Rei 6 - Ayrılığı Seçtik
Rei 6 - Ayrılığı Seçtik indiriliyor
İndirme işlemi 30 saniye içinde başlayacaktır.
indirme başlamadıysa buraya tıklayın.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları ( Rei 6 - Ayrılığı Seçtik )
Ayrılığı Seçtik Şarkı Sözü
İndirme Başlıyor: - Ayrılığı Seçtik ✅
Ayrılığı Seçtik İçin şarkı sözü eklenmemiş. Ayrılığı Seçtik Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz. Ayrılığı Seçtik Anahtar Kelimeler
Rei 6 Ayrılığı Seçtik Mp3 İndir Dinle , Rei 6 Ayrılığı Seçtik Şarkı Sözleri , Rei 6 Albümleri , Rei 6 Ayrılığı Seçtik Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ayrılığı Seçtik bedava mp3 indir ,Ayrılığı Seçtik cepten ücretsiz indir
Bu şarkı tam da olması gereken zamanda yayımlandı. İki haftadır sürekli dinliyorum. Sesindeki tını, müzik ve bunların sonucu olan bu şarkı beni büyülüyor. Diğer tüm şarkıların gibi bir hazine daha bu şarkı da. Ama parlaklığı en çok benim gözüme vurdu, o kadar benimsedim ki. Beni bana anlattığın, beni bana hatırlattığın için teşekkürler. İyi ki varsın Rei...🤍
🤍🤍
1:44 :))
spotify gelsin
Abi bi gün sende dinleniceksin bekle sadece.
Herkes tanımaz babayı ya
abi nolur yorumumu begenir misin avustralyadan selamlar
çok özledim seni bitanem içine kokun sinmiş mısraları özledim
“bazı şeyler BELKİ den bile uzakdır” saygılar.
Sadece insan kaybettiği şeyi, nasıl kaybettiğinden bağımsız özlüyor. Sonucun kaçınılmaz olması, içimizdeki eksikliği azaltmıyor.
Hiçbir zaman sevmedi ki :) 9.06.26
Ne yaptınız gençler döndünüz mü hayata?
Biz seninle ayrılığıda seçtik yok olmayıda seçtik Y. Suçlu arama bunda. Ben yapmıyorum çünkü. Ama keşke seni affetmeseydim o gün. Keşke o gün o hesaba girmeseydim ve o mesajlarını görmeseydim. Biliyor musun Y? O gün ben hiçbir şey hissedemedim. Buz gibi su üzerimden akıp gitti, üşümedim. Gözlerim kurudu, yanaklarım ıslandı, ama ağlamaya devam ettim, yüreğim göğüs kafesime dar geldi, nefes alamadım ve yaşayabildiğimi unuttum. Sen gitmiştin, ben yok olmuştum. Sen geldin ve ben sadece daha da derinlere gömüldüm. Yok muydu hiç içinde ya bu kız ne yapardı demek? Hiç mi düşünmedin? Hiç mi senin kalbinde ufak bir yerim yoktu? Ama üzülme Y, suçlama kendini. Ben yapmıyorum çünkü. Ama sana ilk ve son defa bir kere bile sarılabilmeyi isterdim. Yüreğimin bir kısmı seni hala istiyor, diğeri ise senin varlığında ölüyor. Hangisiyim bilmiyorum. Ben neden seni unutamıyorum?
Biz ayrılığı seçmedik. Yalanların sonucu ayrıldık. Sarılamamak ve dokunamamak kaçınılmaz sonuç boşuna edebiyat yapmayalım...
Ben neden ne için buralarda duruyorum?...
Aşırı iyiiiii
Rei yine yapmış😍🥹🥹🥹
YILDIZLARDAN DÜŞEMEM BENZERİ ŞARKI CIKARIR MISIN LÜTFEN
kuytu köşedeki dip şarkıları adadım sana. Az insanın bildiği güzellikleri adadım sen ise ayrılığı layık gördün, eyvallah.
Seninde yoktu hiç içinde sarılmak, dokunmakYok olmak...
Sevgilimle bir kez ayrılığı seçmiştik. Dibe iniyorum şarkısını açtırdığında ise benim içimdeki hislerimin farkına varmama sebep olmuştu ve barıştık. 10. ayımızda bu şarkıyla karşılaşınca o zaman ayrılığı seçmiş olmamın acısı dirildi. İyi ki barıştık ve ben onun yanında kollarının arasında bu şarkıyı dinleyebildim.
