mp3 indir semti
Toplamam Yerde Kalır Kırıntın
 
Sagopa Kajmer - Toplamam Yerde Kalır Kırıntın
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Toplamam Yerde Kalır Kırıntın
Boyut
: 6.75 MB
İndirme
: 299 Toplam İndirme
24-06-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 299 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Sagopa Kajmer - Toplamam Yerde Kalır Kırıntın )
  1. Tugay BAŞLIK

    14.09.2019, Seneye görüşmek üzere...

  2. ercan polat

    sago tamam cezaya sağlam giydirdiniz o zamanlar kalabalıktınız da ee peki şimdi kim var yanında (Neyim var ki rap'ten gayri gerçek oldu)bence şuan yanında gerçekten olabilecek tek adam var onuda herkes biliyor o değilde raffine ne yapmış amk sokaktaki simitçi bile senden daha iyi rap yapar

    Tugay BAŞLIK

    ercan polat zaman gençlerin zamanı, adam 20 yıldan beri zirvelerde🙂yetti gari

    ercan polat

    @Tugay BAŞLIK ben sagoyu severim severekte dinlerim ama ona tapmıyoruz eleştireceğizde gerçekçi olacaksın

  3. Huseyn Nagizade

    Kaybedense hep Türkce Rep oldu🚬

  4. Furkan Coskun

    Bosborustan atliyacaktin derken acaba ceza annesinin olumunden sonra intihar mi edecekti

  5. Mustafa Devrim

    mk bebeleri iyi ki bunları bilmiyo norm dinlemeye devam etsinler

  6. Ömer Türker

    Nerdeyse 2020 oldu tarih böyle bir sikişe daha şahit olmadi resssssPect

  7. GUNS OF BOOMORJ ORJ M 1 C R O P

    Sagonun versi adami intihar ettirir

  8. Umut Akın

    Köpürürsün blup blup blup ksnsnadmskod

  9. MATİZ

    Biz bu parçaları limewireden indirirdik , 2 şarkı indirecez diye her yandan virüs girerdi amk bilgisayarına , şimdinin 18 -20 yaş veletleri gelip laga luga yapmasın sikerim

  10. Hakan özsandık

    bu lirikleri kim yazdıysa sağırmış muhtemelen sago vesvas hannas diyor lirikde vesvas anla yazıyor

  11. A H M E T A K A O H A S H

    KUVVETMİRA SİKER

  12. M.Cevher ŞAHİN

    Ilk defa dinliyorum müthiş👏👏

    Spor Panaroma

    7 yıldır her gün aralıksız dinliyorum bi askerde aksattım 1 hafta falan

    M.Cevher ŞAHİN

    @Spor Panaroma way be

  13. Okan Çelik

    Kolera vaaz vermiş :))) amk kızı dinden bihaber Ceza’yı dinsizlikle suçluyor

  14. ibrahim YAZAR

    Kalbim eski dosta küser bu diss burada biter. #SagopaKajmer

  15. ercan polat

    bu diss atan sikiklerin hiç biri yok piyasadan silindi sagosuz başsız yılan gibiler hele şu raffine ile zet amk sanki önce kafiyeyi yazmışlar sonra yanına cümle eklemişler ama sago kolo ve mozole bunlara lafım yok

  16. Murat Mert Er

    500 kişi diss atsaydınız kalitesini siktiklerim metinmi kesiyorsunuz amk?

  17. Gülay Köksal

    Normu dinledim ve diss ozlemisiz anladim .. hemen geldim 😁😁😁

  18. Enes Akçay

    2019 dan Selamun Aleyküm...

  19. MEHMET DURKAL HD

    2019 sallandırıyor hurraaa amına koduklarım şklajkslfhjlşkas

  20. Bay Kezzap

    Gerçek fight kulüp.

