var

    Mahsum Aktağ

    @Bro Gaming 😂😂😂😂👌👍🏻

    Mahsum Aktağ

    @Bro Gaming 😒😒😒 samet abiye özel

  77. Mahsum Aktağ

    🌹ÇOK GÜZEL BİR PAY OLMUŞ EMEĞİN DAIM OLSUN 💯👑💥💫💥💫💥♪ ❤ 。◕‿◕。 ☀ ツ

  78. Mahsum Aktağ

    •╔══◄♧♡❀💜❉♡♧►══╗•❉♒.EMEĞİNİZE SAĞLIK♒❉•╚══◄♧♡❀💜❉♡♧►══╝••╔══◄♧♡❀💜❉♡♧•❉♒.GÜZEL.  OLMUŞ. ♒❉•╚══◄♧♡❀💜❉♡♧

  79. Mahsum Aktağ

    Muhteşem✔ Mükemmel✔Süper ✔çok güzel paylaşım olmuş emeğine yüreğine sağlık ✔

  80. Mahsum Aktağ

    Eline koluna sağlık abi çok güzel video olmuş 🤗🤗😍

  81. Mahsum Aktağ

    Emeğine sağlık harika paylaşım olmuş abi🤗🤗🤗😍

  82. Mert Yerebakan

    Reis yine costuruyoaun efso olmuş

  83. Külkedisi Sindirella

    Dj SAMET YILDIRIM REMIX TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK KRAL ❤

  84. Ferhat Ceylan

    Şarkının orjinalini dinlemedim daha Samet abi senin yapmanı bekledim

  85. Burak Beydogan

    Savaş çıkacak vaziyet alın

  86. R3X Brawl Türkiye

    Abi vallaha yaptigin remixler orjinalinden daha iyi oluyor yalansa yalan diyin dogru diyenler 💝 Bassin ;)

  87. Nihal Merve

    Abey süper olmuş :)

  88. meraklı otobüsçü

    Çok güzel olmuş kral 👑 eline sağlık

  89. DJ Hasanov

    Yeni remixler için kanalıma bakabilirsiniz!!!

  90. Topselvili Selo

    Adam❣️

  91. Cihan Özbek Remix

    En yenisi ve en iyisi ❤️🙏

  92. Yusuf Oğuzhan

    Reis hemen indirdim her zamanki gibi müq

Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Şarkı Sözü
Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Anahtar Kelimeler
Didomido Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Mp3 İndir Dinle , Didomido Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Şarkı Sözleri , Didomido Albümleri , Didomido Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) bedava mp3 indir ,Nimet ft Eglo (Samet Yıldırım Remix) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.