mp3 indir semti
Gidiyor
 
Uygar Doğanay - Gidiyor
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gidiyor
Boyut
: 3.89 MB
İndirme
: 451 Toplam İndirme
17-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 451 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Uygar Doğanay - Gidiyor )
  1. Ergun Yilmaz

    Şu an son ses kralları dinliyoruz. 😎

  2. Murat Asan

    Bir yerleri kalmış gidiyor 😆😆

  3. Emoş emoş Emoş

    Yarda vicdan ibsaf merhamet sevgi kalmamiş birakıp unutup gitti beni hemde sonsuza kadar😳

  4. Asi Mavi

    Neredeysen çık gel gokan doganay dinleyin

  5. Emrah Tarhan

    Elazığlı değilim i ADAM adam

  6. Ferdi Damar

    Müzik on numara sesinize yüreğinize sağlık çok güzel 😍😍😍

  7. Queen Dk

    Benim sarkim♥️ gidiyorrr

  8. Gülşah Akcicek

    Millet gidiyor aleyna tilki pop dinliyor boyle müzikleri seven dinler

  9. Gülşah Akcicek

    Bayıldım ilk defa dinliyorum👍👏👏

  10. Göksel Yılmaz

    Allahsiz ardina bile bakmadi

  11. levent kayalı

    Zalım Bana Gönül koydu gidiyor

  12. El Turco

    Serkan recber yeter artik 4 gozle album bekliyoruz senden

  13. Fatma GÜN

    Zalım bana gönül koydu gidiyor 😥😥😥

  14. Murat Şen

    Sarilsak geçecekti 28.03

  15. ali yıldız

    Serkan babaya ayrı bir parantez açmak lazım sesinize gurban

  16. Nader Prof نادر بروف

    😍😍😍😍😍😍😍

  17. Queen Dk

    Offf anaam offffff

  18. Asilhan Aksoy

    Harika abi ellerine sağlik

  19. Onur yaşar Can

    Başıma bela gelecek bilmiyor. Ne yapayım bilmiyorum şaşırdım ...Deli oldum ben aklımı kaçırdım

  20. Emre Erol

    ALLAHİNİ SEVDİGİM

  21. EROL RECBER

    Serkan amcaoğlu ve Gökhan kardeşim müthiş düet olmuş devamını bekliyoruz 😉

  22. Dogan Karakaya

    Efsane eserlerden biri daha felakettt

  23. zaza & zaza

    Bu sevdanın bir tarafı ben, Diğer tarafı hasretindi.Olmazdı bu yüzden... Yokluğunla yaşanmazdı.Soracaklar elbet mahşerde, O büyük aşka ne oldu?Onun aklı yetmedi, Benim kalbim diyeceğim.O aşkı anlamadı, Kalbim hasrete dayanmadı.***Bu sevdanın bir tarafı ben, Diğer tarafı zulmündü.Devam etmezdi bu yüzden, Zulm ile abad olunmazdı.Soracaklar elbet mahşerde,Ateş bile soğuk gelmişken ne oldu?O; aşırı sevgide boğuldu, Ben sevgisizlikte diyeceğim.O aşkımın ateşine dayanamadı, Ben ateşinin soğukluğuna.***Bu sevdanın yarısı ben, Yarısı hep eksikti.Yarım yaşanmazdı bu yüzden, Karşılıksız olmazdı.Soracaklar elbet ölünce, Diğer yarına ne oldu?Ne yârim oldu, Ne diğer yarımdı diyeceğim.O başka kalbi tam etmeyi tercih etti, Ben yarım kalmayı…&zaza&

    Adem Kaya

    zaza & zaza dayı Ne yaptın sen 😞😞😞

  24. Kadiriye Kilic

    Yakışıklı gokhan doganay gidiyor gitme abim

  25. Kadiriye Kilic

    Vay be bu Adam gokhan doganay yakisikliymis

  26. Yaralı Kalp

    Kralsın Gökhan abe 👏👌

  27. Muhammet kılıç

    Serkan Reçber Adammm :)

  28. Mert Altın

    maşallah

  29. /Uzm GENCO\

    Zalım bana gönül koydu gidiyo vayyy vayy vayyyy 😂😂😂 on numara yaa

  30. Ömer Faruk Bilim

    Offf sesine yuregine kurban olayım 👏👏👏🖒🖒🖒

  31. Uğurcan İpek

    Allahan gurbann Elazığ baronuu :)

