mp3 indir semti
Alma Ahımı
 
Rubato - Alma Ahımı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Alma Ahımı
Boyut
: 3.40 MB
İndirme
: 1750 Toplam İndirme
10-01-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1750 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Rubato - Alma Ahımı )
  1. Tayfun Karaarslan

    Beğenmeyen arkadaşlar uzakta oynayın lütfen daha ne söylesin

  2. Gulay Kurucu

    Bu parça en çok sizde Can buldu. Hepinize sağlık, 👍

  3. Said Emre Ozel

    Rubato dayı naptın sen bee

  4. Defne Deniz

    😎şarkının krallığı

  5. Yavuz AsLan

    Ciğerden geliyor ses maşallah muhteşem ama olan yine bize oluyor tekel bayide bira kalmadı üstad...

  6. Ezel Akcabar

    Alma ahimiAhimi alsan ne yazar...Ortalikta dolaşan Cesedim.Hayatimi aklimi ömrümü aldin yaa. Helal olsun ben sana beddua etmeye bile kiyamam hep mutlu ol herşeyim, olsun sen canimi aldin ama bende yerin hep ayni kalicak gözbebeğim...😢

  7. Mustafa KURT

    ALLAH O 607 DİSLİKE ATANA YARDIM ETSİN

  8. Yasin Ayaz

    Suan piyasanın en ıyısısınız ya bukadar olmaz efsane siniz her sarki bukadar guzel okunurmu

  9. uğur Antalyasporlu

    MÜKEMMEL BİR SES SABAHA KADAR DİNLESEM HUZUR BULURUM SEVGİLER SAYGILAR SUNARIM

  10. smh07 smh

    Boyle cello calan Turkiyede yok.

  11. ahmetcan aglar

    Her şarkıyıı bu kadar güzel söylemek zorundamısın???

  12. Esra Kilic

    Harikaa ses

  13. Murat Yakar

    Bizim milli içkimiz sudur, yoğurda eklersen ayran,rakıya eklersen bayram olur.Bana bugün yine bayram sayende rubato.Allah sizi başımızdan eksik etmesin.Sizden Orhan Gencebaydan zaman akıp gideri söylemenizi rica ediyorum.

  14. Ziya Mutlu

    Zirvede olması gerek bir grup bu işin hakkını veriyor. Ağzının tadını bilmek misali azız değerimiz kıymetimiz bilinmeli ☝🏼

  15. Ahmet Hakki

    👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👋

  16. sema ulutaş

    Bu kadar güzel yorum yok yüreğine sağlık çokkkk beğendim 👏👏👏👏

  17. gamze Batı

    Derdim kendimde saklı şu kadar söylim seni sevmenin tarifi yok...

  18. geçmişten günümüze NEYdik

    İnsan gibi dinleyip adam gibi yorum yapan acısını ağdasını üç kuruş beğeniye meze yapmayan herkese sevgiler saygılar

  19. Yagmur Demir

    Yarın inegoldesin be abiiii🤣

  20. Ugur Hamamcilar

    Ne yorum ama ..

  21. mihriban 68

    Allahım bu nasil ses😍😍

  22. Ozcan Roma

    Bu kadar güzel bir şarkı ve böylesine kalbe dokunan ses buluşmuş. .. başarılar sizinleyiz. ..

  23. Samet Kaya

    Programında şarkı soyleyebilirmiyim bir kac videoda atarım cok istiyorum enstrümantal ortammda şarkı söylemek kırmazsan çok sevinirim abi

  24. Hasan Hüseyin Albayrak

    Öl de ölelim Özer Arkun baba!

  25. Sakine Dogan

    Böyle mükembel bir ses varmi acaba😍

  26. Tunahan Noyan

    İçimdeki canavarı öldüremediğim müddetçe mecburum kendimi öldürmeye.

  27. Berk Karataş

    RUBATO ISE GOZU KAPALI DINLERIM AGA ....

  28. Selo Baycan

    Cok aldin cokkkkkkkkk

  29. ENDER BABA

    Sen Hayırdır ? Hayır Mı ?

  30. Trockya Blues

    Replay çöktü...

  31. Ramazan ÇOLAK

    Nazara geleceksin hocam az ara ver bu kadar göz önünde olma maşallah ağzına sağlık 😊👏🏻

  32. Agmef Sdbb

    Bu şarkıyı tüm hastaneye wp den attım herkesin ağzında alma ahımı ağzına sağlık ustam biz hiç mutlu olmadık Allah başkalarına nasip etsin.Yaranı yaralarıma sarmıştım oysa sende gittin ya Aşk bi kenara koysun hüzünlerimi ben yokluğuna alışamadım...Ahmet A...

  33. Meryem Sirin

    Özer ARKUN tam bir RUBATOsun .. düet yap benimle .

