mp3 indir semti
feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe
 
Rojda - feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe
Boyut
: 921.76 KB
İndirme
: 260 Toplam İndirme
26-08-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 260 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Rojda - feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe )
  1. Özlem herdem

    Allah razı olsun

  2. Aysegul Sener

    Problemin kaynağı dinsizlik imansızlık 😔

  3. Sümeyye Öztürk

    1 ölü 80 milyon yaralı...

  4. F7ex

    Ya millet kendini bir yere ait hissetmek veya sosyal medyada oo helal kardeşim gibi şeyleri duymak için yapıyor özetle insanlar kendini iyi hissetmek için sadece kendini avutup bu gerçeklerden kaçıyorlar. 1 hafta sonra rahat unutacaklardır. Ve sadece içindeki o acıma duygusunu bastırmak için yazıyorlar. çünkü yazmasalar linç yiyecekler. linç atacaklar ve gerçek hayatta hiç bir şey yapamayacak insanlar böyle şeyleri yapıyor. sokakta bir insan öldürseler karışmazlar. Elinden gelen hiç bir şey yok çünkü. öldürende bıçak silah sopa senin ise ellerin var ve her geçen gün seninde öldürülme şansın artıyor. Sokakta birisini görsen bile sana saldırıp öldürme ihtimali var. kısacası hiç kimse güvende değil ve zoruma gidiyor bende hiç bir şey yapamayacaklardanım maalesef. Yarın bir gün sen ben veya bir başkası öldürüldüğünde sadece haberlere çıkıp insanlar sadece buna tepki gösterip unutacak. çünkü umurlarında değil hiç kimse. sadece kendilerini düşünüyorlar.

  5. Esra Akdağ

    Okullarda verilen dini eğitimleri revize etmemiz gerekiyor cümlenize katılıyorum ve şöyle bi örnek vermek istiyorum lisede din kültürü dersimiz vardı evet ve bi derse giren öğreten tarih öğretmenimizdi ve bize ciddi anlamla birşeyler katmadı sadece sınav sorularımızı hazırlayıp sınav yapıyordu gercekten çok acı..

  6. ɧЧՇȣȝΙ

    Oysaki Herkese Sorsan Ben Iyiyim Ben Böyle Bi İşe Karışmam Der Ben demem , sen demessin , onlar demez , kimse demez.Peki ozaman bunu kim yapiyor ?Önce Bi Aynanin Karsisina Çık ve Ben Nasil Bir Kisilige Sahibim Die Düşün

  7. Huriye TEMİZ

    Allah vijdan sahibi insanlar yetiştirmeyi nasip etsin. kadınlar, kanınları öldürecek evlatlar yetiştirmek için mi doğuruyor.. Vah halimize vah. içim acıyor yanıyor.

  8. Emine Gümüş

    yalnız emine bulutmu öldürüldü münevver karabulutu vahşice kesip dogramislardi daha o yıllarda sonra kadın cinayetleri çoğaldı Özge can daha niceleri iki binli yillardan sonra cinayetler çoğaldı inşallah son bulur kadın cinayetleri tecavuzler hepsi çok çok fazla gocsuz masumlara göçleri yetiyor

  9. nehir ve Ailesi

    12 yaşındayım psikolojim bozuldu ve kız benden büyük duruyor

  10. nehir ve Ailesi

    Şimdi annemi gidip öpçem

  11. Biz İnsanız

    O kadının katlinde sizin millete tanrı dini diye yutturduğunuz bu dininde payı vardır.Ayette size itaat etmesinden ŞÜPHE ettiğiniz karılarınızı dövün denir.SOnra sürekli kadın aşağlanır soyutlanır erkeğe muhtaçlaştırılır kuranda.