  32. Uyğar Doğanay

    Abone ol

  33. Beytocan Arslan

    Gidiyorlan gidiyor

  34. Muhammet Kırmızıkaya

    Serkan reçber çok iyi gokhanin vokali adamlarda ses de var bestede;)

  35. Anadolu Efes

    Kral SERKAN RENÇBER YERİ HA

  36. Zeynep Eralp

    SÜPER. Tlfnuma indirdim hemen 😀süper ikili süper düet Başarılar gökhan abi seviliyosun

  37. Ceylantekin MERCANN

    Helllalgukan

  38. Abdurahman Kurtça

    çok muhteşem düet çok güzel olmuş gökhan abi

  39. Dudu Sezen

    Yok bu işin bir oluru çaresi hiç başıma gelmemişti böylesi zoruma gidiyor çekip gitmesi ne dedim sen dinlemedin gidiyor Beni Ateşlere atıyor

  40. Dudu Sezen

    Karda kışta yarıda İnsaf kalmamış hayrola karar vermiş gidiyor çabalarım emeklerim boşa imiş salam valizini hazırlamış gidiyor başıma bela gelecek bilmiyor ne yapayım bilmiyorum şaşırdım deli oldum Ben Aklımı kaçırdım Zalim Bana Gönül koydu gidiyor

  41. Ziya Kahraman

    Elazığ slm olsun

  42. şeref Hansu

    Süper sesler harika yorum

  43. Uygar Doğanay

    ZALIMMMMMM BANA GÖTÜNÜ DÖNMÜŞŞŞŞŞ GİDİYORRRRRRRR

  44. Cetin Ergun

    dilinize saglik cok güzel olmus d

  45. Samet Bozkurt

    GOKAN BABA ALLAHANA KURBAN HEPSINIDE DINLIYORUM UZUN YOLDA CALISYORUM COK GUZEL PARCALAR UYGAR GOKAN NEVIN SEYFI HEPNIZ TUM PARCALRI VAR KRAL 😉😉😉

  46. muhamed can

    bu adamın o ta a.......n. a........ı s.....m

  47. Erkan Yıldızhan

    süpersin baboş ağzına yüreğine sağlık

  48. Karagöz

    Karda Kışda Yarda İnsaf KaLmamışAyrıLıqa Karar Vermiş GidiyorÇapaLarım EmekLerim BoŞaymışZaLim ßana GönüL koymuş GidiyorVaLizini HazırLamış Gidiyorrrßaşıma ßeLa GeLecek BiLmiyor Ne Yapayım BiLmiyorum Şaşırdım DeLİ OLdum ßen AkLımı Kaçırdım Gitme Dedim DiLLer Dökdüm YaLvardım ZaLim ßana GönüL Koydu Gidiyorrrr . DA HARA BIRA XUZA DİYA TENİN XAYİNE

  49. Gul Kiris

    gökhan abi cokk iyi,sn

  50. halime değişli

    fazla söze gerek yok muhteşem 💜

    Saniye Özgenç

    Evet muhteşemsi

  51. ÖMER GÜN

    çok güzel bir şarkı

  52. Engin Çelik

    süper bir parça

  53. Wesley Sneider

    Ne yapayım bilmiyorum şaşırdım deli oldum ben aklımı kaçırdım

  54. Esra 6262

    süperrrr agzina saglikkk

  55. Abdullah Uçbağlar

    Sırf Serkan Abi Için Tıkladım Adamin Sesi Number One

  56. Kader Bayram

    sarkilar çok güzel hayraniniz ailecek

  57. hayat bir oyun BOZO

    ne yapayım bilmiyorum şaşırdım özom

  58. XİZLİ YAŞAM

    Ayrığa kafa buluyor cehenneme kadar yolu var Padişahın Kızı

    Onur yaşar Can

    Seviyoruz bu hayatı

  59. ا ي

    yarda insaf kalmamış

  60. Seher Caglayan

    ne yapayim bilmiyorum sasirdimmmm deli oldum ben aklimi kacirdim

  61. takvim yaprağı

    Sevdiğinize verebileceğiniz sıra dışı bir hediye. sevdiğinize doğduğu güne ait takvim yaprağı hediye edin onu şaşırtın, 1968 den 2016 ya kadar tüm tarihler mevcuttur. ücretsiz kargo ve kapıda ödeme imkanı mevcuttur.. geçmişten gelen bir hediye. whatsap sipariş hattım 0530 015 99 04

