mp3 indir semti
Aşkımız Olay Olacak
 
Burhan Çaçan - Aşkımız Olay Olacak
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Aşkımız Olay Olacak
Boyut
: 3.22 MB
İndirme
: 2361 Toplam İndirme
24-02-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 2361 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Burhan Çaçan - Aşkımız Olay Olacak )
  1. Meşhur Şarkılar

    Tam hayallerim gibisinSevmem çok kolay olacak Sende beni bir seversenAşkımız olay olacak Akacak coşkun sellerde Esecek deli yellerde Dolaşıp bütün dillerdeAşkımız olay olacak Gönlüm bir deli, sevdim bak seni İnan bu sevgimi tarih yazacak Haydi yak beni, durma sar beni Aşkımız olay olacak

  2. ktarhan328@gmail.com 01011981k

    Gençliğimizin şarkısıUnutulurmu bu şarkılar

  3. Erhan Kamat

    Iremden gelmedik Biz hep burdaydik

  4. BURCU TASLAMACIOĞLU

    takıldın mı takılanlardan mısınız .repeat 5 :)) 90 lar bi aşk bi takıntı bi huzurdur. kaseti kuzenimden hayal mayal hatırlıyorum 1988 <3 yaş 6 ses bi mutluluk verrdi gece gece ... eyv ;)

  5. Yasemin Gazi

    İlk burhan babadan duydum cocukluk sarkilarim

  6. Hüseyin Kazan

    O benim hayim gibi idi ama ben onun hayalî gibi olamadım benim aşkım olay oldu ama o gitti elin oldu mutluluklar onun olsun

  7. Ramil Mursudov

    2019 qulaq asan varmi??

  8. Halise Arslan

    Sözler mithiş o yıllarda ne çok dinlerdim bugun tesadüfen gördüm ve defalarca dinledim hiç eskimeyen şarkilar bunlar zaten ne varsa eskilerde var şimdikiler hep dandik

    imdat keskin

    Dinleyen yüreğinize sağlık gerçekten ayrı bi tat ayrı bi lezzet veriyor insana

  9. Özlem

    Cok içli söylüyor be

    imdat keskin

    EVET AŞIK GALİBA :)

  10. onur duman

    Nihat hatipoğlundan gelenler :)

  11. Zuliye Ahmed

    Bnde 1980 cok guzel sarki

  12. ASİMAN MUSAVİ GƏNCƏ

    Superr superr superrr👍👍👍

  13. Nurcan Yavuz

    Bebelere balon gidin irem ve ayşe dinleyin efsane burhan çaçan

  14. Amil Memmedov

    Super super super qardaş super halal olsun türkiyə və azərbaycanın 🇦🇿☝️🇵🇰🤝🤝🤝🤙🤙🤙😘😘😘

  15. Özkan Aşık

    Irem derici den önce burda olanlar.

  16. mehmetgazi kudat

    Ne varsa eskilerde var yeniler sarmıyor

  17. Nurettin çelik

    90 lar acı_yokluk _enflasyon _koalisyon _birde süper şarkılar

  18. Aynur Olgun

    Çocukken dinlerdim en sevdiğim sarkiydi❤

  19. Deniz Gezmiş72

    Bir dönemin efsane şarkısı. İrem Derici iyiki okumuş tekrar hatırlamamızı sağladı 😊

  20. Elifsu Evci

    İşte bu be ah eski günler

  21. diloş diloş

    Muhteşem SES 😍😍😍

  22. Hakan Birgü

    Irem dericiden geldim efsane sarki unutmuşum cocuklugumuzun sarkisi oysa

  23. musa cemil

    Borumu bu burhan abimin sesine bak

  24. yusuf cevherci

    10 yaşındaydım bu şarkıda aradan geçmiş 26 sene 😓😓😓😓

  25. Ela Sana bakınca fena

    Iremden geldim demeden

    imdat keskin

    hoşgeldin :)

  26. dilek topkul

    yıllar önce ne damar yapmışşın be abiii :) ama güzel parça veşşalam :)

