mp3 indir semti
Hüzün Haftası
 
Taladro - Hüzün Haftası
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Hüzün Haftası
Boyut
: 3.26 MB
İndirme
: 30 Toplam İndirme
17-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 30 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
MP3 indirmek için İZİN VER butonuna tıklamanız gerekiyor.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Taladro - Hüzün Haftası )
  1. Mizantrop

    Anasının amını sikeyimm kurtarın beni şu durumdan nolur amk arafta kaldım ne elimden bişey geliyor gelse de bi bok değişmiyor olum bişey yapın yemin ederim hiçbişi yapamıyorum çareşizim

    Jimin isn't my fake love

    Mizantrop Benim de seninle aynı haldeyim,herşeyimi kaybediyorum yavaş yavaş.Zaman tek çare,kardeşim..

    Mizantrop

    @Jimin isn't my fake love bişey değişmiyor değişmedikçe daha da kötü ediyor be kardeşim

    Jimin isn't my fake love

    Mizantrop Elden hiçbir şey gelmiyor...Namaz tek çare..Ben de öykece herşeyin düzelmesini bekliyorum ama hâlâ tık yok...

    Gamzze Merrsin

    Degisecek elbet ama zamannn

    ßstyn

    Seni çaresiz bırakan şeyler ne

  2. ömer aksungur

    Aşk acısı neymiş Allah senin acını göstermesin taladro🌹

  3. Jadolive- Deniz

    Yanında ölsem keşke. ..

  4. Rauf Rustemov

    Ele mahnilar var olur bu mahni olmez hemise yasayir.(Sevibde sevilmeyenler ucun)

  5. leyla elizade

    https://www.instagram.com/p/ByxlOsIH8FP/?igshid=xm8dhlj0exai yardım ederseniz sevinirim.bu şarkıyı bilen varmı.biliyorsanız lütfen yazın🇦🇿🇹🇷

    Faiq aliyeff

    Azap-ninni

    leyla elizade

    @Faiq aliyeff teşekkürlerr🤗

  6. Samet

    Nefesin zor yeterse oksijenime kitlerim seni 🎵

  7. Mehmet Çiftçi

    Rashness için dinliyorum 🎶

  8. türkçe rapsever

    rashnesss

  9. MUSE PRODUCTİON

    ''O kahpe rengi gözlerinin efkarıyım.''

  10. ஞ SinaN ஞ

    Bi bana kalmadin herkesin oldu gonlu .....

  11. Hür Düşünce

    Bugün sabahın erken saatinde parkta oturuyodum 45 50 yaşlarında bir amca yanıma oturdu şaşırdım biraz durdu taladromu dinliyon dedi evet dedim harbi şok oldum sesini verirmisin evladım dedi

    Emine

    Kesin yaşandı

    Remus Lupin

    Bu olay doğru ben ordaki bankım.

    Flying Fireworks

    iyi bari sikmemiş

    Aras Topcu

    Sacma salak yorumlar neden yalan olsun ki ??

  12. CİVCİV DC

    2019♥

  13. Beytullah agugugu

    4 saat önce buluştuk ama özledim.

    SANJAR FAN

    Ben 1.5 yıldır görmüyorum....

    Bluemantall

    Yaramı yiyin

  14. Yilmaz Zincir

    Bu neydi simdi..mutluydum lan ben..!

  15. Vuqar Memmedov

    Taladro ❤

  16. türkçe rapsever

    Rashness 😎

  17. Sahil Memmedli

    Ulan sırf Taladro şarkılarının tadını çıxarayım diye sevgilimdən ayrıldım amk

    TatatCcC ccc

    Aklını sikiyim

  18. Veysel Anık

    Sadece başkasıyla olmuştun sevişmiştin beraber oldunuz yataklarda.. tamam lan olsun gitme ben varım seni kandıran biri olmasın bi daha lan seviyorum gitme amk

    Enes Özbilici

    Vay amk

    Kaan BALCI

    Kardeşim godoş musun?

