mp3 indir
Ölüm Var
 
Defkhan - Ölüm Var
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ölüm Var
Boyut
: 2.41 MB
İndirme
: 3032 Toplam İndirme
27-11-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 3032 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Defkhan - Ölüm Var )
  1. Yasin Aksoy

    Güzel bir çalışma olmuş kardeşim.Ama görüşme sayısı yetersiz kalmış.Keşke daha geniş bir çalışma sahası ve insanları bulup yayınlasaydın.Farklı şarkılarından bir kaç tanesini dinletebilirdin.Yinede çok hoş olmuş çünkü Türk rapin üstadı adına yapılmış ilk sosyal deney.Bu yönüyle bile takdire layık çalışman.Çünkü bir maddi çıkar üzerine yapmadığın ortada.

  2. Feyza

    Abi devam et be

  3. Pompacı Necmi

    -Rap dinler misin ?+Evet.-Defkhan ismini duymuş muydun ?+Hayır.~Sen rap dinlediğini emin misin amk ? Arabesk falan mı dinliyor bu insanlar ?

  4. AYNEN ÖYLE

    o çocukla dalga geçen lağflaği boğş değiğ ığ bağna pağa veğ

  5. Rap Gezegen

    DefEasy

    Rap Gezegen

    10 üzerinden 10 verilmeli bi parça

  6. 23 Music

    Anlamı yok yazın ve kışın güneş ve yağmurlarından vakti geldi düşlerim ölsün yaşasın kabuslarım! DEF2EASY..

  7. Moruk Bu Hip HOP

    DEFKHAN

  8. Veysel Buylakutluyurğa

    Abi ceza holocaust veya önce kendine bak'ı dinletirmisin merak ettim +1 leyin görsün

  9. Kalender Kalenderoğlu

    Beni türkülerle değil allahuekberlerle gömün

  10. Melike EA

    Kanalı yeni keşfettim ama efsanesin abi. Türkçe Rapi insanlara tanıtıyosun bu vesileyle, adamsın 👑

  11. Mood Hip Hop

    Bir sürü aptal şarkıları senin sanıyor bence ne iş yaptığını anlat önce röportaj yaptığın adamlara :D

  12. HaaaSaaan DeeDee

    aq kaca kadar veriliyor puan norvecde 1-6 kadar turkiye 100 mu ?

  13. Kemal Agca

    şiirbaz - imtihan +1leyin görsün

  14. Ali Woolridge

    DEF2EASY !!!

  15. Emin Demircan

    2.10 Alaaddin in tipe bak aq tam dövülecek çocuk KQJFJSJDJJDDU

  16. Rıza Enes Şahin

    Massaka'nın herhangi bir türkçe parçasını istiyorz !

  17. Halil Tasdemir

    kardesim iletisime gecme sansimz varmi ? bi konu vardida

  18. Moruk Bu Hip HOP

    DEFKHAN ya 10 üzerinden 10 herzaman.

  19. JenSen

    gündüz çekmen lazım kardeşim

    RapbilirTV

    çalışıyorum

    JenSen

    RapbilirTV Allah kolaylık versin kardeşim, biraz da bayanlara yönelsen daha iyi olucak, parçaları işlek yerlerde dinletirsen bir çok seçeneğin olabilir

  20. Emine Yavuz

    ellerine sağlık bro

  21. zeynep gözüm

    Şehinşah hayal yapabilir misin?

  22. Mehmet Avcu

    bu sarkida bile sozlerini anlamayan insanlar nekadar salaksiniz yemin ediyorum vallaha ya

  23. Rapçi Bey

    Sagopa 366.gun

  24. Utku Karaşahin

    Abi karaçalı-saian söz ver analizi yapabilir misin

  25. erdinc karakas

    biraz ados bekliyoz

  26. Yunus Emre Taşdelen

    Dr. Fuchs-Biliyor musun(3.Cemre) Analizini Yapar mısın Lütfen

  27. Mehmet Ali Bekmez

    abim eline sağlık emeğin var ilk videodan beri takip ediyorum umarim daha iyi yerlere gelirsin ben buna inanıyorum :) Başarılar tekrardan

