mp3 indir semti
feat Burak Alkın-Hmm
 
Rota - feat Burak Alkın-Hmm
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Burak Alkın-Hmm
Boyut
: 2.79 MB
İndirme
: 106 Toplam İndirme
09-11-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 106 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Rota - feat Burak Alkın-Hmm )
  1. Benan Savage

    Kesinlikle hakettiği yerde değil. Umarım bir gün gelir

  2. Ters Oyuncu

    "Olmuyorsa zorlama bazıları unutulmayı sevilmekten daha çok hak eder"

  3. Sonuç official

    super olmus

  4. ertuğrul kaan yılmaz

    insan rota ne zaman girecek diye bekliyor

  5. Mert Caner Arıca

    Dislike edenler; olmuyorsa zorlamayın. Yallah arabistana.

  6. Okan Korkmaz

    Kaliteli üretmeye devam

  7. Sahildeki Sigara

    Tankurt manasdan gelenler

  8. FL Mobil flm3

    Adam zaten anlatıyor zorlanmış kayıda girerken olmamış işte .

  9. zeynep ince

    KRALSIN yürü be şampiyon 👑👑👑

  10. Yahya Yapıcı

    Burak Alkın yazarsanız Şu kodumun YouTube arama kısmına, sesinin eşsiz olduğunu müziklerini dinleyerek anlayabilirsin, sadece şuan söylediği tarz sesine gitmiyor. Juvante olduğu zamanlar güzel zamanlardı.

  11. Burak Kızılobek

    sırf sen adamın eski tarzını özledin diye dislike atamazsın. burda bu adam emek verip müzik yapıp yayınlıyorsa senin beğenin için değil. bu bir sanat kendi nasıl istiyorsa öyle yapar. kimsenin moralini bozmaya hakkınız yok.

  12. Müslüm Işık

    Olmuyorsa Zorla!

  13. Ali Civlez

    Burak alkın tüm şarkıları çok güzel

  14. cuk oturdu

    dayı da zorlamayıp askere gitmeye karar vermiş

  15. haniko haniko

    Juvante olarak tanıdığım ve sonralarda adını öğrendiğim her şarkısını ezberledigim, yıllarca dinlesem de bikmayacagim adam yolun açık olsun abi.

  16. Algos NK

    Boş yorumlara kulak asma Burak başarılı bi iş olmuş devam.

  17. YENİ NESİL SEYYAH

    DİSSLİKELER GÖTÜNÜZE GİRSİN !!!!!!

  18. Korean Zed

    OFOFOFFOF

  19. jAcquesReverdi

    Albüm vasat ... Bu şarkı gümüş içinde altın gibi.

  20. salim çeto

    juvante yılları

  21. Kurtlar vadisi son bölüm Final yapımcısı

    Sesi aslında kötü müzik sayesinde falan filan diyenler diğer parçalarına bakmalılar

  22. Sentez

    Burak abi görüyosan takma edm adına gram bişey bilmeyen herkes boş yapıyor burda , ellreine sağlık.

  23. Yasin Arslan

    bu adamın şarkıları kötü diyenler 🖕🏿

  24. Melih Koyuncu

    Dislike basanların çoğunun müzikten anladığı duygusal nakaratlar şu şarkının mutfağına bakın nasıl emek var gerçekten de yeni olanı örselemekten vazgeçin

  25. berkan malkoc

    olmuyorsa zorlama:)

  26. fosil

    gercekten harika bir sesi var. ozellikle "Her Defa" adli parcasini dinleyin

  27. Rıdvan Turğut

    saçma sapan yorumlar var bence çok başarılı yorumların aksine

  28. Burhan Duruk

    Sonunda bu adamı keşfettiniz

  29. Sinan Arda Güngör PLAYER

    şarkının türu ne

  30. Can Üstün

    Abi eski tarz nerde be.

  31. Sinan Arda Güngör PLAYER

    dinledigim en iyi sarki

  32. Barış Akpınar

    Şu adam çok kaliteli şarkı yapıyor lan ♥

  33. Furkan Koç

    BEN BU ADAMI 2-3 SENEDİR DİNLERİM SESİ HEP AYNI KALİTEDEYDİ YOK OYNAMA FALAN SAÇMALAMAYIN

  34. Ozan Akansel

    ALT YAPIYA TAPILIR DERECE..

  35. Akustik & Canlı Müzik

    değerin bilinmiyor

  36. Adenin

    Normal sesi böyle değil diyenler var ya hani. Sizin o dinlediğin birçok müzisyenin sesi öyle değil, düzeltiyorlar seslerini..