  62. Eser Reçber

    akrabam söylüyo 😂😂😂😂😂😂😂😂

  63. Acimasiz ve isyankar hayat

    Muhteşem siniz doganayy ailesii sacma sapan pop sarkilar dinlencegine böyle mükemmel parcalari dinleyindee kulaginizin pası silinsin SEYFI DOGANAY MIRASCILARI DOGANAYYY AILESII HELAL OLSUN👏👏👏👏

    Mustafa Mendeş

    on numara

    Semra Tuncer

    Acimasiz ve isyankar hayat

    Ismail Doganay

    +Semra Tuncer merhaba

  64. Akif Tpprak

    serkan reis sesine sağlık adamsın .

  65. Mehmet Özdemir

    gokhan abi çok iyisin

  66. kenan sağlam

    Zalım bana gönül koydu gidiyor

  67. Asi Emel

    uykular haramm abiii gitti

  68. Baykopuk Muzikol

    baba yüreğinize sağlık

  69. Züleyha Bingöl

    tek bir şarkı binlerce duygu..

  70. Volkan Karakaş

    giden gitsin usta sen burtasin

  71. MiSs Tatlı Cici Kızz

    Çok Başarılı Bir Düet Olmuş Devamını Bekleriz..

    Vedat Özek

    MiSs Tatlı Cici Kızz cici kiz sende basarilisin instergam ozekvedat16 ekle

  72. hasret zabun

    Bende giderken deli oldum ama yapmadan önce dusunecekti Bende şaşırdım ama gitmek zorundaydım

  73. umut yalinkaya

    ne yapabilirim gitsin

  74. Osman Öz

    Aynen öyle

  75. Dilan Serin

    helalll gökoo sana ln alhni severimm senin 😍😍

    Mehmet Özpolat

    Slm dilan süper parca

  76. enes Aydın

    yegenim ağızna saglık

  77. Serdar Kurt

    abi ben umut celal abinin yiyeni agzina saglik sen adam gibi adansin abim

  78. Ramo Dayi

    iste sevgi

  79. Resul Ebrar bitsnem

    Rüzgar

  80. Ersin Nurluu

    Super ses

  81. buğra deniz

    serkan abi tek yazsa da iyi gökan abinin sesini seviyorum ama onun yanıda kötü kalıyo

  82. Selçuk Omak

    ADAAAAAAAMMMM

  83. murathan yılmaz

    Çok güzel olmuş ağzınıza sağlık .

  84. Cüneyt

    helal olsun abime

  85. El Turco

    ne sarki be abi

  86. Bilinmiyor Bilinmiyor

    güzell:):)

  87. fatih demirel

    amk göt gibi şarkılar on milyon dinleniyor yazık bizim özümüz türkü arabesk diğerleri hep avrupadan özenti

  88. aziz baba

    hım Şaşırdım 😉😉😉

  89. bircan pekgoz

    Number one:))

  90. volkan aksoy

    ne yaparsan be abi gidiyor... ALLAH yolunu açık etsin başarıların devamını dilerim

    aksakal ibrahim

    adamsınız arabeskse arabesk türküyse türkü yorumda ses kalitesi üslup tarz muhteşemsiniz kardeşlerim

  91. Elif Aras

    süper agızına sağlık gidene dur demeyecen

  92. Yunus Yıldırım

    ne yapayim bilmiyorum şaşırdım deli oldum aklimi kacirdim ; (

  93. Burak Guleryuz

    Helal Olsun Reis Devamı Gelsin Bu İkiliden :)

  94. Medet NE OLUYOR

    sanarsın ibrahim tatlıses helal abi

    Zeynep Eralp

    Kıyaslanman bile yanlış! Doganay ailesi çok farklı kıyaslanacak kişi yok bunlar adam gibi adam

  95. Azad Can

    Diyarbakırdan size bol saygi sevgiler Baba adamlar 💟

Gidiyor Şarkı Sözü
Gidiyor İçin şarkı sözü eklenmemiş. Gidiyor Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Gidiyor Anahtar Kelimeler
Uygar Doğanay Gidiyor Mp3 İndir Dinle , Uygar Doğanay Gidiyor Şarkı Sözleri , Uygar Doğanay Albümleri , Uygar Doğanay Gidiyor Cep Telefonuna Mp3 İndir,Gidiyor bedava mp3 indir ,Gidiyor cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.