    Hüseyin Kürşad ARSLAN

    @Kaan BALCI direk gavatlik amk

  19. Efe Berat Karakoca

    O değilde yürürken dinlerseniz nereye gittiğiniz unutursunuz..

    jatebaba

    Bende de aynısı oluyo

    gece

    Efe Berat Karakoca hep yürürken dinliyorum taladroyu bazen yol bitiyor yol bitti diye üzülüyorum. Okuldan çıkınca sırf biraz daha fazla dinlemek için evin yolunu uzatıyorum...

    jatebaba

    @gece aynen bende yapıyom aynısı ama gene yol yetmio

  20. Deniz UYSAL

    Böyle hayatın #Izdırabını sikeyim

    Salih

    AHHH AHHHH KARDEŞİM AHHH

    Eren Keskin

    @Salih Böyle hayatın #arvadını sikeyim - 2019 * M O R *

    Kürşat Ceylan

    Kadehi mi orospuların yıkılışına kaldırıyorum

  21. Serxan Azadlıq

    Ananizı Sikim Amk Dünyasında Herkes Melek Orusbu Cocukları Ee O Zaman Bunca Piçliyi Kim Yapyo ?

    ஞ SinaN ஞ

    Serxan Azadlıq herkes hakli biz haksiziz herkes dogru biz yanlisiz su amk yerinde millet yapar bisey olmaz biz yaparsak en adi orospu cocuguyuz

  22. Hidayet Ceylan

    Bizim sevgimiz bu kadar safken insan sadece 1şeyi unutamıyor temiz duygular biriktirdiğin aynı hayale kattığın insan yok herkes seni unutamam derken hep yalan söyler biz sadece verdiğimiz değeri özlüyoruz nasıl değmedi diye senelerce unutamıyoruz Lan şu hayatta var ya 1 kadını sevmek için uğraşıyoruz o yüzden hep hissizleşiyoruz sevemiyoruz ... iyi adamlar hiç kadınlara piç adamlar iyi kadınlara yar kaldıkça aşk kimsenin yanına kar kalmayacak

  23. Zeynep Bozkurt

    Abi gece soğukta sokakta kapşonla nasıl gidiyor bu biliyonuz mü❤🌚

    Hakan Aydoğan

    Bilmezmiyim az dolaşmadım bizimki beni kovdugunda :D

    jatebaba

    Hemde nasıl

  24. Yunus Yılmaz

    Son konuşmamızdan 2 sene geçti ama hiç bir şey geçmedi yine aynı kanayan yaram kapanmayan yaram elbet bir gün karşıma çıkacak o zaman ne olur ben bile bilmiyorum

    Atarlı 47

    Bnde 4 yıldır göremiyorum görürsem tepkim nasıl olur bilmiyorum unutamıyorum

  25. Lokum Lokum

    5 yıldır aklımdan çıkmıyorsun çok özlüyorum her özlediğim de hata yapıyorum seni onunla gordugum de her gün ölüyorum başkasını sevemiyorum kendime hislerime zarar veriyorum sanki eski günlere dönmek icin herşeyimi verirdim eski sen i sadece 5 dakika görmek icin herşeyi yapardım günlerdir uyuyamıyorum yaptıklarını kaldıramıyorum belki de içimi de bu şarkının altında biraz da olsa dökmek istedim kömür prens hadi eyvallah 👋

  26. LESSUHN

    Neydi lan benim günahım he ayşe seni sevmekten başka ne yaptım lan sana bir gram sevgimi hissettiremedim mi hı çok sevdim lan ben seni deliler gibi bi kıskançlık duygusuyla sildin attın sesini duymayalı 2 gün oldu her saniye seni düşünüyorum bana acaba geri döner mi düşüncesiyle kafayı yedim be ayşe geri dön artık ayşe kimseye bakasım gelmiyo gözlerim kararıyor hiç mi sevmedin beni hani birbirimizi bırakmıyacaktık he hani bıraktın ayşe beni bıraktınnn gittin...

