mp3 indir semti
Bu Gün Bize Pir Geldi
 
Arif Sağ - Bu Gün Bize Pir Geldi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bu Gün Bize Pir Geldi
Boyut
: 2.81 MB
İndirme
: 909 Toplam İndirme
20-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 909 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Arif Sağ - Bu Gün Bize Pir Geldi )
  1. Cino Cino

    Alevîlik grur

  2. Kahin Peri

    Aleviler candır.

  3. HAKAN ÜÇKAN

    ARKADAS BEN ALEVİ DEĞİLİM AMA SEVEREK SAYARAK SAYGI DUYARAK DİNLİYORUM KAFASI GERİ KALMIS ZİHNİYETLER HEMEN DİZE GELMİŞ YOK YEZİDLER FALAN GEÇİN ARTIK BUNLARI MİLLETİDE ZEHİRLEMEYİN

  4. Zehra KILIÇ

    Bağlamayla bütünleşmiş bir insan :)

  5. vesaire vesaire xx

    58❤DİVRİĞİ

  6. tik tik adam

    Helall sana

  7. Osman GÜRSOY

    65 dislike yezid ordusu uzun sevdalıları

  8. osman çınar

    Her türkünün altına illa siyasi bir yorumda bulunan dangalaklar var, Arif Sağ gibi düşünmek zorunda değilsiniz veya o siz gibi düşünmek zorunda değil. Arif Sağ gibi sanatını icra eden kaç adam var Türkiye de insanları görüşleri ile değil liyakat sahibi olup olmadıklarına göre değerlendirin, yoksa kalite düşer ve ülke de böyle sanatçılar doğmaz.

  9. Namik Akyollu

    Bir Sünni olarak.Her kim Alevi Sünni ayrımı yapar FAŞİSTİN ta kendisidir! Noktaaaa!Namık Akyollu

  10. Hakan Ascı

    Bu eseri keyifli dinliom terapi gibi gelior ve ayrıca bubeser arif hocaya mi ait

  11. EĞLENCE DÜNYASI

    Büyük ustammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  12. Ahmet Polat

    Helal...

  13. Alper Güngör

    DOMANE DERSİM ✌️

  14. Yusuf Öksüz

    Arif sağ büyük müzik adamıdır yüzlerce öğrenci yetiştirdi bir çok radyoya eser kazandırdı

  15. Gökhan Kaplan

    YA HAZRETİ İMAM ALİ BİN EBU TALİB ALEYHİSSELAM ŞAHI VİLAYET GURBAN OLDUGUM

  16. Elif Keskin

    mükemmel ya konuşmaya gerek yok 👏❤❤

  17. Serdar Denkçioğlu

    Ulan şu alemde üzerine usta tanımam

  18. Kader Kara

    Seviyom bu harika alevi turkulerini

  19. Yasin ÇINAR

    Üstad allah ömürler versin ağzına yüreğine sağlık 👏👏👏

  20. Ahmed Gamali

    Saz çalıp zikir mi yapılır ya 😂😂 ben ne sünniyim ne alevi ben Müslümanım Müslüman önce Allaha sonra peygamberine iman ettimAliyi Ebubekir Ömeri sevmek için illa bir ayrılığa mı düşmem gerekiyor ben Muhammet Mustafa nın izini takip ederim itikat olarak bana din ibadet önemli.

    Ali Demirhan

    Deyiş bu zikir değil kardesim .yeni çeri ocaklarinda deyişler yaparlardi .

    Aykut Güler

    Kardeşim sen önce insanlığı sonra Müslümanlığı öğren bu zikir değil ayrıca ehlibeyte düşmanları yazmızsın lanet olsun onlara ve onun gibilere

  21. melike Muştu

    Savurdugunnn saçlarını yerimmmm

  22. happy folcn

    Muhteşem allah uzun ömür versin

  23. Şeyhmus ARAT

    Adam adamm.... BAĞLAMAYA VURURKEN O KAFAYI SALLAMASI BİTİRİYOR ADAMI

  24. Dr. Einstein

    Eyvallahda ama senin ali diyorki namazda kilin :) ama kabul etmiyonuz arif bey

  25. Yasin İzgi

    Percemini sallayisina kurban ustad

  26. Eray Yüksel

    İnşaallah ben de böle calabilirim

  27. KASIM KILIÇ

    Sadece dinleyin, relaks olun, adam gibi dinleyin sonra da sütünüze düşen yorumu yapın

    Faruk Varol

    Cansın

    Erkan Akçin

    KASIM KILIÇ kenden gel adam ol o sütü götüne ......

