mp3 indir semti
Dip
 
Yağmur Koçak - Dip
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Dip
Boyut
: 4.07 MB
İndirme
: 11 Toplam İndirme
08-06-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 11 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Yağmur Koçak - Dip )
  1. mantus2008

    Hakikaten bombok olmuş. Kötü falan değil, Bildiğin bombok.

  2. KadiR *

    Aşıırı Başarılıı👏👏👏👏👏

  3. Aytach Yilmaz

    bütün kadınlar keşke bu karı gibi olsa uyanık

  4. KadiR *

    Bir Dara Düşte Sen Yalnız Kal, Dediğimi Anlar Yapyanlızlar. ! !! ! !! 👍👍👍👍👍

  5. Mustafa Balbunar

    Bu şarkı neden hiç tutulmuyor o kadar saçma müzikler sözler milyonlar tıklanırken

  6. Beste Serhan

    Vay be teyzem benim ❤️

    Yağmur Koçak

    Beste Serhan kurban olduğum aşkım❤️

  7. Ulaş Sezmezer

    cok mazin 🤙

  8. Ali Binbuga

    Bu şarkıya nakarat olmasa daha iyiymiş

  9. Ercument Bozat

    izle izle izle yagmur kocak dinle 34romancocuklari izle izle izle

  10. Batuhan Aakturk

    İlk parça için başarı devamı için bence ilk olarak söz yazarak başlamalısın yani bi kaç saatlik değilde bi kaç haftalık bişey yapsan çok daha kısa sürede çok daha güzel şeyler ortaya çıkar daha güzel yerlere gelirsin ve ben sanki biraz Yener Çevik kokusu aldım (sözler söyleyiş tarzın)🤙🔰

  11. Sokak14Records

    Bi sen eksiktin başka oyalanıcak bilşey bul yakişmamişş hiç

  12. Veysel ÇAĞLI

    Çok iyi lan

  13. Kürşat Ağaç

    Nakarat 🌹

    Yağmur Koçak

    Kürşat Ağaç ❤️

  14. Kronos OLİMPOS

    roman çoçukları :D

  15. günay şenlen

    😔😎👊

  16. Cengiz Özağaç

    Sesini güzelmi zannediyosun

  17. Fırat Esen

    10 numara 10 yıldız olmuş

  18. Ultimus Uxor

    Basarili

  19. Baran Tahiroğlu

    Emine Anne görmesin

  20. Fourostt Power

    Valla bağımlılık yaptı ❤ bravo yağmur koçak

  21. Tuğçe savaş

    Manasız bir çalışma olmuş özellikle nakarattan sonra şarkıyı söylemeniz niçin yayık yayık onu anlıyamadım

  22. Serhat Şenol

    Patladığında uyandırın. Şu an 1.800 izleme

    Baran Sahin

    uyu kardesim sen uzuuuj uzuuun uyu

  23. rüveyda ekiz

    Gürültüden başka bişey değil 🤦‍♀️

  24. fatih soon

    BU ŞARKININ TARZI RAP GALİBA NE OLDUGUNU ÇÖZEMEDİM

  25. Metin Ergin

    bağımlılık yaptı.. izle izle 👁

  26. Ruletrecu Bey

    ooooooo ablam staarrrrr platformuma alıçam bu kılbi

  27. NeriiÇ NERMİN ÇELİK Çelik

    Emeğine sesine yüreğine sağlık yağmur Koçak çok başarılı olmuş ❤️🙏🏻💫

  28. xXzarife basirzadeXx41

    Yönetmen: Bülent Işbilen ise tabiki süper olur🤙💣

  29. Mehtap Gok

    Asklar yalan dm ler-de 👍👍😂

  30. selçuk şarbalkan

    👍🏼👍🏼👍🏼

  31. FIRAT ÜNAL

    Yağmur hanım çok güzel olmuş hayırlı olsun Allah yolunuzu açık etsin

  32. Elif Gündüz

    Dinliyoruz dinlettiriyoruzz

    Sacred Berry

    Elif Gündüz aynen dinleyelim

Dip Şarkı Sözü
Dip İçin şarkı sözü eklenmemiş. Dip Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Dip Anahtar Kelimeler
Yağmur Koçak Dip Mp3 İndir Dinle , Yağmur Koçak Dip Şarkı Sözleri , Yağmur Koçak Albümleri , Yağmur Koçak Dip Cep Telefonuna Mp3 İndir,Dip bedava mp3 indir ,Dip cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.