mp3 indir semti
Dönence
 
Barış Manço - Dönence
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Dönence
Boyut
: 4.89 MB
İndirme
: 1600 Toplam İndirme
15-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 1600 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Barış Manço - Dönence )
  1. Barbiee Bebekk

    Nasıl güzel nasıl güzel

  2. thgngstngg

    Pink Floyd'un shine on you crazy diamond'u ne ise barış manço'nun dönencesi odur. Cidden müthiş, cidden psychedelic. Barış manço ingiliz yada amerikan olsaydı tüm dünya Kurtalan ekspres'i pink Floyd ile birlikte anardı.

  3. intihar odası

    Ruhun şad olsun Manço...💛

  4. SoulRedeemer77

    Arkadaş bu nasıl bi ruh hali, kafa yapısı. 100-150 yıl sonrasının muziği.

  5. Kaanozturk Ozturk

    Duyuyorum biliyorum goruyorum..

  6. Defne Ateş

    "Kış dönencesi, bana yıldızlar kadar uzaksın."

    Berra Yılmaz

    Defne Ateş vaveyla🖤

  7. Adnan Demiroglu

    Bu parça biryerlerde çalmaya başladığında saygı duruşuna geçin..Arabayla giderken radyoda çıkarsa kenara çekin arabadan çıkın ayakta durun öyle dinleyin..Çünkü böyle bişey bir daha gerçekleşmeyecek!

  8. Android Gnç

    Bu şarkıdan sonra face reklamı gelmesi :(

  9. John Cypher

    🕊Barış'a özlem

  10. Ali

    Gerçek şarkılar işte böyle halk ozanları tarafından yapılır. Tek işi yiyip içip gezmek olan ergenlerin zırva müziklerini dinlemeyin güzel Türk gençliği 🇹🇷

  11. F K

    Nerdesin be Barış abi. Meydan insan suretindeki tilkilere çakallara kelaynaklara kaldı. çok özleniyorsun çook.

  12. SosyaL SosyopaT

    İrem Sak gibi bir kadının çıkıp tiktok'a bir video çekerek attığı ne olduğu bilinmeyen anlamsız bir şarkı bile 22 milyon izleniyorken çocukluğumuzda dinleyerek büyüdüğümüz Barış manço gibi büyük bir üstadın şarkısı 1 buçuk milyon hala yazıklar olsun bize ülkece..

  13. Sinem Kurşun

    Tarzını yediğim ,sen bir okulsun BARIŞ MANÇO ,Allah rahmet eğlesin 🙏🙏🙏🙏😍😍😍☹️☹️☹️

  14. sevdanın onvuruŞu 78552

    Sanat ve sanatçının bıraktığı eserler. Bnce bır ahçıya ve yaptığı yemeğe benzer neden mi? Şöyle Bi ahçı yani işinin ustası yavaştan olur olgunlaşır tecrübeler i gelişir yaptığı yemekte ağırdan ağıra doğal odun ateşinde ve kısık şekilde yavaş yavaş pişen yemeklerin kötü olma şansı 💯 de sıfırdır kısıkta pişen ne olursa olsun tadından yenmez adını tadını unutamazsınız o yemeği ve ustasını işte sanat ta öyle bişey çınar ağacı gibi sağlam kökleri olması lazım yaptığı şarkıda yada Bi eserde yavaştan ilmek ilmek örer şarkılara sözlere Bi bakın kalbe ruha duyguya hıtap e dıyor yada Bi yaşanmışlığı yada yaşanması mümkün olabilecek şeyleri anlatır belkide bir öğüt bir ata sözü gıbı ama şimdiki lere bakıyoruz pazarda elma limon diye bağıran herkes sanatçı oluyor Bi şarkı patlat iki sene cafcaflı Bi hayat ve son ne o şarkı kalmış ne de onu söyleyen pazarcı ama barış manço gibiler in tarihi neredeyse cumhuriyet tarihine yakın olan köklü olan tarıhı olan kişiler dir yani yani omlet gibi aynı dk içinde yap pişir yee bitir değil ne karın doyurur nede Bi marifettir ama barış manço gibiler onca odun toplar ateş yakar elinde avucunda o günkü imkanlar nyse onunla Bi yemek yapar ağır ağır ateşin dumanı gözünü yakar elin kazana değer elin yanar sonra Bi bakmışsınız leziz bişey olmuş imkanlarda artıkça eldeki malzeme çeşitliliği de olunca başlarsınız döktürmeye binbir çeşit yemek çıkar ortaya o binbir çeşit yemeği tadanlar bugun neredeyse Türkiye nin tamamdır yani barış manço ve onun gibi köklü çınarlar ustalar bizleri doyurmuştur herkes tadını bilir ve şu kıyaslamayı yapabilirler kazanda pişen yemek mi yoksa omletmi yoksa hamburger Fast food mu herkes bilir o yuzden şimdiki sanatçı bozuntuları onlar birer omlet tir dewamlılığı yoktur yok olmaya mahkumdur. Gazoz olma efsane ol dıye boşuna dememişler. Mekanı cennet olur inşallah bu güzel barış abimizin veya dedemizin. O efsaneydi hemde vatan millet aşığı

