HiraiZerdüş - Boşu Boşuna
HiraiZerdüş - Boşu Boşuna indiriliyor
İndirme işlemi 30 saniye içinde başlayacaktır.
indirme başlamadıysa buraya tıklayın.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (HiraiZerdüş - Boşu Boşuna )
Boşu Boşuna Şarkı Sözü
İndirme Başlıyor: - Boşu Boşuna ✅
Ah nelere yandın gönül boşu boşuna
Yıllar aldın şu ömrümden dizdin kurşuna
Bir sancıya kul eyledin sürdün dağlara
Boşu boşuna..
Bir yalanı yar eyledin soktun koynuma
boşu boşuna..
-
Mevsimler de gelir geçer et kemikten de vazgeçer
Sen hiç gamda eskimezsin gönül
Taşı da bir yosun sarar bu yalnızlık tanrıda karar
Sal heybeden hüzünleri gönül
Bülbül gül solunca göçer
toprak yağmurdan vazgeçer
Sen bu cefadan geçmezsin gönül.
Ölüm dirimden düz geçer
Ruhum bedenden vazgeçer
Sen bu cefadan geçmezsin gönül.
Söz - müzik - Düzenleme HiraiZerdüş Boşu Boşuna Anahtar Kelimeler
HiraiZerdüş Boşu Boşuna Mp3 İndir Dinle , HiraiZerdüş Boşu Boşuna Şarkı Sözleri , HiraiZerdüş Albümleri , HiraiZerdüş Boşu Boşuna Cep Telefonuna Mp3 İndir,Boşu Boşuna bedava mp3 indir ,Boşu Boşuna cepten ücretsiz indir
17.04.2026 M
Allah, ım öyle bir ine cehenneme düşsem bu kadar acı çekmexdım
Devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬
Günlük doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬
29.03.2026❤
Değmedi uğruna kendimizi feda ettiklerimiz en çokta kendimizden hellalik alalım 🙏
❤❤😢😢
Belki bir gün sever…🥀seni beklemek bile güzel……🕊️
Nefes alıyorsa, hayatta ise her zaman bir umut vardır. Biraz da senin gayretin gerekiyor.Beklemektense harekete geç. Sonrası hep pişmanlık olarak kalıyor insana.
PAPATYA ❤❤
Sanıyorsun ki sinadigin yerden sınanmayacaksin... İnsanın canını en inandığı en güvendiği tarumar edermiş buda geçecek... Ben istesem bu kadar bitiremezdim seni ellerine sağlık bitirdin kendini!!!!
Devam devam devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬
Boşu boşuna işte
Doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬
Beni sevmedi Boşu boşuna dedi ve gitti…😔
Şarkılarını liste yaprım yollarda dinliyorum.Tayland’dan selamlar.İstanbul'da işi gücü her şeyi bırakıp sadece bir sırt çantasıyla Tayland’a geldim. Yol yordam bilmeden, 5 aydır yollardayım.Bazen çadırda, bazen yerel halkın evlerinde misafir olarak hayatıma devam ediyorum.Bir YouTube kanalı açtım ama abone sayısına ulaşmak bile zor olunca bıraktım; hayırlısı artık.bakalım ne olacak Desteksiz ve tek başına devam...
Yabancısı olduğun memleketlerde ömrünü tüketme hayat kısa, seni sevenlerin arasında mutlu olmaya bak.Allah işini gücünü rast getirsin, kötü niyetli insanlardan korusun, bir abla duası....
@deniztemiz176amin inşallah hepimizi korusun🙏 artık yabancısı değilim ömrümü türkiye de tüketmişim keşke 20 yaşlarımda gelseymişim burada ki hayata aşık olursunuz.
bir yılda ne değişti abi. kurban olurum şarkısında el etek öpmüşsün burda BİR YALANI YAR EYLEDİN diyorsun. sonra kurban olurum
Devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬
Günlük doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬
*biliyorum sen başka dünyalara aitsin madem birgün gideceksin madem o gözlerin uzaklara sevdalı git senden sonra olacaklar sensiz olsun yaşayacağın mutluluklar bensiz olsun kim neyi görür yaşar bilemeyiz ama galiba ben senin kadar şanslı olamayacağım yanlızlık odamı saracak yokluğun kalbimi kanatacak çaresizlik elimi kolumu bağlayacak diyemiyorum ama belkide son günlerim olacak insanı sevgi yaşatır çiçeğe verilen su gibidir bulurmuyum muamma ama senden kalan yara iz bırakacak ve ben bunu nasıl silebilirim yerini nasıl doldurabilirim işte elveda kelimesinden hemen sonraki hayatım böyle akıp gidecek 🥀💔💔👈*
"Sen hiç gamda eskimezsin gönül..."