  12. mümkün değil aq 443

    Ama görüntüyü çeken adam çekmek yerine kıyafetlerini çıkartıp kadının boğazını tampon kanın akışını engelleyebilir di mesela En azından ölmesini belki engelleyebilir dik

  13. Necati barışık

    Bir de bu adam cezasını cehennem de alacakmış , ya arkadaş şimdi bu adamı yaratan bunun imtihanda kalacağını bilmiyor muydu. Bu cinayeti işleyeceği zaten belli değil miydi. Hem cinayeti işleme özgürlüğünü ver hem de cehennem de yak. Şaka gibisiniz

  14. Hasan Özkan

    İyiki öldürmüşler yoksa polis bile öldürebilirdi

  15. Umuda Yolculuk

    *BİR İNSAN DEĞİL BİR İNSANLIK ÖLDÜ*

  16. münevver müjde

    Bu videoyuda niye beğenmesiniz ki merak ediyorum gerçekten yaşanan olayları abilerimizin dile getirmesi zorunuzamı gidiyo nasıl bi kin perdesi inmiş insanların gözüne yazıklar olsun.Allah sizden razı olsun#sözlerkosku

  17. Kemalakkemalak321 Akakak

    Vijdansızlar var işte

  18. Kemalakkemalak321 Akakak

    Böyle vicdanlarda var işte çocuğunun neşesi artık yok bence babasıyla yaşamak istemez artık

  19. gacha life_TR _tr

    Dunyada sidet olan ulke sidasinda 3 veya 2. Sirada

  20. Emin TV

    "Sizin hayırlınız, kadınlarına hayırlı olan (iyi davranan)dır.(Müslim, Birr 149)

  21. Ali Efe king

    Hesap gününde o adamın cayır cayır yanmasını istiyorum

  22. Loo Loo

    Video çekince iyi bir şey yaptım sanmış allahımın avanağı lan arasana ambulansı hadi malsın topasana herkesi başına belki biri arardı. Ama bu video yu çekerken karşında kadın bağırıyor bu malda çekip YouTube ye atıp tıklanma rekoru kıracak yuh sana yazıklar olsun insan değilsinki

  23. HeadShot Machine

    O adamı alıcaksın müebbeti bırak gırtlağını kesiceksin sonrada kan kaybından ve acı çekerek ölmesini videoya çekiceksin hakkı bu

  24. GACHA güneş

    Abi ben sansürsüz izledim izleme 😢

  25. Doktor Doktor

    Izleyemedim(((tabiki eğitimsizlikten hepsi..

  26. samuray jeyk01

    Bu tür olaylara sebep olan canileri hadım etmek lazım, derisini yüzmek lazım, elini kolunu kesmek lazım... belki canice gelebilir ama bu olaylara ket vurmanın tek yolu caniye canice davranmaktan geçer. Bizim adalet ( pardon adalet dedim) sistemimiz bu caniye hafif bir ceza verirse şaşırmayın. Müebbet alması bu caniye hediyedir ve hafif bir cezadır. Bir kadın haksız dahi olsa el bile kaldırmıcaksın!!!

  27. Er Mek

    Selamün aleyküm hocam bugün

  28. Utku Yilmaz

    Musluman olmayan fakat hayatini iyilik yapmaya adamış bir insan sonsuz cehennemde kalıyor dediklerine göre.Musluman olan 5 vakit namazini kilip haccina gitmis orucunu tutan zekatini veren kurbanini kesen bir insan var fakat bu insan karısını ve cocuklarini dovuyor.Yeniden anlatilana gore bu insan cehennemde isledigi gunahlarin sonunuca katlanip ardindan sonsuz cennete gidecek.Bu bana baya bi saçma geliyor açıklayabilecek biri varmıdır acaba ?

    bir dost2

    Selamun Aleyküm.1.Cevap: (https://sorularlaislamiyet.com/kafirlerin-ebedi-cehennemde-kalmasi-nasil-adalet-olur-cehennem-azabi-neden-ebedi-olsun-allahin)Detaylı şekilde okursan inşaAllah tatmin olursun.2.Cevap:https://islamqa.info/tr/answers/107873/namaz-kilan-oruc-tutan-ve-gece-namazina-kalkan-fakat-eŞine-ve-komŞularina-kotuluk-eden-kimse TABİİ Kİ EN İYİSİNi VE DOĞRUSUNU ALLAH TEALA BİLİR.