  15. muhammed akkaya

    Gün çoktan döndü buralarda Ve ben simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyorum Duyuyorum, görüyorum bir gün gelecek dönence biliyorum Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor Biliyorum dönence Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor Görüyorum dönence Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor Duyuyorum görüyorum biliyorum Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor Dönence Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor Dönence Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor Dönence Duyuyorum biliyorum görüyorum dönence Dönence gün dönende dönence Bir gün gelecek dönence biliyorum

  16. ibrahim TÜRKOĞLU

    Seni hiç unutmayacağız bozkurt yeleli güzel adam ruhun şad olsun. :(

  17. Tuba Gökdeniz

    Tüylerim diken diken oldu. Bu nasıl parçadır abi 💜

  18. Murat Muttepe

    İşte bunlar sanatçı şimdikiler sadece ünlü.

  19. tümer 2733

    bu şarkının duygusunu anlamadım dinleyince hicbisey hissediyorum neden

    Samsung Samsung

    Zıt kutupların savaşını anlatıyor.Gece ile gündüzünMutluluk ile hüznün vs.

  20. Memis Acici

    2000 de 16 yasinda dinledim.bu şarkıyı 2019 ve 35 yasindayim hala dinliyorum kalite kalitedir

  21. MURAT ŞEN

    Adam bass gitarı taciz etmiş resmen

  22. gamze Batı

    Yüreğim gecede kaldı

  23. Doruk Nil

    Zamanının çok ilersinde bi şarkı

  24. Bahar Yollu

    Biride sözlerini yazsada beğensek

  25. mert bilsel

    O beğenmeyen 503 kişinin ejdadini sikiyim

  26. İbrahim cihan

    Barış Manço'nun hiç bir şarkısında Allaha isyan içermez. Kadere isyan etmez. Ama Müslüm gürses in şarkılarının çogu isyan içeriklidir dinlenmesi bir müslüman için sakıncalıdır.

  27. İstanbul Guide Services

    Iyi ki dönenceyle eurovisiona katılmamışız. Bu şarkıyı da sonuncu seçerdi müziği çok bilenler

  28. Fatih Çetin

    Barış Manço, Tekirdağ'da turnede iken sabah namazı için camiye gider, başını önüne eğer namazın kılınmasını bekler, imam çok şaşırır onu kadın zannetmiştir.İmam, namazı bu düşünceyle terleye terleye kıldırır.Namazdan sonra onun Barış Manço olduğunu görünce rahatlar.Hocam turnedeydik sabah namazını burda kılmak nasip oldu diye söyler.ÜNAL POLAT HAYATIM ROMAN.İsteyen bakabilir...ALLAH RAHMET EYLESİN.

  29. Murat Aert

    boş insan deyiller .

  30. KimYon Un

    Çaresizliğin,ümitsizliğin, mazlumun,emekçinin yüksek çığlığı #DÖNENCE#ÇİÇEKABBAS

  31. İbrahim Oğuzcan

    Ben mi batiyim Abbas...

  32. Salih Zeki İSMAİLOĞLU

    İsmiyle şarkı ismi 17 harf

  33. Harun Aydin

    Barış abim mekanın cennet olsun seviyoruz seni her daim

  34. Ufuk Gökçe

    Aşşağıda bir yorumda ahmet güvenç için türkiyenin en iyi bas gitaristi denmis. Katılmıyorum çünkü o dünyanın en iyi bas gitarsiti..

  35. Ege

    sarkinin kalitesine bakin ya

  36. Cihan Erteğin

    Günümüz şarkılarına taş çıkartan parça.

  37. jonathan aiglon

    superbe! can somebody translate or explain this song to me.turkish artists are so good at psychedelik music,so great!

  38. erfghjjh

    Müzik beni bitirdi

  39. Leones Play44

    Muzik 90larda karyerini bitirdi.

  40. Cemile Sultan

    37 yıl olmuş, ama hala kulaklarımız ve dudaklarımızdasın büyük Usta.

