mp3 indir semti
Tarifi Zor
 
Serkan Nişancı - Tarifi Zor
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Tarifi Zor
Boyut
: 2.30 MB
İndirme
: 291 Toplam İndirme
06-02-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 291 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Serkan Nişancı - Tarifi Zor )
  1. Tuna Yldrm

    Sen bir harikasın kralll Adana Pozantıdan selamlarr sevgilerr ❤

  2. Ertugrul Dogan

    Silah zoruyla söylemiş gibisin. Bu kadar ruhsuz söylenmez bu parça

  3. Dadaş İsmo

    Performans süper 👍🏻 😍

  4. Ercan Dincer

    Yüreğine sağlık kardeşim 🙏🙏👏👏👏👏

  5. Murat Ezer

    serkan kardeş 10 numara ses 👈👏

  6. Gül Nokay

    💝💝

  7. Salih Biyikli

    Azina sağlık süper olmuş 😊😊😊😊

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba 💣 Kayıtlar Parçalar Geliyor 😊🙏

  8. Gözde ÇEBİ

    helalll:D

  9. SELÇUK KESİCİ

    Süpersin Serkan abimmmm

  10. Hakan YILDIZ

    Füze at gardaş, böyle ölmeyiz👍

  11. Şule Filiz

    ⭐💎⭐💎⭐💎⭐💎⭐💎⭐

  12. Seda Sakarya

    Harika ses muhteşem yorum seni çok seviyorum abi 💕

  13. Erdogan Erdogan

    Serkan sordun sari cicege ilahisini de bekliyoruz senden. Bak bu ayarda soylersen tam uyar sesine. Sarkinin amina koymussun

    Zeliha Yldrm

    Çok guldum valla super yorum olmuş

    Erdogan Erdogan

    Çok kötü degil mi ama

    Zeliha Yldrm

    @Erdogan Erdogan evet öyle çok güzel espriydi süper sin

  14. ZAFER ESEN POYRAZ

    Abı diline yüreğine sağlık yeni tanıdım seni kendime çok kızıyorum daha önce neden dinlemedim diye şuan teksin abim yolun açık olsun

  15. zilan Çinar

    Bu güzel paylaşımlar için teşekkürler başarılarının devamını diliyoruz 🤗

  16. Yusuf Salman

    Faruk farkı

  17. Serkan Nişancı

    Dostlar merhabalar 😊 120 bin kişilik instagram profilimde şuan bi sıkıntı var ve halletmeye çalışıyoruz 😊 Inşallah Halledecez ama olurda halledemezsek yeni instagram linkimi paylaşıyorum buradan takip edebilirsiniz sağolun varolun 🙏 https://instagram.com/snserkannisanci?utm_source=ig_profile_share&igshid=1xorqrjmuy614

    BY EMRE SHOW

    Serkan Nişancı Geçmiş Olsun Abicim İnşallah Halledersiniz🙏

  18. Social Democracy

    《BAHADOR VAHSHI》 bakin youtube' da👌😅😄😃🤣😂😁😀😆

  19. Mine Demir

    Herseye tarifi zorda olsa ben zorlukları😇şarkılarla unutuyorum galiba mine demir 😍

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Canlar Geliyor Bombalar 😊🙏❤️

  20. Ridvan Atmaca

    Ooo yapar daayyyyiiiiiii yapar (:(:(:(:(:(:👍👍👍

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Geliyor Bombalar 😊🙏❤️

  21. Koray Kuş

    Bence olmamış siz birde ümüt yaşarı dinleyin tarifi zor

    BY EMRE SHOW

    Güzel Eserler,Videolar,Kayıtlar İçin Abone Olmayı Unutmayınız Geliyor Takipte Kalın🙏😊❤️

  22. Ergin Kıra

    Unutmak diye birşey yok alışmak var sadece

    BY EMRE SHOW

    Devamı Geliyor Abone Olmayı Unutmayınız ❤️🙏😍

  23. Merve Kovenc

    Dayanamam diye bişey yok, dayanırım

  24. Mustafa SAYICIOĞLU

    Adamsın angaralı

    BY EMRE SHOW

    Cansınız Abone Olmayı Unutmayınız Bombalar Geliyor 😊❤️🙏

  25. Ender Keser

    Serkan kardeşim sesine yüreğine sağlık yolun açık olsun

  26. Oğuzhan Karaburçak

    Varolll kral soner den.iyi yorumlamışın.