  21. Abdullah Yavuz

    Alın Sözler Beyler Bayanlar[Verse 1: Mozole Mirach]Savaşı korkak izleyen bi' kargasın senVe maddiyatçı kaygılara bir çözümse Rap hitabenDamaklarımda donuk odada kalmışsa gecedenBil ki yanındaydı muz kokulu rapper (nebyA)Sanki Rap'te 10 yaş altı beyinlerdesinKiminlesin bu yolda, söyle kimle dalaşa girersin?Kes sesini, kulakta Disstortion'un nedeniVe sözlerinin bedeli, bu Kuvvetmira daimi!Galibi belli bu düellonunDiss çöplüğünde pislik istiyorsan Mozo kâbusunSonun sahte plaka, konun ki uyduruksa keşfetBil ki rolün yalnızca reklam panolarındaKafanda çok çeşitli fitneler, fesatlık adamın kanına işlerZevzekler keke kekeler, bu bahçelerde taklit sözler, iğnelerKuvvetmira, harp okulundan çıktı en baba Rap'ler[Verse 2: Zet]Yaptığın şey sanat mıAğzına lolipopu alarakPara kazanmak uğruna?Ceyhun'un kucağında gördüm seni kendi şovunda (Ya!)Metaforlarının anaforunda kaçak elektrik kullandın"Hızlı konuşcam, Diss'ci olcam." derken ne di'ce'ni şaşırdınAlkolikle [?]Ne oldu? Özür dilemeye alıştın, kaşındınBasit sözlere kaçıştınFilozofiye el attınAnlamını bilmeden metafizikten bahis açtınOnun bunun hareketlerini çalıp sahnede tiyatro yaptınHepsini geçtim, sen yanlış insanlara bok attınYazamadığın rhyme'ları dinlemek ağırına mı gitti lan (Bitch!)?Techno trance bir müzik türü, kimdi burcu burcu Rap yapan?Pardon sen değil miydin askerdeki arkadaşını satan?Her verdiği röportajda kralım diye götü kılıç kalkanAçık seçik ol biraz, çarpıtma kelimelerini (Keke!)Küfür suratına pek yakışmadı, ah bitirdin kendini (Sen!)Kolera, Sago, Sitem, Mozo, Raffine kırdı kalemini (Cart!)Kuvvetmira karargâhında gerçekleştiririm eylemimi![Verse 3: Sitem Depresif]Yapılan eylem çok komikti, güldük geçtik hâline (Ha!)Gel de konuk ol bahçeme, beat verece'm sahteneAy-ben mi rapçi oldum (Bilmem!)? Pardon abi!Rap'ini öncelerden (Fu-Schnickens), duydum sankiSahi, taklit ettin, sen de buralara geldin (Kızım!)Diss'lerin basit kaçardı, her seferde söyledim (Ben!)Gözledim yalanları, sahtekâr yarınlaraLolipop yalamak senin işin, alıştık artık bunlara (Biz!)Nağmelerdi inleyen kafanda (Güm!)Baş ucunda nefretin kaçaktı, duygularsa çok kırıktı (Ya!)Güçlü gördün kendini (Sen!)Lakin çok bitiktin (Sen!)Roka vermiş beat'ini, hadi ya? Çok komiksin (Sen!)!Kaygılar yazıldı kaç kere, içimde saklı nefretimBeslemek kolaydı, gözümde söndü değerin (Fos!)Özverimle yazdım her bi' cümlemi, çok kolaydıGücümü ondan aldım: Kuvvet'im Mira'ydı[Bridge 1: Sagopa Kajmer]Denge sağla düşme, uçurum öldürürVe kelle koydu yoluna şeytan, başını döndürürVe saf niyetli sömürülürVe Vesvas Hannas, mumunu söndürürÇakalların da gözü de kördürÇok şekerli Rap'lerinde diş çürür(Ne olacak yarının?!İsminin bir hasmınınToplamam yerde kalır kırıntın!)[Verse 4: Raffine]Seni sen yapana ödedin son kiranıVe aynı hep anlamı boş cümlelerin kimin tarzı? (Senin mi?)Halkın talebi arzu üzerine yazdığın sözlerinde para mı arzun? (Cevap ver!)Boş geri vokalin dahto kara, yıkılır yedi katlı binanNedir bu sendeki hınç (Hınç!)?Boş sağlı yine tek nefesle sıç (Sıç!)Ya da kır kıçını, kaldıran zaman aşımı (Sıç!)Gerçekleri beynine sok da şaşırt kalın kafanı (Patlat!)Kimlerin eline düşmüş, can çekişmekte iyi-kötü kavramı (Hayat!)Ve yaptığın işin anlamı kalmadı, ettiğim en ağır küfürler yüzüne saklıKanı bozuk, seni kurbağa suratlı (Kuak-uak)!