  34. HASAN ASVET

    İsyannnnnnn

  35. Aydın Karagöz

    Şarkıyı görür görmez Erdem Ergün'ü önermek için yoruma bakan ve herkesin ondan bahsettiğini görenler. Aynı duygulardayız

  36. Canan Kardaş

    Alma ahımı

  37. trecuarec

    cigerimiz kalmamıştır :))) bu nasıl yorum arkadaş

  38. Özcan Altunöz

    Yine kendimize vurdukça kanadı yaralarımız

  39. Fatih Demirel

    Hiç Bi şarkıya mükemmel kelimesi bu kadarı yakışmamıştı

  40. Nono Zz

    Sende bir gun yanacaksin fatih

  41. Meryem CAN

    Abi lütfen canımın içi parçasını okurmusun

  42. ALİ KAHVECİ

    Nerden çıktın geldin rubato baba...Nasılda güzel girdin hayatımıza👍🏿👏🏼👏🏼👏🏼👍🏿👋🏽

  43. Ayfer Tanıl

    Tüm şarkıların yorumlarını okuyanlar burdamı 🙈

  44. Halil Kumral

    /Rubato-Yorumlar/ gibi bir albüm çıkartılsa çok mutlu olurdum. Ve alırdım o albümü be.Artık güzel duygularlarla çıkan şeyleri yorumlamakla geçmiyormu ömrümüz abilerim.... :) yow

  45. Berkay Yıldırım

    Muhteşemmmmm

  46. eyşan çimen

    benim sensiz muradım yok...

  47. Hayati Tutuşturan

    Özcan Deniz ve erdem'in yorumları dinledim ama senin kadar mükemmel değildi baba

  48. fatih yıldırım

    Nefes aldığım her an yaşıyorum seni.. Günahımı alma muradım yok...

  49. Kadir Çığal

    Seven insanı seviyormuş gibi kandırıp derde düşürenler nasıl hesap verecekler acaba

  50. Abdo Mahmoud

    فشيخة ❤

  51. Muhsin Baskan Kizil Elma

    kilip senaristi yonetmeni kilibi artik kim yaptiysa sadece ufak bir elestiri kilip hic guzel olmamis sarki nin guzel olmasi sizin lehinize islemis

  52. Hfykggg Gdyjhbv

    Radyoda dinledim ümit yaşar diye geldim helal

  53. Ebru Palandöken

    Hep ah alanlar sizinde yüzünüz gülmesin.

  54. osman karkın

    Abicim güzel yorumlamışsın helal içtenlikle yürekten söylemişsin sesine yüreğine sağlık

  55. Yaren Öztürk

    Süper yaa👍👍

  56. Cenker Karaman

    Erdem ERGÜN'ü konuk alsaydın bıraksaydın o söyleseydi, gereksiz bir çok insanı konuk alıp böylesi güzel şarkılara imza atmış bir insanı almayıp cover yapman..

  57. Yusuf Erdener

    Ne zaman birkaç kadeh birşeyler içilecek olsa ne şarkı açacaklarını şaşırırlar ve hep derim herhangi bir Rubato parçasını aç ard arda kaç tane geliyorsa hepsi güzeldir zaten. Emeğinize sağlık öyle öyle mükemmelsiniz ki ☘️

  58. Halit Keskin

    baba beni duyuyorsan müslüm gürsesten nilüfer , sigara, olmadı yar söyle kral müzikte yaptıgın programda baba gözünü seviyim değil 4 gözle 8 gözle bekkliyorum baba

  59. deniz yıldızı

    Dislike atanlar müzikten sesten anlamıyor kesin 😕 onlar bişe de yasamamistir 😏

  60. Birol Asci

    hayırlı geceleriniz olsun bir isteğim var suan saat gece yarisi yorum yapmak istedim çünkü için yaniyo bir parçada benimle birlikte calarmisiniz şu gece bi ışık olmak için sesim güzeldir denersiniz bakarsınız azda olsa acim dinicektir iyi çalışmalar

  61. İSTİSNA MÜZİK

    🧿

  62. Devrim Ergül

    Şu yorum, şu muazzamlık çay içerken bile sarhoş etmez mi insanı? İncinmişsen hele..

  63. Serkan Şafak

    Bu videoyu çok sevdim !! Kanalımı kontrol edip abone olabilir misin?