  27. Gamze Güncel

    Offf offff 😔😔

    BY EMRE SHOW

    Bombalar Geliyor Abone Olup Takipte Kalınız 😊❤️😉🙏

  28. Arzu Oduncu

    Gerekiyorsa yalancının birine sarılırım:(

    BY EMRE SHOW

    Bombalar Geliyor Abone Olup Takipte Kalınız 😊❤️😉🙏

  29. delice es

    Olmus fena hemde

    BY EMRE SHOW

    Bombalar Geliyor Abone Olup Takipte Kalınız 😊❤️😉🙏

  30. Çiğdem super Altın

    Supeersin sennnnnnnn

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bombalar Geliyor 🙏❤️

  31. Samet Toparlak

    Sen nasıl bir kıralsin ağa ya

  32. Seda Sayan

    Sedasayan

    Seda Sayan

    Bensedasayan

  33. Mehmet Durmuş

    Dayanamıyorum...

  34. Eray Güngör

    Üstadım sen nerde çıkarsın nerde söylersin ugrıycaz sana ?

    BY EMRE SHOW

    Bulwar Show

  35. Tc Emre

    Harika bir yorum yapmışsın Serkan cansın can sen bu dünyada en çok sevdiğim eşim için olsun bu şarkı saçının bir teline zarar gelse dünyayı yakıcam eşim ömrüme gelsin Rabbım herkese böyle eş nasip etsin

  36. Tolga Gürbüz

    🤭Çok amatör olmuş kuzen performans düşüklüğü yaşamışsın prodoksoyn çalışmasıyla toparlayabilirsin en kısa zamanda özüne dönüp daha başarılı.bişekilde dinlemek isteriz sevgiler 🤗

    BY EMRE SHOW

    Bu zaten sahne Kayıdı Gardaşım Klip Veya akustik değilki Çalıştığı Yerden Biz kayıt Aldık

    Tolga Gürbüz

    Eyvallah biz Serkan beyi nu şekilde görmek istemediğimiz için eleştiriye mahruz bırakıyoruz sevgiler 👍

  37. Turan Buyrukcu

    Vermiyorda zaten

    BY EMRE SHOW

    Abone Olun Yeni Kayıtlardan İlk Haberiniz Olsun Takipte Kalın😉❤️

  38. Dilara Ugurlu

    Senin söylemen lazımdı zaten nişancı 😍😍 ağzına sağlık

    BY EMRE SHOW

    Abone Olun Yeni Kayıtlardan İlk Haberiniz Olsun Takipte Kalın😉❤️

  39. Zekiye Gidemen

    SEVDİĞİMDEN AYRILDIĞIMIZ GÜNDEN BERİ DİNLİYORUM BU DURUMA ALIŞMAMI SAĞLIYORSUNUZ

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız ❤️🙏😍Devamı Geliyor

  40. Gönül Efe

    Sen bir başkasın dünya bir yana sen bir yana diline emegine sağlık

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız ❤️🙏😍Devamı Geliyor

  41. Polat Hoca

    5 yildiz harbi

    BY EMRE SHOW

    Devamı Geliyor Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😉

  42. Hayeller ve Hayatlar

    Sozun bittigi yer muhtesem yorum ses nefesinize saglik basarilar

    BY EMRE SHOW

    Devamı Geliyor Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😉

  43. ZEYNEP MERCANDAĞI

    Sesiniz güzel bısey diyemiyorum Allah yolunuzu açık etsin. Ama kurban olayım söylemeyin Sonerimin şarkılarını kıskanıyorum valla. Ondan başkası söylemesin.

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

    İsmaill

    Şarkılar söylenmek içindir

    ZEYNEP MERCANDAĞI

    @İsmaill İllaki öyledir. Ama Soner Sarıkabadayı şarkılarını kıskanıyorum ben ondan. Yoksa söyleyen arkadaş kötü falan değil

  44. SERTAC ÖZCAN

    Farklı yorum sağlam olmuş ağzına sağlık 😎😎

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

  45. Kadir Özkan Uyan

    Yüreğine sağlık dede

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

  46. Okan Dikicigil

    Düet yapmak istediğim tek adam ya

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

  47. Burak Baba

    Harikasın be reis hakkını veriyosun

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

  48. Hüsnü Kapan

    Has bi yorum beyaaa

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Yolda❤️😊🙏

  49. Mümtaz Koyuncu

    Farklı güzel 👍

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Geliyor🙏❤️😍😉

  50. Seren

    Çok iyi be sese bak masallah 👍🏻❤️

  51. ARiF OFANSKi

    Super olmus 👍👍👍

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Geliyor🙏❤️😍😉

  52. Mine Arabacı

    👏👏👏dayancazzz

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Geliyor🙏❤️😍😉

  53. HALİL EMHAN

    Sesine sağlık kardeşim

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Geliyor🙏❤️😍😉

  54. Yucel Alevli

    Harıka reis

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız Bomba Kayıtlar Geliyor🙏❤️😍😉

  55. erol tokgöz

    👑👑👑👑

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

  56. Mehmet Eksan

    Ağzına yüreğine sağlık kardeşim bunu hayal ediyordum SERKAN yakışır dedım on numara olmuş

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

    Mehmet Eksan

    @BY EMRE SHOW hemen oluyorum baba can

  57. ECEM BALI

    Muhteşem ❤️

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

  58. Hikmet Arslan

    Yalandan rüzgarların bir esiyor nefesimi kesiyor kısmını bozmasaymışsın daha iyi olacakmıs hocam.saygilar

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

  59. Buket Dghn

    Serkan nişancı ❤️❤️❤️

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

  60. Emre Keten

    Yine döktürmüş....

