Stabil - O ADAM ft Jeff Redd
Stabil - O ADAM ft Jeff Redd indiriliyor
İndirme işlemi 30 saniye içinde başlayacaktır.
indirme başlamadıysa buraya tıklayın.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Stabil - O ADAM ft Jeff Redd )
O ADAM ft Jeff Redd Şarkı Sözü
İndirme Başlıyor: - O ADAM ft Jeff Redd ✅
["O ADAM" için şarkı sözleri]
[Verse 1: Jeff Redd]
Dizi gibi hayat, son bölüme kadar oyaladı
Kötü adam oldum, beni bi' başrole koyamadı
Rol icabı gülüyorum, bi' gözlerim dolamadı
Şefkat istiyo'dum ama beklesem de alamadım
Söyle hadi, hangi biri yalnız kaldı?
En azından eskiden biraz umudum vardı
Gözlerimde yaş ama başım dik dururdu
Yüzünde tebessümü olan bi' adam vardı
[Nakarat: Jeff Redd]
İşte o adamı öldürdüm
Bi' derdimiz var sen'le, kendimle gömdürdüm
Sana söylemeye laf yazdım
Kursağıma takılınca teker teker öksürdüm
İşte o adamı öldürdüm
Bi' derdimiz var sen'le, öfkenizi görmüştüm
Bi' sigara söndürdüm, bi' gençliği yaktım
Beddua etmiyorum, sizi bulacak ahım (Yeah)
[Verse 2: Stabil]
İşlerin iyi gider, kıskananlar olur
İşlerin kötü gider, adın unutulur
Varsa seni satıp giden para gibi bozdur onu
Rapçilik budur, mikrofonun senin dostun olur
Düştüğünü görmek bile insanlara kozdur
Yansa bile canın bunu belli edemezsin
İftira atarlar, kendini savunamazsın
Çünkü sen onlar gibi fazla bağıramazsın
Bazıları düş kırıklığı, konduramazsın
Tek gecelik ilişkide şefkat bulamazsın
En değerli hazinen dostların, ailendir
Yani sadece parayla zengin olamazsın
Bi' metropolün otobüs durağında
Derdine derman olan bi' şarkıyı hiç unutamazsın
Bazen olmaz etrafında bi' tane insan bile
Güneş bile tereddüt eder doğarken İstanbul'a
Çamur gelir üzerine sen yaşarken insan gibi
Doğru yolu bulmak uzun sürebilir tabii
Yaraların tecrübedir, onlardan utanma
Pes etmeyenler bi' gün kazanırlar, unutma
Nereden geldiğini, neye değer verdiğini
Doğruyu aradığını, yanlışı bildiğini
Hayallerinin peşinden düş yollara (Okay)
Şimdi kim olduğunu göster onlara
[Nakarat: Jeff Redd]
İşte o adamı öldürdüm
Bi' derdimiz var sen'le, kendimle gömdürdüm
Sana söylemeye laf yazdım
Kursağıma takılınca teker teker öksürdüm
İşte o adamı öldürdüm
Bi' derdimiz var sen'le, öfkenizi görmüştüm
Bi' sigara söndürdüm, bi' gençliği yaktım
Beddua etmiyorum, sizi bulacak ahım O ADAM ft Jeff Redd Anahtar Kelimeler
Stabil O ADAM ft Jeff Redd Mp3 İndir Dinle , Stabil O ADAM ft Jeff Redd Şarkı Sözleri , Stabil Albümleri , Stabil O ADAM ft Jeff Redd Cep Telefonuna Mp3 İndir,O ADAM ft Jeff Redd bedava mp3 indir ,O ADAM ft Jeff Redd cepten ücretsiz indir
olm çıkalı 1 yıl olmuş yeni gördüm stab zaten söylenecek laf yok ama jeff istediği zaman düzgün şeyler yapabiliyomuş taktir ettim emeği geçen herkesin eline emeğine sağlık
Geri dön be minik kızım, J'taime mon amour amk mis gibi albumdu sunun ustune cikamadin
rohat török ramir
Stanın verse olmasa nakarat çöp olcak
Sefkat bekliyordum , beklesem de alamadım
BEYLER BUNLARI FULL STABIL YAPTI JEFIN BILE VERSE STABIL YAZDI
dizi gibi hayat son bölüme kadar oyaladı
dizi gibi hayat gerçekten son bölüme kadar oyaladı ve oyalıyor amına koyım yağ😞💔
Sta sen nesin ya ❤️
Şj şarkının güzelliği Stabil sağ olsun
Türkçe rap te en değer verilmesi gereken ama verilmeyen parça
bu şarkıyı yazan adam neden huqqa gibi şarkılarla devam eder ki
Çünkü bu şarkı 5 milyon huqqa 120 milyon stream
sta respect.
