mp3 indir
Rahat Rahat
 
Soner Sarıkabadayı - Rahat Rahat
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Rahat Rahat
Boyut
: 6.11 MB
İndirme
: 655 Toplam İndirme
08-08-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 655 İndirme
Sarkilar
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Soner Sarıkabadayı - Rahat Rahat )
  1. Semih karakaş

    Çok merak ediyorum sana bu şarkıları yazdıran kalp nasıl bir kırıklıkla karşılaştı

  2. Aynur Muradlı

    Harikaa♥️

  3. Fatih Kiremitci

    Kralll şarkı sözlerinin hayranıyım yüreğine emeğine agzına sağlkk kralsınnnnn❤️❤️❤️

  4. Salim Liman

    @Damlaİstanbullu ..

  5. Büşra Karma

    Allah saçından almış sesine vermiş kral

  6. Aysel Ibrahimova

    SENI SEVIREM 🇦🇿🇦🇿🇦🇿❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  7. Hilal Kılıç

    Soner abimmm💜

  8. Hekim Rəhimli

    Bi daha dönüb aynı şeyləri yaşatacaqsa kal öldüyùn gömüldüyün yerdə😒😒

  9. Emir DaNGeRuoS___

    Begeninde arada sirada girip dinleyeyim 🤙👍

  10. Enes İpek

    Harika bir detaysın Soner abi 👊🏽

  11. YUSUF KURT

    helal sesine soluguna sonerim.....

  12. Aysun Erkuş

    Ah be.... Yapmışsın yine yapacağını... Rahat rahat ölmek...

  13. Erhan Mete

    Adım adım geldik gümbür gümbür, de hadi, buz, pas dedik beraber çok anılar biriktirdik bro 🖤

  14. Burak Günçavdı

    Mükemmel olmuş abi :) Her zamanki gibi ..

  15. Helin Teker

    Uzun yolculuk esnasında senden bildirim almak..🌹

  16. Pelinsu

    Ahey ahey aheeeeeyy😂

  17. Oguljahan Nazarowa

    sizi coooook seviyorum sharkilarynyzy durushunyzy coooook seviyorum😍😍😍Russiyadan selamlar👋👋👋

  18. ruveyda pırlanta

    Giden gittiği yerde kalsın. Dönsün diye umut etmek,hayal kurmak için değil sesinin güzelliği için dinliyoruzz

  19. Muhammed Soylu

    Abi sana çok güzel şarkı yazdim. Benimle iletisime gecersen çok mutlu olurum. Tek istegim senden dinlemek. Sen baskasin

  20. Zehra Evciman

    KRAL BU NASI CAN ACITMAK

  21. Eda Kando

    Perfect 💙

  22. Feray KAPLAN

    🙏💝

  23. Sevcan Gündüz

    Ama ben bu sese, şarkıya kalbimi bırakırım 💜

  24. Deniz Demir

    👏👏👏

  25. Yusuf Kurt

    En güzel kel. Canımızın be abi😌😍

  26. Isa Parlak

    son kez söylüyorum sana dön bana.... Dönmüyor be kral o gemi çoktan ayrıldı limandan....

  27. Esra Ş

    Zaten bütün acılar yeni çiğnemeden yutar beni.. 🌸 bayıldımm. ❣

  28. Mavi Cafarova

    Ağzınıza sağlık💙🖤

  29. Nida Yılmaz

    Siyah beyaz da bi ayrı yakışıklısın beee 🤩

  30. Filiz Ensari

    Geri donsende istemem artık..

  31. filiz kıtnur

    Kimse yerime sevdi mi seni ? Cıkışı bekledim durdum 😏🌸🌸

  32. Bircan Uğur

    Resmine bakıp gülümseten insanları olmalı insanların... diline yüreğine sağlık Soner baba

  33. Alper Öztemel

    istemeden de bu yorumu okudun :D bari beğen

  34. Kelebek Kız

    Ve yine De Mükemmel👍🏻👍🏻🎶🎶🎶🎵Azerbaycandan Selamlar🇦🇿❤🇹🇷

  35. Karışık Tv

    Yine muhteşem bir şarkı ve yine Söner Sarıkabadayı ❤️❤️❤️❤️agzina sağlık ruhum sakinleşti