“aynı hayali kurduğum kişiyle yollar tekrar kesişir mi bilmiyorum… ama içimde bir yer Hâlâ inanıyor...❤️🩹🙏🏻
Emin ol kesişir. İnanıncını yitirme😊
Bu şarkıyı unutsam bile bu şarkıyı tekrar ezberleyebilirim
*🥀🥀🥀𝕟𝕒𝕤ı𝕝 𝕠𝕝𝕤𝕒 𝕙𝕖𝕣 𝕧𝕦𝕣𝕒𝕟𝕝𝕒 ö𝕝𝕞ü𝕪𝕠𝕣𝕦𝕫 𝕕𝕚𝕪𝕖𝕞𝕚 𝕜𝕒𝕟𝕒𝕪𝕒𝕟 𝕪𝕒𝕣𝕒𝕝𝕒𝕣ı𝕞ı𝕫𝕒 𝕞𝕖𝕣𝕙𝕖𝕞 𝕤ü𝕣𝕞𝕪𝕠𝕣𝕝𝕒𝕣... 𝕊𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕓𝕚 𝕘ö𝕣ü𝕟ü𝕡 𝕧𝕖𝕗𝕒𝕤ı𝕫𝕝ığı 𝕠𝕪𝕟𝕦𝕪𝕠𝕣𝕝𝕒𝕣 𝕓𝕚𝕞𝕚𝕪𝕠𝕣𝕝𝕒𝕣𝕞ı ö𝕝ü𝕞 𝕓𝕚𝕣𝕕𝕖𝕗𝕒𝕪𝕤𝕒 𝕪𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ı𝕣𝕒𝕜ı𝕝𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕟𝕜𝕖𝕣𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕧𝕖𝕣𝕚𝕣 𝕓𝕖𝕟𝕤𝕚𝕫𝕝𝕚ğ𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕜𝕖𝕟 𝕒çı𝕡 𝕘𝕚𝕥𝕞𝕖 𝕙𝕖𝕧𝕖𝕤𝕚𝕟 𝕧𝕒𝕣𝕪𝕒 𝕒𝕣𝕜𝕒𝕟𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕞𝕒𝕕𝕒𝕟 𝕘𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕫𝕒𝕝𝕚𝕞 𝕡𝕖ş𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕝𝕝𝕒𝕣𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕥ı𝕣ı𝕡 𝕘ö𝕫𝕝𝕖𝕣𝕚𝕞𝕕𝕖𝕟 𝕜𝕒𝕟 𝕕ö𝕜𝕥ü𝕣𝕖𝕟 𝕔𝕒𝕟 𝕒𝕔ı𝕥𝕒𝕟ı𝕞 💔𝕤𝕖𝕟𝕤𝕚𝕫𝕝𝕚𝕜𝕥𝕖𝕟 𝕘ü𝕝𝕞ü 𝕒ç𝕒𝕣 𝕤𝕒𝕟ı𝕪𝕠𝕣𝕤𝕦𝕟 𝕘ö𝕟ü𝕝 𝕓𝕒𝕙ç𝕖𝕞𝕕𝕖 𝕓𝕦 𝕜𝕒𝕕𝕒𝕣 ö𝕫𝕝𝕖𝕥𝕞𝕖𝕜 𝕒𝕜𝕝ı𝕞ı 𝕗𝕚𝕜𝕣𝕚𝕞𝕚 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕝𝕖 𝕘𝕖𝕫𝕕𝕚𝕣𝕞𝕖𝕜 𝕒𝕣𝕞ı 𝕤𝕒𝕟𝕒 𝕟𝕖 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕕𝕠𝕪𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟 𝕓𝕦 𝕓𝕖𝕟𝕤𝕚𝕫𝕝𝕚ğ𝕖 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚 𝕞𝕖𝕧𝕤𝕚𝕞𝕕𝕖 𝕒ç𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟 𝕘ü𝕝𝕞ü 𝕤ü𝕞𝕓ü𝕝𝕞ü 𝕕𝕚𝕪𝕖 𝕟𝕖 𝕧𝕒𝕜𝕚𝕥 𝕓𝕚𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕧𝕖𝕣𝕖𝕔𝕖𝕜𝕤𝕚𝕟 𝕓𝕦 𝕤𝕖𝕤𝕤𝕚𝕫𝕝𝕚ğ𝕚𝕞𝕖 𝕖𝕝 𝕦𝕫𝕒𝕥ı𝕡 ç𝕒𝕣𝕖𝕤𝕚𝕫𝕝𝕚ğ𝕚𝕞𝕖 𝕟𝕖 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕝𝕒𝕪𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟 bu 𝕙𝕒𝕝𝕚𝕞𝕕𝕖𝕟 𝕜𝕒𝕣𝕒𝕟𝕝ı𝕜 𝕘𝕖𝕔𝕖𝕝𝕖𝕣𝕚𝕞𝕕𝕖𝕜𝕚 𝕪𝕒𝕟𝕝ı𝕫𝕝ığı𝕞𝕒 𝕟𝕖𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕊𝕠𝕟 𝕧𝕖𝕣𝕖𝕔𝕖𝕜𝕤𝕚𝕟 𝕓𝕦 𝕙𝕒𝕤𝕣𝕖𝕥𝕝𝕚ğ𝕖 𝕟𝕖 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟🥀🥀🥀🥀😭👈*
@nisazeynep2618 🌹
@nisazeynep2618unutturacak bişey olmalı
@nisazeynep2618sizi tanıyabilirmihim zeynep hanım
Eşimden ayirilyorum biri hatirlatsin bu şarkıyı bosandimi diye
Ben boşandım🥲en çok da 30 yılımın heba oluşuna üzülüyorum boşu boşuna yaşamışım o yılları🥲
Tecrübelerinle yeniden doğ
Dozu almaya devam 🥀🥀🚬🚬🚬
ALLAH KAVUŞTURSUN YARALARI SARSIN HERKESİN
Günlük doz alınıyor 🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Yıllar aldın şu ömrümden🥀
Bir yalanı yar eyledim🥀Ömrümden geçtin gönlümden geçmedin bilmezdim şarkıların sözleri dışında konuştuğunu sen gidince öğrendim susmayacak binlerce şarkı tanıyorum şimdi sen kokan kalemler biliyorum şimdi yazsan beni sen koksam…