  64. Neslihan neslijoy

    Mest olduk çok şükür

  65. Börü GökTÜRK

    En iyisi bu 👏🏻👏🏻👏🏻

  66. can yeşil

    Ah alanın yanına kalmaz bu sana çektirdiği acının 10 mistini görür bukadar net🙏

  67. Rafet Pehlivan

    Mükemmel yorum Rubato

  68. usta kral

    Okadar çok alınmış ağlar varki düşünmeden duran adım çok güzel bi yorum ağzına sağlık

  69. Paula Burgos

    Rubato 🎻🎶🎼💕😍seviyorum

  70. Ferhat Aktaş

    abi sende çok zor günler gecirmis Sıkıntilarla buyumus yasamis bi ses mizacin var ben yanılmam kolay kolay

  71. Musty Must

    Adamda ses var videoda emek var perfecto 👍

  72. Kerem Can

    2012 'de Ekrem Düzgünoğlu söylemişti. Bu yorum da çok güzel olmuş. ru-clip.net/video/hEFPjEYM6qQ/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html

  73. Yasar Kara

    Keşke Erdem Ergün ile düet yapsaymışsın hocam

  74. Murtaza Koyar

    Burdaki yorumcular ve bu şarkiyi begenenler bi yerde toplanip bi raki içelim rubatoyudada cagiralim varmisiniz.

  75. Kamer Aras

    Ciğer nakli oldu resmen

  76. Kamer Aras

    Grup süper ama Özer abinin sesi bambaşka

  77. Kamer Aras

    Abi adamsınız on numarasiniz

  78. Hakan Vardar

    Belki Allah bize iyiki dedirtecek bir eş nasip eder nasipten öte köy yok..

  79. Şermin Kabul

    😏😏😏😏😏

  80. Handan Biray

    Sende şarkının hakını vermişsin ama Erdem Ergün bir başka yaa nezaman dinlesem gözlerim doluyor.

  81. Sükriye Temizkan

    Öldük ya bu nasil yorum ya Allahim yardim et harikasiniz ya

  82. Agali Babayev

    Sev seni seveni yerle yeksan olsada ,Sevme seni sevmeyeni Mısırda sultan olsada .

  83. Muhammed Kılıç

    ❤️❤️

  84. Songül Yüksel

    Harika bir sesiniz var iyiki tanımışım böyle sesi 🎶🎶🎶💙❤👍

  85. emrah akkaya

    Muhtesem denecek baska bisey yok yaralar acildi yine

  86. Mehmet Yılmaz

    Şimdi kaydım sana replay tuşuuuu. 🤭🤭

  87. Sude Okutan

    bu nasil ses ustadd

  88. LORD GOLLUM

    jrokez dan geldim

  89. Betül Türk

    Muhteşem bir ses ve yorum muhteşem orkestra teşekkürler bizlere bu güzel hisleri geçirdikleri için

  90. Cihad Zengin

    Sanatlarına çok saygı duyuyorum inanılmaz güzel şarkılar söylüyor lar

  91. Remziye Aksu

    Cook helalll olsun harikaa okumusun allhina kurbann 👍👍👍👏👏👏👏👏❤😘😘

  92. BURHAN ÇETİN

    böyle ölmeyiz abi ver zehiri direk içelim... ağzına yüreğine sağlık

  93. Sevda Gemicibasi

    neden özcan okudugunda dikkatimizi cekmemis sarki diye dusundum tekrar ondan dinledim ama siz sinirlari asip kalbe dokunmussunuz

  94. apoet Ucaryan

    bunlar harbi mannnnyak yhaaa !!!!supperrrrrr

  95. Samet Özkaragöz

    Adam❤️💪

  96. şenol küçükdurmuş

    "Şurama batan" diyor şair... Şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim...

  97. Bekir Durukan

    Denk gelseydi birinin gönlü şu gönlüme, ben bu çağda garip kalmazdım.

  98. ali öztekin

    Gerçekten mükemmel ses müzik sözün bittiği yer yüregine sesine rubato

  99. Hacer Potuk

    azıma. etdın.

  100. Taha Çeker

    Naif bir sese sahip olduğun aşikar; yeni kliplerini sabırsızlıkla bekliyorum.

Alma Ahımı Şarkı Sözü
Sorarlar derdin ne diye
Derdim sana doymaz doymaz inan
Bu efkârın bir tarifi yar
Kitaplara sığmaz sığmaz inan
Alma alma ahımı
Yalanım yok günahım yok
Gayrı duy figanımı
Benim sensiz muradım yok
Alma alma ahımı
Yalanım yok günahım yok
Gayrı duy figanımı
Benim sensiz muradım yok alma
Yalnız yürüdüm yalnız uyudum
Yalnız kanadım ve bilmez inan
Bu efkarın bir tarifi yar
Kitaplara sığmaz sığmaz inan
Alma alma ahımı
Yalanım yok günahım yok
Gayrı duy figanımı
Benim sensiz muradım yok
Alma alma ahımı
Yalanım yok günahım yok
Gayrı duy figanımı
Benim sensiz muradım yok alma
Alma Ahımı Anahtar Kelimeler
Rubato Alma Ahımı Mp3 İndir Dinle , Rubato Alma Ahımı Şarkı Sözleri , Rubato Albümleri , Rubato Alma Ahımı Cep Telefonuna Mp3 İndir,Alma Ahımı bedava mp3 indir ,Alma Ahımı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.