    Samet Endless

    Ben 1 buçuk yıldır duymuyorum

    Snjzjzj Dnsjszjxj

    @Samet Endless ayyy

    Ayşe Naz ÜNLÜ

    Ben 2 senedir duymuyorum sesini bazen unutuyorum sesini arasira hayal meyal geliyo kulagima

  27. berem Telli

    Dolunaydim, ama artik Yara Bandi😯 benim sozum

  28. Sergen Güloğlu

    *Huzur, yağmurlu havada Rash'ın yaş notasında..*

  29. افرهPapatya Hanım

    *Efkarlanınca Taladro şarkıları açıp alttaki yorumları okumak..*

    Sercan Serco

    Ağır işsizlik😁

    adem ağaçayaklı

    Aynen şuan onu yapiyorum

  30. Helin Çiftçi

    Hastayım sana taladro 😘😗

  31. Kfkfkflgm Kfkfkflgm

    Ulan amk kaşarı beni bitirdin senle tanışana mutluydum derdim sıkıntım yoktu hayatıma girdin önce kalbimi sonra hayatımı elimden aldın senin için arkadaşlarımla aramı bozdum ne desen seviyorum dedim inandım beni değiştirdin ulan beni benden aldın başka ben yaptın şimdi hayatımda yoksun ama unutma Benim seni sevdim kadar kimse sevemez bende seni sevdiğim kadar kimseyi sevemem bana son konuşmamızda kendime yeni kurban bulmam lazım demiştin ya onu hiç unutmayacağım sikilene kadar sana hayatında yeni kurbanlar bulmaya bol şanslar

    Sero Seroo

    yorum yapçaktım baktım bebim yerime yazmmsın kardeşim hayatın amk bpoyle işin ben aq

    Gamzze Merrsin

    Lafi koymus gitmis

  32. rap kolik

    :,( üzgünüm çok üzgünüm

  33. Sergen Güloğlu

    Yanında Ölsem keşke...

  34. TÜRKMEN

    Neydi lan benim günahım he pınar seni sevmekten başka ne yaptım lan sana bir gram sevgimi hissettiremedim mi hı çok sevdim lan ben seni deliler gibi bi kıskançlık duygusuyla sildin attın sesini duymayalı 3 hafta oldu her salise seni düşünüyorum bana acaba geri döner mi düşüncesiyle kafayı yedim be pınar geri dön artık pınar kimseye bakasım gelmiyo gözlerim kararıyor hiç mi sevmedin beni hani birbirimizi bırakmıyacaktık he hani bıraktın pınar beni bıraktınnn gittin...

    Ramazan Yılmaz Tv

    TÜRKMEN 6YIL OLDU HALA VAZGECMEDIM BAYRAMDAN BAYRAMA GORUYORUM SENEDE SADECE 2 GUN GORUSEBILIYORUZ ONDAD BILE ACI CEKIYORUM ONUN HONLU RAHAT O BENIM SEVDIGIMI BILIYOR ARADA 300 kilometre VAR AYSENUR SENI UNUTMAM HA BIL..

    Ramazan Maksut

    Kardeş bildiğin aynı kaderi yaşıyoruz benimkinin adida pinardi bizde hiç birakmicaz diyorduk bende 3 haftadir sesini duymuyorum:(

    Erdem Yigit Esendal

    TÜRKMEN orospu Pınar

  35. BodruMotor

    Ki bilirsin içimde nefretin derin

  36. BO,balcova Mert

    Bırak giden kahpelere sokayım

  37. Görkem Çakır

    Abi şarkıların içimi yakıyor onu aklıma getiriyom ama olmadığını bildiğim aklıma geliyor üzülüyorum

  38. türkçe rapsever

    rashness'ın en iyi nakaratları için haydi kanalıma harika nakaratlar var

  39. türkçe rapsever

    ikinizinde ağzına sağlık 2 senedir dinliyorum nakarat beni bitiriyor

  40. Tamer taş

    Hüzün alıp seni vermek acı bi takasdı.