Bana 20 yılımı geri ver
Ölüm dirimden,düz geçer Ruhum bedenden vazgeçer.Sen bu cefadan geçmezsin gönül.🍀
Sevmeninde hiç birşeye yetmediği yerdeyim, bu benim en güzel yıllarıma maloldu , yazacak , söyleyecek o kadar çok şey varki ama….
Abi bu ses tonuyla sülaleme sövsen nakaratinda sana eşlik ederim yemin olsun 😢😢
Katılmıyorum hiç birşey boşuna değil.. sonunda anılar her daim bizimle !
Bu yaşa gelince anılarında bi anlamı olmuyor, kalmışsın yapa yalnız bu yaşdan sonrada ne seni beğenen olur nede sen beğenirsin, çocuklarda evlenip giderse kimsesiz ölmekten korkarsın bu sefer
Gelmeyen bahar gibi saklanan mutluluk gibi bize uğramayan huzur gibi yasamayamadığımız sevdamıydı. arayıpta bulamadık gönül dengimizi bak geçiyor vakit ömür eskiyor nerdesin sen mutluluk nerde hangi alemdemisin yolumuz birleşmedi senle çoook pahaliymişsın... Sen ya bedeli gençliğimiz oldu yinede bizden uzaksın sevdik sevilmedik gülemedik şu yalan dünyada yorulduk usandık bedeni alıp götürüyoruz heryere aklımızı alamıyoruz bir vefasızdan hernekadar vazgeçtik desekte unutulduk unutmadık unutturan olmadıkça😢😢
Helal olsun çok anlamlı bir şarkı 2:39
34 gece oldu ki 16 buçuk yaşında sapasağlam kömür gözlüm oğlumu hakka uğurladım😢 8 sene annesiz kaldı çocuğum sonra da babasız 😢 tam aldım kavuştuk derken Rahmetine sığındığı m Rabbim bir daha gözümün nuru ile imtihan etti😭 çok özlüyorummm. Ev bomboş, yatağı boş, sofra da yok, haniymiş annem demiyor😢 çok temiz, çok güzel, çok günahsızdı. Bu çağın çocğuna gencine çok uzaktı... Kapının önüne çıkmayan çocuğum Uludağ'a yürüyüşe çıktı arkadaşıyla birlikte kayboldular, sonra yüksekten düşüp kafasını sert zemine çarparak vefat etti 😭😭 bağırdım peşinden oğlummmm bırakma beni dedim😢 aldılar acile vefat etmeden 1 dk öncesi doktorun hayali geçti gözümden başınız sağolsun der oldu. İrkildim😭 Sonra Allah'ım sen hayırlısını nasip et dedim.. geldi doktorlar başın sağolsun demediler maalesef deyip başlarını öne eğdiler. 😢 Şaaahiiiinnnn diye yere göğe, dağlara taşlara, tüm hastanede yatanlara duyurdum ama evladıma duyuramadım😭Ahhh evladım,m😢 Ruhu için el Fatiha 🤲😭
Rabbim size sabır versin inşallah dayanma gücü versin size
Rabim yar ve yardımcınız olsun zor bir durum ama evladiz cenetlik dir
Icim yandi Rabbim oteki dunyadada sizi kavustursun insallah
üzgünümmmm
1:16 01.01.2026 geçer geçer, herkezi yarına götüremezsin, dünde kalmalidir Bazılarida.
