mp3 indir semti
Gönül Hecesi
 
Cellat - Gönül Hecesi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gönül Hecesi
Boyut
: 3.95 MB
İndirme
: 1492 Toplam İndirme
13-01-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1492 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Cellat - Gönül Hecesi )
  1. EsmeR Armi

    :) DilimHaykırmasa bile sen gönül hecesi . .

  2. okan oğuz

    Hobaa yıllar sonra çıktı gene “” Gönül Hecesi “”

  3. Lastrigon

    Bu şarkıyı ne zaman açsam Alt+Tab a Koxp geliyor, Cleaver görevine giriyorum. Anvil'e ışınlanıyorum filan, gözümde geçmişin karanlık ama güzel günleri canlanıyor...

  4. Hetgora Acegarp

    ne severdim bu parçayı bee halen dilime dolanır yıl 2019 vaybe ne çabuk büyüdük

  5. Gül

    13 Eylül 2019 01:05 Ve hâlâ dinlenilir...

  6. Ferhat Topuz

    12.09.2019 17.52 denizde vapurla gezerken dinliyorum eskiler gözümün önünden geciyo eskiden güzeldi herşey 😊

  7. İbrahim Duysak

    Şimdikiler getir götürünü yapar reis

  8. Falan Filan

    7-8 yıl boyunca aradığım şarkı...

  9. Elif Şentürk

    Hala burdayız 2019 👍🏼

  10. Alperen Ünüvar

    2019 Eylül ???

  11. ZeuS5406

    yıl 2019 hala dinliyorum aq kızı

  12. Ceren Altuğ

    2019.. dinliyoruz:)

  13. TIMUR han

    bu sarki nasil unlu olmadi lannn efsane

  14. DERİCİ İZZET

    Bu şarkının çıktığı zamandan beri yaptığım tüm aptallıkların telafisi için başımı secdeden kaldırmazdım kusura bakma allah kardeşim hayat hain

  15. Özgür Özgar

    Bu gibi eskilerin yerini tutamıyor hiçbir şarkı.

  16. beyhan özdemir

    buram buram nostaji kokuyor akşam sefası

  17. Adil Yılmaz

    Masaüstü bilgisayar cs1. 5 bölüm aztek asmada awpyle terörist kesmem aklıma geliyor bu şarkıyı dinleyince yada fifa07 barça Ronaldinho

  18. Fatih Bedel

    2019 burdamıyız

  19. Axines-HOPS

    1:21 den sonra bağırarak eşlik etmek :))

  20. Ergün Bozay

    Vicdansızzzzzzz!

  21. özge duman

    yaaaaa eskilerrr 👏👏👏

  22. Enes KOÇAK

    yaktın beni mt 2 herkes aşk acısından hayatı sikilir benim hayatım senin yüzünden..

  23. Game Play

    Nereden estiyse iyi esti be...

  24. Her Şeyden Biraz

    2019 da bitmek üzere.. Çok güzeldi eski zamanlar eski insanlar ve eski şarkılar

  25. Yaren Turan

    Sene 2019 cellatın gözleri yaşlı. ÇÜNKÜ YİLLAR GEÇSEDE BU ŞARKİ ESKİMEDI

  26. Furkan Ataş

    İkram durmuş 2008 de bursa inegölde seni ilk gördüğüm yerde bu şarkıyı dinledik,şunu bil ki senden baska kimseyi senin kadar sevemedim,eğer birgün olurda buralarda biyerlerde görürsen 2 çocuk sahibi olsanda yine gel.

  27. Baymayan Bayan

    Yıl 2009 sevdiğim çocuk sınıfta sevdiği kız için bu şarkıyı müzik dersinde söyledi ve ben eve gelip 2 kapaklı telefonuma bu şarkıyı indirip açar dinler ağlardım. Sınıfın en çalışkan kızını severdi. Ben hala bu şarkıyı dinleyince senin için masum olan sevgimi hatırlıyorum. Sen ise benim adımı bile unutmuşsundur. Bu şarkıyı dinlersen seneler sonra ve yorumuma denk gelirsen beni hatırlaman dileğiyle... Meydanbaşı sakarya okulu.