    ANKATUNE

    bu ne saçma bir yorum

  37. Elif Nazlı

    Oy sesine kurban 😍😍

  38. Koios

    Burak Abi müzik yaptığın ülkedeki kitle Hande Yener , Gülşen , Demet Akalın , Serdar Ortaç müzikleriyle mest olan bir kitle . Ülkedeki ses mühendisinden tut prodüktörüne kadar, hepsi birşeyler bildiğini ifade edebilmek adına bu böyle olmamış , en mühendis benim , en iyi kulak bende diye gezdiği için neredeyse istisnasız hepsi baltalıyor . Şahsen aralara daha fazla nefesli vokal koysaydın daha tatlı bir duyum olacağını düşünüyorum ancak bu halide harika . Yorumlarda yapıcı eleştiriler hariç (ki varsa , denk gelmedim) önemsenecek fazla bir şey olmadığını düşünüyorum . Kısacası yine meyve veren ağacı taşlamışlar :)

    Tolgahan Hoşbil

    yağız diyosa haklıdır :)

  39. MAVİ '

    sesine aşık oldum yorumsuz tek kelimeyle Mükemmel. ♡

  40. Kün Togdi

    Başarılar reisss

  41. van Hydé

    Juveee...

  42. Selin Selin

    sarp palaur tavsiyesi diye geldik 👐

  43. Akustik & Canlı Müzik

    Süper ses

  44. Mert Doğan

    Kötü yorumlara inat devam az ve öz kitlen var gerisi olmasa da olur,Burak Alkın'ın da değerini bir gün anlar insanlar :)

  45. Hasan Aykut ekmen

    agzina saglik. Kim iyi değil diyorsa kendi tercihi karsi cikmaya gerek yok

  46. عبورة الحربي

    😭😭😭😭💔

  47. Mahmut

    Dostum dediğin gibi olmuyorsa zorlama olmaz böyle.

  48. Piedra Sinan TV

    GAYETT BAŞARILIII

  49. Kahraman Deniz

    Yeni olana saldırmak geleneğimiz haline gelmesin diye, yeniliklerle ülkemizi tanıştırmak için elinden geleni yapanlara saygı duymayı öğrenecekler! Ateşe devam.

    SPARTACUS

    helal be abi senide severek dinliyorum

    Cihan Barış Turgut

    desteklemene çok sevindim abi ikinizi de çok seviyorum

  50. Efe Kocabaş

    onlerden #rez harika olmuş

  51. Semih Geloğlu

    sanki brkaç eksik var gibi

  52. Zeyrek ay

    adlımda sözleri iyi yav

  53. Müzik

    cok iyi videolarim var 1080 p cekiyorum

  54. Müzik

    abone olana olurum oha oha oha

  55. Müzik

    benim kanalimada abone olun

  56. Mert Caner Arıca

    Fazlasiyla ust seviye bi sarki kardesim, ellerine saglik. Devamini bekliyoruz

  57. Fırat PAKYÜREK

    gayet başarılı...yolun açık olsun kardeşim

  58. Kurt Oglu Kurt

    bol sans.....

  59. Melih Gürkan

    Senin falanına filan olamaz cümle alem,kardeşim benim.

  60. sivasli aristo

    olmuyor zorlama

  61. Sinan Kuşoğlu

    abi sen devam et sıkıntı yok sesin güzel ya o yeter ayrıca Sesin Canlı olarak da güzel cahiller biraz araştırsın seni kimse kusra bakmasın

  62. Contraizm

    biz senin juvante dönemini özledik be

    ASIF

    CONTISTAN ayenen

  63. Nurhayat Gul

    cok guzel sarkida klip te

  64. Hüseyin Cengiz

    kulağa tuhaf geliyor 1 2 dinlemeden sonra alışıyor insan bence dinlenebilir bir şarkı olmuş kardeşim

  65. Alim Akın

    EFSANE OLMUŞ SESİN ŞARKIYA OTURMUŞ BENCE :)

  66. Özge Özaracı

    sen mükemmel bi detaysın burak

  67. Zuhal Eryılmaz

    olmuyorsa zorladığım için geldim. şarkılardan medet umuyoruz artık

  68. Esra Yılmazer

    alt yapı güzel .

  69. Esma Sinoplı

    her şarkısı gibi buda harika 😎👏

  70. Nesrin Mimi

    غير انا لي عربية بين لي كومونتار ولا كيفاه 😂😂😂

    Ahmet sy

    لا ياغالية العرب كلهم جنبك

  71. Cihan Barış Turgut

    abi arkandayız harikasın

  72. No Bir

    beğenmedim çok robotik bir şarkı

    VolkswagenimTR

    No Bir dinleme

    Furkan Koç

    aynen dinleme

  73. Elif Kilinç

    Güzel olmuş 👏🏻👌🏻

  74. SIFIR BIR KARDEŞ

    RECEP İVEDİK VE HEP YEK 2 FUL HD KANALIMDA GELINİZLEYİn

  75. Aga Cenkins06

    Vokal çok yetersiz olmuş.Senden daha iyisini beklerdim,neden albumum satmiyor diye bi otur düşünbence.ses kaymalarını,tonlama hatalarını bile düzeltmemissin kayitta,hastayken mi okudun ne ettin?.yazık seningibi yeteneğe