Çelişki sattı (Sat!), barış diyen yayvan ağzını yırtmalı(Cart!)Bir Çapanoğlu sen mi çıktın memlekette (At suratlı!)?Bu aşağılık duygusuna nasıl alışabildin (Nasıl?)?Bu kaşarlık olgusunu bünyende nasıl taşıyabildin (Ha?)?Bence sen Rap'ine, al da elektrik kablosunu bağla (Tak fişi!)Ağla, burası Kuvvetmira! Cebinde kırık ayna (Dikkat ele batmasın!)Sen misali şu anda, sen misali ağlamalı, sen şu anda (Ha!)Kin güder, çomak biler ben bu anda (Yeah!)[Verse 5: Kolera]Bi' yerini mi kestin acaba? Mis gibi hıyar koktu da!Sahnede sözleri unuttun, ağdasız bacaklarınla (Ay!)Salağa yatma lan, götürecektin Tuğçe'yi, olmasaydı ot kokanAh, ne farkeder ki çaldı zaten seni bir hanımdanLütfen ısrar etme artık, öğretemem sana Rap'i (Of!)Çekiştirme kolumdan, alın lan sunu başımdan (Yeter!)Nursuz anmasın veliyiİçinde fitne olan garip, burası sırr-ı imtihan, tek hükümranBilgin'in cahil kardeşi, kısaca Miss Kompleks (Ha!)Gerçekten sen eskidendin, kul gözünde oldun ex (Ha!)Salla kafana baltayı, oyna evinde Golden Axe (Hıhı!)Ekle süte olur hemen kalorisiz bir Corn FlakesSen benim mıymıy Rap'ime kes de kafanı kurban etRap senin neyine kız, gel de karantinamı tavaf etİçinde yanar küfrettiğin, hak aşıkları dikkat etKula zulüm, Rabb'a küfür, sonun adın tövbe etYedi sene topa tuttuğun Kolera, hem de hiç tanışmadanBu ne hiddet, bu ne celal, elimi dahi sıkmadan?B.P.G. 2004, rahmet diler, uyan lan!Kimdi 2005'te para için kemik sızlatan?Koyayım senin yazacağın liriğe, iki adet has kafiyeYüzün kara, için fesat, prim verdim zillineNenen örnek versin yandan ipi sarkan takkeneCehennem olsun her iki cihan, küfür ettin Rabb'ime[Bridge 2: Kolera]Senin neyine Neyzen?Neyzen bilir işi, ateş yakmaz İbrahim'iSonun adın olacak tut kendiniŞeytanlık lugatte baş çekme eğilimiSenin neyine Neyzen?Neyzen bilir işi, ateş yakmaz İbrahim'iSonun adın olacak tut kendiniŞeytanlık lugatte baş çekme eğilimiEğilimi, eğilimi, eğilimi[Verse 6: Sagopa Kajmer]Yo! Yo, Sago kastır!Elinden tutmasaydı elim, Bosphorus'dan atlayacaktınKöşeye çekilip yaktığın osuruğunun aleviyle yanacaktınGurbet elde Allah'ıma küfredip, ele elini açtınNe yazık ki bir plak dolumu için kıçını [?] sattın (Hey!)Rap'in starı kaydı, bundan iyi cevap Şam'da kayısıİrem'in bahçesinde güller açtı, çekiç kafana çaktıHayatta bir kez dürüst olun, taktir bilmez insan domuzNöbetteyken de dinamiti ateşler Yunus ÖzyavuzYarattın kâbusu, kirlettin mahrem namusuAçtırdın ya kutunu, söylettin şu Yunus'uDiss piriyle aşık atarsan verilir hicvin kursuUnutma Bilgin dingil: Fazla kurcalarsan yıkılır Sago'nun tabusuVeAllah iyiliğini versin, felek cezanı kesmesinKuvvetmira Kalem Harp Okulu'ndan kovulan ilk emeklisinEn çömezimle sahnelerde Keke Flex halindesinUnuttuğun tüm sözlerini Tanrı sana geri versinBeat başında küfredersin, sonra "kankardeşim" dersin, ne iş?En yakın zamanda bir psikoloğa görünmelisinBarış değil savaşla sahnelerdesin, bebeksinHayatta karşıma çıkan en zavallı döneksinKuvvetmira üzerine yakışanı giymektirYakışmayanı def etmek hobilerimdendir, bu ben demektirBenimle sidik yarışı yapan ancak kektirBilirsiniz: Sessiz atın çiftesi deve teper ki pektir!Dünya'nın en iyi prodüktörlerinden Mic Check selam ederGeçmişine küfreden tarihi acımasızdır, kolay silerİkinci şarkın benim için olacaksa kulağa varmadan düşerKalbim eski dosta küser, bu diss bur'da biter

