mp3 indir semti
Memik Oğlan
 
Burhan Çaçan - Memik Oğlan
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Memik Oğlan
Boyut
: 4.34 MB
İndirme
: 45 Toplam İndirme
24-02-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 45 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Burhan Çaçan - Memik Oğlan )
  1. yakoo5

    Müzikten anlayan bu sarkıya yıkılır bu sese ölür bu tekniğe biter

  2. Hacı Çolakoğlu cok guzel hsrika söylüyor

    Uyusun bakalım

  3. se7ennio

    Çok iyi bir yorum gerçekten. Sonra kafası dağıldı, gitti olur olmaz şeyler peşinde. Epeydir de görülmüyor nedense..

  4. Mehmet Ender

    Evet Burhan çaçan sen soylerdin bende senin kasetlerini satardim keşke yine o zaman olsaydı eski sanatçıları hepsini tanirdim hepsi yalan oldu

  5. Z Sevim

    sesine diline sağlık kral

  6. yanan dunya

    Barak köylerinde kacakci topal abdo oğlu memik çok sever hiç yanında ayirmaz kacaka gider memik oğlunun atın arkasına koyar gider kurşun gelir memik deler abdo karnından çıkar abdo canını açısına yanmaz oğlu memik yanar akıl var mantık var kacaka gidiyon oğlu kendinle goturuyon tehlikeli

  7. HÜSEYİN BUKSUR

    harika ses

  8. Vahap Arar

    zamanında ne ses varmış sende be burhan abim

  9. Mehmet Arslan

    Burhan babaya selam olsun çok güzel olmuş

  10. HÜSEYİN SONGUR

    Mükemmel süper ötesi bir daha gelmez böyle sanatçılar hiç kimse dolduramaz yerini

  11. HÜSEYİN SONGUR

    Şimdikiler ne anlar şarkıdan

  12. salim kirazlı

    Nerde 80.lerin 90.sanların o sanatcıları

  13. MA H

    Burhan Çaçan'in en güzel kasedidir memik oğlan. Pek bilen yoktur bu kasedi 87 yapımdır çok ağlattı bizi. Gülom ve Yar gözlerin yemyeşil parçaları beni benden alır dinleyin hak vereceksiniz. Saygılar.

  14. Celalettin pektaş

    Türkünün sözlerini bilen varmı

  15. Hüseyin Varol

    Cenneten gelen ses

  16. Hüseyin Varol

    Caan dadasim can

  17. barış şenkal

    Ya arkadaş birde bestecisi övün. Zülfü livaneli diyorum başkada bir şey demiyorum.

  18. Umit Konak

    Guzel masum cocukluğunu hatirlatan şarkiyi dinliyorsan en güzel mutluluk odur

  19. gelecek-bilimde

    Ondört yaşım diken ile kaplanmışGöz ucuma karıncalar toplanmışKurşun gelmiş kaşlarımın üstüneAlın yazım okur gibi saplanmışUyu memikoğlan uyuöte gecelerdeDağı dağa kavuşturan ben idimSuyu suya eriştiren can idimYükledim mi gece vakti kaçağıKaranlıkta ışılayan gün idimUyu memikoğlan uyuöte gecelerde büyü.