abi şöyle şarkılarla devam et canını yerim
aferin la
İşlerin iyi gider kıskananlar olur işlerin kötü gider adın unutulur
Oha Jeff red bu kadar iyi miydi la adamsın sta😂❤
Bu sadece stabilin şarkısı olması gerekti 😢
Şefkat bekliyordum, beklesem de alamadım
Stabilin rapçilikle ilgili tavsiye verdiği kişi rapçi değil ona baldız lazım mikrofonu ne yapsın
👍🙂
Ruhunuzu kaybettiyinizin farkına vardıysanız egerHala kaybedecek bir ruhunuz var demek(Azərbaycandan salamlar)
❤🎉😊
Stabil jefe cevap vermiş
"işlerin kötü gider, adın unutulur."dibine kadar yaşandı
Bu yorumu görüpte beğenmeyenlere hakkım helal değildir.Beğenin bu şarkı benim meskenim.Her seferinde dinlemek için burada olacağım
cezanın eskiden söylediki şarkılara çok benziyor😊
dimi kanka sadece fotoğrafı
Underrated. En az 100milyon olmalı
yine burda yım herkez gibi 2025
Hayat bazen acımasız olmanı ister
Fark ettinizmi jeff red sıladan sonra güzel şarkılar çıkarmaya başladı
NORMALDE HEP OLDSCHOL RAP DİNLERDİM BU FENA BİŞEY OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK REİS
stabilin oldugu hersey mukemmeldir
Stabil sıçıp batırmış. Könürlük 7 yaş mikrofon iyi kötü 🤢
Aynen knk 😅
kudurrrr
@Peyman-t5m sana demıyom buarada
Kralın Jeff
YAPMAK ISTEYEN RAP YAPIYON YAPAMAYANDA HAVLIYOR
işte bu sanat moruk
İste o adam
bak bu olmuş
Beat bazı kısımlarda norm enderin kaktüs şarkısını andırdı. Sizce de öyle değil mi?
Evet, ben de bu yorumu aradım. Demek ki müzik kulağın iyi
aferin kardeşim,gerçek ol böyle,biz gerçek rap dinleyicileri olarak kolpaları sevmeyiz.
İşlerin iyi gider kıskananlar olurİşlerin kötü gider adın unutulurVarsa seni satıp giden para gibi bozdur onuRapçilik budur mikrofonun senin dostun olurDüştüğünü görmek bile insanlara kozdurYansa bile canın bunu belli edemezsinİftira atarlar kendini savunamazsınÇünkü sen onlar gibi fazla bağıramazsınBazıları düş kırıklığı konduramazsınTek gecelik ilişkide şevkat bulamazsınEn değerli hazinen dostların ailendirYani sadece parayla zengin olamazsınBi metropolün otobüs durağındaDerdine derman olan bi şarkıyı hiç unutamazsın Bazen olmaz etrafında bi tane insan bile Güneş bile tereddüt eder doğarken İstanbul aÇamur gelir üzerine sen yaşarken insan gibi Doğru yolu bulmak uzun sürebilir tabi Yaraların tecrübedir onlardan utanmaPes etmeyenler bi gün kazanırlar unutmaNereden geldiğini neye değer verdiğiniDoğruyu aradığını yanlışı bildiğiniHayallerinin peşinden düş yollara (okey)Şimdi kim olduğunu göster onlara
Oğlum bune manyak iyi beddua etmiyorum sizi bulacak ahım
Direk bu atiye teoman kal şarkısı beat degilmi
Phsycodan sonra düzelmiş gibi
Efsooo🎉🎉
Bunu gazapizm söyleyecekti ahhhh ahhh
Pes etmeyenler bir gün kazanılar unutma... 2025
Kalbine yüreğine emeğine sağlık aksın tebrik ederim❤
Yıkıldım enkaz çok güzel aydınlama yaşadım muazzamdı çok şükür❤
Hayel kırıkları kötü adam
💯💢💥🔥✊🏻
Sesi kaydettiği mikrofon kötü yada flmd bi hata var mp3.5 gibi 😅
olum çok iyi laannnn oldschool type özlemişiz
İşte o kızı öldürdün.. bu da senin için dinlediğim son şarkı ege. hiç bi zaman istediğin o kişi olamadım lan. o çok istediğin prenses kadar güzel, kendini dünyadaki tek kız zanneden, zengin şımarık kızlar ilgilensin senle tek isteğin bu çünkü
Sta taşımış. Ve harbiden şarkının sözlerinden jeff redd ders çıkarmalı sta abilik yapmış
Madem böyle hünerlerin vardı neden duygularını Roman havası oynattın abi
abi madem bu kadar iyi şarkılar yapıyodun baldızı niye bala bandırdın aw abi yanlış anlama ama eski sen iyi değildi şuan çok iyisin başarılarının devamını dilerim
Fav parçam
Çok guzel lan
Bir sigara söndürdüm bir gençliği yaktım Beddua etmiyorum sizi bulacak ahım..