  29. Sedat Kapdan

    Bunu yapanlar insan olamaz. Modern zamanlar eşittir cahiliyye zamanları

  30. Sedat Kapdan

    IDAM GELMELI

  31. zubeyde grr

    Ağzına sağlık kardeşim aynen katılıyorum sana

  32. herşey imtihan

    Şeriat şart idam gelsin zalimler için yaşasın cehennem

  33. Muhammed Güneş

    Bari kızın karşısında yada hiç öldürmeseydi

  34. Sude Õzgur

    😭😭😭😡😡😡😱😱😱🤢🤢🤢 neden?

  35. tuğba Mutluay

    Eğtim, sevgisizlik itilme ,kakılma parasızlık ,anne babaların ilgisi çok önemli

  36. Emre Öfkeli

    Nerden izliyok ?

  37. Ruslan Vevo

    Aga niye insan diyorsun insan değil o ŞEYTAN LAN ŞEYTAN ANLA

  38. KANGALIN Adresi

    kurandaki bilimsel ayetler 1400 yıl sonra bilimsel olarak da kanıtalıyor ya hani , peygamber efendimiz öldükten sonra ve 1900 lü yıllar arasında yaşayan insanlar bu ayetleri anlayamıyorlar. anlayamıyacakları ayetler niye gönderildi ? kuran her devre indirilmedi mi? bu ayetleri görüp dinden çıkarlarsa bu haşa kuranın mı suçu olur merak ediyorum lütfen cevaplarmısınız

    ibrahimm çakmak

    Örnek verebilirmisiniz

    KANGALIN Adresi

    @ibrahimm çakmak tabiki zariyat 47 evrenin genişlemesi başkahadid suresi 25 demirin gökten gelmesi

    Din Tanımaz

    Elbette kuran mucizedir. Arapça olduğu için Türkçeye çevirirken istediğin yere çekebilirsin. Çektiğin yere göre genişlemek de olur anlamı güçlü de. http://kuranmeali.com/AyetKarsilastirma.php?sure=51&ayet=47 buradan yapılan çevirileri incelersen farkına varırsın. Bunun gibi bir çok ayet bilimsel gelişmelerden sonra aslında söylenmek istenen "diğer" anlamı diye geçiştiriliyor. Bakın mucizeye. Her şeye evrilebilen, her anlama gelebilen bir kitap...

  39. Serhat ÇAKIR

    Eğitimin sıkıntısı şu 60 yaşındaki insanda öğretmen oluyor 30 yaşındakide 60 yaşındaki öğretmen derste daha verimsiz olucağı kesin ama bu yaştaki öğretmenler hep eski kafalı yeni nesilde böyle şeyleri sevmiyor yani bu öğretmenlerin emekli olması gerek ve yeni öğretmenlerin gelmesi eğitime şart

  40. Kadir ÇAM

    Cehennem gerçekten lüzumsuz değil..

  41. Kadir Cem Siyah

    Kadın ölüyor hala din pazarlamaya çalışıyosunuz işinize geliyor galiba

  42. VİdeoNET SOKAĞI

    Müslüman bir toplumun gayrimüslim yasalarıyla yönetilmesi sonucu olarak görüyorum

  43. VİdeoNET SOKAĞI

    Biz öyle bir zamandayız ki yapılan günahlar eskiden ayıplanırken şimdi bir günahı yapmadığınız zaman ayıplanıyoruz

  44. Samet Koca

    SUUUU Rİİİİ YEEEE DEEEEN BANANEEEE!!!