  28. Elif Erzurum

    2019 👋

  29. aka yamtar

    küçükken derdim yokken tribe girerdim bu şarkıyla amk

  30. Tuğçe şahin

    Yıl oldu 2019 hala dinleyenler

  31. Ne İstersen Burda

    Seneler sonra bana bu şarkıyı hatırlattığın için teşekkürler güzellik gülünce kısılan gözlerinden ve gözünün altında çıkan gamzenden öpüyorum 😌

  32. Damla Su

    o taş yuregin sevemedi

  33. İlayda Karaçam

    Yıl 2019 hala ezbere biliyor olmam 🙈

  34. Enes Yasin Akbaş

    10 sene önce ezberlemiştim uzun süredir dinlememiştim ama bu gün rahatça ezbere söyledim 🤗

  35. Ertan Bayrak

    Üniversite yıllarımda dinlerdim 😥 yine daldım derinlere

  36. ayseee Clop

    2019 da hala cehennemden çıkamayanlar 😁😁😁

  37. The Lord

    YETER DERSEN ÇEKER GİDERİM .

  38. Murat *

    Bu adam su an ne yapiyor merak edenlerhttps://m.youtube.com/watch?v=T2t3AdJjy-w

  39. kürşat türkel

    Selamlar 23 Ağustos 🥺

  40. Eray Bayrak

    Aog dan geldik +1

  41. Ufuk Firat

    #Aog canli yayindan geldim sa

  42. 2 Pac

    sene 2009 msn falan daha yeni ozamanlar yazışıyoduk lisedeydik hatırladınmı tuğba bana bu şarkıyı göndermiştin msn den bende o zaman sana olmaz demiştim hatırlıyomusun? heh hala olmaz diyorum amınakodmun sivilceli suratlı şişkosu!! aklıma geldi söliyim dedim :D

  43. Meltem Meriç

    22.08.2019 arkadaşlar. Unutulmayacaksın Gönül Hecesi 💛

    Mustafa İlbulan

    Asla unutmak yok

  44. Kaan Burak Ercan

    Yine düştü aklıma

  45. Berk Korkmaz

    YA BEN METIN 2 DE OYNAMADIM.VEYA NE BILIYIM BEN MSN FALANDA GIRMEZDIM.SEVDIM. SİKTİ. BURDAYIM.

  46. ferhat suren

    Biyere gitmedik

  47. Ceren Cakır

    Tam 11 yıl önce. Geçmeyen çok şey var vay be...

  48. CEZA'NIN SAÇI

    Youtubeden scorp izliyodum biri bu parçayı söyledi tüm çocukluğum gözümün önünden geçti olm ya

  49. Serdar Search

    Ceza-fan efsane forum hatırlayanlar beğenin bakalım 16.08.2019 saat: 02.05

  50. selvi sapar

    Yıl 2019 Yıllar Sonraa Karşıma Çıktı .. Bütün Geçmiş Gözümün Önünden Film Şeridi Gibi Geçtii. Yıllar öncede dinlerken aglıyordum şimdidr aglıyorum geçen yıllar hiçbirseyi degistirmiooooooo.

  51. Kaan Sönmez

    Lan biz ne zaman büyüdük bu kadar, nasıl geldik, neler geçti, neler değişti... Değişmeyen tek şey, hala gözlerimin dolması bu şarkıları duyunca.

  52. Oguz Topaloglu

    2008 de cd vardı ozamanlar tek bu parcayı cd ye cekmiştim araba da dinlemek icin vay be şimdi olmuş 10.08.2019 neler görmüş neler gecirmişiz

  53. Coskun Secim

    Gittik gene 2008 lere bazı anılar hiç unutulmaz yerine koyamadığımız değil midir uykularımızı kaçıran

  54. Potter In

    Efsane şarkı

  55. Uğur Özekin

    Bir kez daha yaşlandığımı farkettim :/ Aradan yıllar geçmiş vay be

  56. Büşra Önal

    Bu videoya yolun düşer mi bilmiyorum ama (C) sadece seni sevdim,yemin ederim...🌙

    Mustafa İlbulan

    Unutmamış sa elbet düşer. Cesaret edermi orası muallak

  57. Şeyma Gündoğdu

    Yıl olmuş 2019 hala dinlettiriyor be

  58. trend türkey

    var mı hala dinleyen :)

    Youtube Genci

    saat 03:09

    trend türkey

    @Youtube Genci yaşa kardeşim eskiler eskimiyor

  59. EnesOfficial

    07.08.2019 bi an aklıma düştü bu şarkı yıllar sonra ben gibi yıllar sonra dinleyen like bıraksın.

  60. Zehra Salihoğlu

    1.25 te dinleyin dinletin

  61. Mazhar. kc

    Vay be ne cabuk geciyo zaman

  62. Mert Can Özdemir

    Nerelere geldik yine

  63. Ayberk Tekneci

    Sevmeyin. #30.07.2019

  64. Uğur Kear

    Saçlar dik samsung e 250 bu şarkı ne havalıydı 😀 yıl 2019

  65. Esma Kayabaşı

    29.07.2019 ~~~

  66. TR selena gomez

    Ben kimseyi bu kadar çok sevmedim....kimsede seni bu kadar çok sevemez....bilmem ki ne desem.......

