mp3 indir semti
O Beni Vurdu
 
Seda Sayan - O Beni Vurdu
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: O Beni Vurdu
Boyut
: 3.67 MB
İndirme
: 51 Toplam İndirme
05-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 51 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Seda Sayan - O Beni Vurdu )
  1. Emirhan Şenol

    Replay tusunu tecavüz edenler

  2. Govhar Abbasli

    Koptummmm yaaaa 😂😂😂 geecektenn yaaa

  3. İsmayıl Ekberov

    Hadise hanım ne yapıyorsunuz 😂

  4. ay Se

    Ben Seda Sayani pek sevmem ama bu programda sempati besledim cook tatli atışıyor ya 😊

  5. Beyaz Çükolata TV

    Bu neya 😂😂

  6. Kahbe Bizans

    https://www.instagram.com/p/Br--35mAfmZ/

  7. Kader Oğuz

    Ay hadise ile murat birbirlerini çok seviyorlarsa evlensinler diyenler beğensin 300 olunca murat abiye msj aticam

  8. Mutlu Erim

    Seda abla takliktte çok iyisin

  9. HKN

    Kafalar Zibilyon :D

  10. Onur Türkyıldız

    Seda Sayan çoğu ibne kılıklı şarkıcılardan daha delikanlıdır İyi vermiş Murat’ın ağzına

  11. Baby Sarıkaya

    Mıçı muccu mi mi mimmimi

  12. karışık videolar

    remix adam sndjdh muçu muçu muçu mu e eeğ veeğ eeeğ

  13. Görkem Öztoklu

    Seda hadiseyi kıskanıyo sanırım😂😂

  14. Cute Channel

    Yaa Asliyla Murat yeni barisdilar. Su Hadise yuzunden yine kusecekler yaaaaaa

    Dila Asmr Tr

    En az Tutan yorum

  15. Healandpeace

    Seda/ Murat kapišmasina bayiliyorum ya.. Sirf bunun icin izliyorum 😂 lütfen murat seda siz hep kapišin 🤣🤣

  16. Ümmü gülsüm Çamur

    Yav sen ne araya giriyon sari ya allahım delircem ya kadın herşeye karışıyo o ses türkiye ye ilk geldiğinde buraya çok çabuk yerleşti diğer sezon bu kadını istemiyoruz sırf bu kadın var diye programı izlemiyorum patavatsız bir kadin

  17. Funda Akyüz

    00:21 beyaz( sonra ben geliyorum raharaharahahararahar diye)

  18. KutayPvP

    ben bu sedanin yüzüyle 3 bina boyarim ufjffifjjd

  19. hamenur demir

    seda kıskançlık krizi çekiyo diyenler

  20. Nuray Mehdizade

    Seda tatli

  21. Nebahat Nilay Atile

    Seda Hadise'yi kıskandı

  22. Ümit Yılmaz

    Ben şöyle derim Murat❤HadiseBeyaz❤Seda

    Elif Lam Dağ

    @HOROZKENTLİ 20 sen hayal kurmaya devam et bir gün gerçekler seni çok kötü öpçek 😂

    HOROZKENTLİ 20

    @Elif Lam Dağ seni öpcek. Hayal kuran ben değilim ki sensin 😂😂

    Elif Lam Dağ

    @HOROZKENTLİ 20 ;)

    Melek Sözer

    Bende şöyle derimSEDA❤MURATHADİSE❤BEYAZ

    Ümit Yılmaz

    @Melek Sözer murat gencecik oğlan olmaz öyle

  23. Mert Höke

    Remix adamdan gelenler

  24. Leyla Fidan

    Remix adamdan gelenler

    zeyş brawll

    bieeennnn

    PRinCESs Bozhkova

    Leyla Fidan aynen 😁🤣

  25. Elif Lam Dağ

    Sedanın gözlemi çok doğru bence😂😂😂♥️

  26. Aueskhan Davut

    Bu ne terbiesizlik ya .asayalamak

  27. Fatma Yılmaz

    Arkadan hadisenin beyaza kükre demesini öğretmesi RRRRRR KOPTUM 😂😂🤣🤣

  28. Deniz Huseynli

    Səda Sayani çox bəyənirəm...proqramada yaraşır 👍👏

  29. Emine Cagil Bilensoy

    Beyaz adamsın sadece programı sen varsın diye seyrediyorum artık biraz tahammül edemez hale geldi

  30. Leyla Eliyeva

    Beyaz kiskandi

    Koki A

    Doğru, bence hadiseyi seviyor

  31. Hadise Ale

    HadMur❤️

  32. D B

    Kıskanıyorsun seda

  33. Roma Huseyinov

    Bravo sedammmmmm

  34. E. Chngr

    Ah be yıldız abla kimelere bıraktın şurayı 😟

  35. sf damla

    Seda deli yaaaa

  36. matcaz

    Bu ilk yorum yapanlara parami veriyorlar lan.. ilk yorumda yaziyor cümlenin sonuna bazı insanlar 😂🤣

  37. Ruşen Polattemir

    Neden sadece ben gülüyorum asdadsadsads 😂🤣

    erkan çelebi

    Insanlar büyük bir yanlızlık çektiğinde. Komik olmayan şeylere bile güler.

    Portakal Suyu

    Gayet komik yaaaa hahahhaa valla bende ara ara izliyorum😂

  38. Ayhan Hirfanlı

    Seda Sayan'ın devri bitti, Acun'u zaten bu torpilli juriler ve yarışmacılar bitirecek.Orada yarışmacılar figüran , juri malı götürüyor.Koca adamlar şu hale bakın, hiç yakışıyor mu?