    Hakan Ascı

    Lan ibne adamız adam gibide dinlioz sen once adam ol konuşmasını öğren pust

  28. Nazmi Çuvlan

    ADAM KENDINDEN GECIYO CALARKEN.

  29. Murat Yildirim

    Ustaaaa

  30. Zeyneb Çelik

    👏👍

  31. Etem Avgül

    Mükemmelsin Arif hocaa

  32. Ali boran Çelebi

    Kral adamsın arif reiss

  33. Devrini Devranını

    kurban olayim saçının teline

  34. Dogukan Turkmen

    ÜSTAD SEN MUHTEŞEM BİR DETAYSIN

  35. Cingöz recai ezel

    bağlamayı eline aldığında zikir ediyo İmam aliye İmam Hüseyine ...ADI GÜZELDİR GÜZEL ŞAH...YA ALİ BİZ SENDENİZ SEN BİZDENSİN ...

  36. ato Pehlıvanlı

    agam sazına sağlık.

  37. Ibrahim_53

    arif sağ büyük halk ozanıdır. türkiyenin büyük üstadlarındandır. bu adamın sanatına laf söylemek cahillik olsa gerek.

  38. alperen itgin

    üstad arif sağ

  39. Yusuf Õksūz

    Arif hocam eline yüregine saglık arif hocayı eleştiren kişiler şunu bilsinki sadece baglama ustası deyil ceşitli müzik aletlerini profesyonel bir şekilde icra eden büyük bir dehadır

  40. cCcelturcocCc

    PIR GIDECEK BASKA YER BULAMAMISTA A.SAG GILEMI GITMIS?:-)LAN A.SAGIN SIFATINI GÖRÜNCE PIR MIR DURNAZ ONLARDA TABANLARA KUVVET VINNNNNNN:-)

    ÜLKE SAVAŞLARI

    siktir ulan türkeşçi

    Umutcan Dinç

    ÜLKE SAVAŞLARI türkeşle ne alakası var bunun kardeşim ?

    Deniz Kaplan

    Hak la ilahe illallah diyor, miraç’ ta ki Muhammed pahidaşımız diyor. Bu tiynetini siktiğim kendi bir sike dermanmış gibi dalga geçiyor. Allah akıl fikir versin. Senin gibi yurtsuz töresiz Türk olmaz olsun amınakoyduğumun Arap kölesi.

    Burak Kayapınar

    cCcelturcocCc amk bu ülkücülük amk yazıklar olsun. Kıblemiz kabe diyenleri dışlıyorsunuz. Iqsuz gerizekalı

    Ali Keskin

    cCcelturcocCc veledi zina amk iti

  41. SARP YILMAZ

    arif abi toparlan artık gözler seni arıyor kulaklar sazını dinlemek istiyor gönüller seni arıyor arif abi

    rahmetli başkan kennedy

    SARP YILMAZ tamam evladim hemen geliyorum

  42. kareem said

    begenmeyenler muaviye hayranlari

    Ömer Faruk Küçüköner

    Elhamdülillah Hz. Muaviye'nin yolundayız.

    Mert Pıçakçı

    @Ömer Faruk Küçüköner lanet olsun muaviye'ye.hak etmediği şeyi oyunla masada kazandı.hz. Ali'yi öldürdüler.peygamberimizin damadını.sen hala Muaviye diyorsun.

  43. mehmet gültekin

    Geçmiş olsun inşallah toparlanacaksın Koca Arif Paşa

    rahmetli başkan kennedy

    mehmet gültekin koca ragıp paşa değil miydi o aq

  44. Mehmet Güzelyurt

    ağzına sağlık Arif Sağ

  45. Kendine Bağlamacı

    8 dislike Yezid ler

    Kendine Bağlamacı

    isimsiz şahıs peki birşey sorcam size ben dislike atanlara oyle demek istedim siz dislike atmış siniz ki üstünüze alinoysunuz

    Özgür Mehmet Aydoğdu

    @isimsiz şahıs sizi kastetmemiş zaten yanlış anlamışsınız(keşke herkes sizin gibi olsa)

    isimsiz şahıs

    @Kendine Bağlamacı dislike atmadim ama sunnilerin %90 ı yezid deyince kizar

    Kader Kara

    Yezid vs bu laflari tasvip etmiyom alevi degilim ama bizim insanlarimiz turkuletinide cok severim