  67. TR selena gomez

    Ben kimseyi bu kadar çok sevmedim....kimsede seni bu kadar çok sevemez....bilmem ki ne desem.......

  68. Faruk Keskin

    2019 , umarım yalnız değilimdir buralarda 👋

  69. ibrahim alikan

    Ergenliğim gözümde canlandı 12 sene 🙃🙃

  70. Çağrı Karagöz

    2019da böyle şarkı cıkaran yok bizde buraladara döndük Efsane şarkı♥

  71. Potter In

    Çocukluk dönemi bitişi ergenlik başlangıcına geri dönüş yapıldı 👍

  72. serdal mutluay

    Nasıl kırılmışsak halen parçalarımız bir araya gelmemiş.. 10 yılı geçti ve biz yine bu şarkıyı dinliyoruz. Bu adamlar şimdi nerede merak edenler?

  73. Kallavi

    cok gec kalmisim buna hakkini helal et cellat

  74. Sir Loxware

    Disslike atanlar damarlarini kesenler falan mi amk nedir bu

  75. Sir Loxware

    Ulan bu adam şu an ne yapiyo acaba amk çok merak ediyorumBi Cellat bide Serseristayla òzledim lan o zamanlarimi

  76. Efectra FD7

    Aklıma geldi ve döndüm.

  77. PaRaziT_

    16.07.2019

  78. Fatih Yalçın

    1.25 hız mükemmel

  79. Samed Memişler

    9 yıl sonra MERHABALAR AQ

  80. Adem Karabacak

    Rakı yenı olsada kadehler hep eskiye kalkar..

  81. baybars suduran

    2019 da bile burda olanlar bi ses etsin bakalımm

  82. Serap Gunay

    2019..13 Tammuz sabahi 😎😎

  83. Yiğit Arda Harman

    11 yıl geçti ne güzel günlerdi bee

  84. Sonu Gelmez

    sene 2019 11.07.2019 saat: 01.46 unutturmayın bana

  85. abc123 123abc

    Koskoca doktor oldum ama görünce mutlu oldum. Çok büyümüşüz be

    Fatih Karaarslan

    tıp 5.sınıftayım. Yarın radyloji sınavım var. Bütün stresimi aldı şarkı geçmişi hatırlatarak :)

  86. Derin Kesler

    2019 temmuz.. halen aynı duygularla 🙏🏻

  87. Mert

    2019 burdayız oldların gözü yaşlı newler diyo bu ne aq neyse (oldlar sizin için yakıyoruz) 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  88. CaneR Can Çelebi

    aaaaaa. ah ulan dedim ve hemen tıkladım açtım. eskiden duygularla şarkı yazarlardı. şimdi ise sırf para pul şöhret için.

  89. şahin sağır

    Şarkıyı söylememiş haykırmış...

  90. Neriman Yılmaz

    Yıl 2009 Nisan 12 doğum gününde bu şarkıyı paylaşmıştı sabaha kadar kaç kere dinledim bilmiyorum döktüğüm gözyaşları arasında neden gittin ki diye kaç milyon defa sordum duymadın ki!!!😭😭😭

  91. Kerim Avkıran

    Yılların Bi önemi 2019 oldu ama hayla buradayızz. 🙂

  92. Mustafa kuz

    Anılarım depara kalktı.

  93. Ece Akkoç

    Sene 2019.. hala unutulmamış

  94. Rüzgar Beyoglu

    çok anlamlı ve güzel bi şarkı helal olsun.

  95. Aykut YILMAZ

    2019 da gelenler +1

  96. Oğuz Dinç

    Herkes bilmez o masum duyguları ozaman selam olsun bütün 95 li ve 96 lı kardeşlerime

  97. Kaan Mert Bozyel

    Sene 2019 hala dinleyenler?

Gönül Hecesi Şarkı Sözü
Gönül Hecesi İçin şarkı sözü eklenmemiş. Gönül Hecesi Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Gönül Hecesi Anahtar Kelimeler
Cellat Gönül Hecesi Mp3 İndir Dinle , Cellat Gönül Hecesi Şarkı Sözleri , Cellat Albümleri , Cellat Gönül Hecesi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Gönül Hecesi bedava mp3 indir ,Gönül Hecesi cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.