  45. Hsn Dmn

    Kızının değil bütün insanlığın önünde öldürüldü ve bir insan çıkıpta onu kurtaramadı

  46. göt banane

    Sorun Müslüman oldukları için, allah diye biri yok, görmediğiniz bir şeye inanmanız,komik geliyor bana birde allaha inanan sayısı baya bir fazla komedi ya :)

    Sefa Çelik

    Nasil müslüman oldukalrı için allahtan korkan biri nasıl böyle bişey yapabilir boş yapma

    göt banane

    @Sefa Çelik işid de allahtan korkuyor insanları böcek gibi öldürüyorlar, aynı mantık

  47. Flower s

    Gta V ile ilgili dediklerini düşününce bakiyorumda oyunda harbiden öyle

  48. Fatih Küçük

    2010 dan bu yana 1900 kadin oldurulmus turkiyede. dunyadaki olumleri oranla nufusa gore ayarlarsak turkiyede 7900 oluyor

  49. Meryem Sultan

    Cep telefonu ile kaydedene kızıyoruz ama kaydettiği için bütün Türkiye gördü duydu içinde hissetti kalbinde yüreğinde hissetti bu acıyı

  50. Zeus 19

    #rahatuyuEminebulut

  51. Humeyra Öztürk

    Allah razı olsun

  52. Nergis Nergis

    Teşekkürler sözler köşkü sizi çok seviyorum çok güzel anlattınız

  53. ENES KR

    Anne lütfen ölme :(

  54. K-pop Tepki

    *O kadar haklısın ki.. kızı kendi yerinize koysanıza bi yanınızda anneniz ölmek istemiyorum diye ölüyor ve yanınızdaki insanlarda koşa koşa kaçıyor, allahım sen o kızı hayatı boyunca mutlu et neler yaşadı ve asla unutamıycak*

  55. Özgül Kaya Mert

    bu kadınlar insanların çogalmasıni saglıyo (afedersiniz bazı erkeklere söylüyorum yani kötü niyetlilere söylüyorum) erkekler bir b*k ya kızın önünde ÖNÜNDE bu kadınlar erkek olmadan yapabilir ama erkekler yapamaz tamam mı böyle erkekler batıyor çocuğun psikolojisi bozulmuştur benle aynı yaşıt bide ya allahım bir çoğalma insanını kaybettik bir neşeyide herkesin neşesi bozuldu adam ya şizofren ya ruh hastası emineye allah rahmet eylesin 😭

  56. Funny bunny

    Hadi yaptin primini

  57. Ne Ararsan

    Tek istediğimiz şey ADALEET

  58. onat özdemir

    Böyle olaylarla prim yapıyosunuzya eğer amacın prim değilse bu videodan elde ettiğn geliri yetim kıza ver

    Arif Sarıkavak

    Kanal reklama kapalı yani videodan para kazanmıyor bir şeyler anlatmaya çalışıyor.

    O Bir Batmanlı

    Videodan para kazanıyorlar adamlar o kadar düşünceli yani hiçbir videodan kazanmıyorlar

  59. Hıyar Uyguk

    Adamı psikopatoloğa götürün(önce psikopatolog ne demek onu araştırın)

  60. Yasmin Akdağ

    Ben bu asrın dengi değilim

  61. Kablosuz Ağ

    bir suçu Allah var diye yapmayıp baskılayan kişi benim gözümde sıfırdır. Ben hiç Allah'tan korkmadım hiç O istiyor yada istemiyor diye bi eylemde bulunmadım. Ben O'nu sevdim ve sadece iyi bir insan olmaya çalıştım. Ahlak kurallarıma bağlılığım Allah korkum olmadığı için korkumdan üstün. Ben yaratıcımdan korkmam onu severim ve ahlak kurallarımı esnetmeden yaşarım. Bu arada bir insanı öldürmek bir hayvanı öldürmek herhangi bir canlıyı öldürmek her türlüsü katilliktir; bazıları suç olarak görülmese bile. İnsanoğlu yaşattığını yaşarmış herekese iyi seyirler.