  27. Erkan Guzel

    Hellal. Burhan. Abi

  28. Erkan Guzel

    Yeni a şkllar. Para internet. Kontur. Ne bekllersin. Boyle aşklarda. Bomboş. Bir guzel. Aşklar. Vardi. Yeniller. Aşkida. Haram. Ettiller

  29. Erkan Guzel

    Nerde. Eski aşklar. Yenillerde. Aşk. Diye. Bir şey. Kalmadi

  30. Yaşarmurar Ataman

    Merhaba bu kadar uzun zaman oldu ama ben daha dinlemeye devam ediyorum ve tavsiye ederim

  31. Shanane Güzel nick bence

    Modernize edilme fikri nokta atışı olmasına rağmen yine de bu keko versiyonu tercihim😅 bu hissi bu samimiyeti vermemiş fikir güzel ama olmamış be İrem derici

    WHO I AM

    Keko babandir lan sokuk.

  32. yesil intraket

    Irem derici henüz 7 yaşındayken cooook oncelerden dinlerdik Burhan Çaçan'dan sene 1994 dü albümün çıkışı yaşım 12 komşumuz kaseti almış bende boş kasete çekmistim hey gidi günler hey..

  33. Etem Saruhan

    Cimbomum olay olacak!

  34. Nigar Turhan

    Burhan Babaaaa biz hep buradaydikk

  35. Johny Jack

    Ah ulan 90 lar müzikler bile içten miş. Şimdiki gibi trin trin sesler gelmiyor

    Deniz Gezmiş72

    Şimdiki şarkıların sözleri boktan ama müziği hareketli olduğu için milyonlar dinliyor şimdi ki gençlik çok şansız gerçekten

  36. senrey26

    Burhan babada cimbomlu çıktı

    Hulya Keser

    Fenerli

  37. Burak Sarikaya

    Yaklaşık 10-12 sene olmuştur yaz tatili köydeyim bu şarkıyı dinledim ağzıma dolandı yemek sofrası kuruldu ben şarkıyı söyleye söyleye sofraya oturuyordum dedem hayırdır besmelenin şekli mi değişti demişti 🤣

  38. Ferhat Tascioglu

    BIR SARKI ILK KIMDEN DINLENMISSE ONUN ESERIDIR IREMI HIÇ DINLEMEM EFSANE BURHAN ÇAÇAN DURURKEN

  39. Ayşegül bsjddjd

    İrem Derici den gelenler diye yazılanları gördükçe kusmak istiyorum. Yıllardır dinlenen şu şarkıyı o kadına bağladınız helal olsun 👏 Biz Burhan Çaçan la sevdik yıllar önce bunu

    Selvi Cam

    Ayşegül bsjddjd bize de irem tanıttı böyle güzel şarkıyı irem olmasa yeni nesilde bilemeyecekti ablacım

    imdat keskin

    ayşegül arkadaşım elbette biz bu şarkıyı burhan çaçanla tanıdık bu kadar güzel olmasa irem derii de okumazdı heralde geç farkedilmiş bi şarkı ama irem derici de burhan çaçandan özellikle istemiş hatta düet bile yapmışlar kim güzel okursa başımızın üstünde yeri irem derici de çok güzel sesi ve yorumu olan bi sanatçımız lütfen hakkını yemeyelim haa bana kalırsa bu şarkıda benim favorim burhan çaçan ama ireminde çok güzel şarkıları var

    Selvi Cam

    imdat keskin saol abi haklısın aslında iremi sevip burhan abiyi sevmeyenlere ya da burhan abiyi sevip oranı sevmeyenlere o düeti izleticeksin birbirlerine karşı ne kadar samimiler sarılıyorlar falan güzel şeyler bunlar😊

  40. Okan Kurt

    Cimbom um olay olacak 🏆🏆🏆🏆

  41. Ahmet Asrlan

    Seni seviyorum

  42. Oğuz Özdemir

    Burhan Çaçan diye abartmışlar ama İrem Derici çok daha güzel söylüyor

    Avataria Emre Yapım

    İrem Derici becerememış ben de dinledim olmamış

  43. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Allah Nihat Hoca dan ve ordaki herkesten ve sevdiklerinizden razı olsun Hz Muhammete komşu eylesin, sizde bi zahmet bana ve sevdiklerime edin amin.

    imdat keskin

    aminnnn

  44. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Yoğun bakım bile olsa bi insanın eşi ne ister, sen bunu düşünebidinmi, sen yeni evlisin herhalde.