Ceza-Anneme
Jeff redd düşsede kalkar amma hiç düşmediki❤
Stabillll seviyoruzxz seni
Çok seviyorum
abi madem yapabiliyodun niye daha önceden baldızı bala bandırıyodun bi anlat be abim
01.02.25
Olummmmm çok iyi lan
güzel.
baldızı bala bandırmayı kesince yükselen kalite gurur duyuyorum seninle abi
Yapmaya başladın haa
Çok başarılı be 👏👏
Baldızı bala bandırmayan Jeff çok iyi
böyle şarkı yapabiliyordun nie o zaman baldızı bala bandırdın be oğlum..
bu çok iyi seninde fotoğrafını çektim knka adamsın
nefret grubunu bilenler sound ile birlikte stabil girdiğindeki etkiyi anlayabileceklerdir.
Stabili öve öve bitirememişsiniz Jeff de "bu şarkı da" en az onun kadar iyi olduğu halde adam akıllı bi övgü cümlesi okumadım sonra new school sarışın ve baldızlara niye yöneliyor
Stabil ❤
Dinlediğim en iyi mix mükemmel olmuş❤
Helal lan JeffŞöyle şarkı yap canımı yeSözler resmen benim hayatımı anlatıyor Neydi önceki şarkılar öyle Baldızı bala bandırayımRap müzik değil pop yapıyorum flnDağra abimize laf yok zaten Adam uçurmuş zirveye çıkmış resmen
0:52 nakarat bağımlılığı
Stabil şarkının içine etmiş
😂😂😂Şarki onun sayesinde bu halde ne konusuyon bos bos
daha dün lunaparkta ot satıyordu şimdi rap yapmaya başlamış
DİZİ GİBİ HAYAT SON BÖLÜME KADAR OYALADIKÖTÜ ADAM OLDUM BENİ Bİ BAŞ ROLE KOYAMADIROL İCABI GÜLÜYORUM Bİ GÖZLERİM DOLAMADIŞEFKAT İSTİYODUM AMA BEKLESEM DE ALAMADIMSÖYLE HADİ HANGİ BİRİ YALNIZ KALDIEN AZINDAN ESKİDEN BİRAZ UMUDUM VARDIGÖZLERİMDE YAŞ AMA BAŞIM DİK DURURDUYÜZÜNDE TEBESSÜMÜ OLAN Bİ ADAMDIİŞTE O ADAMI ÖLDÜRDÜM Bİ DERDİMİZ VAR SENLE KENDİMLE GÖMDÜRDÜMSANA SÖYLEMEYE LAF YAZDIMKURSAĞIMA TAKILINCA TEKER TEKER ÖKSÜRDÜM İŞTE O ADAMI ÖLDÜRDÜMBİ DERDİNİZ VAR BENLE ÖFKENİZİ GÖRMÜŞTÜM BİR SİGARA SÖNDÜRDÜMBİR GENÇLİĞİ YAKTIMBEDDUA ETMİYORUM SİZİ BULACAK AHIMişlerin iyi gider kıskananlar olurişlerin kötü gider adın unulur varsa seni satıp giden para gibi bozdur onu,rapçilik budur mikrofonun senin dostun olurdüştüğünü görmek bile insanlara kozduryansa bile canın bunu belli edemezsiniftira atarlar kendini savunamazsın çünkü sen onlar gibi fazla bağıramazsın bazıları düş kırıklığı konduramazsıntek gecelik ilişkide şefkat bulamazsınen değerli hazine dostların ve ailendir yani sadece parayla zengin olamazsınbu metropolün otobüs durağında derdine derman olan bi şarkıyı hiç unutamazsın bazen olmaz etrafında bi tane insan bile güneş bile tereddüt eder doğarken istanbul'açamur gelir üzerine sen yaşarken insan gibi doğru yolu bulmak uzun sürebilir tabi ama yaraların tecrübedir onlardan utanma pes etmeyenler bi gün kazanırlar, unutma!nereden geldiğini neye değer verdiğini doğruyu aradığını yanlışları bildiğini hayallerinin peşinde düş yollaraşimdi kim olduğunu göster onlaraİŞTE O ADAMI ÖLDÜRDÜM Bİ DERDİMİZ VAR SENLE KENDİMLE GÖMDÜRDÜMSANA SÖYLEMEYE LAF YAZDIMKURSAĞIMA TAKILINCA TEKER TEKER ÖKSÜRDÜM İŞTE O ADAMI ÖLDÜRDÜMBİ DERDİNİZ VAR BENLE ÖFKENİZİ GÖRMÜŞTÜM BİR SİGARA SÖNDÜRDÜMBİR GENÇLİĞİ YAKTIMBEDDUA ETMİYORUM SİZİ BULACAK AHIM
yeni mi aklina geldi abi
kendi sözlerin niye büyükken stabilinki küçük sta olmasa şarkıyı açmazdık
@erayakan3543 lirikler aynı kalitede değil bari sözleri büyük yazim demiş
afferim kanki yaz böyle
stabilinkiler nie küçük la