  41. oğuzhan B!b!k

    Sevmek zor sevmesen olmazzz

  42. taladro xd

    Taladro

  43. senem

    bak beni yine buraya uğrattın. 11.07.2018, 04:11

    Ramazan Yılmaz Tv

    Senem ben hep buradayim

  44. Berkay Kutluca

    4 yıllık taladro dinleyicisiyim (fanıyım) gene yapmış yapcagığını efoo

  45. Burak Bulduk

    Başlangıçlar hep aynı sonlar da,aynı 👍

  46. Görkem Çakır

    Çok isiyin abii

  47. gamze özkol

    Bi bana kalmadın herkesin oldu gönlü. Bense gönül koymadım yaninda olsem keşke...

  48. Gurkan Dalkiran

    Ellerine sağlık Canfeza senin şu yazdığın besteler sayesinde hayata bağlandım Ve yeniden teşekkürler

  49. Tolga saglam

    Belki görürüsün umuduyla Zeynep ulan 6 senedir bekliyorum ne sevebiliyorum nede konuşabiliyorum bırakdığın gibiyim attın karanlığın içine kurtaran yok hayla Seviyorum yazmaya elim varmıyor o yüzden buraya yazdım.

    Rûberû

    Tolga saglam sigara icmem ama buna icesim geldi

  50. Elif Bakir

    11.12.17💔

  51. bayram şimşek

    .........................................

  52. PvP Gamer

    Seni bulmam lazım kaşla göz arasında 6 sene

  53. Selma Çiçek

    XIV/X/MMXVII ♾ (14.10.2017)

  54. sessiz piskolog

    28.10.2017-26.02.2018 2 yıl verdim sana senin bana verdiğin 4 ay

  55. hakan silingar

    Saclarin hala avuclarimda ama sen yoksun nasıl bi duygu bilirmisin....

  56. Yasemin Bozkurt

    Neden üzüntü duyduğum zaman bana iyi gelio taladro kalbe dokunuyosun yha sen akıyosun gözlerimin vanasında!!!!!!!

  57. türkçe rapsever

    Muzaffer abi nakarat harika

  58. MEHMET MESE

    2018 den sa

  59. Osman Ağkaya

    Şu reklamlarını sikeyim artık youtube

  60. ilaydafurkan İlfu

    08.09.2017-27.05.2018

  61. Hasan Oz

    27.05.2018

  62. Ahmet

    26.05.2018 💔

  63. Kübra Yıldız

    25.05.2018 💔

    Ateş Yapım

    Kübra Yıldız ne dersinn

  64. Enes Baydemir

    18.06.2016

  65. Yavuz BIÇAK

    26.10.15

  66. Tolga Coban

    20.10.17

  67. Cahit Göçmen

    Bugün tam 87 gün oldu. Ayrıyız, kaderimizdeki rollerimiz belki de bu kadardı Bir Haziran gecesi tanıştık, aramızdaki 600km inat usanmadan bekledik ve bir güz günü bittik. Bana aldığın bileklikleri hiç çıkarmadım merak etme, her fotoğrafım da çıkmasına özen gösteriyorum çünkü sen öyle olsun isterdin, ses tonun hafızamda gidip geliyor bazen unutuyorum gibi sonra kendime kızıyorum, söz verdiğim gibi senden başka hiç kimseye dokunmadım, kimsenin umutlarını çalmadım. Nasıl? İstanbul hala o kadar güzel mi? Seni tanıdığım sahil sana artık huzur veriyor mu? Bana sorma korkuyorum gelemiyorum o sahilden geçemiyorum, o çok sevdiğin takım elbisemi de giymiyorum artık, Galatasaray maçlarına eskisi gibi huzurla bakamıyorum ama sen olsan maç vakti mesaj atmaz maç izle hadi derdin. 87 gün oldu 87. Nasıl geçti ki bu günler? Kendime kızıyorum onca yalan, onca ihanet sonrası neden uyanır uyanmaz aklıma sen geliyorsun diye sonra bazı alışkanlıklarım hala aynı mesela sana hemen mesaj atabilmek için hızlı hızlı yemek yerdim halen öyle yapıyorum biliyorum senden artık mesaj gelmez ama alıştım işte.Umarım bir gün, yaşadığımız o güzel 2,5 seneden sonra yine o sahilde sarılırız, kendine iyi bak.