Çok derin ve anlamlı sözler. Birde diyorya, elindeki düşsün yere ,sarıl ve kal öylece. Kokun bırak üzerimde....
Ruhum, bedenden vazgeçer.Sen bu cefadan geçmezsin gönül.🥀
Boşu boşuna
Boşu boşuna üzüldük.
Acının yeni tarifini şarkıların da bizlere o kadar güzel anlatıyorsun ki
Gönül Yorgun Yürek Dilsiz Kalırmış. İnsan Herkese Yetişir De Kendine Geç Kalırmış..
Hayatımı mahvettiler
Çok güzel
Maalesef boşu boşuna olduğunu 42 yıl sonra anladım
Üzülmeyin desem fayda verirmi bilmiyorum ama yinede üzmeyin kendinizi 🌹
Sen bu cefadan geçmezsin gönül 🦄
Lütfen 😢 Hatırlatın🥹
Hatırlatma
Aklımın içinde adım atacak yer yok.
Bu Şarkı benimdir 🥀🔥
Ve benim
Herşeyi herkesi sildiğim bir dönemde bu şarkıyı keşfetmek.Beni kalabalığın içinde yanlızlığı yaşatan hiçbir insana hakkımı helal etmiyorum Et kemikten vazgeçer.
Tam 34 il boşu boşuna genədə çox şükür Allaha 🥀
Günlük doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬
Keşke keşke demeden önce bazı şeylerin farkına varabilse insan
Boşu boşana mı ki bilmiyorum😔😢bir saniye aklımdan çıkmıyorsun😢
Boşuna hersey bugün anladım….
Bende bugün anladım bütün hayatım bı hiç uğruna harcamışim koca ömrü hiç ettim kendime borçluyum 😢
bir bankta oturuken hatırlarım,otobüs durağında beklerken hatırlarım ,mutluyken hatırlarım,üzgünken hatırlarım ve yalnızken hatırlarım SENİ . Ama nerde unutabilirim seni...
*Ey benim can ağrım nerelerdesin nerde hangi karanlıklarda nefessiz soluksuz uyuya kaldın sen öyle nolur bir gece ansızın çıkta gel gözümden artık yaş akmıyor kurudu pınarı kan döker oldum öyle özledimki seni ne gün ne ay ne mevsim zamansız gel sensiz geçen her vaktim zarar ziyan niye arayıp sormuyorsun yüreğime dert oldun bu kadar ayrılık çok değilmi çok değilmi sensizlik yetmezmi sana bukadar bensizlik kalksanda görsen hallerimi yetmezmi sana bu kadar sessizlik ahh ah kıyamadıdğım sen bakma benim saçmaladığıma çok sürmez can ağrım ben gelecem sana😭💔😭*
Zamanla geçer dedi ,yıllar oldu geçmedi…
Bizi ençok sevdiklerimiz ağlattı
*çok çok geç kalmışım mutluluğa. sunabileciğim bir mazeretim malesef bahanemde yok bekle diyeceğim bir sevdiğim gönlümün sahibisin dediğim biride yok benim geçti yıllar aldı ömürden gün gün az az götürdü benden ömrümü sanki yaz yeli gibi kısacık esti uçtu sevdiremedim kendimi o zalime habuki okadar sevenim varken bir çok derdimin arasında o engüzel derdimken ama ben ona bir türlü dert olamadım belki bu bahar belki öbür bahar diye diye çiçek açar sandığım yüreğim taş oldu offf off öyle sessiz öyle vefasız öyle amansız gidiyorum ki kimse farkında bile değil eriyip dağıldığımdan 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀*
Bazı şarkılar narkozsuz kalp ameliyatı etkisi gibi... 💔💔
Et kemikten vazgeçer 😢
Devam devam devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Suuuu gibi akan bir ses👏Bu adamın kötü sevmeeee ihtimali varmı.Bence yokkk🤌👏