Yok olduk ikimizde :) 7.06.2026
Şarkının tamamını dinlemedim çünkü senin şarkıların insanın içine işliyor genellikle,yarın sınavım var ve enerjimin gitmesini istemiyorum 2 güne dinlerim artık 🙈
Her şarkısı mı iyi olur ya düştük yine
O an tüm anılarım karşımdan izliyor...
Ah Rei, neden her şarkin bukadar mukemmel🫠🫶
Şarkı çok güzel olmuş ❤
Muhteşem bir parça
Çok beğendiiiiimmmmm ağzınıza yüreğinize sağlık 🤍🫠🫶🏻🪬
ins en yakın zamanda spotifya yüklersin abi
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Yıllar öncesinde ki gibi deniz, hatırlarsın kitap okumayı bıraktığın dönem gibi✨
Biz seninle aynı değil miydik?
Bi Rei içtik 2012 ye gittik
Yine çok güzel bir şarkı olmuş ağzına sağlıkk
Bir yandan şarkıların çok ünlü olsun istiyorum bir yandan da hiç bilinmesin istiyorum
Artık umursayamıyorum bile C. Biz hiçbirzaman birlikde olmadık. Sarılmadık. Oturup düzgün konuşamadık. Ve sonuna kadar ben hata yapmayı seçtim, sense sonsuza dek ayrılığı. Şuanda yabancıdan hiçbir farkımız yok, ama belkide bir zamanlar ruhlarımız beraberdi, ama kalplerimiz ayrılığı seçti ve sen nefreti seçtin.
Umarım bu yorumuda görmezsin
"Biz seninle ayrılığı seçtik " ben seçmedimm onun zaten içinde gitmek varmış
Giden gitmişdir, gittiği gün bitmişdir, tekrar toparlan yoluna bak dostum. 4 yıl aşık oldum, tekrar toparlandım, imkansız deme.
Yine eskisi gibi ekustiğe dönmen lazım ilk yüklenen 15 şarkın gibi ve hepsi ezberimde
tamam da bunu bi zorunlulukmuş gibi söyleme aynı ses hissettirdikleri aynı onun açısından değişen hiçbir şey yok şahsen ben yeni çıkardığı şarkılara da bayılıyorum diğer sevdiğim sanaçtıların aksine bir tek onun bütün şarkılarını beğeniyorum o nasıl ilerlemek istiyorsa öyle ilerlesin belki ona daha iyi geliyordur "dönmen lazım" ne demek ya
@medine881yanlış düşünüyorsun bu adamın işi sonuçta nasıl hissediyorsa öyle ilerlesin eski şarkılarındaki dinlenmeyle şuankilerin dinlenmesine baktınmı konserlerine gidip ilk konserleri ve son konserleri arasındaki farkı gördün mü ?
Sen seviyorsun diye şarkılarını gözle görülür bir şekilde bitişinimi izleyeceğiz
@ferhatdonmez4927ben seviyorum diye değil ama sen niye bu kadar abarttın anlamadım böyle olması lazım şöyle olması lazım senin söylemenle mi olacak
@medine881kızım yorum yapıyorum ergenmisin sen bak işine ya
6 yıldır dinliyorum seni hiç aşık olmadım birini çok sevmedim ama her seferinde içimde bir yere dokunuyor şarkıların umarım ileride de aşk acısı çekmeden yine geceleri seni dinlerim
O kadar güzel seviyorsun ki hala beni be güzelim seni sevmeye karar verdiğim her an daha çok gurur duyuyorum herşeyimizle...
Yine ve yine mükemmel olmuş ee niz bunuda dinledik yenisi ne zamannn( 7/ 24 dinliycez)
Biz seninle ayrı yolları seçtik.. ve sonunda kaybolduk 🥺
Doğum günümde aldığım ilk hediye oldu bu şarkı...