  22. Rcp YKR

    Mekanın Gerçek Sahibi = Sagopa Keyyyyyy

  23. Yucel Hurma

    Kimse kusura bakmasinda sagopa her zamanki gibi ezmis sagopa turkce rapin en iyisidir acik ve net

  24. MİLAN BAROŚ

    Hızlı konuşcam dissci olcam derken ne diyeceğini şaşırdın

  25. MİLAN BAROŚ

    Fight club diss ise bu ne ?

  26. Shanks Clive

    Gluk gluk gluktan buraya geldim aq evlatları zorla muhafazakar yapacaksınız bu rapi savunacağız!

    Ömer diye Biri

    Shanks Clive kanka bir propaganda lazım ya.Rap dinleyicilerinin çoğu bu kaliteli dissleşmekeri bilmiyorlar

    Seymen

    şükür amk

    Ömer Türker

    Sa beyler ayrilmayalim zaten 3 5kisiyiz

    Seymen

    @Ömer Türker aynen kardeşim

    Sinan Yağız Göle

    @Ömer Türker +1

  27. samuray kılıcı

    Sikmeden hamile bırakır bu diss

  28. Deniz Yigit

    Etraftaki norm ezhel ben fero ceza killa disslerini hiç eder bu diss BU YÜZDEN HALA BURDAYIM

  29. Da Firênze

    Norm ezhel fero kim aq şu sarkida ki tek cumleyi yazamazlarRap şehrine Sago'dur vali!

  30. Bülent Uyanık

    harbiden çok iyi koymuş

  31. EGUMAG R.I.P

    Son diss olaylarından gelenler

  32. TehlikeliDüşünür

    Norm ve Ezhel'den sonra iyi geldi. 21.07.2019

  33. İsmail Aslan

    2:10 pusd mix değil o fuschnicks, ceza'nın rude boy diye söylediği parçadan bahsediyorlar, fu-schnickens grubunun original rude boy parçası.

  34. Emre Tamer

    Norm enderle ben feronun dislerinden sonra buraya gelme gereği duydum.

  35. Rap Studio

    Dj Mic. Check

  36. Feyza

    ah muhtesem muhteseeemm

  37. Goldsteinn

    Rapin doruk noktası daha iyisi gelmez

  38. Osman Yeșildemir

    Son cümle için sigara yaktım

  39. Düşünen Ceset

    Kolera demişti ya : Ceza onun allahına küfretti diye.. '' Haklıymış kadın 6:04

  40. can bulut

    Ben fero da kimmiş kuvvetmira varken

    Goldsteinn

    Kıyaslaman hata mk

  41. Abdullah Güler

    itin götüne sokup sokup çıkarmak bu olsa gerek

  42. rauf_98_

    Sagopa her şarkıya girince güzel oluyor keşke Zetede Sagopa girse

  43. engin alp

    Biyerini mi kestin acaba mis gibi hıyar koktu da😄

  44. ESAT Sakman

    Katliam yaninda halt etsin

  45. Goktug Dilli

    S.a 2019

  46. Utku Yavuz

    Toplu sikiş diye buna derler

  47. Melek Hilal

    Buraya park edeyim

  48. Doğukan Gülümsek

    Ulan bu efsanevi şarkıda bile en kalitesiz yerler Koleranın ya :D

    ulas guler

    Fanboysun

  49. EEOODD

    Ben Fero bunlardan çalmjş herAlde cart zart

  50. Cartoonmens

    En iyi diss diyemem ama en ağır diss bu.

  51. Biyolog Chaegirab

    Kuvvetmira Harp Okulu'ndan kovulan ilk emeklisin !

  52. yusuf çakmak

    keske eskisi gibi kalsaydin be yunus abi

  53. Piano J

    1:43 askerdeki arkadası fuchs of icim acidi aq ceza ne hissetmistir acaba

  54. rauf_98_

    Fincan Kahvemciler bilmez burayı 😂😂😂😂😂😂

  55. yusuf kavas

    benim gibi 2010 lu var mı bunu dinleyen

  56. yusuf kavas

    ceza ve ayben fena giymiş

  57. ironi kanalı

    istanbul yedi tepe, diss yedi dakikadır.