  62. fatih elmas

    Mükemmel

  63. Mustafa Kemal Atatürk

    Bizde gta ile büyüdük (gta 3, vice city, san andreas) fakat böyle kavgacı gürültücü biri değilim. Yaş 24 ve hayatımda birine yumruk atmışlığım yok. Konuşarak halletmeye çalışırım. Çünkü biliyorum ki kavga ile bir son olmaz daha çok büyür o olay. Oyunlarla alakası olduğunu düşünmüyorum. Eğitim ve aile terbiyesi büyük rol oynuyor. Beni asla sen erkeksin, şöylesin, böylesin, senin sözün geçer diye büyütmediler. Ya da kıyamet yakın olduğu için böyle şeyler oluyordur kim bilir. Eskiye nazaran çok arttı bu tür olaylar. Artık haber bile izlemiyorum. %90'ı cinayet haberleri.

  64. dRop

    *Yolu doğru olanın,yükü ağır olur.*- ~

  65. Kezban Kulac

    Keşke son anlara gelmeden kimi bu dünyadan gitmeden kimi bu dünyada kayıp olmadan bu olaylara engel olabilseydik

  66. İç Mimar Mihriban Aktay مهربان آق طي

    Allah razı olsun. Aile de doğumdan ölüme İslâmî yani ahlaklı eğitim şart..!

  67. Mucahit k

    O vidyoyu cekenide içeri atın. İnsan hayatı bu kadar kolay değil...bu ülkede artık yaşanmaz kardeş düzelmez yani ...

  68. Hasibe Sena Çalkın

    Kızın annesi şu anda kızını izliyor amam kızı annesini sonsüza kadar göremiyor allahım sen kıza sabır ver allahım iyi kalpliliere işkence edenleri elleri ni ayaklarını kır yarabim

  69. mehmet salih özal

    14.dk dan itibaren tekrar daha dikkatli dinleyin

  70. Elif Kuş

    Videoya cekmek yerine keske ambulansi polisi hemrn arasalardi belki bir umut olurdu herkes kendini haberci goruyor haberciligi birakin insanlik gorevinizi yerine getirin ayirmaya calissaydiniz ilk bagirma oldugnda INSANLIK ÖLMUS MALESEF

  71. Ali Karaca

    İDAM GELECEK İnsanlar artık şeriata göre yargılanacak

    arda Çavuşoğlu

    Knk paran varsa asılmazsın senin yerine başkasını asarlar şu boş idam cezası demeyin

  72. alparslan yılmaz

    ''Allah'ın laneti zalimlerin üzerine olsun!'' (A'raf - 44)

  73. mert kandemir

    ALLAH RAZI OLSUN

  74. Rumeysa Aksoy

    Eğitimsizlikten ziyade dinsizlikten kaynaklandığını düşünüyorum. Eğitimsiz ama eğitimli bir çok insandan çok daha kaliteli insanlar gördüm. Sebebi vicdan çünkü. Vicdan olduğu sürece eğitimsiz bile olsan, bir cana kiyamazsin. Çocuğun annesine el kaldiramazsin, ölmek istemiyorum çığlıkları eşliğinde duramazsın imkanı yok duramazsın. Mesele eğitim falanda değil o yüzden. Vicdan. Vicdanı da yeşertecek tek şey iman. İslam. Biz dinden uzaklaştıkça daha çok göreceğiz bu olayları. Din ile vicdan birbirinden ayrılmaz ikilidir çünkü. Eğitim idam falan kandırmayalım kendimizi. Biz bugünün Türkiyesin'de gördük, yarınların güzel olmayacağını.

    Leroy Sané

    Rumeysa Aksoy vicdanla din ne alaka? kuzey avrupadakilerin vicdanı yok mu?

    Rumeysa Aksoy

    @Leroy Sané Görmeden yorum yapamam. Ama din ve vicdan birbiriyle çok alakali. Din hoşgörü temsil eder. Tövbe mesela insanın ruhunu temisler, anlatılmaktan ziyade yaşamakla anlaşılacak bir şey. Özetle insanın kalbini yumuşatıp vicdanı güçlendiriyor. Bu yüzden insanlar dinden uzaklaştıkça insanlıktan da uzaklaşıyor.