    Ilkin Mammadov

    İmparator Terim nasil güzel sevmişsiniz..

    Bayram Altun

    İmparator Terim 8

    افرهPapatya Hanım

    Okuyunca ciğerim dağıldı be..

  68. Kerem Sırma

    Seni Seviyorum G 💕 01.05.2018

  69. Efes Official

    Benden Başka Kimin Canı Yandı ? Yada kimin Canını Yaktın ?Onunda boynuna aglayip aşkım deyip kokladın mı lan ! Çiçek aldımı sana ? Onlarıda babaannene almış gibi eve goturup vazoya koydun mu ?! Bir zamanlar bendim lan ilkin . Şimdi o mu ?!Ölüm demeye korkardık biz Arzu . Şimdi onunla korkuyormusun ? Her gun telefinda yan yana yatiyor gibi uyutuyormu lann seni !İki çocugumuz olacaktı Arzu . Kumsal ve Çınar ." Kumsalımdaki çınarımın gölgesinde Allahımdan Tek Arzum " derdim Ben Sana . Bi Bana Kalmadın Lan . Bir benim Olmadın . Herkezin arzusu oldun . Benim allahımdan Arzum olamadın mı ?! Ben seni Bir baskası sevsin diye mi sevdim .!Gerçi Harbiden . Lanet olsun seni sevdiğim güne . Bir gün mezarıma gel kumsal ve çınarla . Bu Erdi'ydi bu De . Baka kalsınlar . Ama sakın aglama o mezarın basinda . Ben kalkip silemem . Zoruma gider . Hep ben silerdim yaşını , bu sefer ayaklanamazsam gelemezsem zoruma gider . Elveda Geleceğim . Elveda Sol yanım.Elveda kumsal.Elveda Çınar.Elveda Onsuz Yarınlar . Elveda ...10.07.16

    Mehmet Duran Çalışkan

    Olmayacak çocukların ismimi

    Mehmet Duran Çalışkan

    Pardon kardas kafam güzel olacak çocukların ismimiydi

  70. UğurM.

    BELKİ BURDA KARŞILAŞIRIZ 100816

  71. Mevlana bingol

    (◠‿◠) \ / \ /

  72. A.MeciT YIRTICI

    Bu tarihi unutmamam gerek üstad 12.03.2018 saat 01:43

  73. Seyit Can

    ulan bide sagoyla düet yapsan varya dadından yenmezya

    Affetmez OyuncuXD

    Seyit Can sagoyla milleti ağlamaktan hıçhırtıyodu (Cegıd)

  74. Archıtecture

    AZ MI DİNLEDİK LİSE SONDA İNEK BARIŞA SELAMLAR ULUSOOY

  75. افرهPapatya Hanım

    *Bir hayır yok yaş akıttıklarımdan..*

  76. KaDerLiLer LG

    başta dj ferdi özkan sandım aq

    Burak Bulduk

    KaDerLiLer LG adamsin. Ferdi 👍👍

  77. Bahar özcan

    Beati/müzigi nerde bulurz

  78. Tahsin Ekinci

    Yeni şarkı ne zaman gelecek ? @taladro

    Mardanco Marcuss

    Tahsin Ekinci sende mi asik

  79. Unknown Name

    Aşqım nerdesiiiin

  80. Unknown Name

    "Etinden korkanın kemiğini sikiyim."~Taladro

  81. Unknown Name

    Pis kahbe

  82. Unknown Name

    Wley wley

  83. Mustafa MARMARİS

    _bir kahpenin hatıra defterinde izlerim derin_

  84. mıstık

    Rachness nakaratı hiç söylemesin şiirin bütünlüğünü bozuyor

  85. Tahsincan Ceylan

    Çoğrafyam gönül atlasında.