  45. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Teyze gülüyormu ağlıyormu? Çarşafı olunca pek belli olmuyorda.

  46. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Demin gördüm çocuk ölmüş galiba, cenazeyi sabaha bırakmayın kokar ha, havalar ısındı, hazır nihat hoca da orda cenaze namazını kılıp orda bi yere gömün

  47. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Atv Nihat Hoca nın program yaptığı yerde herhalde çocuk ölmüş, ölü gibi yatıyordu, kameraman bi daha dolaş hele

  48. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Burhan abi ne kadar bizim savaşa benziyor burda ya.

  49. Елджан Гусейнов

    Azrbaycandan salam olsun qardaslarimiza 🇹🇷🇦🇿

    napcan napcan

    Aleyküm selam gardaşlık

    imdat keskin

    aleyküm selam

  50. Alparslan Sarıtiken

    💛❤️💛❤️

  51. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Trump ım şu Türkiye insanı sevinmesin ben Amerika da zengim olursam hemde ailem akrabam sevdiklerim den uzaklaşıyorum o yüzden bir yandan da zenginlikten kaçıyorum, işte böyle yaşamaya çalışıyoruz vakit geçiriyoruz oyalanıyoruz

    imdat keskin

    fakr yani fakilik nedir bilirmisin tasavvufta fakr Allah'tan başka hiç bişe ihtiyaç duymamak demektir. insanlar dünya derdine düşünce dünya onları esir alır hevasının kölesi yapar lüks bi hayat sürmek için ömür boyu hırsla çalışıp dünya malının esiri olur

  52. Ak Sevda

    Aslan Cimbom bizi geçmişe götürdün❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️ Şampiyon Cimbom'a YAKIŞIR 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

  53. İbrahim Koca

    İrem reisten gelenler like 😂💛❤️

    Avataria Emre Yapım

    İrem reis ten geldim de güzel söylemiş olsa gelmezdim

  54. Ömer ŞAMLI

    İremden gelmedik gardas 6 yıldır burdaydıkk.. Hedef 100 milyon Iremciler 😀😀💖💖 (yorum tutmuş buradan tiyatrocuya, dilenciye ve tüpçüye selamlar😁😁)

  55. Esra Çavdar

    Tam hayallerimin gibisinSevmem çok kolay olacakSen de beni bir seversenAskimiz olay olacakAkacak.coskun sellerdeEsecek deli ellerdeDolasip butun dillerdeAskimiz olay olacakGonlum bir deli sevdim bak.seniİnan bu sevgimi tarih yazacakHaydi yak beni, durma sar beniAşkımız olay olacakYakarken bizi ateşi, doğacak sevda güneşiGörülmüş değil böylesi, aşkımız olay olacakAkacak coşkun sellerde, esecek deli yellerdeDolaşıp bütün dillerde, aşkımız olay olacakGönlüm bir deli, sevdim bak seni.İnan bu sevgimi tarih yazacak.Haydi yak beni, durma sar beni.Aşkımız olay olacak!💃💃💃💛❤

  56. abide akcl

    Irem dericiden geldim

    Esra Çavdar

    😅😅😅

  57. David Beckham

    İrem Reisten gelenler ❤💛🔥

    Fatih Çelik

    Burhan Çaçan bu parçayı söylediğinde İrem Derici 7 yaşındaydı, kıyaslama yapmayı bırakın...

    NOKİA 5.1 PLUS

    Burhan Çaçana kimse benzeyemez. Türkiye'de en güçlü ses bence

    Mstf Dsk

    Ses var adamda ..!

