mp3 indir
Beladayım
 
Velet - Beladayım
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Beladayım
Boyut
: 5.64 MB
İndirme
: 5022 Toplam İndirme
19-09-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 5022 İndirme
Sarkilar
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Velet - Beladayım )
  1. Hasan Göker

    Kimine Umut Dolu Kimine Yolun Sonu

  2. Ozan Alagoz

    Beni beni den gelenler

  3. Dumankolik

    UFAKLIK💞Arya😊Uraz💕

  4. Filozof Adam

    çok güzel olmuş emeği geçenlere teşekkürler.

  5. FREE FIRE -AYHAN

    HALİL SÖYLETMEZ ÇAKMASI!!

  6. Miraç Peynirci

    Şarkı nın 4:07 sonrasi cok sacma

  7. ONUR SAYILIR

    2.58 huzur veriyor

  8. Aleyna Er

    [Verse 1 devamı]Yamalama dikenimi yalanı denizde huzur ararım al tutulur şuranaFondöteni kapatır mı yaraları hiçbir ağrı kesici kesmez en derin acılarıİyilik perilerin acı veriyo, iyi niyetimi birileri suistimal ediliyoVe kabul ediyorum hayat hep ileri gidiyoBiri benim kaleme gizli bir geçit arıyo[Verse 2]Herşey durdu, akrep yelkovana kafa tuttuBen düşerken yükseklikler yine beni tuttuÖlmek kolay ama tabutumu tutacak insan var mı?Demeden önce seni tabuta koyar mı?Beyaz bez alacak paran var mı?Gücüm yok dedim güçsüz biriyimBunu bile yazarken aptal gibiyimDerdimi bi' dumanın alıyoO bile yetmez canım çok yanıyoBen ben bu ara ateşe bir barutumYa karakolum ya da bir tabutumCanı yanan birinin umuduyumPisliğini attığın derin bir kuyuyumAyrı gayrı yollarımıza gidelimDedim yetmedi intikam hevesinAl sana intikam eceliBu şarkı bi cesedin katile hecesiBu şarkıyı bin kere dinleBütün gece uzan ve tavanı izleUmarım bu acın hiç geçmezBenim acılarımın yüküne göt yetmezYıktık eceli beni yakıyonBu yüzden açıp içip uçup yine pilot oluyonYukarıdan da bi karınca gibi duruyonKaşı gözü alınmış manitam gibi duruyonYani neticede duruyorÖnemli bir sorum var ne uğruna yaşıyonElinde bi sopa savaş açıyonKale duvarlarıma habire pamuk atıyon

  9. Ayna Mahruti

    Bu ayrıntıyı nasıl kaçırdım 😀

  10. Ismail Deniz TÜRKMENDAĞ

    kalite ne mk

  11. enes çınar

    fondeten dediğin yere bayıldım be beladayım

  12. Cik Cik TV

    Süperrrr

  13. Sadece İzle

    Nakarat efsane olmamış mı sizce de ?

  14. Furkan Meraloğlu

    Nakarat bagimlilik yapiyo.

  15. Katil Koala

    Önden yeriniz alın burlar değerlinecek

  16. MindLessRookie

    Bu videoya çalıntı diyenin amkEmek var bu video da adam emek vermiş😡😡

  17. Zeynep Aydilek

    Bu adam niye dinlenmiyo

  18. Tayfun Aktar

    Kim bilir böyle bir şarkı olduğunu ? Ama bilinse ne dinlenir, ne dinlenir.

  19. Emirhan Çelik

    KALİTE KOKUYU AGA

  20. Eyup Kaya 34

    RESPECT

  21. Джунейт Сами

    1 Numarasın abii 👊👊👊👊

  22. Emirhan Çelik

    velet yine konuşturmuş

  23. Sinan Akul

    daha önce hiç rap dinlememişim gibi geldi O.o -.-

  24. ibrahim bozkurt

    Hala 100 milyon olmadımı nakaratı herhangi bir dizide kullanılmadımı? Ilginç.