  28. ismail şimşek

    Yener çevik Diğenler Like

  29. Sarper Sarıtaş

    Saian karaçalı battle royal yaparmısın

  30. Farazi Kayra

    hidra ölüme inat yada anıl piyancı bügün biraz içtim

  31. Berkay Donmez

    pi rapangels LOOK AT ME KNOW kover

  32. Ediz Büyük

    Hidra~Karanlıktan Kaçanlar ı analiz eder misin

  33. Melis Uğur

    şeyho dinlet bence insanlar kafayı bulsun snsndbsndnsjdhdn

  34. Süleyman Akkaş

    cegıd rock n roll analizi yaparmısın

  35. Can Mercan

    CEGID - MANYAK ŞEY DE OLUR q:wewqeR: sD SA

  36. Can Mercan

    STABİL - BEN KİMİM ?

  37. Soner Tosun

    iste boyle amina koyim

  38. Come Back -rap

    Sagopa kajmer 366. Gün ???

  39. MrNacsOffical

    kurşun-swag analiz yapar mısın halkın tepkisini merak ettim.#respect

  40. Qweke

    gide gide gelişiyorsun helal olsun

  41. Ekin Kanat

    Cartel dinlet muhtemelen herkes dinlemiştir

  42. Ulas Aksu

    respect

    Emine Yavuz

    Ulas Aksu ♡

  43. AMCASI OLMAYANLARIN AMCASI

    *KARDEŞİM ŞAHSİ-SADECE ÖFKEM VAR ÇEKER MİSİN*

  44. Eee

    Kardeşim Mind Right çıktığında söyledim ama yapmadın bence o parçaya da bi halk analizi yapman lazım

  45. DunhamBishop

    Şanışer ft Alef High Guerilla Warfare

  46. Betül Cihangir

    SAGOPA 366. GÜN DİNLET LÜTFEN +1

    Norm Sikti Sizi

    aynen✌️

  47. Devrim Erdoğan

    Saian Ados-Cizlam halk analizi yaparmisin?

  48. e w i g e

    Saianın parçalarınıda halk analizi yapmayı düşünebilirsin protest olmayanlar tabi başarılar

  49. Eren K.

    Şanışer feat. Server Uraz - Gece HALK ANALİZİ bekliyoruz, klibi de sözleri kadar muhteşem ve nakarat insanı kendinden geçiriyor.Biliyorum şanışerin yazamam ecele dinletmiştin ama burda server uraz'da var ve şarkı gerçekten çok efsane.Halk analizini bekliyoruz ^^

  50. Elif Ayça

    no.1 çiçeklerde bir telaş var çok beğeni toplar bence bide beni duy ikisinide ben evdekilerle dinliyorum no.1 bekliyoruz

  51. Bekir Afacan

    anil piyanci palavra halk analizi :)

    Elif Ayça

    Bekir Afacan yapildi

  52. adem ali göl

    defkhan nasıl desin def halk analizi yap

  53. steril serüm

    Saian - Suç şarkısına halk analizi yapın :)

    Ilker Melih

    Cansu Canbağlar aşırı siyasi bu şarkılar git sen yap Dayak ye :d

    steril serüm

    @Ilker' Melih başka şarkısı da olur .

  54. Furkan Sarıkaya

    kezzo-bekliyorken ölmeyi halk analizi yapar mısın hocam? bu konsept için fazlasıyla uygun bence.

  55. Fatih

    Çok iyisin kardeşim başarılar

  56. Gül Burcu

    Sagopanin 366. gününü halk analizi yaparmisin?

  57. LeeSinnin yankomşusu

    Abim İşin Hakkını Veriyosun Helal Sana Devam Et Amatörmüş Adam En Azından Akşam Vaktinden Size Ayırıp Bu Sogukta İnsanlarla Muhattap Oluyo Ama Bizim Ülkemizde Bi Türlü Saygı Gelişmiyo

  58. Dex mi, o da kim?

    Abi bayrampaşadamı oturuyorsun ?