Unuturum dedikçe,olmuyor çünkü içimdeki yara büyük oluyor,birde akrep,sen nasıl olacak
Bir yalanı yar eyledim soktum koynuma boşu boşuna 😢
Doz alındı 🥀🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Günlük doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬
Her şey boşu boşunaymış gerçekten. Şu anda kanserle mücadele ediyorum.Meğer gelene hoş geldin gidene güle güle demek gerekirmiş.Hayatı ıskalamadan yaşamak gerekirmiş.Önce ben diyebilmeyi geçte olsa öğrendim
Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Dinleme böyle hüzünlü şeyler geçmiş olsun moralini yüksek tut
Zamanla değil, acıyla öğrendim; zor olsa da ben de senden vazgeçtim
Doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Devam devam devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Bu sesine bayılıyorum çok güzel
Nedir halin diye soruyorlar öyle derin öyle gizilisinki seni konuşacak seni anlatacak biri gerek öyle biri lazımki bana derdinden düştüğüm hallerimi anlayabilsin ölümü dirimiyim bilebilsin gönül bahçeme hırsız girmiş çalmış sol yanımı böylesinden nasiblenmiş bir yaralı gelsin bana olurda utanırım sevda demeye yüzüme gelmeyen biri dinlesin beni bir değil iki değil inanıp güvendiğimi ayıplamayacak biri gelsin sorsun hallerimi... feryadıma sebeb olanı gündüz gülüp gece sessizce ağladığımı can ağrımdan tadan sorsun hallerimi.. beyhude ne kadar anlatmak istediğim şeyler vardı oysa bana dinleyen değil anlayabilen gerekti
@ÖylesineBirisi-zxzöyle biri yok
🥹🥹
Canım amcam mekanın cennet olsun
Hatırlatin🙏
💔😔🥀 Ruhum bedenden vazgeçer Sen bu cefadan geçmezsin gönül.
Ahh.. Elvan..
Doz alındı 🥀🥀🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Şunu dinleyen kimseden zarar gelmez .
Gelip geçen boş sevdaları boş hayeller ihanet kokan sevgiler bu şarkı bana bunları anlatıyo
Güvenme kardeşim bu hayatta kimseyi sevip güvenme
😢😢
Bu şarkıyı banamı yazdın abi oğlum kas hastası cefadan vazgezmez kocam gitti terk etti yalanı koynuma soktun naptın sen
Rabbim şifasını versin
Büyük geçmiş olsun
Allah yardımcın olsun abla
Bu sarkiyi kendime armağan ediyorum her kelimesi ile beni anlatıyor 😢
Değmeyecek insanlar için ne kadar da çok yorulduk be😓😓
✋🏻✋🏻
*Saklanan mutluluk gibi tanışamadığımız huzur gibi geçip gidiyor mevsimler yaşayamadığımız bahar gibimi .arayipta bulamadiğımız yarmıydı bazan vefayı bir fincan kahvede bazen bir bardak çayın deminde muhabbeti aradık kimseye dert olamadık herkes bize dert iken*
Ne Degersiz insanlar icin ne degerli Sarkilar dinliyoruz 🥀🥀
Ahhhhhh keşke beni bir anlayan olsa😢
*Bir kış gecesi havanın bile sana karşı vefasızlığı ve nekadar sessizlik kimsesizlik çaresizlik varsa başucumda canım acıyor kemiğim sızlıyor terkedilmek ne yaa vazgeçilmiş duygusu sarıyor beni bugün hava yağmur yağmur değil hüzün yağar üstüme sanki sessiz sessiz ölüyorum aklım almıyor vefasızlığı bana kâr eyledin gittin nedennnnnnnnn????🥀🥀🥀*
Devam devam devam 🥀🥀🚬🚬🚬🚬
Dozu almaya devam 🥀🥀🚬🚬🚬
2:40🕤
😢 2:04