Mutlu yaşlar 🙃🎂
@NewEarthEagle Çooook teşekkür ederimmmm ♡
Nice mutlu yaşlara, doğum günün kutlu olsun 🎉
@Beriyy_00Çok teşekkür ederimmmm ♡♡♡
allah belamı verseydi de hiç rei6 i tanımasaydım
Biz seninle ayrılığı seçdik ... yagmurlar için için ağladı bize ama ilaç olmadi bize yok olduk sonunda biz de ... 💔
İyi ki varsın rei 6 iyi ki❤
Bu bildirim yeni geldi telefonuma. ona da gitti mi bilmiyorum. 4 yıl önce üniversitede okurken birlikte sahil kenarında arabada oturur rei dinlerdik. 3 gün oldu ayrılalı, ve bu bildirimle buradayım. Sevdiğim insandan ayrılmak kolay olmadığı gibi, yanlışlarla dolu bi ilişkide kalmakta kolay değildi. Umarım hayat bizi tekrar daha mutlu olduğumuz ve birbirimizin mutluluğunu sevinçle izlerken karşılaştırır. Beceremedik, hep severek ayrılan insanları anlamıyordum. Seviyosan gerisi yok derdim. Öyle değilmiş meğersem. Görmezsin biliyorum ama belki tesadüf ya görürsün diye, sana yazamıyorum malum. Gülerken görebilirsin ama her gece seni aramadan uyumanın nasıl boşluk hissettirdiğini anlatamam. Sabahları kalkarken diğer yarım ölmüş gibi, hep yatağımda var olan biri artık yokmuş gibi. Üzgünüm. Seni seviyorum ve özlüyorum.
Belki saçmaydı hayallerim,fakat sendin tek istediğim
Öyle kırdın ki beni, dilerim bana yaşattıklarının aynısını sende yaşarsın. Umarım sende ümitlenip yarı yolda bırakılır ve bir gün bana yaptıklarını aklına getirirsin.. Ne demişler; olmamasına razıyım, oluyormuş gibi olmasın yeter.
Kıyılmıyor be
vavv 🥲
Hiç olmadigimiz halde nasil ayriligi sectik?.,
Ruhlarınız birdi, kalpleriniz ise ayrılığı seçti
@MuhəmmədŞirinov..,
Bildirimden gelenler burdamı?
Sevgi söz konusu olunca aşılamayacak bir engel yoktur kanaatimce. Hep düşünmüşümdür, bir sevgi varsa ve daim ise nerden ve nasıl geldiği pek mühim değil. Buna rağmen insanlık olarak bazı şeyleri hep kötü olarak görüyoruz. Yaşamı kötü bir şey olarak görüyoruz, ölümü, ateşi, sevgiyi... Sevgiyi nasıl kötü bir şey olarak görebiliriz ki? Eğer bu bir savşsa ve birileri ölmek zorundaysa. En büyük savaşçılar bizler olacağız.
Keşke sevgiyi kötü olarak adlandırmamızı sağlayan insanlar olmasaydı ama işte
bu çok farklı tarzda sanki ve o kadar dokundu ki garip hissettim 🥲
Spotify a da gelsin
21 haziranda gelecekmis
@bulutsamutlucok tesekkurlerr
bizi getirdi aklima
Ne sarılabildim ne de dokunabildim. Ayrılık bir seçim olmamalıydı...
Deniz oğlum ağlattın beni, çokkk ama çok güzel olmuş👏👏👏
eskiden yazdığın bir şarkı mı bilmiyorum ama farklı hissettiriyor eskiye götürüyor kalemine sağlık abi
Daha çok keşfedilmen lazımm çok iyi işler yapıyorsun
Ben bunu gece gündüz dinlerim diğer şarkıların gibi çok iyii
kalbim acıdı eski şarkıları gibi kokuyor
Biz seninle aynı değil miydik? Seninle ayrı yolları seçtik.:(
Balığın bir tek denizi vardı denizinse bir sürü balığı..
Bu da bitti yenisi gelsinn
yine ruhumuza huzur veren şarkı teşekkür ederiz rei
Ayrıldığımız gün şarkıyı yayımlıyacak olması..
güzeeeel farklı beğendimm🤌🏻😍
*Biz seninle ayrı yolları seçtik sonunda yok olduk...*
Yüreğime işledi sesin resmen
Harikaa
Ay başladı
yandı bitti kül oldu her şey
ruhum çekildi
Heyecanlandımm çabuk gelsiinn
Bekliyorumm
Bu aktiflik nedir yaaa
Snav sonuçlarımı bu heyecanla beklemiyorum
Bekliyoruz...
gelsiiiinn💖💖