  86. Berkay Gökkaya

    en son geçen yıl bi tane wp durumu almak icin gelmistim buraya hala çıkamıyorum aq

  87. Berk Kıvanç

    14.12.2017 bu ayrılma tarihimizi buraya bırakayım ilerde görüp gülerim

    Seda Acar

    Ogün kimisi için başlangıç, kimisi için bitiş...

    Şəms Süleymanova.

    10.01.2018

    Sıla Köseoğlu

    doğum günümde...

    Berk Kıvanç

    Geçmiş doğum günün kutlu olsun (:

  88. Mecaz Adam

    ben ölünce bir hoperlor gotume girse bu sarkı calsa yine gelmezler yine sevmiyosun derler TUANA KIRCALIOĞLU ismini hayatıma kazıdım 6.12.2017 saat 12:35 civarı can dostugum cocukla el ele tutusup onumden gectin ya ben bunamı uzuleyim yoksa o orospu cocugunun yaptıgınamı?

    Murat Aritaç

    he kardeş he ondan

  89. hacı Aslan

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube__F1ah_

  90. hacı Aslan

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube0b_BAHv

  91. hacı Aslan

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubeEO_MV_G

  92. hacı Aslan

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube_4_hL_C

  93. hacı Aslan

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubem_bgZ_s

Hüzün Haftası Şarkı Sözü
Bir kahpenin hatıra defterinde izlerim derin
Ölürken izlerim seni,
Nefesin zor yeterse oksijenime kitlerim seni
Ki bilirsin içimde nefretim derin
Sıkıldım haricen bu kış masallarından
Hüzün gözaltlarım, tütün yasaklarında
Sıkıldım haricen bütün yaşıtlarımdan
Bir hayır yok yaş akıttılarımdan
Gol atsın diye pas attığım, taş attığında
Ağlamaktan göl oldu cografyam gönül atlasımda
Sevdiğim vurur sevginin hüzün haftasında
Huzur, yağmurlu havada Rash'ın yaş notasında
Seni bulmam gerek kaşla göz arasında
Saçlarını tuttuğum ellerim yaz havasında
Ve hala ağırsın yüreğimin darasında
Sel olup akıyorsun gözlerimin vanasından.
Saçların yüzüme düşse, bu bir düşse
İnan ağlarım kader ağını örse, boynunu bükse aşkların
Bir bana kalmadın herkesin oldu gönlü
Bense gönül koymadım, yanında ölsem keşke
O kahpe rengi gözlerinin efkarıyım
Dökülen yapraklarının hatlarıyım
Açıkta zamansız batan geminin kaptanıyım
Ve bıraktığın tüm erkeklerin adlarıyım
Bana doğru dediğin hedeflerden sapmalıyım
Artık atamadığım tüm adımlarımı atmalıyım
Yüreğinin salıncağı, yüzünün hastayım
Hatta üstüme basta geç kadın evinin paspasıyım
Kirlenen dizlerinin paspalıyım
Sana doğru koşmak ne haddime, kaçmalıyım
Urganı geçir boynuma kendimi asmalıyım
bu soğukta ne?
Ben yaz yağmuru olmalıyım!
Yağdıkça kirpiklerine dolmalıyım!
Bir kuş misali pencerenize konmalıyım!
Kurban olayım öldür beni tez at,
Artık reenkarne olup yeni bir hayata doğmalıyım.
Saçların yüzüme düşse, bu bir düşse
İnan ağlarım kader ağını örse, boynunu bükse aşkların
Bir bana kalmadın herkesin oldu gönlü
Bense gönül koymadım, yanında ölsem keşke
Hüzün Haftası Anahtar Kelimeler
Taladro Hüzün Haftası Mp3 İndir Dinle , Taladro Hüzün Haftası Şarkı Sözleri , Taladro Albümleri , Taladro Hüzün Haftası Cep Telefonuna Mp3 İndir,Hüzün Haftası bedava mp3 indir ,Hüzün Haftası cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.