  58. Tayip Yıldız

    Uf uf 2019

  59. Yiğit Kf

    Kalbim eski dosta küser bu diss burda biter...

  60. Mustafa Ozan

    Eski milan kadrosu gibi

  61. sekizkere dokuz

    Bu diss burda biter aga

  62. Mesut Gunes

    Ananı sikmişler ceza bacın ile birlikte sen hala rap yapiyosan seni dinleyenler hepten ibne 2019 sago farktır

  63. M.U.G.

    "Kalbim eski dosta küser, bu diss burda biter " vallahi ağlatır

  64. ahmet koç

    MÜ KEM MEL

  65. GAMER TV

    Sagopa:Toplamam yerde kalır kırıntınAyben:404 nout found

  66. Silahsız Kuvvet

    Sago kastır dedi ve...

  67. Hasan A

    2019 olmasına rağmen ergenlerin henüz keşfedemediği bir parça

  68. Hypêrly

    cezayıda sagoyuda çok severim hem mürekkep doldurdumu hem bunu dinlerim koloyu pek sevmem ama konuşma hakkı vardı cezanın tavırlarından sonra. ayrıca raffine, mozole mirach ve sitem depresifi cok severim bu şarkıda çok iyiler sagodan bahsetmeye zaten gerek yok. ama şöyle bir şey var ceza bir şarkı yazıp geçiyor sagonun ep ypması garip :) ( favori sözüm: Diss piriyle aşık edersen alırsın hicvi dersi

    Celal Sarıkaya

    Bu disste tek kişiye değil Ayben Fuat Ceza ve sanırım Sahtiyan Dissortion Ep sindede dediğim gibi bu Kuvvetmira dakiler komple Sagoya karşıydı oyüzden yapmış olabilir

  69. Sadece İnsan

    Mürekkep doldurdum > Disstortion EP.

    fourfishpm

    deli konuşuyo konuş deli

  70. Kemal Aydin

    Yarısında bitti sanıyorsun ama devamı geliyor büyüksün sago

  71. 》FATALRHYME 《 A.K.A

    https://m.youtube.com/watch?v=0KN65v50rt4 bide bunu dinleyin la

  72. DEMİR GamerTv

    AWM ile tek atmış 😂😂

  73. Mahmut Akyüz

    Kuvvetmira 👑🔰

  74. ben sen

    Yıl 14.01.2019 daha ilk kez dinliedim ve şok oldum. resmen delmiş.

  75. Enes ERYILMAZ

    *KUVVET MİRA KALEM HARP OKULU*

    Enes ERYILMAZ

    *- İSTANBUL KALEM HARP OKULUNDAN ÇIKTI EN BABA RAP İŞTE BAŞINA DARISI*

  76. Kararsız

    Koleranın girişi efsane yaa

  77. Rasim Ozan Kütahyalı

    5 tane adam toplanip cezaya laf atıyoda üstad cezadır.

    Sagoist Kanal

    39 rapçı birleşip sago ya diss atıyorsa üstad sagodur .

  78. Nothing Man

    Sago kufursuz gg etmis 🤣

  79. King Aziz Ege Yurtdaş

    sagopa ve diğer rapçilerin farkı çok rahat anlaşılıyor bu parçada.hepsininkini toplasan sagonun verse i etmez

  80. türkücü yaman

    Adam adam adam...

  81. rauf_98_

    Parça 5:58de başlıyor gerisi çöp

    rauf_98_

    @Mustafa Kip Sagopayı Anladım Kolerayı anladım diğerleri neden primcilik yapıyor? Sizin işiniz Sagopayı ve öğrencilerini dinleyib Cezaya sövmek. Belkide Sagopanın en iyi punchları bu parçada bunu bile yayınlasa yeterdi amma şu Amatörler bişey elde edemedi Bitek Miraç iyi Sahte Kuvvetmirada . Asil Kuvvetmira Ceza Fuat Sahtiyan Fuchs Sagopa olan Kuvvetmiradır

    Mustafa Kip

    @rauf_98_ Haklısın aslıda ama dinlediğim adama niye söveyim ☺ Ceza gibi bir rapçi birdaha gelmez

    rauf_98_

    @Mustafa Kip Pardon kardeş özür dilerim ibne fanboylarla karıştırdım seni böyle Tarafsız dinliyorsan adamsın.

    darkweb •

    Düşünən Cəsəd ?:D moz rafine sitem ve zet’e çöp diyor adam. tebrik ederim. böyleleri de kendini “bilinçli” rap dinleyicisi zannediyor

    Bilir Kişi Emre

    kardeşim neyi çöp ya ayrıca SAGOPA burada ki herkesi zorla diss attırdı.kuvvetmiradan ayrılan herkes özür diledi cezadan örnek mozole.