    X X

    karalamak icin acılan hesaplardan biri daha =D

    Aga Cenkins06

    dostum karalamadim ki ben,kisisel beklentimi yazdim

  76. Esra Şahin

    Adamın bambaşka huzur verici bir sesi var ama çok güzel şarkıları bile 5 ayda 12 bin izlenmiş haketmiyor cidden

  77. Waldex 2000

    157.like 53

  78. refat cihandemir

    zorlamayanlar +2

  79. Kadir Can Turan

    bence iyi vallahi :)

  80. Anıl Turan

    normal sesi boyle degil ve kotu diyenler olmus aleyna tilki dinlemeye devam etsinler

    Batuhan Kefkir

    Saygı Duymak Zorundasınız

    Alpagu Ond

    nasıl kötü diyorlar ki adamın sesi melodi gibi aleynayla karşılaştırmak elmasla kömürü karşılaştırmak gibi

    Alpagu Ond

    nasıl kötü diyorlar ki adamın sesi melodi gibi aleynayla karşılaştırmak elmasla kömürü karşılaştırmak gibi

  81. KurtHamdi

    Kanalıma bekliyorum ..Yakında seri videolar geliyor ..Abone ol Lütfen ! (abone olana abone de oluruz karşılıklı )

  82. Ege Ünverdi

    👌👌👌

  83. Furkan Kara

    Valla Abi Olmuyo Zorlama Bence.

    Nurullah Şal ➊

    HGAHAHAHHAXDFDFF

    Adenin

    O zaman sen yap, tabi kolaysa?

  84. Baking-G İletisim

    Kimine göre üst düzey yaptığı iş,kimine göre vasat olmuş! Bu adam yaptığı her işin hakkını fazlasıyla veriyor.. Birde Kulağınızla dinlemeyi deneyin.. Yada onu beceremezsiniz alışmışssınız götünüzle dinlemeye! Siz yapın biz dinliyelim o zaman kardeşim karalama nedir anlamış değilim tmm canlı olarak dinlememiş olabilirsiniz bu lanet piyasadaki çoğu popçudan iyi '' SESİ '' var bunu ister kabul edin ister etmeyin size kalmış. Takdir ettiğim nadir sanatçılardansın kardeşim bence '' OLUCAK ZORLA SEN '' Sesine sağlık başarın daim olsun.. Takipteyim!

  85. Esma 63

    Bravo 👏

  86. Hüseyin Tecir

    Kanaldan gelenler burada mı?

  87. Kaan Gür

    olmuyosa amına sok!!!!!😢😢😢😢

  88. Seyided Nefise Karaosmanoğlu

    İlk yorum olalım dedik geç kalmışız

  89. Kaan Gür

    +1 leyin gençler beğenin amk😂😂😂😂

  90. HARPOON

    Ağzına sağlık

  91. Queeń B.

    Normal sesi okadar iyi değil bence ✋hepsi music ve beat..

    Queeń B.

    Hüseyin Tecir.. ne?

    Berk Demir

    Üstad konuştu :)

    Queeń B.

    Berk Demir. üstad kim? 😶😂

    Ateist Co

    gece gölgenin rahatina bak ablam

    İbrahim Savalan

    HEBELE HÜBELE Nanın maı

  92. Erşan Solcan

    Favorim 👊🏻

  93. Ayça beste

    6 seneyi aşkın rap geçmişi ve şimdi özgün rnb müzik bu adam tr nin weeknd i!!! SONUNA DEK DESTEK BA BİRTANESİN <3

    The Kybrid

    Ayça Baste the weeknd pop yapmıyor git aspova dinle

    Ayça beste

    bu parcada pop değil bence sen git heijan dinle ::)

    The Kybrid

    Ayça Baste LOL

    The Kybrid

    Ayça Baste LOL

  94. Serdar İşcan

    Altyapı iyi de, vokal yetersiz kalmış gibi... Hayırlı olsun...

feat Burak Alkın-Hmm Şarkı Sözü
feat Burak Alkın-Hmm İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Burak Alkın-Hmm Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Burak Alkın-Hmm Anahtar Kelimeler
Rota feat Burak Alkın-Hmm Mp3 İndir Dinle , Rota feat Burak Alkın-Hmm Şarkı Sözleri , Rota Albümleri , Rota feat Burak Alkın-Hmm Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Burak Alkın-Hmm bedava mp3 indir ,feat Burak Alkın-Hmm cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.