  59. Zafer Çalışkan

    no.1 çiçeklerde telaş var yapar mısın kardeşim?

  60. Fatih Emre Demiryürek

    bence cok yararlı iş yapiyosun başarılar

    hüseyin güneş

    Fatih Emre Demiryürek 👍

  61. Burak Bayraktar

    yaptığın iş şuanki haliyle yeter daha ne olsun

  62. Hasan Okcu

    joker allame eskisi gibi halk analizi

  63. Ceyhun çetin

    keyifli video olmuş dostum emeklerine sağlık eyvallah

  64. Ozan Duran

    Allahuekber :D

  65. Talha Can

    Defkhan <3

  66. yigido 24

    abi hem sesin hemde tipin allameye benziyo

  67. Can Üngül

    Bazı insanlar kanserlik aq

  68. Burak Yıldız

    Kardeşim sen emek veriyorsun sonuçta bu işe, beğenmeyen varsa izlemesin öyle klavyeden sallaması değil yapın daha iyisini sonra konuşun. yapıcı olun yıkıcı değil.

  69. Süleyman Akın Pınarlar

    ilk videolarında daha çeşitli insanlara soruyordun öğrenciler bayanlar yaşlı insanlar vs şimdi bakıyorum herkez aynı 30 yaşında sakallı adamlar herkes aynı biraz daha çeşitli insanlara dinlet bunları ve videoyu dinlerken insanlar bizde görelim ve duyalım o zaman aşırı güzel oluyor insanların tepkisini görüyoruz şimdi böyle olunca bana seyir zevki vermiyor benim yorumum bu umarım okursun +1 ve şöyle bi ekleme yapayım bırak video 10 dk falan olsun sıkılmayız merak etme :)

    hüseyin güneş

    Süleyman Akın Pınarlar hepsine katılıyorum . uzat videoları , klibinde parçasını bari seyrettir onlar dinlerken.

    Elif Ayça

    Süleyman Akın Pınarlar is donusu çekiyorum demesinden kaynaklanıyo o saatte dışarda olanlar belli bir kesim bence sebep bu

    Süleyman Akın Pınarlar

    izinli olduğu bir günü varsa o gün çekebilir bende İnternet Cafede çalışıyorum 11 de işten çıkıyorum onuda anlıyorum haklısın

  70. 214 GANG

    Gazapizm - Yeraltı Edebiyatı analizi yapmalısın.

  71. يونس اويصال

    No.1 - Çiçeklerde Bir Telaş Var analizi pls.

  72. Utku Sinan

    Neyim Var Ki'yi de yaparmisin?

  73. Scarface Al Pacino

    abi helal olsun gerçekten yaptığın şey çok güzelSaian makber ı yaparsan sevinirim

  74. Kafama Göre

    ceza milyon farkı hikaye :) yapsan iyi olur :-)

  75. Berkan

    no.1 gecenin gürültüsünü dinlet abi

  76. HS7 Batu

    oooooooooooooooooooooooo adamsın

  77. Matel modra

    Grogi elçin Orçun rüzgar şarkısını analiz et kardeşim

  78. K.T.Bayrakdar

    allame / dayan'ı yaptığın günden beri aboneyim şu ana kadarki en doğru şarkı seçimi bencebi de abi insanlara daha değişik bi tarz dinletsen iyi olur mesela beta'nın funky tarzı gibiveya kadın mc'lerden olsada iyi olursaygılar...

  79. Onur Kaya

    3:30 aga bu açıdan Allame'ye benziyon sanki bana öyle geldi :D

    Faruk Bilir

    Onur Kaya gözler allame yüz hatları lider :D

    Onur Kaya

    Aynen bak Lider'e de benziyor. Adam kendi başına bir "Seyre Dal"

    Sarper Sarıtaş

    veyasine benziyo birazda allame

  80. SokagınKabusu

    No1 --- ÇİÇEKLERDE BİR TELAŞ VAR .ANALİZ YAPARMISIN

    Rumeysa

    aynen kardeşim bitsin konu burda :D

    Berk Can

    Türkçe rap dinleyen zombi bayan öyle hesap açıp can abinin fotosunu koymakla fan olunmuyor sorsan elinde albümü yoktur neyse kapansın konu

    Rumeysa

    kardeşim elimden geldiğince öğrenci parasıyla albüm alıp destek olmaya çalışıyorum en son anakroniği aldım da sen niye gaza geldin bana laf atıyon?