  25. Umut K

    42 disslike halil söyletmez ve fanları

  26. okan aslan

    Kendi bile dinlemeye üşenmiş [Verse 2]'nin sözleri yok amk

  27. Lütfi Doğan

    Nakarat mükemmel ötesi ama malesef sözler 🤮🤮

  28. Xanim Memedova

    Neqareti xosladim yeni nakarati Azerbaycan Tovuzdan salamlar ♥

  29. alpay ateş

    Efsane Şarkıymış geç öğrendim 70.586. benim :)

  30. İKİ AŞIK

    Ve türkiye yine kaliteli birşeyler yapanı deilde sacma salak video atanları kazandirdi helal olsun mukemmelsin kral❤

  31. Özge Soy

    Çok güzel ama böyle olmaz ki 👊👊😀😁

  32. Moon Light

    Yolun acık olsun 🙂

  33. Türk Mood

    Batuhan akyürek çiçek gibi 2.18 🍃

    Batuhan Akyürek

    hayati Karaçoban çiçek gibisin ustam🌼

  34. Hsyn Erdem Güleç

    Buralar değerlenecek

  35. Emine Muslu

    Ilk dinleyenlerden olmak çok hoş lan

  36. Eren Aytun

    Şaşırdık Mı? Tabiki hayır konuşturmuş yine kalitesini

  37. Yasar Karabacak

    Halilin amk sana bişey olmasin.

  38. Sanem Türkmen

    Allahımmm bu hapharika ❤️❤️

  39. Kardelen Çakmak

    Belada olmama rağmen inatım inaaaaaattttt❗

  40. Usta Oyuncu TR

    Beladayım🎶🎵🎵🎵🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤❤👍👍👍

  41. Okan Dinçer

    Sende bu şarkıyı söylemistin bana 😂😂 beladayım Şu an nerdesin Dilanım 🐘

  42. Fatih AşıK

    Efsane olmuş reis ✋

  43. Mert Kiroglu

    Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye TürkiyeTürkiyeTürkiyeTürkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye Türkiye

    Bora Turkyasar

    Tebrikler Vatan Kurtarıldı

    Merve s

    @Bora Turkyasar hajakskxm

  44. Efe Arman

    Harika olmuş daha yeni dinliyorum 👏👏👏👑

  45. BASKAN HACKER

    adaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

  46. Seid Yunus

    sende koy kendini benim yerime lutfen

  47. Emircan Soylamış

    Mükkemmel ötesi...

  48. MR CCK

    Nakaratı milyon kez dinledim.

  49. Abdullahcan Demirtokat

    Çok güzel ❤

  50. Amine aleyna Yılmaz

    Şanışer costplay 🤷🏼‍♀️

  51. Erol Demirkol

    Şarkı Efsane Ama İzlenme Düşük

  52. Asrın AKALPER

    Mükemmel desem az olur bu sakiya

  53. öldüm ama hayattayım

    Buram buram kalite kokuyor

    ZreaM

    QWEQWE:QWE

    SKYLORD 881

    ama video 360p :D

  54. PRO C-OPS

    İNADIM İNAT

  55. gulsum kurtbey

    Şarkıyı herkes öğrenince boku cikiyo böyle iyi be aga

  56. Rabia Sade

    İlklerdeniz karşm

  57. Arif Pies

    *kalite kokuyo*

  58. Aziz Baki Erdoğan

    telif is coming

    Studio VEVO

    no royalty

  59. Saçma Adam

    Halil söyletmezin primleri işe yaramamış gibi ama esere kaliteli

  60. _THEONESE_0!0

    İnadım inat 💪👈👉👊👋👍

  61. Velet Official Değil

    *Velete ait bütün şarkılar Kanalımda mevcut (55 Şarkı)*

    Studio VEVO

    Karşılıklı Abone ?

  62. Tuğba Şentürk

    Nakaratı güzel ama çalıntı diyenler olmuş. İstediği kadar çalıntı olsun adamın sesi var siz neyi kurcalıyorsunuz hâlâ? Nakaratla bieyere Varılmaz Ama adam bu sesle birşeyler yapmaya çalışmış lütfen.. Sevgide özgür saygıda mecbursunuz.