  41. Nixres

    Kafayı yiyorum türk müziğinde bu kadar iyi solo var mı

  42. Fur Kan

    RUHUN ŞAD OLSUN BÜYÜK USTA <3 .

  43. Ismail Çakar

    Fon muzigi calanlar icin binel fatiha alalim :)

  44. Yücel Bahra

    Böyle bir şarkın oldunu bilseydim 50 sefer indirir bin sefer dinlerdim!

  45. Yücel Bahra

    Lan bu Çiçek Abbas şarkısı demek o film müziği değil gerçek bi şarkıymış!

  46. İlker Kostu

    Gitarcı harbiden kafa boş değil

  47. lennox lewis

    Ve 42.saniyede Türk rock müzik tarihinin en iyi introsu başlıyor

  48. T. B.

    This is science

  49. Ahmet ADALI

    Şu şarkının 1.5 milyon olup ta salak saçma pop şarkılarının 40 50 milyon olması üzüyo

  50. Ömer Bilici

    Şimdiki nesille bir bak dilinden anlamadıkları şeyleri diliyorlar eskiler daha güzeldi

  51. mutlu kutay

    Bu eserde bir mesaj veriliyor, herkes ayrı yorumluyor ama bence çok değişik bir mesaj var. Çözemedim

  52. muzaffer duman

    O dönemde daha kaliteli böyle bir eser yoktur büyük ustad BARIŞ abi

  53. bünyamin bardakçı

    rahmetlinin en iyi şarkısı

  54. Afa Potter

    I need water....

  55. Erkan ece

    Müzik 80-90 yıllarında idi 😓😓😓😓 şimdikiler müzik değil

  56. BOMBACl

    Çiçek abbasda araba garajdan çıkarken...Müziğe bak be, james bond şarkısı yanında ninni gibi kalır, Allahına kurban Barış abimiz toprağın bol olsun

  57. Honda Doch Vtec

    Saygıyla ve Rahmetle 🙏 Adam olacak cocuk büyüdü artık Barış abi

  58. Member 34

    Probably one of the best songs, I’ve ever heard.

  59. Justice65

    1982 anayasa kitabına önemle eklenmesi gereken (yüksek riskli şarkı) efsane ötesi bir eser..

  60. Sevgin Kayacıklı

    Evliya olmuş adamlar hala tırı vırı ya

  61. Umut Tükenmez

    Suraya bak 1’500 mılyon goruntulenme bızım nesıl bukadarmı kaldı amk😡

  62. Sudenin Acıları

    Acaba dislıkelar yanlışıkla mı atıldı yoksa bu dıslıke şu yeni popçu tayfa mı? O sen olsan bariciler falan mı?

  63. Oğuzhan Öztürk

    Zamanının çok ötesinde bu adamlar ya... Burdan da cem karaca deniz üstü köpürüre gelin hadi

  64. moviemagic

    I can see where Tame Impala got influence for the song New Person Same Old Mistakes

  65. Deniz Tonus

    bas gitarın dillendiği parçadır

  66. veli uzun

    Ne anlamlı sözler değeri zaman ilerledikçe daha çok pekişiyor ... BARIŞ ✌️ MANÇO

  67. Obban Pala

    Yüce yaradan bazı güzel kullarını tadımlık bırakıyor dünyada barış manço gibi

  68. Mustafa Taskiran

    Kendini sanatçı sarkı sözü yazarları sanıp Kendini birseyler sananlara izletmek lazım huzurlu yat son zamanlarına yetissekte seni dinlemek seni görmek senin programlarınla büyümek bizler İcin büyük sans huzur İcin de yat barıs abi

  69. perihan kırmızıtaş

    For you by Eric ❤

  70. Ozan Demirci

    Ben öldürüldüğüne inandım 20 saat önceki röpartaj çok ilginç mesaj sitem ediyor resmen Yazık oldu Nur içinde mekanın cennet olsun inşallah amin

  71. Elif Sağlam

    ahmet güvenç nasıl bu kadar havalı olabilirsin kral ya

  72. Ugur 28

    Bu şarkıyı sevenler bana like atsın

  73. HİLAL YILDIZ

    Muhteşemmmm

  74. Fatma Zarife Uysal

    Barış Manço ve Kemal Sunal başkasını tanımam.

  75. Adnan Felek

    Kurulmak istenen "yeni dünya düzeni"ne bir atıf var gibi

  76. Rich Gentleman

    3:19 n🔺 referansı olduğunu biliyorsunuz... dmi?

  77. emrenerdur

    Türk müziği bi 30 yıl geri gitse 50 yıl ileri gidecek ..