  39. Benito Benign

    Supersiniz

  40. Zeynep Ofluoğlu

    Bu seneki dörtlüye bayıldım. Beyaz ve Seda çok güzel renk kattı 😂 her bölüm bu sefer ne olacak diye yarışmacılardan çok jüriyi takip ediyorum 😅

  41. MUHARREM ŞANARAL HAYRANI

    Çok yakışıyorlar muratla hadise

    Havishe Aliu

    MUHARREM ŞANARAL HAYRANI yok HadBey yakisiyorlar

    HOROZKENTLİ 20

    @Havishe Aliu hyr murbey yakışıyorlar

  42. Aueskhan Davut

    Seda gitsin

  43. Aysel Abdullayeva

    murat boz hadise cox tatlidlar iksnded sevirik 👄👄

  44. Eso Q

    Seda baydı reyting için yapılıyor beli ama mıç mıç olay baydı

  45. Selim ERTAŞ

    Amk bu seda hep aynı kıyafeti giyiyor baydım.parasi sanki yok amk

  46. Aysel Aysel

    Seda haklı,Hadiseye gelince tıp

    Aysel Aysel

    @ali deveci ?

    Aysel Aysel

    @ali deveci iyi

    Aysel Aysel

    @ali deveci ne mesela?

    Aysel Aysel

    @ali deveci ne aşkımı lan

  47. Ccvh Cxvg

    TÜRKİYE BİZİM VATANIMIZ BİZİM HAYATIMIZ CANIM BENİM 😍😍😍😍😍😍😍😍😙😘😻

  48. Halil Uysal

    Beyaz adamdır 👍

  49. Svg Gny

    Seviye diplerde..

  50. Nuriyev Official

    Nasıl katıla bilirim O SeS TürkiYeye ??video linkdehttps://www.youtube.com/watch?v=A5sHWDRZ8AU

  51. erkan Toprak

    Yav şu seda sayanın kafasına lahmacun küreğiyle vurasım geliyor öyle hareketler yapınca

    erkan Toprak

    @Tugba Cck hic zannetmiorum artık seveceğimi 😂

    a a

    Kadın efsane

    erkan Toprak

    @a a ne efsanesi ya

    hati ço

    ahahaha aklina lahmacun kuregi nereden geldi kardesimm😁

    erkan Toprak

    @hati ço ya okadar uyuz oluomki şu kadına böyle hareketler yaptıkca ne varsa kafasına geciresim geldi :) en şehvetli lahmacun küreğidir diye onu söyledim 😂😂

  52. İbrahim Işık

    Acun sedaya tazminatını verip kovsa ne güzel olur

    Dns Shop11

    Hepsi coook tatli konuşurlar yaaaa

  53. begüm güzel

    Seda komik olmaya çalışıyo ama seviyeyi düşürüyo sadece esprileri yerlerde

  54. iklim

    Neden sadece ben gülüyorumsjshahaj

  55. Nurullah Paşa

    Seda itici malesef :(

    Recep Cem Pamuk

    Hayır cnm tam tersi

  56. Ramo X

    Eser abi çok acil ara beni yarin

  57. Hale Nur Kurt

    Sana geleceğine bana gelsin hadise 😂

  58. Aueskhan Davut

    Sedayi hic sevmiyirum ya

    IBO GAME TR

    Beyazla ugrasmiyor

    VişNeli Şurup

    @IBO GAME TR 😊😊

  59. Sorma Neden #

    Acun Seda sayani aldigi icin bin pisman👏

  60. ٳمـْيہرة ٳلہفُہرٳشہٳتہ

    Hahaha😁😁

  61. Ümmgül Aday

    Hhahjajajjaj🤣😂🤣😂

  62. bilal turkak

    Bizlere destek olur musunuz o ses Türkiye

    bilal turkak

    Teşekkür ederiz varlığınız la neşe katıuosunuz bizlere

  63. Huseyn Huseynzade

    Seda Cok Tatlı yaa

    HOROZKENTLİ 20

    Tatlı görmesek inanıcaz mk 😂😂

    HOROZKENTLİ 20

    Nası bi yokluktasın kardeş 😂😂😂

  64. Muhammed Ali Can

    Bı sedayla Muratın kapışması çok tatlı ya Sedanın Murata Annem felan demesi. İlk yorum👊

    Portakal Suyu

    Muhammed Ali Can eveeeett özlediik yaaaa yeni sezonu bekliyorum😊😊

  65. Keşfeden Adam

    Hahaha 😂

  66. Huseyn Huseynzade

    ilk YORUM AZERBEYCANDSN TURKİYEYE GELSİN KARDEWLERIME

O Beni Vurdu Şarkı Sözü

Seda Sayan O Beni Vurdu Şarkı Sözleri



Gam yemezdim kurşun yeseydim senden

Canım bu sevdaya feda olurdu inan

Söz etmişler sana sevgilim benden

Unuttum demişsin,

O beni vurdu


Yanmadım uğrunda geçen yıllara

Seninle yaşamak mutluluğumdu

Aramızda geçen hatıralara

Önem vermemişsin,

O beni vurdu


O Beni Vurdu Anahtar Kelimeler
Seda Sayan O Beni Vurdu Mp3 İndir Dinle , Seda Sayan O Beni Vurdu Şarkı Sözleri , Seda Sayan Albümleri , Seda Sayan O Beni Vurdu Cep Telefonuna Mp3 İndir,O Beni Vurdu bedava mp3 indir ,O Beni Vurdu cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.