    Palyaço

    Çalinti degil oglum 80 ile 90 bpm arasindaki müziklerin birbirine benzeyebilecegini bilmeyen bir adam o

  63. brn y

    herkes dinleyemez

  64. Tuğba Şentürk

    Sen efsane bişeysin

  65. Blue Master

    Her gün dinliyorum

  66. itsdenizkk Karalık

    Beladayım❤

  67. İrem Gül

    İNADIM İNAT...👊

  68. aly ozkn

    12.287 iken bırakıyorum yorumu Değerlenir buralar

  69. Efe Tuncer

    Bu adam yapiyo ya

  70. Emir Baran

    patlar heeee

  71. YMS Bisikletçi

    Nakaratı Burak güngör Halil söyletmez ışıklar Soner

  72. Fatih Tetik

    Haro lo ile tanıdım iyi ki tanımışım :)

    Yorgunum Dostlarım

    aynı kaderdeniz :D

  73. Remzi Sekman

    Süper reyizz🎤

  74. Sami Demir

    Kesfedilip herkesn dilinde dolasmasn aramzda kalsin biz bilelm reis

  75. Mert Habip

    6900iken bırakalım şu yorumu şuraya çünkü şarkı değerlenecek

  76. UmutYıldız 35

    2:58 huzur veriyor

  77. Yunus Emre Kırkgeçit

    02:22 bende altını var xD

  78. orucalli

    *İndirdim la velet aksamları dinlerim❤*

    Baltası Keskin Üstad

    #'RClive OrucAliyev İndirme reis burdan dinle izlenme artsın 👑

    orucalli

    yok kanka Ekran acik kaliyo sarj bitiyo Proqramda uyku zamanlayici var

  79. orucalli

    Tek bendemi 360p🤔

    vidyo Make TR

    Ama KALITE ^KOKUYO^

  80. ismaileren TOPTAŞ

    Halil Söyletmez özentileri

    orucalli

    Veletsin!

    Reynmen

    Tek kelime "VELET"

    orucalli

    @Reynmen aynen 😂

    Mehmet Mail

    *VELET*

  81. Ylham Turkmen

    Bu ne laaa Mükemmel demesem ayıb olur 🤪🤪

  82. N. C.K

    ♡♥Ali♡♥Işık♥♥♥

  83. 221B BAKER STREET

    kaliteli şarkı kerkes dinleyemez bunu

  84. şeref akburu

    Fondoten’in kapatır mı yaraları?Hiç bir ağrı kesici kesmez en derin acıları

  85. Emre Arslan

    Şarkı yaparken Halil söyletmezin parçasını kullandın. İzin aldın mı? Çalıntı olmasın

    İbrahim İyice

    Müzik hakkında bir şey bilmediğin bu yorumdan anlaşılıyor.

    Emre Arslan

    @İbrahim İyice istersen Halil söyletmeze sor. Halil söyletmez instagram hesabında aydınlattı zaten çalıntı olduğu.

    İbrahim İyice

    "Alt yapı benzerliği"

  86. Dogukan Acımaz

    Güzel şarkı olmuş

  87. Sami Keleş

    🐍🐍🐍

  88. Duygu Filiz

    Tesadüfen rastladım bu şarkıya nakaratı süper

    VONS'UN KILLI AMI

    halil soyletmezden calinti

    Emre Arslan

    @VONS'UN KILLI AMI doğru. Halil söyletmez instagramda aydınlattı zaten

  89. TaLha Saclı

    👌👌👌

  90. AlkolikGOD

    Kral <3

Beladayım Şarkı Sözü

Velet Beladayım Mp3 İndir, Beladayım Müzik İndir Dinle

Velet Beladayım Sözleri


Şarkının Teraseridir Tam Versiyon

Kısa süre içerisinde yayınlanacaktır.



Beladayım Anahtar Kelimeler
Velet Beladayım Mp3 İndir Dinle , Velet Beladayım Şarkı Sözleri , Velet Albümleri , Velet Beladayım Cep Telefonuna Mp3 İndir,Beladayım bedava mp3 indir ,Beladayım cepten ücretsiz indir

İLETİŞİM
  • mp3semtigmail.com

Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.