  20. Mustafa ANDIÇ

    Her dinlediğim de agladıgım tek türkü çünkü anısı benim için çok acıtıcı sene 96 İstanbul dayım bekar evinde kalıyorum memleket ten arkadaşım geldi yanında başka bir arkadaş da getir miş ismi mustafa memleket te radyo purogramcısı onun deyimiyle boğaz tokluğuna çalışmak gibi bir iş yerel radyo lar daha yeni yeni yayın yapıyor büyük şehirde radyo da yada daha iyi bir iş bulma umuduyla mustafa İst gelir neyse tanışırız mustafa hergün iş arayıp gelir Ama bulamazdı çünkü karnında birazcık çıkıntı vardı yani karnında ur vardı belli zaman geçtikce büyüyor ve ameliyat la alınıyor du bir gün eminönü sahilindeyiz denizi izliyoruz mustafa bana senin baban öldümü dedi ama gözleri bir anda doldu hayır dedim nerden falan çıktı dedim ama ağladı teselli falan derken gezmek bize zehir oldu dönüş yolunda voltmende bu türkü çalıyor du memik oğlan babasının en sevdiği türkü buymuş insan 13 lü 15 li yaşlarda yetim kalınca her başarısızlıgında daha duygulu oluyor galiba bir zaman sonra memleket e döner mustafa döndükten sonra bende memleket e dödüm mustafa nın şansı dönmüş tü bir nebzede olsa çalıştı gı radyo televizyon da acmıştı artık televizyon da program yapıyor du kaderin cilvesi yine oyununu oynamaya başlamıştı karnındaki o ur tekrar büyüdü alal acele ankaraya gittiler gitmeden öncede beni ev telefonu dan aradı benim yerime radyo da program yap diye ben aynı onun gibi nerdeyse çaldığı şarkılar bile aynı 3 tana gökan güney çalıp yayına başlar devam ederdi onu aratmamaya çalıştım ama ankaradan gelen haberler hiç iyi gelmiyordu velhasır kelam mustafa amaliyat tan çıkamadı öldü allahım onu son yolculuğu na ugurladıktan sonra duramadım döndüm 2 yıl üstümden atamadım o nazım hikmet okur ben Nihal atsız okur zıt fikirler olmasına ragmen aramızda fikir maskaralıgı olmazdı çünkü o benim kardeşimdi 8 yıldır kanser hastasıyım ölümden korkmuyorum arsızca yaşamaya devam ediyorum çocukları mı yetim borakmmak için kardeşim nurlar içinde yat memik oğlan beni üzen bir türkü

    Meçhul Daha da meçhul

    Mustafa ANDIÇ üzüldüm hem başınız sağ olsun hemde büyük geçmiş olsun

    Mustafa ANDIÇ

    @Meçhul Daha da meçhul teşekür ederim bazı kaderler en acıklı filimlerden daha da acıdır

    Meçhul Daha da meçhul

    Mustafa ANDIÇ haklısınız Allah dan acil şifalar diliyorum inşallah atlatırsınız gerçekten ne yazacağımı bilmiyorum Rabbim sizi ailenize çocuklarınıza bağışlar inşallah

    Erhan Kılıç

    Rabbim şifanı versin inşallah

  21. Beyaz atletli prens

    Masallah abime

  22. Karabulut insaat

    25, 08 ,2018

  23. Ali Deniz

    Burhan,dan super ses,süper yorum,süper bir Eser

  24. fahrettin tigu

    çocukluğum..

  25. fahrettin tigu

    çocukluğum..

  26. Tuncay Bostanci

    Polıs. E dınleyenlere gelsin. Telefonu dınliyorsun sana. Gelsin. Bu parca

  27. Murat Demır

    hey gıtı gunler bu gunlerı cok ararız

  28. FIRAT DENiZ

    Liseli miseli subyanciliga donmesen iyidin burhan baba

  29. Galaxy J3

    Ailece fanatik hayranız sana 92 senesinde rahmetli olan abim hem tıpatıp Size benziyordu hemde hayrandı Size tabi ben ozaman daha küçüktüm ozamandan beri sıksık sizi dinliyoruź hem Size benzerliğinde dolayı hemde hayranlıgından dolayı sen çooook yaşa burhan abi

    Zülfü BAYRAM

    Mekânı cennet olsun kardeşim...

  30. Enver KILIÇ

    Kendime geldim selam olsun Burhan abime ve onu sevenlere

  31. Turan Aydin

    maşallah 20 senedir dinliyorum yok böyle bir ses

  32. birol Ersöz

    ağzına yüreğine sağlık burhan çacan abimmm

  33. IIKARADAYII IIKARADAYIII

    ALLAH vergisi masallah sese bak insani uzaklara goturuyo

  34. Sinan Altunay

    helal olsun hemserime 🤗

    W124 Cayyen

    Sinan Altunay gelmez böyle bir ses daha of ulan of dinledikce hüzünleniyorum bütün parcalarını yeri doldurulamaz sanatcı.👍

  35. Mustafa Türksoyu

    ooofffff ulan offf Gençliğim yok böyle bi ses

  36. Mlnetbabab Vvagha

    türkü Çandır

  37. Omer Tayyip Demir

    uyu memeik oglan uyu ote gecelerde buyu

  38. Osman Kurt

    bu kaseti iki arkadas birolup almistik paramizolmadigi icin,,.