  82. ʂαɠσσʅσʋҽ

    Efsaneeeeeeeee!! 👏🏼👍🏻💗

  83. Onur Om

    Dikkat bazi sözler yanlış aktarılmış videoya

  84. Xeon İnside

    Bu kuvvetmira daimi :(

  85. Muhammet DORA

    Tecavüzün böylesi

  86. İbrahim Efe İskan

    Mükemmel aq ya

  87. ilker Kocaman

    Hey gidi kuvvetmira neydin be zamanında 😏

  88. hamza gerçek

    Sagonun girdiği yer çok güzel

  89. BERAT KILIÇ

    2018 Olmuş Hayla Burdayız Aq Sago Yapar Kaç Yıl Olsa Bile Dinlenir

  90. enezar

    Cezanın diss'ine "ceza siker" yazanlar hala burdamı çağırmıştım da

    4 K

    darkweb • Tabikide aynı değil suan 42 yaşında sanırım :D zaten yılda 1 şarkı çıkartıyor artık. Yaşlandı artık nette olmayan trackleri linki veya nerden dinledin? Banada söylermisin? Site ismi vb. Neyse biraz geç cevapladım üşendim iyi günler dilerim.

    darkweb •

    king mert çok önceden sitelere düşerdi sonra sago silmişti bi kac tracki. şarkıyı çeken çekti. şimdi arşivlerimizde. kimi nette olmayan trackleri de yakın çevresine dağıttı. biraz şans bize vurduğundan sahibiz :)

    4 K

    darkweb • anlıyorum duymustm sitelere yüklediğini ozaman pek şarkı ile ilgilenmezdim. Peki bu şarkılar başka biyerde yok mu? Yani sagonun hesaplarında paylastığı yerlerde

    4 K

    darkweb • benide sanşlı yapmak istermisin :D paylaştığı derken tek o sitelerdemi paylaştı demek istedim

    darkweb •

    king mert dediğim gibi sadece arşivcilerde vardır. siteler, icq ve msn den yakın çevreye dağıtmalara zamanında ve kısıtlı bir kitle denk geldi.

  91. tomsofty

    Ya bunlar niye küsmüştü unuttum dsklddnkd

  92. Sıempre

    Yıl olmuş 2018 hala buradayız. Yok böyle bir diss

  93. Ozkan Ercan

    Son sözü sigara fabrikası yaktirir

  94. MİLAN BAROŚ

    Unutma bilgin dingil fazla kurcalarsan yıkılır sagonun tabusu ve allah iyiliğini versin felek Ceza nı kesmesin kuvvetmira kalem harp okulundan kovulan ilk emeklisinNOT Bilgin ceza nın gerçek adı adam resmen dingil demiş 🤣🤣🤣

  95. Ahmet Fırat

    2018! Hala sagoya bok atan newschool mc ler var...

  96. Mahir Başbuğ

    RAFFİNEE <3 < 3<3 < 3< 3

  97. Karanlık Lord

    Ceza'ya helal olsun iyi ciğer varmış adamda

  98. Yaşar İçli

    kuvvetmire nerdesin artık :(

  99. Mehmet Yılmaz

    bok vardı küstünüz şu şarkıyı yaptın sago ama güzel yapmış yine de

Toplamam Yerde Kalır Kırıntın Şarkı Sözü

Mozole Mirach:
Savaşı korkak izleyen bir kargasın sen
Ve maddiyatçı kaygılara bir çözümse rap hitaben
Damaklarimda donuk odada kalmışsa geceden
Bilki yanindaydı muz kokulu rapper..
Sanki rapte 10 yas altı beyinlerdesin
Kiminlesin bu yolda soyle kimle dalasa gidersin
Kes sesini, kulakta disstortionun nedeni
Ve sozlerinin bedeli bu KUVVETMİRA daimi
Galibi belli bu düellonun
Diss çöplüğünde pislik istiyorsan Mozoo kâbusun
Sonun sahte plaka konunki uyuduruksa kesit
Bilki rolün yanlızca reklam panalorunda
Kafanda çok cesitli fitneler
Fesatlık adamın kanına işler
Zevzekler keke kekeler bu bahçelerde taklit sözler iğneler
KUVVETMİRA HARP OKULUNDAN ÇIKTI EN BABA RAPLER !