    Bediha Gül

    Aleviye de yakışmaz insana da yanlış kardeşim bunu açıp dinleyen Alevi sunni demekki kendinde bişey buluyo beğenmeyen de kendi bilir böyle yaparak insanları senin inancın olan Aleviliğin terbiyesiz olduğunu düşündürmekten başka birşeye yaramaz nacizane sunni olarak dikkate almani isterim yapma ayıp kelime senin benim inancimda olmayan yakıştırma

  46. TimberwoLf 06

    solak adamın eline saz bile yakışmıyor :d

    Bektaş Sevindik

    Sen bir orospu evladısın .o büyük usta

    isimsiz şahıs

    Bektaş Sevindik küfür etme kizilbaş diline sahip ol

    Kaan Çakıcı

    Amk salağı adam seni bağlama diye mızrap vurur

    Ali Boran Çelebi

    sus lan

    asta shinkai

    Herkes sag el o yuzden garip gelmiştir

  47. Mustafa Şahbaz

    Büyük usta eline sazı alınca kendinden geçiyor güzel insan 👏👏👏

  48. ahmet kaya

    Tozlarını dökmek için sallanıyor

    Şerefsiz Börek

    DALGAMI GEÇİYOSUNUZ LAN ŞEREFSİZLER AÇINDA KIÇINIZA GÜLÜN YEZİDİN DÖLLERİ SİZİ

    Kaan Çakıcı

    Dalga geçenin anasının amına sokayım yezit piçler

    Armador Armador1

    Burda şuanda söyleşi yapıyor demi

    Onur Güven

    ahmet kaya popçular gotlerini sallarken çok seksi türk halk müziği insanı sallarsa toz dokuyo oylemi

  49. Cano Can

    Muhtesem!

  50. Beren Saatci

    mazlumun yanında ilahi var olduğunu düşünüyorum,bazlum ,kimsesizleri sözde adalet karşışına çıkan bazı kendinin Allah üstü gören hami ve savcı8 kadın erkek farketmez sizlerde adaletsiz karar verdiğiiniz için birgün o mkamamdak düşüp gebereksiniz..

    Enes Kara

    Yazdıklarına hak veriyorum (yüzde yüz) .Bu nasıl bir Türkçe

  51. Beren Saatci

    Bize pir,süpürge gelmedi haksızkık karşışında susan ilaiz şeytandır

  52. Asım Kaynak

    teşekkürler

    Onur Albayrak

    rica ederim

  53. Asım Kaynak

    teşekkürler

    Onur Albayrak

    teşekkürler

    Nurten Baltacı

    Sen bu toprakların yüz akısın. Oflunun (ben) da yüz akısın muşlunun da yüz akısın, nokta

  54. Toquz Oğuz bodun

    What a splendid virtuoso. What a trembling, soulful, down to earth passion and voice! Heart ripping material right here!

    NURŞEN ASLAN

    natural arif goes deep in the human spirit :D

Bu Gün Bize Pir Geldi Şarkı Sözü

Arif Sağ Bu Gün Bize Pir Geldi Şarkı Sözleri



Bugün bize pir geldi

Gülleri taze geldi

Önü sıra kanberi

Ali -ül mürtaza geldi


Eyvallah şahım eyvallah

Hak La ilaha illallah

Eyvallah Pirim eyvallah

Adı güzeldir güzel şah


Ali bizim şahımız

Kabe kıblegahımız

Miraçtaki Muhammed

O bizim padişahımız


Eyvallah şahım eyvallah

Hak La ilaha illallah

Eyvallah Pirim eyvallah

Adı güzeldir güzel şah


Padişahım arada

Okur ahdan aradan Ben pirimden ayrıldım

Bin yıl geçti aradan


Eyvallah şahım eyvallah

Hak La ilaha illallah

Eyvallah Pirim eyvallah

Adı güzeldir güzel şah


Aramı uzattılar

Yarama tuz bastılar

Fazlıdan bir kul geldi

Bedestanda sattılar


Eyvallah şahım eyvallah

Hak La ilaha illallah

Eyvallah Pirim eyvallah

Adı güzeldir güzel şah


Sattılar bedestanda

Ses verir gülistanta

Muhammed'in hatemi

Belgüzardır aslanda


Bu Gün Bize Pir Geldi Anahtar Kelimeler
Arif Sağ Bu Gün Bize Pir Geldi Mp3 İndir Dinle , Arif Sağ Bu Gün Bize Pir Geldi Şarkı Sözleri , Arif Sağ Albümleri , Arif Sağ Bu Gün Bize Pir Geldi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bu Gün Bize Pir Geldi bedava mp3 indir ,Bu Gün Bize Pir Geldi cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.