    Recep Çakır

    İremde kim amk

    Battal Aras

    N9mgijBt9y¹g

  58. murat erdil

    GALATASARAY’LI OLUP GELENLER? 😊 24.05.2019 01:17

    Esra Çavdar

    koşarakk hemdee 💛❤

  59. mücahid muhammed yiğiter

    GALATASARAY ⭐⭐⭐⭐

  60. Müzik Kanalı

    İrem dericiden gelennnn ŞAMPİYON CIMBOM

  61. s 8

    CİMBOMUM OLAY OLACAK

  62. İrem Derici Geziyor

    İrem Derici yeni albümünde var bu şarkı nasıl olacak çok merak ediyorum 😂😂😍

    imdat keskin

    şimdi bende bir irem derici hayranı olarak dört gözle bekliyorum 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    imdat keskin

    irem derici de okursa kesin olay olucak 😂😂

    musa cemil

    Irem dericiyi severim ama burhan abinin tadını vermemiş

  63. Mahmut tunçkır

    Güzel şarkı. Zamanının olay şarkısı..

  64. Gönül Gül

    Arkadaşlar yorum istiyorum

    imdat keskin

    süper bi parça

  65. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Ne kadar çok dua ediyorum, gelmişken dünyadaki tüm insanları dua ya boğacam.

  66. ŞÖYLEDER BİRİSİ

    Show tv kızların hepsi birbirinden güzel, Allah sonsuza kadar mutlu etsin amin. Show tv ye emeği geçen herkestende onların sevdiklerindende tüm kanallara emeği geçen herkesten de onların sevdiklerindende razı olsun Allah.

  67. batuhan

    *aleynadan kaçıp geldim👌👋🏼*

    Esra Çavdar

    iyi yapmışsın bura daha iyi boşver 😅

  68. Gönül Gül

    Evet Benim aşkımda olay olacak

    imdat keskin

    OLSUN BAĞLIM 😉

    Gönül Gül

    Olacak insallah

    Gönül Gül

    Ama benim sevdiğim evli

    imdat keskin

    @Gönül Gül allah gönlüne göre versin

    Gönül Gül

    @imdat keskin amin

  69. Omer Songur

    Degil 2019 .2119 yılında bile dinlerim😉

  70. tv aleyna

    30.04.2019.saat 21:30

  71. murat öztürk

    Ayşe dinçer daha güzel yorumlamış

  72. Deniz Deniz

    Hepsi olay oldu kolay olsa aşk olmazdı zaten

    arzu şeker

    😃😂😂

  73. FİLM EVİ FİLM EVİ

    90 dan sonra doğdum ama bende 2000 lerde dinledim . şimdi 2019 hala devam eski şarkılara .

  74. Eğlence Çocuk Tv

    Eski parçalar 90 lara götürüyor beni

  75. Murat Reis

    Burhan Reis Unutulmaz.. :))

  76. Zehra Kaybat

    Artık olay aşk kalmadı hepsi oyuncak oldu 😉

    Fırat Zoroglu

    @Burcu Ceylan anlatılacak çok şey var diyosun yani

    Burcu Ceylan

    Fırat Zoroglu öyle valla

    Fırat Zoroglu

    @Burcu Ceylan anlat dinliyim ozamn

    Erkan Guzel

    Àşklar. Daha. Varya para. Internet kotur

    Erol TETİK

    Toplanın gidiyoruz. Ablamız haklı beyler

  77. Fatih Danis

    1985 dogum'luyum. O zamanda yasamaya devam eden tek ben miyim?

    Erdal Eryılmaz

    @Yasemin Özcan sende sanırım 90 lari yasamissin .d

    ferid ferid

    Qardaş ağlıma gəldi o illəri xatırladım yazdım gəldim gecə gece

    hakan aras

    1983 en yaşlınız benim 😊

    Kadriye Çelik

    88 dogumluyum bende hala oralardayim

    hakan aras

    @Kadriye Çelik baya yaşlanmışız ...