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız❤️🙏😍

  61. Nergiz Yuksel

    Boktan bir ses

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

    Ata Türkbey

    Kardeş o zaman ne işin var burda biz Serkan nişancı yi dinleyeme geldik

  62. latif öz

    Çok güzel olmuş eline diline sağlık👏👏

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

  63. Gökhan Kaar

    Azına sağlık

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

    Seda Sayan

    Cokguzelzesivar

  64. Bakiyorum

    Damar atıyor işte...

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

  65. Mustafa Kahveci

    Sen bir kralsın

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

  66. Canan Pasinli

    Helal👏👏👏

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

  67. ÖYKÜ BERFİN

    cok iyicooooookkkkk

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı unutmayınız 😊❤️🙏

  68. tırcı Emre

    Demekki silahsızda ateş edebiliyor insan

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız😊🙏❤️

  69. tırcı Emre

    Sen nasil bir KRALSIN

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız😊🙏❤️

  70. Mhmt Erdm

    Harbıden soylemıssınnnnnn

  71. Kırıkk Pianoo

    2-3 defa dinleyip söyleyince Tam Oturucak Hemde Ritm Darbuka canlılık gerek Ankara Usulü :)

  72. tansu konak

    süper bayılıyorum yorumuna

    Tuğsan Yüksek

    Katiliyorummm 👍👍

    Yılmaz Guven

    Kendi tarzını vermiş,harika

  73. tansu konak

    süper bayılıyorummm yorumuna

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız😊🙏❤️

  74. Erdem Yalcin

    ÖZGÜR BİR YORUM OLMUŞ AMA MÜZİKLE SENKRONİZASYONDA BİRAZ Sıkıntı var gibi geliyor yine de emeğe saygı duymak gerekir.

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutayınız 😊🙏

    Erdem Yalcin

    @BY EMRE SHOW Olalım abi. :)

  75. demet feray örs

    Bir düzgün söylese tam kral olacakta şarkının ritmini bozması olmamış 😔

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutayınız 😊🙏

    tırcı Emre

    Bide siz okusaniz da duysak ne kadar begeni alirsiniz

    Ergün ÖZ

    adamın tarzı bu. bunu bilerek dinlerseniz çok keyif alırsınız.

    Samet Yılmaz

    Bir kıskanç daha

  76. Ozan Kaya

    Abi bekliyorum.senden .......ALDİBASİNİ GİDİYOR YARBENİ TERK EDİYOR....

  77. Ozan Kaya

    Süpersin abi süper 10numara

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutayınız 😊🙏

  78. Didem Ari

    Gerekiyorsa yalancinin birine sarilir

  79. Lucifer Morningstar

    Adamsın sen adamm amk bakma kameraya şöyle gözlük tak bakışlarına mağruz bırakıp pskolojisini bozma insanların .

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız😊🙏

  80. Kerem Manay

    Eline yuregine saglik

  81. AHMET KASIM YİĞİT

    Kral abim seviliyorsun 👑 👑

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız

  82. Emincan Derya

    Helal olsun baba sanaaa

    BY EMRE SHOW

    Abone Olmayı Unutmayınız

  83. ATTİLA

    Diline sağlık reis👍👍👍

    BY EMRE SHOW

    Pablo escobar Teşşekürler Abone Olmayı Unutmayınız

    ATTİLA

    @BY EMRE SHOW aboneyim zaten reis👍

  84. Murat Keleş

    10 numara 5 yıldız 👍

    BY EMRE SHOW

    Murat Keleş Eyvallah Teşşekürler Cansın

Tarifi Zor Şarkı Sözü
Tarifi Zor İçin şarkı sözü eklenmemiş. Tarifi Zor Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Tarifi Zor Anahtar Kelimeler
Serkan Nişancı Tarifi Zor Mp3 İndir Dinle , Serkan Nişancı Tarifi Zor Şarkı Sözleri , Serkan Nişancı Albümleri , Serkan Nişancı Tarifi Zor Cep Telefonuna Mp3 İndir,Tarifi Zor bedava mp3 indir ,Tarifi Zor cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.