  36. Sare Gülhan

    Sen nasıl bir şeysin. 💚

  37. yusuf Akdoğan

    Ne kadar rahatsın

  38. Sevde Pekşen

    Efendiliğine, mütevaziliğine, şarkılarına hayran olduğum tek şarkıcı 🙏💯

  39. Yasin Uyar

    abi şarkı güzel olmuş

  40. Aleyna Yıldız

    BU KADAR YORUM İÇİNDEN BUNU GÖREN VE LIKE ATAN EY GÜZEL İNSAN UMARIM YARIN GÜZEL BİR HABER ALIRSIN🌹❤

  41. rukiş Tarhan

    evimizin abisi yuregine saglik💕

  42. onur salhan

    Tekrar tekrar dinleme etkisini bir senin şarkılar yapıyor. Öncelikle yüreğine sonra eline koluna ve ağzına sağlık güzel insan...

  43. Figen

    Tam depresyondaydim ki güzel bir bildirim geldi...💜

  44. Adsız Salmanova

    Sen nasil bi kralsin ya...😊Azerbaycanda seviliyosun🇦🇿

  45. NUR PERİ

    Dön desemde dönemez kalsın olduğu yerde resmide yok gülümsemek için ♥️🌺SONER SARIKABADAYI ♥️🌺 RAHAT RAHAT 🤗🤗yine harika bir şarkı süper ♥️

  46. Azərbaycan Bakı

    Sesinin mükemmeliyi tüm şarkıları daha çok güzelleştiriyorr😇❣

  47. Zeynep Özçam

    Ağzına sağlık Maraşlı bey😁🤪

  48. akın yılmaz

    Dinlemeden direk beğeniyorum..

  49. Zeynep Özçam

    🌺💜🤦‍♀️🐼

  50. Nur Oruç

    Sesi huzur yaa

  51. ali dayı

    Abi sürekli aynı tarz şarkı söylüyorsun biraz söyleyiş tarzını değiştir

  52. Ezgi Kılıç

    İlk defa Soner Sarıkabadayı yorumlara komik şeyler yazmamış ❤

  53. Huseyin Incedal

    Yine Son Noktayl Kendi tarzinla kalitenle Tartisilmaz şekilde Koymuşsun abim❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  54. SURA ATAMS

    ....Şarkının adı = Rahat rahatBen dinliyorum= huzursuz ağlaya ağlaya...

  55. Dilbar Mammadli

    Mohtewem✨😌❤️

  56. Salih YAZICI

    Buralar değerlenecek yerimizi alalım. 15 milyonda uyandırın..

  57. The oreginale_42 Kon_42

    Kiral 💙

  58. B. P

    Yanıma yönüme özüme sözüme türlü meziyet olur💜

  59. Fatih Dagli

    ABI KLIP YAP NOLUR BE

  60. Reyhanmm gs

    Biz kapali yerde sarki soylerken gözluk taksak gülerler adam takmis hay maşallah karizmaa focussss seviyoruz seni soner baba

  61. Ceren Ersoy

    Yağmurlu havada battaniye gibi 💫

  62. Songül Çetin

    Okuyan herkese slmlarrrr 🥰 akustik slow cancagzimmm

  63. Alperen Yigit

    Soner Sarıkabadayı farkıyla bir mükemmel müzik daha 👏

  64. Nurten Kale

    İyi ki sözler kalemle ve yine iyi ki yazılan şarkılar bu sesle buluşuyor 🤎

  65. zahide k

    sen olmasan kulağımızın pası silinmicek reis

  66. Emre Yörük

    Belki gülümserim resmine bakıp...

  67. Müşerref Saliha Ağan

    Abi bize bunu neden yaptın bu şarkıyı söylemek 🥺🥺

  68. Nergiz Konuksever

    Fatih' umarım dinliyorsundur ben her dinlediğimde seni anımsıyorum .

  69. aysima

    hep güzel şarkı yapıyorsun sonercim hep 🖤

  70. Ali Dak

    Bu adam niye bu kadar iyi

  71. Fatma Can Ensari

    "Dön Bana Sar beni Kollarına 💙".