  78. G Gülhan

    90 lar farkı arabeski ayrı güzel popu ayrı güzeldi

  79. Celiliye Celil

    Askimiz olay olacak

  80. köylü güzeli

    2019 dinleyenler aşklari olay olanlar burdami 😁💖

  81. KAHRAMAN KENTLİ

    Efsane bu şarkı

  82. Hicran Shirinli

    https://www.youtube.com/channel/UCNiqhFj9d0HkkLeI63UR0_A/videos?view_as=subscriber

  83. Sema Kilic

    Bu ses çok harika

  84. La Bona

    Arıza Show

  85. oyun cehennemi

    Bizim..sarklmlzdl.bu.sarkl.olay.oldu..simdi.o.baskaslyla.evli.ben.baskaslyla.bu.kadar.zor.olacanl.bilsydim.bizi.aylrdlklarlnda.kacak.dedigi.zaman.kacardlm

    Büşra Duman

    İş işden geçmis kardeş şimdi var olduklarınla mutlu olmaya bak mecbur

  86. Wanpi Mjm

    Benim hiç arabam olmadi.ruhsati bna ait olmadi.1kere arbam olmadi.ehliyeti aldim ama olmayaçak arabamin ehliyetini alsamda ne almasamda ne

  87. özcan Karabas

    Offff nerde o eski günler.

  88. Serdar Çetinkaya

    Çocukluğum seninle geçti burhan abi allah uzun ömürler versin

  89. yıldız yurt

    2019 halen burdayız😏

    Türkan Renklier

    Çok şükür

  90. Mert Toprak

    burhanin aska yürüyen adamindan soner sarikabadayinin "biri beni sevsine" geldik. sonumuz kötü olacak birisi umudumuzu öpsün.

  91. Rukie Salimova

    cok iyi bir sarki helal olson sag ol var ol

  92. Bahtsız AySeL

    Harıka

  93. Yasemin Gürkaş

    Süper ya

  94. Ayfere Tasdemir

    Aşkımızın sözüne yaşiyalim aşkımız bir gün gercek olacak

    imdat keskin

    inşallah :)

    Ayfere Tasdemir

    @imdat keskin inşallah

  95. Leyla Dinç

    Aşkımız olay olacak 😉😉😉😉 yıllar geçti ama şarkının tadı değişmedi Burhan abim sen harikasın

    Erdal Eryılmaz

    @Leyla Dinç anladığım kadarıyla düşlediğin aşkı bulamayanlar dan olmalısın

    Leyla Dinç

    @Erdal Eryılmaz yookyaa ne alaka şarkı güzel ondan öyle dedim yıllardır dinlerim bikmiyorum açıkçası

    Erdal Eryılmaz

    @Leyla Dinç 90 li yıllar müziğin hislerle beden bulduğu yıllardı sende o yılları yaşadın sanirim

    Farzad Kh

    😊👌👏

Aşkımız Olay Olacak Şarkı Sözü

Burhan Çaçan Aşkımız Olay Olacak Sözleri



Tam hayallerim gibisin, sevmem çok kolay olacak

Sen de beni bir seversen, aşkımız olay olacak


Akacak coşkun sellerde, esecek deli yellerde

Dolaşıp bütün dillerde, aşkımız olay olacak


Gönlüm bir deli, sevdim bak seni

İnan bu sevgimi tarih yazacak

Haydi yak beni, durma sar beni

Aşkımız olay olacak

Yakarken bizi ateşi, doğacak sevda güneşi

Görülmüş değil böylesi, aşkımız olay olacak


Akacak coşkun sellerde, esecek deli yellerde

Dolaşıp bütün dillerde, aşkımız olay olacak


Gönlüm bir deli, sevdim bak seni.

İnan bu sevgimi tarih yazacak.

Haydi yak beni, durma sar beni.

Aşkımız olay olacak!

Aşkımız Olay Olacak Anahtar Kelimeler
Burhan Çaçan Aşkımız Olay Olacak Mp3 İndir Dinle , Burhan Çaçan Aşkımız Olay Olacak Şarkı Sözleri , Burhan Çaçan Albümleri , Burhan Çaçan Aşkımız Olay Olacak Cep Telefonuna Mp3 İndir,Aşkımız Olay Olacak bedava mp3 indir ,Aşkımız Olay Olacak cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.