mp3 indir semti
Allı Gelin
 
Yavuz Bingöl - Allı Gelin
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Allı Gelin
Boyut
: 3.86 MB
İndirme
: 370 Toplam İndirme
16-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 370 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Yavuz Bingöl - Allı Gelin )
  1. Volkan Acil

    Vallahi çok harika

  2. Nurkan Bozkurt

    Yok hindistandan gelen tatar deseydin totos seni

  3. Ardahan Kafkasya

    Bu türkü Ardahan'dan gelen Tatar değil miydi TRT'te de öyle okunuyor. Bu arada Yavuz Bingöl memleketi Kars'a ayıp etmiş 🙂 zira Ardahan da Kars'ın eski bir ilçesi .

  4. Ahmet Yetek

    her neyse güzel tutkudur turkiyenindir

  5. Ahmed Arif - La Mayor

    Amerikanın Massachusetts yöresine ait bir türlü

  6. Ekrem Soylu

    Erzurum oltu türküsü bilmeyenler ögrensin

  7. Oguzhan Semerci

    Cok güzel türkü

  8. Filiz Turan

    Tüm karslılara gelsin

    Volkan Acil

    Naber filiz

  9. Arif Hanoğlu

    müzik yorum süper bi türkü

  10. Ismail Balci

    çok güzel gelin halayııı

  11. samet sagil

    Gümüşhane türküsü değil bu , ardahan-kars yöresinin türküsüdür hikayeside vardır hatta.

    samet sagil

    +narman müzik ben ayrı birşey söylemedim güzel kardeşim dikkatli oku istersen Kars-Ardahan yöresi yazmışım , ardahan karsa bağlı değilmiydi ? bişey farketmiyor yani vesselam..

    AbdulBaki Ergen

    +narman müzik Yıllar önce ilçede iki genç evlenir. Evlendikten bir kaç ay sonra delikanlı gurbet yoluna düşer, gurbet elinde bir iftiraya uğrar düşer hapishaneye. Yıllarca yattıktan sonra saçı sakalı ağarmış olarak çıkar hapishaneden tutar köyünün yolunu. Ama aklından yavuklusu çıkmaz o erin. Acep yavuklusu duruyor mu yoksa başka birisi ile mi evlendi? Köy yoluna koyulur varınca köye yavuklusunun koynunda bir delikanlı yatıyor. Ne bilsin kendi oğlu olduğunu. Bari der karnımı doyurayım da yine çekip gidem gurbet ellere ve bu türküyü söylemeye başlar.

  12. Selcuk Yılmaz

    Cok tesekkur ederim agzina sağlık

  13. Yunus Avci

    Bu turku beni bu kadar etkiliyecegini his etsem hic dinlmezdim bide aslina uygun soyleydin be kardesim yinede yuregine saglik 40 yil oncesine gittim kac kez daha dinlerim o da bi dert

  14. ersin taşlıtepe

    güzel söylemiş süper olmuş

  15. Horon

    Gümüşhane Türküsü 29 beğenide kalmış beğeni sayısını bozmaya kıyamadım :)

    Ekrem Soylu

    Horon Erzurum oltu türküsü

  16. Talha Baki Savaş

    harika bişey bide benim memleketime ait :)

  17. essoom kele

    dehşett ötesiii

  18. Kaan K

    süper vallah

  19. savaş karaman

    çok güzel çalmış ve okumuşlar.

Allı Gelin Şarkı Sözü
Allı Gelin İçin şarkı sözü eklenmemiş. Allı Gelin Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Allı Gelin Anahtar Kelimeler
Yavuz Bingöl Allı Gelin Mp3 İndir Dinle , Yavuz Bingöl Allı Gelin Şarkı Sözleri , Yavuz Bingöl Albümleri , Yavuz Bingöl Allı Gelin Cep Telefonuna Mp3 İndir,Allı Gelin bedava mp3 indir ,Allı Gelin cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.