  72. Krlti 47

    biri benim içinde yakabilir mi.

  73. Salih Kızıldağ

    Yine muhteşemsin be abi 🙏🏻👏🏻

  74. Azer Aliyev

    Abi senin gitara bile ihtiyacın yok. Ses tellerinde her şey var zaten 👍

  75. Nilya Zengin

    Yaptığım herseyi şarkıların da bulduğum tek ADAMMMM.... 🙏

  76. Bariş Pinar

    Azərbaycan dan qucaq dolu selamlar soner sarıkabadayı seni çox seviyoruz

  77. Mert AYDIN

    Yok reis yok, dönmüyor dönmeyecek...

  78. Simge Gülbahar

    Bayıldımm nasıl güzell💙

  79. Büyük Patron

    Soner abi hem yakıyorsun hem akıyorsun...👌🏿🚀💥🔥😎

  80. Nursel Kaplan

    😘😍😍😍😍

  81. ZEHRA NUR

    Neden isimler genelde ikileme acaba? Şarkı 👍🏻

  82. enough

    Belki gülümserim resmine bakıp ...Bu "belki" nin ağırlığı ...Yine muhteşemmm ❣️

  83. Filiz Demirbaş

    Dibine dibine ,rahat rahat 👍😄

  84. habeba bebo

    Mükemmel abım💕Mısırdan selamlar 🌏

  85. Filiz Demirbaş

    Ağzınıza yüreğinize sağlık çok güzel Soner bey 👍❤🌹

  86. halit öztürk

    sesine emeğine sağlık abi.

  87. Elif Uzunkaya

    😍😍😍 ağzına Sağlık ❤️💗❤️💗

  88. İzem Naran

    yine harika 💕

  89. Benim Dünyam

    Boşverince geliyor dediler sonerim🤷‍♀️

  90. Merve Pehlivan

    BELKİ GÜLÜMSERİM. 😊💪

  91. Halil Genç

    Daha ne yapmalıyım geri dönmen için ağlamayı bırakıp?

  92. Тарана Гусейнова

    Sizin sharkilar hepsi bir birinden gozel agziniza salik. Azerbaycandan kucak dolu selamlar.

  93. Ne Ararsan Var

    *Bunu okuyan kişi İNŞALLAH çok güzel bir haber alırsın..*

  94. Mahir İnce

    Her zamanki gibi 👊🏻🙏

  95. Karo lina

    ♥️🙄

  96. edivardocazablanca

    BİR ARKADAŞA BAKIP ÇIKACAĞIM :)

  97. FATOŞ YAZGÜLÜ

    Daha Ne Yapmalıyım Geri Dönmen İçin 😢

Rahat Rahat Şarkı Sözü

Soner Sarıkabadayı Rahat Rahat Mp3 İndir, Rahat Rahat Müzik İndir Dinle

Senin yüzünden ayrılık
Yakalarsa tutar beni
Şevkime, ruhuma eziyet olur

Zaten bütün acılar yeni
Çiğnemeden yutar beni
Yanıma yönüme, özüme sözüme türlü meziyet olur

Belki gülümserim resmine bakıp
Yatabilirim ancak ışıkları yakıp
Daha ne yapmalıyım geri dönmen için ağlamayı bırakıp?

Belki gülümserim resmine bakıp
Yatabilirim ancak ışıkları yakıp
Daha ne yapmalıyım geri dönmen için ağlamayı bırakıp?

Son kez söylüyorum sana, dön bana
Sar beni kollarına
Hadi hep beni seveceğini söyle de rahat rahat öleyim yollarına

Son kez söylüyorum sana, dön bana
Sar beni kollarına
Hadi hep beni seveceğini söyle de rahat rahat öleyim yollarına
Rahat Rahat Anahtar Kelimeler
Soner Sarıkabadayı Rahat Rahat Mp3 İndir Dinle , Soner Sarıkabadayı Rahat Rahat Şarkı Sözleri , Soner Sarıkabadayı Albümleri , Soner Sarıkabadayı Rahat Rahat Cep Telefonuna Mp3 İndir,Rahat Rahat bedava mp3 indir ,Rahat Rahat cepten ücretsiz indir

Mp3 indir Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve Mp3 indirme butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.