  78. Yasar Demir

    Ben bir gurbetci cocugu olarak.Türk olmayı ve türk kültürünü barış mancodan ögrendim.

  79. ibrahim yüce

    Elindeki piyano elindeki gitar olayım cal bizi be barış abi şu güzelligi şu efsaneyi gorunce insan Baska bi duyguya gidiyo

  80. Zübeyir şeref

    Adam sadece müzik yapmamış, felsefe, coğrafya, aşk, rock... Her şey var amk

  81. Edward Keenan II

    Great artist. Love it from America!

  82. NameGoesHere

    Klavyeyi kim çaliyor?

  83. Islambey Akengin

    En iyi rock şarkı türkiyede tabiki dönence

  84. fatih 13

    Ahmet Güvenç abi yaşayan efsane.Burada da bas gitarı ne yapmış öyle ya?

    Fırın Battes

    Değil mi basçıdan daha çok bahsetmek lazım yorumlarda tanısınlar

  85. akif levent

    457 dislike atan hain git Aleyna Tilki dinle. Gelme buralara.. Kaliteli müzik sende kafa yapar...

  86. alex

    Şu kıyafetlere şu klibin sunumuna bakarmısın adam kaç yıl önce yapmış, ya biz geriledik ya da zamanının hep ötesindeydi rahmetli.

  87. Homeless Highway

    İşte belkide bunun için Türk olmaktan mutluluk duyuyorumdur bazen. Bu şarkıyı belkide asla bulamazdım yabancı olsam ki birde sözlerini anlaması var.Bir Barış Manço çocuğu olarak büyümenin önemini şimdi 36 yaşında anlıyorum... İyiki varsın

  88. esra yıldız

    Dislike atan gevşekler neyin kafasında acaba..bokunu yiyin bu şarkıda emeği geçenlerin!!

  89. Şevval Arslan

    Sırf müziği için dinleyecebileceğim tek parça... Yetenek, kalite fışkırıyor.

  90. Salman Akpınar

    Gizemli bir şarkı

  91. Y. Oguz KIRCI

    Tamam muzik evrenseldir ve herkes sevdigi muzigi dinler. Sanattan anlamayan, ozel ilgisi olmayan birisi de kulagima hos gelen muzigi dinlerim der. Onu da anliyorum. Da 455 dislike var. Su sarkiya su kaliteye su ekibe dislike. Muhtemelen 15 yas alti cocuklar dislike yapmistir.

  92. Yılmaz

    barış manço sürekli bir tarafa bakıyor ve yukarıyı işaret ediyor diğer tarafa döndüğünde yüzü ekşiyor ve aşağı doğru bakıyor. soluna döndüğünde asil bir insan gibi bakıyor yukarılara aynı zamanda elini yukarı işaret ediyor ve her dönence diye fısıldadığında yine o tarafa bakıyor sanki birilerine bir şey söylüyor sürekli

  93. Seven Heaven

    mini moog, roland sh2 , rhodes çok iyi

  94. Nalan Yüksel

    Barış Manço seni tek geçerim

  95. Ibrahim Cetinkaya

    Gitarcı tam bir Türk filmi zengin uyuşturucu kullanan tip değil mi :)

  96. cengiz ALKAN

    Bu parcayi 1982 de bestelemistir.azerbaycan bagimsizlik hareketi 1980 de başlamıştir.turk cumhuruyetlerinde bagimsizlik şarkıları o tarihlerde net olarak yukselmiştir.uzaklardaki bir yer o donemdeki kavkasya olabilirmi?

  97. Tnsl

    Bas gitar ve keyboard uyuma bak ya efsane adamlar uçmuş.nur içinde yat barış manço..

Dönence Şarkı Sözü

Barış Manço Dönence Şarkı Sözleri



Dün çoktan döndü buralarda

Ve ben simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyorum

Duyuyorum, görüyorum bir gün gelecek dönence biliyorum


Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız

Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor

Biliyorum dönence

Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız

Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor

Görüyorum dönence

Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes

Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor

Duyuyorum,görüyorum,biliyorum

Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız

Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor

dönence

Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız

Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor

dönence

çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes

uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor

dönence

Duyuyorum biliyorum görüyorum dönence

Dönence gün dönende dönence

Bir gün gelecek dönence biliyorum

Dönence Anahtar Kelimeler
Barış Manço Dönence Mp3 İndir Dinle , Barış Manço Dönence Şarkı Sözleri , Barış Manço Albümleri , Barış Manço Dönence Cep Telefonuna Mp3 İndir,Dönence bedava mp3 indir ,Dönence cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.