    Leroy Sané

    @Rumeysa Aksoy görmeden yorum yapamam demişsiniz ama yapmışsınız

    Leroy Sané

    @Rumeysa Aksoy dinden çıkanı öldürmek mi hoşgörü yoksa müslüman olmayanları arkadaş edinmemek mi ona kadar veremedim

  75. Kaan Droid

    1.5 milyon yürü be Fatih Yasin !

  76. Ebubekir Çelik

    Biz belki çok şey istiyoruz. Ama aslında bir şey istiyoruz sadece İDAM istiyoruz...

  77. Aslıcan Bağatur

    *Trend 💪🏻*

  78. Raşit Yılmaz

    1000 yıl ceza verseler ona ödül o KIZINA ceza olur.

  79. Kadircinar Mimaroğlu

    Boşansaydılar keşke de kadın canından olmasaydı

  80. Mihrişah Yıldız

    Eğitimle çok alakası yok bence. Boğazı kesilmiş akademisyen bayanı biliyorum. Eğitim olarak sadece erkek çocuklarınızı eğitin..

  81. Mihrişah Yıldız

    Kameraya çeken ayrı kadın kapıya çıkıyor ve millet öküz gibi bakıyor. Ya biriniz tampon yapıp ayaklarını yukarı dikseydiniz belkide kurtulurdu. YAZIKLAR olsun bu insanlara. Film mi izliyorsunuz. Ben olsaydım bunu yapabilirdim.

  82. Selvi Yildirim

    Erkekler size diyorum artık kadınları öldürmeyin

  83. Selvi Yildirim

    Bu adamı bence gece dinlemeyin rüyanıza girer

  84. Sali Mihaylov

    Yeter lan yeter nasıl bir yer oldu bu Türkiye nasıl nasıl bir caniliktir bu Allahım bu küçücük kıza yardımcı olsun rabim yüzünü hep güldürsün kadın cinayetine çoçuk cinayetine tecavüze idamm istiyoruz okadar YETER!!!

  85. Emine zeynep Koç

    Doktor yada hemşire söylemiş:O an EMİNE BULUT'u yere yatırıp bir tişört gibi bir şeyle baskı yapsalardı ambulans gelene kadar tutardı.

  86. kelebek vadisi

    İnsanlık öldü orda yardim etmek varken kameraya çekmek bu nasil bir vicdan

  87. Fatma iclal çaydere

    İDAM İSTİYORUZ!!!!!!

  88. Kemal Beler

    Eğitim eğitim eğitim

  89. Evren Sercan

    içerdeki amcalar sizi çok seviyoruz bu adam sizin

    gercek Yorum

    Merak etme herkesi aynı suçtan ki koğuşa koyuyolar yani o adam içerde krallar gibi karşılanır

  90. Tuğçe korkmaz

    Yahu bi insanda kan kaybetmesin diye ambulans gelene kadar bölgeye baskı uygulasaydı çekim yapmak nedir yahu adamında allah belasını versin

  91. Arda Türkyılmaz

    Ya beyler hanımlar bu haber yalan yanlış bir haberdir sakın inanmayın ben bizzat ATV haberi kameracıyım sakın inanmayın

    Arda Türkyılmaz

    @Esra Aydın bu haber yalan inanma bizzat benn ATV yayın haberi kameracısiyim inanma tm

    Esra Aydın

    @Arda Türkyılmaz o video gerçek değilmi bize neden yalan söylüyorlar

    Arda Türkyılmaz

    @Esra Aydın bilmiyorum ama tek bildiğim var o haber yalan olması sakın inanmayın o habere

    Esra Aydın

    @Arda Türkyılmaz kafam karıştı emine buluta ne oldu ozaman yalan söylemedeki amaçları ne acaba

    Arda Türkyılmaz

    @Esra Aydın bizde bunu araştırıyoruz

feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Şarkı Sözü
feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Anahtar Kelimeler
Rojda feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Mp3 İndir Dinle , Rojda feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Şarkı Sözleri , Rojda Albümleri , Rojda feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe bedava mp3 indir ,feat Cewat Merwami-Şivane Minu Tebe cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.