Zet:
Yaptığın sey sanat mı
Agzina lolipopu alarak
Para kazanmak ugruna
Ceyhunun kucağında gordum seni kendi showunda
Metaforlarinin anaforunda kacak elektirik kullandin
Hızlı konuscam dissci olcam derken
Ne diceni sasirdin alkolikle
Ne oldu? Ozur dilemeye alistin
Kasindin basit sözlere kaçistin
Filozofiye el attin
Anlamini bilmeden Metafizikten bahis actin
Onun bunun hareketlerini calip sahnede tiyatro yaptin
Hepsini gectim sen yanlis insanlara bok attin
Yazamadigin rhymeleri dinlemek agrina mi gitti lan(biich)
Techno trans bi muzik turu Kimdi burcu burcu rap yapan
Pardon Sen degil miydin askerdeki arkadasini satan?
Her verdigi röportajda kralim diye götü kilic kalkan
Acik secik ol biraz carpitma kelimelerini ke kee
Kufur suratina pek yakismadi Ah bitirdin kendini
Kolera..SaGo.. Sitem.. Mozo..Raffine kirdi kalemini
Kuvvet mira Karargahinda gerceklestiririm eylemimi!

Sitem Depresif:
Yapilan eylem cok komikti Gulduk gectik haline
Gel de konuk ol bahceme Beat verecem sahtene
Ayben mi rapci oldu bilmem pardon abi
Rapini oncelerde pusd mix duydum sanki
Sahi taklit ettin sende buralara geldin (kizim)
Disslerin basit kacardi her seferde soyledim ben
Gozledim yalanlari sahtekar yarinlara
Lolipop yalamak senin isin
Alistik artik bunlara
Namelerdi inleyen kafanda
Bas ucunda nefretin kacakti
duygularsa cok kirikti(yaa)
Guclu gordun Kendini (sen)
Lakin cok bitiktin (sen)
Roka vermis beatini Hadi ya cok komiksin (sen)
Kaygilar yazildi kac kere
Icimde sakli nefretim
5 sene kolaydi gozumde söndü degerin(fooss)
Özverinle yazdim her bir cumlemi cok kolaydi
Gucumu ondan aldim Kuvvetim Miraydi

SaGo..*NaKARaT..
Denge sagla dusunur ucurum oldurur
Ve kelle koydu yoluna seytan basini dondurur
Ve saf niyetli somururur..
Vez vas Mumunu sondurur cakallarin da gozu de kordur
cok sekerdi Raplerinde dis curur

Denge sagla dusunur ucurum oldurur
Ve kelle koydu yoluna seytan basini dondurur
Ve saf niyetli somururur
Vez vas Mumunu sondurur cakallarin da gozu de kordur
cok sekerdi Raplerinde dis curur

Ne olacak ya ya yaa yarının
Isminin bir hasmının
Toplamam Yerde Kalır Kırıntın

Raffine:
Seni sen yapana odedin Son kirani
Ve ayni hep anlami bos cumlelerin kimin tarzi (senin mi?)
Halkin talebi arzu uzerine yazdigin sozlerinde para mi arzun (cevap ver!)
Bos geri vokalin dahto kara Yikilir 7 katli bina
Nedir bu sendeki hınç?(hınç)
Boş saglı yine tek nefesle sıç (sıç!)
Yada kir kicini kaldiran zaman asimi (sıç)
Gercekleri beynine sok da sasirt kalin kafanini (patlat)
Kimlerin eline dusmus can cekismekte iyi kotu kavrami
Ve yaptigin isin anlami kalmadi ettigim en agir kufurler yuzune sakli
Kani bozuk seni Kurbaga suratli(vak vak)
Celiski satti baris diyen yayvan agizini yirtmali(caart)
Bir capan oglu sen mi ciktin memlekette at suratli
Bu assaglik duygusuna nasil alisabildin
Bu kasarlik olgusunu bünyende nasil tasiyabildin
Bence sen rapine aldigin elektrik kablosu bagla (tak fisi)
Agla burasi kuvvet mira cebinde kirik ayna (dikkat ele batmasin)
Sen misali su anda sen misali aglamali sen su anda
Kin gider comak biler ben bu anda!