    Zerkalov

    Osman Kurt 😢

  39. Bekir Gunes

    çokdüşündürüçü.birşarkı.yeninesilanlamaz.eskifakirinsanlaranlar.vedinleyenanlar.Diline saglık.Burhancacan

  40. My Way

    Yeni nesil ne bilsin? Kendini şanslı zanneden yeni neslin yanında, biz çok şanslıyız aslında... Bu türküyü beğenmeyen bir kaç kişinin akıl seviyesi ve ruh halini de merak etmiyor değilim:))

    salih altuntas

    kesinlikle kardeşim sonuna kadar haklisin ve bu turkiye ancak böyle bir ses yakışır.

    Emin Kaplan

    Yunca biçerken dinlerdim

    şükrü

    My Way olmasaydık napardık bilmiyorum değerli kardesim my way

    Bıçak severler !

    Bu türküyü bende severek dinlerim.lakin bu faşizan zihniyet ne zaman bizlere musallat oldu merak ediyorum herkes beğenmeyebilir.akıl sağlığı ile ne alakası var? Yapmayın güzel kardeşim hani zevkler ve renkler tartışılmazdı? Bize yakışanı yapalım böyle düşünmeyelim

    Mürsel Salman

    cok dogru söylüyorsun arkadasim

  41. Mahmut27 Bozgeyik27

    mükemmel bir ses

  42. Fatih Dönmez

    Burhan abim ağzına yüreğine sağlık.Senin gibiler gelmiyor artık.27 yıldır dinliyorum seni sanki beni anlatıyor kendimi buluyorum türkülerinde.

  43. Ali Yildirim

    offfffffffff

  44. LOCKHEED MARTİN

    cocukken cok sever dinlerdim gencken müslüm baba

  45. Halim Aydin

    Aman vermez asker kacakciya. Hem sinirin o tarafinda hem de sinirin bu tarafinda tetikte bekler asker kacakciyi. Kacakciyi bu isi yaptigindan vurmak degil de kacakciyi bu ise götüren sebebi irdelesin atlarindan inmemeye huylu askerler. Memik oglan`in sansi vardi. Ardina bir türkü söylendi. Ya digerleri? Daglarin patika yollarinda bir kursuna hedef olanlar? Atlarin mayina basinca paramparca olduklari dag yollarinda kalanlar?Agzina saglik, Burhan abi.

    ONUR CANER

    Halim Aydin slm bir anısı vardır mutlaka kim için bestelenmiş.???

  46. Ebru can

    😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  47. OZYOLDAS 23

    ciğerimi dağlayan ses ve türkü

  48. Bahadır Tuncer

    türkiyenin en güçlü 3sesinden

    My Way

    Bu döneminde böyle bir ses yalnızca Rahmetli Seyfettin Sucu'da vardı. Rahmetlinin hakkını yemeyelim, nefesi Burhan abiden iyiydi ama bu kadar yanık değildi.

  49. Fatihin Fedaisi

    Sizin gibiler bidaha gelir mi beee, başımı dönderdın burhan baba

  50. Bekir Akbulut

    HE BURHAN ABİ HE ALLAHINA KURBAN

  51. Burhan Bural

    mükemel bir ses

  52. Ayhan Pamuk

    çok seviyorum seni burhan çaçan özümüz türkülerimiz

  53. robert deniro

    ah ulan ah daldim gittimmmm yüreğine sağlık

  54. Erol Temur

    harika ses ve yorum

  55. Beko Ekiz

    uyan ey memik oglan rahim olandandir hakliyi haksizi secmek sen üzülme geride ne biraktin diye elbet adalet yerine bulacaktir.Zaman gelecek o kursunlar senin adina konusacak.Elbet bir gün herkes uyanicak vede sorgu suala cekilecek.Elbet bir gün adalet yerini bulacak

  56. Zeki ŞAHİN

    seetı haşbe bıra

  57. aydın AKAR

    gardaşım ağzına sağlık

Memik Oğlan Şarkı Sözü
Memik Oğlan İçin şarkı sözü eklenmemiş. Memik Oğlan Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Memik Oğlan Anahtar Kelimeler
Burhan Çaçan Memik Oğlan Mp3 İndir Dinle , Burhan Çaçan Memik Oğlan Şarkı Sözleri , Burhan Çaçan Albümleri , Burhan Çaçan Memik Oğlan Cep Telefonuna Mp3 İndir,Memik Oğlan bedava mp3 indir ,Memik Oğlan cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.