    Berk Can

    Türkçe rap dinleyen zombi bayan haydaaa sana söylemedim üstüne alinmasaydin keşke 😉😉

    Rumeysa

    öyle mi oldu :D tamam sorun değil gerçekten konu kapansın iyi günler

  81. Bilim Ve Felsefe

    Cegıd Manyak Şey Halk Analizi Millet Çıldırsın Az :D

    umut zweihundertzweiundvierzig

    Kutluhan Çağlar - Okt kardeş nabıyon aq adamı içeri alırlar

    67 Müzik

    Efsane olur

  82. Onur Kaya

    İşte bu kardeşim beklediğim şarkı geldi :D Adamsın :D Başarılar

  83. Melih Gulener

    bilinç oluşturmak için protest trackler tercih edebilirsin

  84. Ilker Melih

    Adamın dibisin abi.

  85. Rinxtryp

    *Xir üç hasta beyin yapabilir misin adaşım (başarılarının devamını dilerim)*

  86. Ilker Melih

    Saian ft Ayşegül Erkurt - Kangren belki yaparsın abi halk analizi için güzel bir şarkı

    Muhammed Reha Özdemir

    bro aydana özleminden dolayı yaptıgı şarkıda ft attığı kişi karısı demen bi ilginç geldi

    Miray Emre

    Peki bu kız kim kuzeni falanmı

    Muhammed Reha Özdemir

    açıklaması vardı bulursun araştırsan ne zamandır aydan için böyle bi parça yapmayı düşünüyodum meftun amcamın kızından nakarat için yardım istedim oda kabul etti diyodu

    Miray Emre

    Muhammed Reha Özdemir sagol yardım icin :)

  87. Rasheed

    Evet Beklediğimiz Video Geldi, Teşekkürler RapBilirTV.

  88. NoName

    Sonunda abi eline saglık

  89. Worrisome Accuracy

    Abi yanlış anlamadıysam şarkıyı senin sanıyorlar, bunu izah etmelisin bence... *Başarılar!*

  90. Eren Uzun

    Ellerine sağlık abi böyle devam

  91. Deniz Keleş

    Biz defkhani senelrdir dinliyoz millet bu sarki patlar diyo

    Ilker Melih

    Deniz Keleş bilmiyor ama kız yeni bir dinleyici kazanmış oldu bak.

  92. Parola Müzik

    Devam et abi arkandayız !

  93. Ilker Melih

    Teşekkürler.Eline Sağlık

  94. Deniz Keleş

    PMC Represent the underground halk analizi yap

    Ilker Melih

    Deniz Keleş Dayak yer :d

    Ilker Melih

    Deniz Keleş çünkü orda söylenen sözler sosyalistçi sözler ve polise kötü sözler sarfediyorlar ben olsam denemem

    Video Lordu

    aynen :D

  95. Eren Gürcan

    Sonunda abi be :-D bu Kültüre çok şey katıyorsun Teşekürler

  96. Normlife Bebeğim

    1 görüntülenme ilk begeni

Ölüm Var Şarkı Sözü

Defkhan Ölüm Var Mp3 İndir, Ölüm Var Müzik İndir Dinle

Ölüm Var İçin şarkı sözü eklenmemiş. Ölüm Var Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Ölüm Var Anahtar Kelimeler
Defkhan Ölüm Var Mp3 İndir Dinle , Defkhan Ölüm Var Şarkı Sözleri , Defkhan Albümleri , Defkhan Ölüm Var Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ölüm Var bedava mp3 indir ,Ölüm Var cepten ücretsiz indir, Defkhan Ölüm Var Mp3 İndir Dur

Mp3 indir Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve Mp3 indirme butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.