Kolera:
Bir yerini mi kestin acaba, mis gibi hiyar koktuda,
sahnede sözleri unuttun,agdasiz bacaklarinla.
Salaga yatma lan,götürecektin Tugçe'yi,olmasaydi ot kokan,
ah ne farkeder ki,çaldi zaten seni bir hanimdan.

Lütfen israr etme artik,ögretemem sana rapi,çekistirme kolumdan,alin lan sunu basimdan(yeter)
nursuz anmasin veliyi,içinde fitne olan garib,burasi sirr-i imtihan,tek hükümran.

Bilgin in cahil kardesi,kisaca Miss Kompleks,
gerçekten sen eskidendin,kul gözünde oldun ex
salla kafana baltayi oyna evinde GoldenAxe
ekle süte olur hemen,kalorisiz bir cornflakes

Sen benim miy miy rapime,kes de kafani kurban et.
Rap senin neyine kiz,gel de Karantina mi tavaf et,
içinde yanar küfrettigin,Hak asiklari dikkat et,
kula zulüm,Rabba küfür,sonun adin tövbe et.

7 sene topa tuttugun Kolera,hem de hiç tanismadan,
bu ne hiddet bu ne celal,elimi dahi sikmadan,
BPG 2004 rahmet diler uyan lan,
kimdi 2005 te para için,kemik sizlatan?

Koyayim senin yazacagin lirige 2 adet has kafiye,
yüzün kara,için fesat,prim verdim zilline
Nenen örnek versin yandan ipi sarkan takkene,
cehennem olsun her 2 cihan,küfür ettin Rabbime!

KoLeRa..*NaKaRaT..
Senin neyine Neyzen?
Neyzen bilir isi,ates yakmaz Ibrahim i
Sonun adin olacak,tut kendini,
Şeytanlik lugatte bas çekme egilimi.. x3

Sagopa Kajmer:
Sago Kastır!
Elinden tutmasaydi elim Bosborusdan atlayacaktin
Koseye cekilip yaktigin osurunun aleviyle yanacaktin
Gurbet elde Allahima Kufredip Ele elini actin
Ne Yazikki bir plak dolu mu için kıçını ( ?..) sattin
Rapin stari kaydi bundan iyi cevap
Samda kayisi iremin bahcesinde guller acti
Cekic kafana çaktı
Hayatta bir kez durust olun
Taktir bilmez insan domuz
Nobetteyken de dinamiti atesler Yunus Ozyavuz
Yarattin Kabusu Kirtlettin mahrem namusu
Actirdin ya kutunu soylettin su Yunus'u
Diss piriyle aşık atarsan verilir hicvin Kursu
Unutma Bilgin dingil..
Fazla kurcalarsan Yikilir sago nun tabusu
veaa
Allah iyiligini versin felek cezani kesmesin
Kuvvet mira Kalem harp okulundan kovulan ilk emeklisin
En canizim da sahnelerde keke filex halindesin
Unuttuğun tum sozlerini Tanrı sana geri versin
Ilk basinda kufredersin sonra kan kardesim dersin
Ne iş? En yakin zamanda bir psikologa gorunmelisin
Baris degil savasla sahnelerdesin bebeksin
Hayatta karsima cikan en zavalli doneksin
Kuvvet mira uzerine yakisani giymektir
Yakismayani def etmek hobilerimden..
Bu ben demektir!
Benimle sidik yarışı yapan anca kektir
Bilirsiniz sessiz attin ciftesi deve teper ki pektir
Dunyanin en iyi produktorlerinden Mic check Selam eder
Geçmişine kufreden tarihi acimazdir kolay siler
Ikinci sarkim benim icin olacaksa kulağa varmadan duser
KALBIM ESKI DOSTA KÜSER BU DISS BURDA BITERR !.
Toplamam Yerde Kalır Kırıntın Anahtar Kelimeler
Sagopa Kajmer Toplamam Yerde Kalır Kırıntın Mp3 İndir Dinle , Sagopa Kajmer Toplamam Yerde Kalır Kırıntın Şarkı Sözleri , Sagopa Kajmer Albümleri , Sagopa Kajmer Toplamam Yerde Kalır Kırıntın Cep Telefonuna Mp3 İndir,Toplamam Yerde Kalır Kırıntın bedava mp3 indir ,Toplamam Yerde Kalır Kırıntın cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.